Voorwaarden
Levering & Levertermijn
Prikkie draagt zorg voor een snelle en goede levering van de bestelde artikelen.
Zodra uw betaling is bijgeschreven worden de artikelen klaargemaakt voor verzending. Artikelen worden verzonden via TNT post met de door TNT post gehanteerde verzendtarieven. Aangetekend verzenden kan alleen als de klant daar zelf om vraagt en uiteraard zijn de extra kosten dan voor de klant.
Prikkie is niet aansprakelijk voor het zoekraken en beschadigen van poststukken door TNT post.
Prijzen
De door Prikkie gehanteerde prijzen zijn exclusief verzendkosten en worden niet verhoogd met administratie kosten e.d. Voor elke bestelling geldt dat de betaling binnen de betalingstermijn voldaan moet zijn. De prijzen zijn aangepast aan de staat van het artikel. Tweedehands kleding kan sporen van wassen vertonen en is gedragen. Uiteraard dragen wij de zorg dat er geen beschadigte en/of kapotte artikelen worden verzonden. Alleen artikelen in goede staat worden dan ook aangeboden.
Betaling & Betalingstermijn
Het totaal bedrag en de verzendkosten dienen vooraf op de rekening van Prikkie te zijn bijgeschreven waarna de artikelen worden verzonden.
De betalingstermijn bedraagt 10 werkdagen, en daarbinnen dient de betaling te zijn voldaan. Indien er binnen dit termijn geen betaling heeft plaatsgevonden behoud Prikkie zich het recht om de bestelling te ontbinden en de artikelen weer beschikbaar te stellen in de winkel.
Als de betaling is ontvangen wordt dit aan de klant bevestigd en de bestelling klaargemaakt voor verzending.
Annuleren van een bestelling
Een bestelling kan zonder opgaaf van reden worden geannuleerd mits dit kenbaar wordt gemaakt binnen 48 uur.
Retourneren
Artikelen kunnen niet worden geretourneerd of worden geruild.
Kledinginbreng
Prikkie verkoopt tweedehands kleding. Het is mogelijk om kleding bij Prikkie in te brengen. Als u dit kenbaar wilt maken door te mailen naar: t.vialle@live.nl dan kunnen we samen tot een compromie komen zodat Prikkie het in haar bezit kan krijgen. Prikkie zameld alleen gratis kleding in.
Service
Prikkie streeft naar een goede sfeer waardoor het plezierig winkelen is. Tevens streeft Prikkie naar een goede communicatie. U wordt geïnformeerd als uw betaling is bijgeschreven, als het pakketje is verzonden en als er gevraagd is om maten te nemen van een kledingstuk.
En als een bestelling dan overhoopt toch niet door kan gaan verwachten wij dat dit ook even aan ons gemeld kan worden. ( binnen de vastgestelde termijn van 10 dagen ) Artikelen staan dan niet onnodig lang gereserveerd en een andere klant die het graag wil kan het dan ook reserveren.
Let op:
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Houdt hier rekening mee.
Verder rest mij u nog veel winkel-plezier te wensen.
PRIKKIE
01-08-2010, 18:29
Geschreven door Prikkie 
|