.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
Nieuws Sportwereld
  • Nikola Jovanovic gaat met Giants voor eerste zege in Elite Gold: “Als we compleet zijn, kan het nog mooi seizoen worden”
  • STAMCAFÉ KOERS. Stijn Steels: “Mijn lichaamsgewicht in bier winnen in het natourcriterium van Aalst, dat was tof”
  • Hoe de broers-Roodhooft er steeds opnieuw in slagen om Van der Poel aan zich te binden: “Zijn eerste contract was nochtans een gok”
  • Wat doen onze clubs tijdens de interlandbreak? KV Kortrijk kan over een volledige selectie beschikken, Anderlecht moet Deense delegatie missen voor oefenwedstrijd
  • RECONSTRUCTIE. Hoe Ronny Deila na de nederlaag tegen Anderlecht een ‘dead man walking’ werd
  • Mathieu van der Poel kan roet in het eten van topspurters strooien: dit is de voorlopige deelnemerslijst van Gent-Wevelgem
  • Fenerbahçe overweegt zich terug te trekken uit Turkse competitie na aanval op spelers
  • Antoine Griezmann moet afhaken bij Frankrijk en mist zo eerste interland in 7,5 (!) jaar
  • David Goffin neemt eerste horde in kwalificaties in ATP Miami
  • Geen hoofdtabel voor Alexander Blockx op Miami Open
    WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    Nieuws VRT NWS
  • Illustratie Bruggeling Klaas Verplancke siert cover The New Yorker: "Twee jaar lang ideeën opgestuurd"
  • VS bevestigt de dood van Marwan Issa, militair kopstuk van Hamas
  • Premier De Croo over politie-inval in Charleroi waarbij elite-agent om het leven kwam: "Hier moeten lessen uit getrokken worden"
  • Politie betrapt 13-jarige met vuurwerkbom in Borgerhout en voorkomt wellicht aanslag
  • Liedekerke krijgt 2 nieuwe bushaltes: "Beter toegankelijk en stiptere reistijden"
  • EU-lidstaten eens over sancties tegen verantwoordelijken voor dood Navalny
  • Wommelgems ereburgemeester Walter Van der Plaetsen (83) overleden 
  • Kinkhoest is in opmars in Nederland, maar hoe zit dat bij ons? 7 vragen en antwoorden over de infectieziekte
  • Berkenpollenseizoen uitzonderlijk vroeg van start: hoe kan je je wapenen tegen hooikoorts? 
  • Agentschap Natuur en Bos krijgt 162 bezwaarschriften tegen natuurbeheerplan Centraal Haspengouw
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    28-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 28/02/2007

    Onder leiding van Kenny Janssens en Benny Vercauteren vertrokken Woensdagnamiddag om 14H00 aan 't Schuurke te Beveren 16 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.
    De wind was vandaag de grote spelbreker met af en toe zware rukwinden , hierdoor werd de rit een beetje aangepast (tussen de huizen) zodat we wat meer beschutting kregen tegen de beukende tegenwind.
    In dit weer hadden we iedereen nodig om het kopwerk te doen zodat de rit voor iedereen comfortabeler werd.
    Op de terugweg werd af en toe de gas eens volledig opengezet en werd een max. snelheid genoteerd van 62,1 Km/h.
    De totale afstand bedroeg 70 Km tot Beveren en dit aan een gemiddelde van 32,8 Km/h.
    Voor de extra kilometers via St.Anna-Linkeroever was de afstand goed voor een totaal van 105 Km.
    Wie reden vandaag mee : Benny Vercauteren , Eric Vermeulen , Koen Apers , Wim De Cleen , Kristoff Heyns , Freddy De Blick , Etienne Fleury , Wim Heyndrickx , Thibault Koppen , Dirk Bryssinckx , Frank Van Geystelen , Sven Wielandt , Fons Van Raemdonck , Jan Vlegels , Cornelis Van Der Haeven en Kenny Janssens.

    P.S.
    1 lekke band voor Kristoff Heyns thv Linkeroever en gewacht !!!!


