Inhoud blog
  • probleempjes
  • Wortels
  • honger
  • lang geleden,
  • Tips om te KOTSEN!!! Xtje
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van Pro-ana
    Super leuk
    Fantastisch
    een ziekte
    leuk
    tegen anorexia
    Wat is het juist??
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • probleempjes
  • Wortels
  • honger
  • lang geleden,
  • Tips om te KOTSEN!!! Xtje
  • amai, lastige dag
  • Je weet dat je ana bent als
  • Brieven van anatje
  • vandaag 7 augustus 2010
  • pleaze
  • tips tegen
  • Welkom, wees welkom op mijn blogsje
    Over mijzelf
    Ik ben Cindytjuh, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Mayta.
    Ik ben een vrouw en woon in Ergens in West-Vlaanderen (België) en mijn beroep is Mensen helpen vermageren.
    Ik ben geboren op 01/01/1991 en ben nu dus 33 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, fietsen, turnen, stappen, judo, dwarsfluit spelen en afvallen.
    Anti ana's BUITEN!!!!!!!!!!!!!
    Welkom op mijn blogje, als jevragen hebt, stel ze maar!!!
    Hoofdpunten blog closeyoureyes
  • Redenen om vol te houden
  • Geloofsbelijdenis
  • 10 Geboden van Ana
  • Mijn blog
    Voor pro-ana
    Mijn leven als pro-ana meisje
    Poll / rondvraag / peiling
    Wat vind je van Pro-ana

    Tussenstand:


    Super leuk  26 % (45)
    Fantastisch  36 % (63)
    een ziekte  17 % (29)
    leuk  8 % (14)
    tegen anorexia  9 % (15)
    Wat is het juist??  4 % (7)

    Totaal aantal stemmen: 173



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 11/07-17/07 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010

    Stuur mij een e-maike!!

    gelieve op de onderstaande knop te drukken als je mij wilt contacteren!! X pro-ana


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • pro-ana website (opgelet)
  • i love ana!!
  • Fotoshop funny
  • Fotoshop Funia

  • Categorieën

    Laat je iets achter voor mij?? Xx pro-ana

    Druk op de knop hieronder om te reageren in mijn forum


    Foto


    Een interessant adres?

    agenda

    Belangrijke dingsjes van MIJ!!


    Heeey, welkom op mijn blogje
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Startpagina !

    Laatste commentaren

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs