.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
Aangepast zoeken
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • SHIMANO
  • HET WEER ONLINE
  • W.B.V.
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • PAGINA WIELRENNEN
  • JENS TUMMELEER - SPORTUMONIA
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
  • MOTION FIETSANALYSE
  • NOENS ERIC
  • CYCLING.TV
  • .
    .
    .

     

    zelf banners maken
    TopSiteGuide banner banner maken gratis
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 24 OKTOBER - GROTE PANNENKOEKENBAK

    Van Guyse Jarno Pannenkoekenbak 2009

    Bron: Jarno Van Guyse

    22-10-2009 om 08:38 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.START WINTERTOER MACHUIT OP ZONDAG 25 OKTOBER !!!

    ZONDAG 25 OKTOBER START DE WINTERTOER VOOR DE GROEPSTRAINING MACHUIT EN RIJDEN ZIJ TERUG NAAR WAASMUNSTER !!!

     

    ALS HET WEER HET TOELAAT RIJDEN ZIJ TOT EN MET ZATERDAG 24 OKTOBER NOG STEEDS DE ZOMERTOER VIA KOEWACHT !!!

    22-10-2009 om 08:38 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 24 EN ZONDAG 25/10/2009 - EETFESTIJN BJÖRN COOMANS !!!

    BJÖRN COOMANS

     

     

    Organiseert

     

    9DE EETFESTIJN

     

    Op Zaterdag 24/10/2009 en Zondag 25/10/2009

     

      

    Zaterdag Van 17.00 - 20.00 uur

    Zondag van 11.30 – 21.00 uur

     

    In het lokaal “D Jonge Beloften” ST-Katharinastraat 151 – 2870 Ruisbroek

    tel; 03/866.21.98

     

    Voorgerecht ;      Garnaalkroket                           5,50 euro

    Kaaskroket                                5,00 euro

     

    Hoofdmenu ;       Biefstuk                                    16,00 euro

    Kip op Chinese wijze               12,00 euro

    Paling in t`groen                       17,00 euro

    2 Curry Worsten (Kinderen)     6,50 euro

     

    Nagerecht;          IJsje                                              2,50 euro

     

    Inschrijven in het lokaal “De Jonge Beloften” inschrijvingformulier zie achterzijde.

    bjorn_coomans@hotmail.com

      

    Coomans  Björn Inschrijving  9 de Eetfestijn

    Datum; zaterdag 24/10/2009 Om……………………..Uur

    Zondag 25/10/2009 Om……………………..Uur

    Naam……………………………………….Adres……………………………………………….……………….

    Voorgerecht;  Garnaalkroket          .………X 5,50 euro=……….Euro

    Kaaskroket               ..………X 5,00 euro =……….Euro

    Volwassen:                                             Kinderen:

    Hoofdmenu;    Biefstuk                     ………X 16,00  euro =………euro           ……… X 8,00   euro =………euro

    Kip op Chinese wijze………X  12,00  euro = ………euro         ………X 6,00   euro =………euro

    Paling In T`Groen    ……….X 17,00  euro =………euro           ………X 8,50   euro =………euro

    2 Curry Worsten (Kinderen)                                                       ……….X 6,50   euro =………euro

    Nagerecht;      IJsje                           …….….X   2,50   euro =………euro          ………X 2,50   euro =………euro

    Totaal =………euro                                 Totaal =............euro

     

    In het lokaal “De Jonge Beloften” ST-Katharinastraat 151 – 2870 Ruisbroek tel; 03/866.21.98

    Coomans L.  Moerplein 8 – 2870 Ruisbroek tel; 0476916032 of (03/886.40.08 ’s avonds)

     bjorn_coomans@hotmail.com

    22-10-2009 om 08:37 geschreven door kenny


    21-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUGBLIK OP BK MTB TE EIJSDEN !!!

    TERUGBLIK BK MTB MARATHON  TE EIJSDEN

     

    KRIS HERTSENS BELGISCH KAMPIOEN
    MTB MARATHON BIJ DE MASTERS 2 !!!