    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CEDRIC KOPPEN CLUBKAMPIOEN KSV-DEERLIJK 2007

    Clubkampioenschap van KSV-Deerlijk 2007

    CEDRIC KOPPEN CLUBKAMPIOEN KSV-DEERLIJK 2007
    Cedric Koppen 1_400x532

    In een nat en winderig Deerlijk namen 50 renners (elite zc, beloften , amateurs en masters ABC) de start voor een clubkampioenschap over 20 ronden of 58 km. In extremisch besliste Thibault Koppen (pas terug van skivakantie en een nachtje op de bus) om deel te nemen, dit in functie van zijn broer Cedric Koppen. Er werd snel gereden en alle ronden voelden er zich wel enkelingen geroepen om ten aanval te trekken. De meest geciteerde namen waren Coopman, Roels en De Witte. De gebroeders Koppen uit Beveren volgden aandachtig alle aanvalsgeweld en zodra een groepje zich dreigde af te zonderen pikte een van beiden zijn wagentje aan. Vrij snel bleek de koers op een massasprint te kunnen afstevenen. Van dan af spaarde Cedric zijn benen en controleerde Thibault de koers. De laatste ronde pareerde Thibault alle aanvallen en zette Cedric af aan de laatste rechte lijn . Cedric wachtte in de sprint het gepaste moment af en won met meerdere lengten voorsprong. Thibault bolde leeggereden als laatste van het peleton over de meet. Voor "Cedric Koppen uit Beveren" was dit zijn allereerste overwinning. De vreugde was dan ook immens. Pas in April zullen beide broers zich op het wielrennen toeleggen. Tot dan werken zij de basketbalcompetie af. Ook hier was er voor Cedric de avond voordien een primeur weggelegd. Voor het eerst mocht hij aantreden in het A-team van Basics Melsele (leider in 2de landelijke)

    Cedric Koppen 3_614x400



    Met dank aan Alain Koppen.


    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSCHRIJVEN TTC RONDE 2007 !!!!!!!

    Geachte renners , toeristen en wielerliefhebbers :

     

    Inschrijven kan u weer terug via de website

    TTC RONDE 2007, TTC transport is de nieuwe hoofdsponsor !

      


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUW BELGISCH RECORD VOOR DOMINIQUE CORNU
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VRIJDAG 23/02/2007

    Nieuw Belgisch record voor DOMINIQUE CORNU uit Beveren !!!!

    Op de wereldbekermanche in Manchester verbeterde Dominique Cornu zijn Belgisch record op de 4 km. Hij scherpte de tijd die hij vorig jaar in het Vlaams Wielercentrum Eddy Merckx neerzette 4’29”69 , aan tot 4’28”457

     

    De Oost-Vlaming eindigde hiermee als zevende in de individuele achtervolging.

    Bradley Wiggins en Alexander Serov klokten de beste twee tijden en reden de finale voor het goud. Voor de bronzen medaille zullen Bradley McGee en Jens Mouris mekaar bekampen.

     

    Tevens werd Dominique Cornu zesde in de finale van de puntenkoers op de wereldbekermanche in Manchester. De Rus Klimov won, voor de Griek Tamouridis en de Argentijn Curuchet.

     

    Auteur: David De Backer

    Bron : Wielerbond Vlaanderen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLUBKAMPIOENSCHAP TE MELSEN VAN ZONDAG 25/02/2007

    ZONDAG 25/02/2007 -  MELSEN (O)  Clubkampioenschap - 100 km - 16 x 6,3 km

     

    Clubkampioenschap Elite-z.c. +U 23

    Aantal deelnemers: 85

     

    1. WILLEMS Mario (JOHN SAEY CYCLING TEAM)   02:21:50

    2. MINNE Stijn (SPORTING CLUB MEERSE – KLUISBERGEN)

    3. ENNEKENS Stijn (Unibet.Com) op 59”

    4. BEECKMAN Koen (JOHN SAEY CYCLING TEAM)

    5. BROCHE Frederik (MEERSE – KLUISBERGEN)

    6. DE BOSSCHER Koen (MD CT TEAM)

    7. PAUWELS Gino (ARTEVELDE VZW – GENT) op 2’18”

    8. VANBECELAERE Tom (MEERSE – KLUISBERGEN) op 2’28”

    9. DE MEESTER Jeroen

    10. VAN RENTERGHEM Jannick

    11. COCQUYT Patrick

    12. RAUCH Davy

    13. BATEN Karel

    14. DE VREESE Vincent

    15. GOOSSENS Steven uit St.Niklaas (PWC JAN SNEL)

    29. NYS Mattias uit Nieuwkerken (PWC JAN SNEL)

    30. SMET Guy uit Kruibeke (PACCO - ST MARTINUS CT – KERKSKEN)

    39. DE GENDT Thomas uit Beveren (DAVO)

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 25/02/2007

    Voor de laatste groepstraining van deze winter vertrokken te Beveren om 09H00 Zondagmorgend thv Buyl Sport 44 POLDERRENNERS.

    Bij een overtrokken hemel en 9 C° en een stevige wind waren de sterke mannen Wielandt Franky , Van Raemdonck Fons , Van Raemdonck Robby , Van Osselaer Olaf , Maes Adrien , Apers Koen , Heyrman Koen , Van Cleemput Chris , Smet Kris , De Boes Timmy en vooral een bedrijvige Trogh Dirk die iedere keer het tempo opdreef.

    Aan het Wit Huis (polderhuis) werd er weerom in twee groepen gesplitst , begonnen met 8 man en uiteindelijk met 15 man geëindigd waarvan Freddy Van Osselaer werd achtergelaten omdat hij een bandje gaf aan Bryssinckx Dirk die voor de tweede maal lek reed en geen meer bij zich had.

    De totale afstand tot de meet bedroeg 91,2 Km en dit aan een gemiddelde van 35,3 Km/h voor de A-groep en 34,8 Km/h voor de B-groep.

    In de finale thv het Deurganckdok ontsnapping in de tegenwind van 4 renners waaronder Kris Smet , Timmy De Boes , Sven Wielandt en Dirk Trogh.

    De 4 koplopers werden bijgehaald door Adrien Maes , Stein Vermeulen , Koen Apers , Koen Heyrman en Roberto Vercauteren.

    In de laatste kilometer thv Bayer opnieuw een demarrage van Dirk Trogh en ditmaal de beslissende , Dirk hield stand op het spurtende groepje achtervolgers waarvan Timmy De Boes de spurt voor de tweede plaats won voor Sven Wielandt , Kris Smet , Koen Apers , Roberto Vercauteren , Stein Vermeulen en Adrien Maes.

     

    Reden mee : Van Raemdonck Jos , Vercouteren Joost , Lion Nikola ,  Bryssinckx Dirk , Van Der Weken Werner , Janssens Bart , De Cock Gunther , Van Geystelen Frank , Heyrman Kurt , Van Ghoeye Ignace , De Blick Freddy , Franssens Werner , Franssens Rudy , Mister Y ; Van Ghoeye Walter , Wielandt Sven , Vercauteren Roberto , Van Cleemput Paul , Heyndrickx Wim , Fleury Etienne , Pieters Eddy , Haddock Wim , D’Hooghe Wilfried , Davy Bickx , Cleys Dirk , Goossens Alex , Van Paemel Maurits , Vermeulen Stein , Van Osselaer Freddy , Van Raemdonck Fons , Wielandt Franky , Van Raemdonck Robby , Van Osselaer Olaf , Smet Kris , Van Cleemput Chris , Heyrman Koen , De Boes Timmy , Maes Adrien , Apers Koen , Baetens Marc , Van Royen Luc , Trogh Dirk en ? , ?

     

    LEKKE BANDEN : 2x Bryssinckx Dirk , Heyndrickx Wim , en de man met Avia trui (ter hoogte rond punt St-Gilles) 


    Met dank aan reporter Freddy Van Osselaer 

     


    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENELUX DAMES WIELERTEAM 2007 VOORGESTELD !!!!!!
    BENELUXTEAM groep bew


    Benelux Dames Wielerteam voorgesteld.

     

    In de Ford garage Goossens te Hamme werd het zesde seizoen van het Beneluxteam voorgesteld.

    Niet te geloven. We horen het in wielermiddens nog klinken:

     “ Er komt een nieuwe damesploeg in het Waasland en ’t schijnt dat

     Neckermann de sponsor is…“, met Temse als uitvalsbasis.

    Freddy Méchant , bekend in het wielrennen als ex-renner, kreeg via zijn dochter  Nele Van den Bossche, er plots veel zin in om het dames wielrennen wat meer steun te geven.

    En hoe doe je dat best? Met te zorgen voor een degelijke begeleiding en als het even kan ook met opleiding.

    Dat was natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar Freddy pakte het goed aan en we zijn er zeker van dat de appreciatie die hij vanuit de rennersgroep kreeg, aan de basis lag van zijn nooit aflatende inzet én volharding.

    Zes jaar al en wie het dames wielrennen volgt weet beslist dat het Beneluxteam niet meer weg te denken is uit deze wielersport.

    Het is een team dat opvalt en bekendheid heeft verworven.

    Naast Freddy was er ook steeds de onvoorwaardelijke steun en inbreng van Greta Eeckhaudt. De echtgenote van Freddy zorgde voor het secretariaat en als verpleegkundige kon ze ook altijd klaar staan op vlak van verzorging.

    En wat een geluk had de initiatiefnemer, dat hij met iemand als

    Thierry Van Gasse kon gaan samenwerken.  Thierry, uit Kruibeke afkomstig, had vroeger zelf nog gekoerst bij de Wase Wielerclub en kende absoluut het wereldje der wielrennerij. En zoals heel snel bleek na de oprichting van het team, was het kunnen inzetten van Thierry Van Gasse, een godsgeschenk voor de dameswielersport. De drie goddelijke deugden:  Freddy, Greta en Thierry.

     

    Freddy, Thierry en Greta en hun medewerkers hebben er steeds voor gezorgd dat hun Beneluxteam goed gestructureerd was. Het is nog geen semi-professionele ploeg, maar uit de werking der laatste jaren mag worden afgeleid dat de rensters zich op een meer dan voortreffelijke manier in de wielersport kunnen begeven en bewegen.

    Belangrijke inbreng hierbij kwam er van de sponsors.

     

    De wedstrijden 2006, hebben ons bewezen, dat voor het dames wielrennen weer met vertrouwen naar 2007 mag uitgekeken worden. De wedstrijden 2006 waren vaak hoogdagen! Dat is ook aan de organisatoren niet zomaar voorbij gegaan. In de Wase regio komt er weer een organisatie bij in Prosperpolder. Ze hadden daar WBV meerdere jaren terzijde gelaten en omzwermingen gemaakt langs de WAOD. Nu ze terugkeren naar WBV doen ze het meteen met een dameskoers.

    De organisatoren en verwachten veel van hun organisatie op 10 juni in de schaduw van de Doelse koeltorens in Prosperpolder.

    De Wase regio blijft niet ten achter. Dames elite te Sinaai, Burcht, Belsele, Puivelde, Haasdonk, Waasmunster, De Klinge, Grembergen, Kieldrecht. Of 9 stuks!

     

    Wat betreft de wedstrijden die het Beneluxteam wil rijden, zijn het uiteraard zoveel mogelijk de Belgische wedstrijden omdat deze voor onze sponsors het belangrijkst zijn.

    “Ronde Van Vlaanderen”, “Tour Cycliste Feminin De La Drome”, “Tour d’Ardeche”, “Tour de Limousin” en eventueel een kleine ronde in Duitsland staan op de verlanglijst.

    Teamleider Thierry Van Gasse: “Het team is ook terug geselecteerd voor de tweede “Omloop Het Volk” in maart, waar we vorig jaar,  gezien het internationaal deelnemersveld toch niet zo slecht uit de verf zijn gekomen.  We mochten ons bij de weinige teams  noemen die met een volledige ploeg over de eindmeet zijn gekomen en dat wil toch wel al iets zeggen. Natuurlijk hopen we om het dit jaar nog beter te doen.”

    Ook  deelname aan de grote prijs van de “Stad Roeselare” staat in de agenda opgetekend en dat is in ons land een erg hoog genoteerde koers.


    DE PLOEG:

    We laten de rensters zelf aan het woord:

     BENELUXTEAM ines cindy amy bew

    De dames uit de regio: Ines Claes (Beveren) , Cindy Vandermeulen (Stekene) en Amy De Ridder (Grembergen)  


    Aerts Katrien
    29 jaar. Merksplas Werd 2de op het BK veldrijden

    Het seizoen 2006 is goed geweest. De wegwedstrijden waren een goede voorbereiding op het crossseizoen en de meeste wedstrijden heb ik vlot kunnen uitrijden.  De Tour de la Drome en Tour du Limosin waren een heel leerzame ervaring, waar ik veel heb bijgeleerd en ook sterker ben geworden, voor herhaling vatbaar. Mede door de goede voorbereiding op de weg ben ik in het veld ook verbeterd tegenover vorig jaar, heb een aantal top 10 plaatsen en onlangs op het BK was ik 2de .

