.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
Nieuws Sportwereld
  • NBA. Toumani Camara gaat met Portland nipt onderuit bij Chicago Bulls
  • Michy Batshuayi achterna met zijn witte moonboots: Jules Koundé heeft meest extravagante look van Franse internationals
  • Nikola Jovanovic gaat met Giants voor eerste zege in Elite Gold: “Als we compleet zijn, kan het nog mooi seizoen worden”
  • STAMCAFÉ KOERS. Stijn Steels: “Mijn lichaamsgewicht in bier winnen in het natourcriterium van Aalst, dat was tof”
  • Hoe de broers-Roodhooft er steeds opnieuw in slagen om Van der Poel aan zich te binden: “Zijn eerste contract was nochtans een gok”
  • Wat doen onze clubs tijdens de interlandbreak? KV Kortrijk kan over een volledige selectie beschikken, Anderlecht moet Deense delegatie missen voor oefenwedstrijd
  • RECONSTRUCTIE. Hoe Ronny Deila na de nederlaag tegen Anderlecht een ‘dead man walking’ werd
  • Mathieu van der Poel kan roet in het eten van topspurters strooien: dit is de voorlopige deelnemerslijst van Gent-Wevelgem
  • Fenerbahçe overweegt zich terug te trekken uit Turkse competitie na aanval op spelers
  • Antoine Griezmann moet afhaken bij Frankrijk en mist zo eerste interland in 7,5 (!) jaar
    WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    Nieuws VRT NWS
  • Stad Antwerpen breidt cameranetwerk verder uit tot ruim 800 camera's
  • Hebben Speciale Eenheden van politie genoeg mensen en middelen? N-VA wil antwoorden van minister Verlinden
  • Door trillingen bij werken in Haaltert zijn enkele huizen beschadigd
  • Minister Gwendolyn Rutten schorst erkenning van Kevser-moskee in Aalst: eerste keer dat vergunning jaar wordt ingetrokken
  • Criminele bendes doden 15-tal mensen tijdens schietpartij in woonwijk in Haïti
  • Op reis met geneesmiddelen: bereid je goed voor en vraag de nodige documenten aan
  • Bedrijf achter batterijproject in Kinrooi trekt aanvraag omgevingsvergunning opnieuw in: "Grazende dieren tussen batterijen zijn misschien de oplossing" 
  • Voortuintjes van rijhuizen in Aalst krijgen plaats voor fietsberging en afvalcontainer
  • Stelling van 400 meter onder viaduct van Vilvoorde: grootschalige renovatie voor het eerst echt zichtbaar voor publiek
  • Flexbussen van De Lijn vervoeren gemiddeld 1,2 reizigers: "Het blijken goedkope privé-taxi's"
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    02-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JENS VAN LANDEGHEM UIT BEVEREN
    Jens Van Landeghem_1048x536

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:

    Nieuweling Jens Van Landeghem van Antwerpen - Linkeroever (binnenkort terug in Beveren)
    Reed voor Hoboken WAC

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    Ik had bij de eerstejaars nieuwelingen 40 wedstrijden gereden en ik mikte dit jaar op meer en dat heb ik volgehouden en met glans. Ik reed in het totaal 53 wedstrijden.

    Welke resultaten?
    Ik heb spijtig genoeg geen overwinning behaald dit seizoen maar wel 2 keer een 2de plaats. Ik reed 5 keer binnen de top 5. En reed 14 keer binnen de top 10.

    Beste prestatie?
    Mijn beste prestatie was mijn 2de plaats in Londerzeel waar ik geklopt ben voor de overwinning in een mooie spurt met twee. Deze kwam er na een bloedstollende ontsnapping met vier in de laatste ronde.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ja, het bracht zelfs meer dan dat er verwacht werd. We verwachtten gewoon progressie maar ik heb serieuze progressie geboekt. Wat er uiteindelijk uit de bus gekomen is, is dus boven de verwachtingen.

    Waar was je goed in?
    Mijn beste kwaliteit is mijn aanvallersmentaliteit. Ik was gedurende dit seizoen een goede aanvaller en zag een aanval steeds goed zitten. Eens weg, was ik de slimme sluipschutter in de groep.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Ik heb een trage spurt en ik behoor dus niet tot het ras van spurters en snelle mannen. Geef mij maar een aanval.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Ik heb immens veel bij geleerd dit seizoen. Vooral het doseren. Het wachten op de juiste ontsnapping. Ook het koersinzicht is er bijgekomen dit seizoen ook al liep dit niet van leien dakje en ben ik dikwijls met mijn ‘koppie’ tegen de muur gelopen. Wat ik zeker heb bijgeleerd is het niet opgeven en het doorgaan na één of meerdere tegenslagen zoals ik die gekend heb.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Eerst voldoende rusten en dan stilaan opbouwen naar het nieuwe seizoen bij de junioren. En dit door middel van fitness, looptraining, Wegtraining met de groep aan Buyl Sport te Beveren en af en toe mountainbiken.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Ik verlaat mijn huidige ploeg en verhuis naar WSC Hoop Op Zegen van Staf Pieters. Deze club is eerder een kleine club en is dichter bij huis voor trainingen. Ook de renners zijn betere vrienden en ik denk dat we een goede sfeer binnen de groep gaan hebben en zo goede prestaties samen kunnen neerzetten.
    (fvdv)

    01-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN STIJN METTEPENNINGEN UIT HAMME
    Stijn Mettepenningen_848x336_648x336

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Belofte Stijn Mettepenningen uit Hamme
    Reed voor het Rudyco Cycling Team

    Hoeveel wedstrijden reed je?
    Ik reed 41 wedstrijden.

    Welke resultaten?
    Ik behaalde geen overwinning. Ik eindigde 10 keer bij de eerste 10 en 25 keer bij de eerste 20.

    Beste prestatie?
    Mijn beste prestatie was ongetwijfeld mijn 6de plaats in Kruishoutem. Ik heb daar heel de koers in de aanval gereden. Er reden vijf renners vooruit die ik zeker had kunnen volgen, maar ik liet mij verrassen en was niet mee. Ik wou er terug naartoe maar de anderen wilden of konden blijkbaar niet. Ik ben dan uiteindelijk alleen weggeraakt en strandde op zo’n 15 seconden van de winnaar.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ik wist niet wat ik er mocht van verwachten. Ik kwam van het mountainbiken en dat is toch een wereld van verschil. Ik had gehoopt enkele keren in de prijzen te rijden, en dat is toch meer dan behoorlijk gelukt. Ik was zeer regelmatig maar jammer genoeg zonder echt een uitschieter.

    Waar was je goed in?
    Mijn spurt is goed, ik rij goed bergop en ik kan hard fietsen. Ik kan alles goed maar ben nergens echt super sterk in.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Mijn spurt is goed maar kan nog veel beter. Ik ben snel maar kom nog iets te kort aan kracht om het echt af te maken. Maar daar ga ik aan werken deze winter.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Dat ik zeker iets kan bereiken in het wielrennen, maar dat ik nog veel moet verbeteren en vooral versterken. Ook ben ik slimmer geworden al durf ik soms wel nog eens domme stoten uit te halen. bv. door te veel met mijn krachten te woeleren en zo op het laatste te kort te komen. Maar dat zal ik wel afleren.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Ik heb 3 weken gerust en nu ga ik rustig opbouwen met fitness, lopen en in het weekend een toertocht met de mountainbike rijden. Ik vermijd de koersfiets wat want ik moet er tijdens het seizoen al genoeg op zitten.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Ik blijf bij het Rudyco Cycling Team. Ik zit daar goed, heb geen verplichtingen en doe mijn eigen zin. Volgend jaar beperk ik mij toch alleen maar tot de gewone koersen en af en toe misschien eens een grote koers met de provinciale selectie bijvoorbeeld. Dus hoef ik niet in een grote ploeg te zitten. Ik wil rustig groeien zonder druk en dat gaat daar perfect. Al hoop ik in 2008 een grote stap voorwaarts te zetten op gebied van prestaties maar ook naar een ploeg toe. Vanaf dan begint het voor mij pas echt. We zien wel.
    (flor van de velde)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN KARL VOS UIT BEVEREN
    Karl Vos

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Nieuweling Karl Vos uit Beveren
    Reed voor Hoop op Zegen Beveren

    Hoeveel wedstrijden reed je?
    Ik reed maar 13 wedstrijden omdat het wennen was in mijn eerste seizoen en we ook niet altijd thuis waren. Het schoolwerk zat er ook wel voor iets tussen.