                                                                Hertsens Kris GVH_1311

    Omdat TeamNomadesk een marathonteam is, was dit BK belangrijker dan de XC in Malmedy. Toch had Kris Hertsens weinig of geen stress. Natuurlijk is zijn nationale titel van de XC daar de reden van maar ook het parcours, de regen en de periode van het jaar ('eindeseizoensmoeheid' van velen) zorgden voor de nodige rust in mij.
    Ze hadden het parcours te Eijsden (Nederland) al enkele keren verkend en vonden het te snel en te weinig selectief. Van over 2 jaar wisten ze wel dat het hoe dan ook zwaar zou worden, zeker als de snelheid er wat uitgehaald wordt door de regen.
    Zaterdag deden ze nog eens de eerste 15 km en zagen ze dat het goed was. De Hutchinson Python-banden konden het nog net aan. Probleem was wel dat de SID-vorkskes het begaven onder het water en de modder. Maar ja, wie heeft een vering nodig op zo'n rondje?

    Na wat pasta en veel rode wijn kropen ze in hun beddeken. Normaal slaapt Kris Hertsens slecht voor een kampioenschap maar deze keer was anders. Misschien zat die wijn er voor iets tussen. Zondag reden ze wat los en plots paniek bij Kris Henderieckx. Cranck kapot!
    Christoph Verberckmoes, die de open ging rijden, stelde zijn cranck ter beschikking. Wat een team! De mekaniekers van Bart Brentjens deden de rest. Ondertussen stond Kris Hertsens gezellig te keuvelen met de andere Masters 2 in de startboxen. Toch zalig, die categorie. Iedereen heeft een gezin, een job en nog andere prioriteiten. Onze sport wordt al snel gerelativeerd. En zo hoort het ook!

    Kort na de start zag je de Nederlanders naar voor schuiven. Vooral Jan Weevers (Nederlands Bondscoach en ex-prof) deed veel kopwerk. Net voor het opdraaien van de eerste weide nam Kris Hertsens over en trok vol door. Hf 186 (25 slagen boven Hf-omslag) als hij boven kwam. Als Kris dat kan weet hij dat hij zijn dagje heeft. Kris hield zich nog wat in en wachtte op de modderstroken bergop. Jan Weevers trok vol door op de klim die onder de spoorweg begon. Kris Hertsens ging mee en zag boven dat alle Masters 2 zaten te sterven. Na 2 klimmen was enkel Patriek Wellens nog in de buurt maar die zat maximaal. Het was soms wel vervelend om telkens de tragere Elites en Masters1 in te halen. Die mannen doen ook hun
    best maar rijden eigenlijk wat in de weg. Je kan ze dat niet kwalijk nemen, natuurlijk.
    Kris besloot dus 85 km voor de aankomst weg te rijden. Op de lange asfalt klim reed hij met een sliert Masters1 in het wiel hard naar de top. Bleek dat hij daar al bij de 2de Master1 van Nederland zat, Kristiaan Last. Ook oude bekende Peter Ven zat in dat groepje. Jan Weevers was de enige Master 2 die kon volgen maar na enkele klimmen reed hij lek. Kris haalde continu renners in maar Last bleef volgen. Vanaf de Keutenberg tot km 75 reden Kristof Wijckmans en Kristiaan Last met Kris hertsens mee. Leuk gezelschap en hardrijders. Kris deed heel veel kopwerk en al gauw werd hem gezegd dat hij 3min voorop lag. Kristof Wijckmans reed ook lek en dus waren ze nog met 2. Beter dan alleen !!!

    Kris Hertsens:
    “Na een lange waterpassage kreeg ik lichte kramp. Waarschijnlijk door het koude water maar ik was toch niet gerust. Van toen af liet ik Kristiaan Last wat meer werk opknappen. Zo naderden we op de leider in de Master 1 van Holland, Niels Boon. Na de laatste bevoorrading was ik echt zegezeker. Ik wist dat het enkel nog snelle kilometers waren waardoor 3min verliezen onmogelijk werd.Toch werd het nog moeilijk want de laatste 3 km kreeg ik een echte hongerklop. Ik werd uit de wielen gereden en zag zwarte sneeuw. Al goed dat de finish in de buurt was. Ik reed met de armen in de lucht de finish over en was redelijk uitgeput. 3 minuten later stonden Ronny Geerts en Patriek Wellens er ook al. Al goed dat ik ze in het begin kon afschudden want het parcours liet in de laatste 30 kilometers geen selectie meer toe. Ik heb dus de dubbel binnen, zowel XC als MX. Het geeft me veel voldoening. Na 20 jaar mountainbike-wedstrijden te rijden voel ik me de laatste der Mohikanen. Misschien ben ik dat ook?”