    Voor 2007 hoop ik met de wegwedstrijden terug een goede voorbereiding te hebben voor de crossen en hopelijk kan ik de ploeg helpen aan een paar overwinningen of mooie resultaten.


    Claes Ines 20 jaar. Beveren
    Vorig jaar heb ik veel progressie kunnen maken en heb dan ook bijna alle wedstrijden uitgereden. De motivatie om verder te groeien is dan ook niet moeilijk, zeker met de begeleiding en steun die we vanuit de ploeg krijgen en de mederensters als ploegleiding die altijd voor ons klaar staan.

    Mijn doelstelling voor 2007 is regelmatig een top 10 plaats meepakken.

    De Nys Sofie 21 jaar. Gentbrugge

    Begin 2006 ging het echt heel goed, ik was sterker geworden dan het jaar ervoor en kon dan ook gemakkelijker in de prijzen rijden. Het seizoeneinde is echter door ziekte een beetje de mist in gegaan maar ik heb me deze winter echter goed kunnen voorbereiden.

    Ik hoop dat ik in vergelijking met vorig jaar, gans het seizoen op het zelfde niveau kan blijven doorgaan. Een overwinning ligt normaal binnen bereik.


    De Vos Greetje
    25 jaar. Oudenaarde.
    Voor mij is 2006 een schitterend sportief jaar geworden, de lange trainingen op de fiets, de uren in de fitness en letten op voeding, hebben hun resultaten gehad.

    Een aantal mooie ereplaatsen, een geslaagd seizoen. Spijtig genoeg kwam die ene overwinning er niet uit. De ultieme beloning bleef achterwege. Het is niet altijd even gemakkelijk om werken en trainen te combineren, maar ik blijf ervoor gaan.

    Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen en hoop om samen met alle rensters aan het team en de sponsors mooie koersen te kunnen bezorgen. Ook enkele overwinningen natuurlijk.


    Hoedt Natacha
    . 31 jaar. Herseaux

    De tweede helft van het seizoen 2006 was mede door ziekte en verandering van werk, waar ik mij moest kunnen aanpassen, een beetje minder, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.

    Voor 2007 heb ik mijn voorbereiding een beetje aangepast, wat minder veldrijden zodat ik fris aan het seizoen kan beginnen en ook op het einde van het seizoen nog over de nodige punch mag beschikken en het ganse seizoen in de prijzen kan rijden. Ik hoop dat ik een hulp voor de ploeg mag zijn.

     

    Ingels Kathy 23 jaar. Eeklo.

    Seizoen 2006 kon voor mij veel beter,  vooral het gebrek aan tijd om degelijk te kunnen trainen heeft mijn seizoen in mineur doen verlopen.

    Voor 2007 verwacht ik in augustus een kindje, dus zal er dit jaar van koersen niet veel in huis komen. Ik blijf wel achter de ploeg staan en zal zeker supporteren, indien mogelijk.

     

    Jansens Diana  Hoogstraten

    2006 moet voor mij zeker niet terug komen. Reeds half februari begon ik te sukkelen met een ontsteking aan de scheenbenen. Het hield me lang aan de kant maar eind juni kon ik terug in het peloton plaats nemen. Na een drietal koersen mocht ik beterschap waarnemen, toen sloeg echter de pechduivel weer toe: een gebroken elleboog. Op dat moment dacht ik wel aan stoppen, maar een paar uur later zat ik al te hopen om nog een paar koersen te kunnen rijden. Het is echter anders gelopen.

    Maar niet getreurd in 2007 sta ik terug aan de startlijn en ga ik er een mooi seizoen van maken. Aan de voorbereiding zal het niet gelegen zijn.

     

    Potums Carine.  40 jaar. Londerzeel

    Ben wel tevreden over mijn prestaties van het voorbije seizoen. Ook mijn deelname aan de Tour de la Drome is voor mij een hoogtepunt geweest en heb daar ontdekt dat dit mij wel ligt. ik voelde mij met de dag groeien daar in de bergen en behaalde in de laatste rit zelfs een verdiende 3de plaats, hierdoor behaalde ik zelfs twee UCI punten, waar ik wel fier op ben.

    Hoop in 2007 mijn voorbije seizoen minstens te evenaren en er zelfs een overwinning aan toe te voegen. Lijkt misschien wel moeilijk maar ik ga er toch mijn uiterste best voor doen.

