Een aantal weken geleden was mijn vriendin jarig en kreeg ze van enkele vrienden een vivabox cinema cadeau. Wij hadden zoiets van fijn want we zijn toch frequente bioscoopgangers. Maar sinds wij een eindje van metropolis afwonen bestellen wij steeds onze tickets online, dus zo gezegd zo gedaan ik ga netjes naar de site en vink aan dat ik dus een bon heb en deze wil gebruiken, maar neen hoor kinepolis groep weigert men bonnen met de boodschap: deze bons zijn niet te gebruiken online. Ik dus een telefoonnummer opgezocht van metropolis Antwerpen en zodoende kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn, volgens deze mevrouw is dit normaal en aan het probleem niets te doen, wat we wel steeds konden doen was op voorhand naar daar komen en daar ter plekke de bonnen omruilen en een film reserveren. Toen begon ik te rekenen wat het me zou kosten aan benzine om naar daar op en af te rijden en bleek ik op meer te komen dan de bonnen waard waren, kortom deze box is vrij waardeloos volgens mijn mening. Waar knelt het schoentje? Deze bonnen zijn enkel omwisselbaar binnen de groep kinepolis dus ik zie niet in waar het probleem ligt. Eveneens vind ik dit geen al te goede reclame voor de groep kinepolis die dit toch al even doen en blijkbaar dit geen probleem vinden.