    Kris Hertsens: “Ik wil alvast deze titel opdragen aan mijn vriend en onze andere Mohikaan, Patrick Meersschaert, die nog steeds in coma ligt.”  ‘Patrick, deze trui is voor jou.’ Fight!!!!!

     

     

     

    Tekst en foto: Kris Hertsens

    Tekstbewerking: Kenny Janssens

    21-10-2009 om 10:43 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 14/10/2009 !!!

    Dijk polder

    Beste Polderrenners,

    Op het einde van de trainingsrit van Woensdag 14 Oktober 2009, werden wij op de 'Blikken' net voor de Tabaksnatie tegengehouden door de scheepvaartpolitie van Kallo. Ik vermoed dat wij op dat ogenblik met een 25-tal renners waren. Wij reden twee aan twee en namen minder dan de helft van de rijbaan in.
    Na een gesprek met de betrokken politiemensen konden wij hen overtuigen van het feit dat wij geen enkele inbreuk op het verkeersreglement pleegden.

    In groepen van min. 15 tot max. 50 wielertoeristen ben je immers niet verplicht het fietspad te volgen. Zo'n groep mag dus op de rijbaan rijden, maar mag niet meer dan 1 rijstrook innemen. Wegkapiteins en / of 1 of meer volgwagens zijn niet verplicht, maar evenmin verboden.

    Wanneer er echter gegroepeerd gereden wordt met meer dan 50 renners (vanaf 51 dus), gelden meer verplichtingen!

    Ik voeg het volledig reglement op het einde van dit bericht ter informatie toe.

    Tijdens het gesprek met de mensen van de scheepvaartpolitie van Kallo, haalden deze aan dat het in elk geval heel gevaarlijk is om in het havengebied (Blikken) met een groep fietsers rond te rijden op een tijdstip dat het daar bijzonder druk is (weekdag en einde dagshift!).

    Ik moet hen daarin volledig gelijk geven. De auto's, maar ook vrachtauto's, zijn ons daar voorbijgeraasd tegen zeer hoge snelheden. Omdat zij het verkeersreglement waarschijnlijk niet kennen en dus denken dat wij niet op de rijbaan mogen rijden, vertonen heel wat bestuurders agressief verkeersgedrag. Deze middag reden verschillende bestuurders bijna rakelings naast ons!

    Om ongelukken te vermijden doe ik een oproep om het parcours te wijzigen. Het moet perfect mogelijk zijn om uit de polder te komen zonder het havengebied te gebruiken. Ik vind dat je dan best op de terugweg ook de drukke wegen (spitsuur!) tussen Verrebroek en Vrasene en van Vrasene naar Beveren kan vermijden. Zou het ook niet beter zijn om bij het vertrek aan de andere zijde van de Expressweg de parallelweg te nemen. Het smalle polderwegje is volgens mij veel veiliger dan de drukke parallelweg die wij nu nemen. Welke alternatieve routes er uiteindelijk kunnen genomen worden laat ik volledig aan jullie deskundigheid en inventiviteit over.

    Beste sportvrienden, ik heb gemeend dit initiatief te moeten nemen omdat ik echt vrees dat er ongelukken - en zelfs zeer ernstige ongelukken - gaan gebeuren wanneer wij onze klassieke route blijven aanhouden. Een ongeluk kan altijd gebeuren, maar waarom zou je risico's niet beperken als dat mogelijk is?