     

    Thys Patricia. 26 jaar Hoboken

    Het voorbije jaar was een moeilijk jaar, getekend door pech en lichamelijke problemen, rug en nek klachten. Een seizoen om vlug te vergeten.

    Nu is alles weer opgelost en kan ik 2007 met veel ambitie tegemoet zien en aan mijn voorbereiding zal het zeker niet liggen want ik heb heel hard aan mijn basisconditie gewerkt. Hopelijk mag dit dan ook resulteren in een overwinning zoals in 2005.

     

    MEISJES JEUGD


    De Ridder Amy. Grembergen

    Mag niet klagen over mijn voorbije seizoen. Ik heb regelmatig in de prijzen gereden.

    Voor 2007 wil ik nog harder werken en het feit dat ik af en toe bij de “grote dames” zal kunnen starten geeft me veel moed. Ik zal er alvast heel wat kunnen opsteken en ik kijk er al naar uit.

     

    Hannes Kaat. Wechelderzande

    Ben heel tevreden over mijn eerste seizoen als nieuwelinge. Met mijn 2 overwinningen en tal we mooie plaatsen mag ik best gelukkig zijn.

    In 2007 wil ik hier zeker nog een aantal overwinningen proberen bij te doen en vooral het BK staat in mijn agenda in het rood aangekruist.

     

    NIEUWE GEZICHTEN

     

    Van De Pontsele Ilse. 22 jaar.Deftinge (Komt van Jonge Rakkers Vollezele)

    In 2005 begonnen met wielrennen.

    2007 word mijn derde jaar dat ik koers en ik ga er mijn uiterste best voor doen om er een geslaagd seizoen van te maken, top 20 en misschien wel top 10 moet haalbaar zijn. Ik zie het echt wel zitten om in de kleuren van mijn nieuwe ploeg te rijden en wil me dan ook inzetten voor mijn collega’s.

     

    Vanderhauwaert Elke Beveren-Leie

    Koers reeds van mijn 12de jaar, zowel weg als piste. Ik werd reeds een aantal keer provinciaal Kampioen en als junior behaalde ik een aantal podiumplaatsen tijdens BK’s op de piste.

    2007 is mijn eerste jaar als dame-elite en het wordt zeker een aanpassingsjaar. Ik zie dit jaar vol verwachting tegemoet. Door mijn studies Bachelor lerarenopleiding, zal vooral het tweede deel van het seizoen voor mij belangrijk zijn en wil ik me zeker laten op merken. Ik wil zeker mijn nieuwe ploeg ten dienste staan.

     

    Vandermeulen Cindy. 26 jaar. Stekene (Komt van Wielerclub Oostende)

    Ben in 2006 beginnen koersen en mag zeker niet klagen. Tegen het eind van het seizoen kon ik al gemakkelijk mijn koers uitrijden. Ik heb vroeger nog andere sporten gedaan, zoals atletiek en voetbal.

    Voor 2007 zijn mijn doelstellingen: regelmatig in de prijzen rijden en proberen om mee te zijn in de juiste ontsnappingen. Ook door een betere begeleiding en een optimale winteropbouw moet ik sterker kunnen zijn dan vorig jaar. Ik ben zeker blij dat ik een kans heb gekregen om de kleuren van het Beneluxteam te kunnen verdedigen, toffe sfeer en goede begeleiding.

     

    Bron : FLOR VAN DE VELDE

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING MACHUITVRIENDEN VAN ZATERDAG 24/02/2007

    Onder leiding van Bert De Coster en Dirk Bryssinckx vertrokken Zaterdagmorgend om 09h30 thv café Machuit te Zwijndrecht maar 8 renners voor de trainingsrit.
    De totale afstand bedroeg 61 Km en het gemidddelde was goed voor 33 Km/h.
    Het was de laatste rit om 09H30 want
    vanaf volgende week starten ze te Zwijndecht om 09H00.
    Wie reden mee vandaag : Bert De Coster , Dirk Bryssinckx , Wim , Fi Van Haverbergh (MTB) , Danny Maris , Paul Van Roeyen , Dave Van Roeyen en nog een renner van 't team Rietje. 
    P.S. Paul Van Roeyen had in de laatste kilometer een lekke band en hij ging er bij liggen zonder erg.


    Met dank aan Bert De Coster



    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT



    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!