De eerste dag verliep goed. Ik kreeg verschillende taken die ik uitvoerde. Het eerst wat ik vandaag gedaan heb was het klaseren van documenten op de bureau van de zaakvoerder. Daarna ging ik naar een aparte bureau om op de pc te werken. ik heb op de pc de energie uitgaven van de verschillende jaren van het bedrijf in een excel bestand gestoken om de prijzen te kunnen vergelijken. Voor de middag kwam er een verkoper voor een nieuwe telefoon centrale, ik kreeg als taak om een verslag van het gesprek te schrijven zodat de zaakvoerder de details van het aanbod kon herlezen. Toen het gesprek gedaan was heb ik het excel document afgewerkt. Na de middag heb ik A3 papieren geplastificeerd endan in 2 geknipt om omhoog te hangen in de atelier. Daarna heb ik facturen geniet en geperforeerd voor in een map te steken. Men voorlaaste taak was het omhoog hangen van papiertjes aan bakken met informatie op voor de werknemers die bij mensen thuis ijzer of inox werken zijn gaan plaatsen.Er stond op, op welk adres ze moesten zijn. Toen ik klaar was met die taken heb ik nog verder getypt aan het verslag en door gemaild naar het bedrijf.