    Met sportieve groeten,

    Leo Mares


    Koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg

    TITEL II: Regels voor het gebruik van de openbare weg

    Artikel 43bis: Fietsers in groep

    43bis1. Dit artikel is slechts van toepassing op groepen van 15 tot 150 fietsers. De groepen van meer dan 50 deelnemers moeten worden vergezeld door ten minste twee wegkapiteins. De groepen van 15 tot 50 deelnemers mogen worden vergezeld door ten minste twee wegkapiteins.
    43bis2.1. De wielertoeristen die in een groep van ten minste 15 tot ten hoogste 50 deelnemers rijden, zijn niet verplicht de fietspaden te volgen en zij mogen bestendig met twee naast elkaar op de rijbaan rijden op voorwaarde dat zij gegroepeerd blijven.
    43bis2.2. Zij mogen voorafgegaan en gevolgd worden, op een afstand van ongeveer 30 meter, door een begeleidende auto; indien er slechts één begeleidende auto is, moet deze de groep volgen.
    43bis2.3. Indien deze groep vergezeld wordt door wegkapiteins, zijn de bepalingen van artikel 43bis3.3.1° en 2° van toepassing.
    43bis.3.1. De fietsers die in een groep van ten minste 51 tot ten hoogste 150 deelnemers rijden, zijn niet verplicht de fietspaden te volgen en zij mogen bestendig met twee naast elkaar op de rijbaan rijden op voorwaarde dat zij gegroepeerd blijven.
    43bis.3.2. Zij moeten voorafgegaan en gevolgd worden, op een afstand van ongeveer 30 meter, door een begeleidende auto.
    43bis3.3. 1° De wegkapiteins waken over het goed verloop van de tocht. Deze wegkapiteins moeten ten minste 21 jaar oud zijn en zij moeten om de linkerarm een band dragen met, horizontaal, de nationale kleuren en, in zwarte letters op de gele strook, het woord "wegkapitein".
    2° Op de kruispunten waar het verkeer niet geregeld wordt door verkeerslichten, mag ten minste één van de wegkapiteins het verkeer in de dwarswegen stilleggen op de wijze bepaald in artikel 41.3.2., terwijl de groep met inbegrip van de twee begeleidende voertuigen oversteekt.
    43bis4. De fietsers die met twee naast elkaar rijden mogen slechts van de rechter rijstrook van de rijbaan gebruik maken; indien de rijbaan niet in rijstroken verdeeld is mogen zij niet meer dan een breedte gelijk aan die van een rijstrook en in geen geval meer dan de helft van de rijbaan in beslag nemen.
    43bis5. Op het dak van de begeleidende auto's moet een blauw bord aangebracht zijn met de afbeelding van het verkeersbord A51 en eronder het symbool in 't wit van een fiets.
    Dit bord moet op een zodanige wijze aangebracht zijn op het voertuig dat de groep voorafgaat, dat het voor de tegenliggers goed zichtbaar is en, op het achteropkomend voertuig, dat het goed zichtbaar is voor het achteropkomend verkeer.

    21-10-2009 om 10:42 geschreven door kenny


    19-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE MEZENSTRAAT FIETSTE EEN 7° KEER VOOR KOM OP TEGEN KANKER !!!
    Mezenstraat comite 2009 1
    Mezenstraat comite 2009 2

    Bron: flvdv

    19-10-2009 om 10:15 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRAFFE WIELERVERHALEN !!!
    Straffe Wielerverhalen 2009 1
    Straffe Wielerverhalen 2009 2

    Fietstochten zondag 19 september 2010

     

    WTC organiseert zijn 2de fietstocht voor wielertoeristen, mountainbikers (voormiddag) en een gezinsfietstocht  (namiddag). Houd deze datum al vrij aub en schrijf deze direct op de kalender van jullie club of vereniging. Een fietstocht op ieders maat. (ism het oudercomité De Klimop)

     


     

    Bron: flvdv

    19-10-2009 om 10:01 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EINDSTAND NIEUWELINGEN LEIE & SCHELDE 2009 !!!

    STIJN DE BOCK EINDWINNAAR
    TROFEE LEIE EN SCHELDE !!!


    Trofee Leie en Schelde
    Trofee Leie en Schelde 1

    19-10-2009 om 09:50 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN V.W.F. RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN ZONDAG 18/10/2009

    vwf

    Proficiat aan BENNY DE BOCK met zijn Zege in de Catg.B !!!

    Proficiat aan LUC VAN CLAPDORP met zijn Zege in de Catg.C !!!

    Proficiat aan THEO VERHEYDEN met zijn Zege in de Catg.D MTB !!!

      

    Zondag 18 Oktober - NOKERE - Cross
     
    A-reeks
    1 De Baere Bart
    2 Rouan Tom (Merelbeke)
    3 Debruyne Andy
    4 Tersago Tim
    5 Paridaens Billy
     

    VWF Nokere 058
    Winnaar Catg.A Bart De Baere, winnaar Catg.B Benny De Bock en
    winnaar Catg.C Luc Van Clapdorp.


    B-reeks
    1 BENNY DE BOCK (Hamme)
    2 Thielemans Bart
    3 Meys Kris
    4 Van den Eede Michael
    5 Noens Rik

    C-reeks
    1 LUC VAN CLAPDORP (Nieuwkerken)
    2 Standaert Danny (Bornem)
    3 Van den Eede Johnny
    4 Bracke Luc
    5 Dhondt Jackie

    D-reeks
    1 Spruyt Alex
    2 De Vos Marc
    3 Corthals Willy
    4 Vanherf Ludo

    VWF Nokere 033
    Winnaar Catg.D Alex Spruyt, winnaar Catg.E Noel Rogge en
    winnaar Catg.E+ Herman Martens met inrichter te Nokere Marlier.


    E-reeks
    1 Rogge Noël
    2 De Vos Robert
    3 Vanhonsebrouck Michel
    4 Van Ginderdeuren Adriaan
    5 Hermie André

    E+ -reeks
    1 Martens Herman
    2 Loomans Hubert
    3 Van Impe Lucien
    4 Mussche Lucien
    5 Bie Serge

     

    VWF Nokere 045
    Steeds nieuwe leden die proberen uit de streek.

    Rik Noens uit Bornem en Tim Tersago uit Puurs met hun supporters voor de start te Nokere.

               
    Zondag 18 Oktober - NOKERE – Cross - MTB

    A -reeks
    1 Van Esbroeck Johan
    2 De Bruyne Brecht
    3 De Bruyne Davy
    4 De Vos Gert
    5 Van Wijmelbeke Pieter

    VWF Nokere 086
      Winnaar Catg.B Kurt De Vuyst en winnaar Catg.A Johan Van Esbroeck.


    B-reeks
    1 De Vuyst Kurt
    2 De Maesschalck Andy
    3 De Waele Wim
    4 De Waele Marnic
    5 Van Goethem Danny

    C-reeks
    1 Van De Moortele Peter
    2 Wille Rudi
    3 Rossignol Jean-Luc
    4 Roels Patrick
    5 Vermassen Carlo

    VWF Nokere 074
    Winnaar Catg.D Theo Verheyden en winnaar Catg.C Peter Van De Moortele.


    D-reeks
    1 THEO VERHEYDEN (Moerzeke)

    2 Wauters Roger
    3 Verzele Noël
    4 Wees William
    5 September Tinneke


    Foto's: Rita Thienpondt

    19-10-2009 om 09:27 geschreven door kenny



    .
    .
    .


    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H00 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT MACHUIT




    .
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELRENNERS
  • NIELS VANDYCK
  • BJÖRN COOMANS
  • KRISTOF WIELFAERT

    Osteopaat
  • JENS TUMMELEER

    PROFWIELRENNERS
  • GREG VAN AVERMAET
  • TOSH VAN DER SANDE
  • STIJN STEELS
  • MORENO DE PAUW
  • GIJS VAN HOECKE
  • PREBEN VAN HECKE
  • GERRY DRUYTS
  • OLIVER NAESEN
  • LAWRENCE NAESEN
  • NICOLAS VEREECKEN

    DUATHLETEN + TRIATHLETEN
  • KOEN MARIS

  • WIELERCLUBS
  • ETIXX QUICKSTEP
  • LOTTO SOUDAL
  • TOPSPORT VLAANDEREN
  • MARLUX-NAPOLEON GAMES
  • KSV-DEERLIJK
  • WACTEAM HOBOKEN
  • RABC - WIELERTEAM
  • W.O.O.P.
  • CYCLING TEAM MENEN
  • ILLI-BIKES CYCLING TEAM

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.
  • RIJSCHOOL AH - GENTSE VELOSPORT
  • ARTEVELDE-WSV
  • NGMT C.T.
  • NHT C.T. TIELEN
  • EDEGEM B.C.
  • BALEN BC
  • ARTEVELDE-WSV

    WIELERCLUBS
  • WEBCHAIN CT
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE SPRINTERS MALDEREN
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • V.W.F.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • ARDENNE-GAUME
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.
  • O.V.W.F.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • SPORT.BE
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    VELDRIJDEN
  • L.R.C
  • CYCLO-CROSS
  • FLANDRIEN

  • MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • RONDE VAN HET WAASLAND
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    NIEUWS
  • SPORZA
  • HET LAATSTE NIEUWS
  • GAZET VAN ANTWERPEN

  • MUZIEK
  • JOE FM
  • Q MUSIC
  • NOSTALGIE
  • RADIO 1
  • RADIO 2

  • Aangepast zoeken

    .
    Archief per week
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!