    Welke resultaten?
    Ik heb geen top 10-plaats gereden.

    Beste prestatie?
    Mijn beste prestatie was een 23e plaats. Normaal zou het beter geweest zijn maar er was een gat gevallen voor laatste bocht, waardoor ik op kop de sprint moest aanzetten in tegenwind en op vals plat.
    Voor de rest heb ik in mijn eerste seizoen veel moeten leren over het koersen en heb ik al bij al nog geluk gehad met valpartijen.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Voor het seizoen hadden we gehoord dat het in het begin moeilijk is om uit te rijden, dus was het doel een wedstrijd uitrijden. Dat deed ik al in mijn 4e wedstrijd. En dan was het doel top 20, maar dat is door omstandigheden dan niet gelukt. Maar voor mijn eerste seizoen vond ik het meevallen en ik vond het zeer plezant.

    Waar was je goed in?
    Ik weet niet echt waar ik goed in was, ik ben niet goed op kasseien omdat ik wat te licht weeg denk ik. Ik was goed op vlakke parcours, omdat ik nog niet de juiste manier van trainingen had gevonden voor heuveltjes. Ik denk wel dat ik goed ben in langere klimmetjes. Maar dat heb ik nog niet kunnen proberen.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Ik weet het nog niet zo goed. Ik heb nog niet echt kunnen meedoen met een spurt. Twee keer was er misschien de mogelijkheid, maar toen zat ik ingesloten. Ik denk dat mijn spurt niet super is, maar slecht ook niet.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Ik heb bijgeleerd dat ik niet van achter mag hangen in het peloton, goed moet trainen en opwarmen. Voor de rest heb ik geleerd de wedstrijden te begrijpen. Ik heb veel ervaring opgedaan. Dat is goed.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    De komende wintermaanden ga ik zwemmen, lopen, schaatsen en mountainbiken. Op mijn koersfiets rijden zal er ook wel bijzijn.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Ik rij volgend seizoen terug voor Hoop op Zegen omdat ik content ben bij deze ploeg. Het is een niet al te grote ploeg, dat vind ik wel leuk. Ik ken nu ook de mensen van de ploeg, en ik vind de renners waar ik mee rijd leuk en goed. Ik kan er ook nog veel van leren.
    (fvdv)

    29-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIETSVAKANTIE OP MALLORCA 2007

    Wie wil er nog mee met meer dan 500 ingeschrevenen voor de fietsvakantie op mallorca ?
    Nog enkele plaatsen vrij vanaf 29/04/2007 tot en met 13/05/2007 zowel via Oostende als via Brussel voor 1 week of 2 weken.
    Het hotel Riu Playa enkel voor 1 week en hotel Sofia voor 2 weken.
    Voor verdere inlichtingen tel 03/488.64.00 t.a.v. Mv Frie Horemans of 03/296.62.25 Rotthier Walter.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 29/11/2006
    Onder leiding van Kenny Janssens en Franky Wielandt vertrokken Woensdagnamiddag om 14H00 thv 't Schuurke 30 POLDERRENNERS voor de winterrit doorheen het WAASLAND.
    Bij weeral een zachte temperatuur en met de zon van de partij was het een zalig fietsweertje.
    Aan kopmannen geen gebrek zowel Koen Maris , Chris Van Cleemput , Franky Wielandt , Kenny Janssens e.a deden hun werk.
    De totale afstand bedroeg 68 Km en dit aan een gemiddelde van 32,5 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Freddy Van Osselaer , Cornelis Van Der Haven , Mattias Nys , Gino Van Broeck , Jan Vlegels , Roger Van Gasse , Thibault Koppen , Freddy De Blick , Chris Van Cleemput , Franky Wielandt , Frank Van Geystelen , Gilbert De Paepe , Saskia Van Overmeire , Guy De Jonghe , Bert De Coster , Werner Van Der Weken , Davy Marijn , Koen Maris , Koen Apers , Eugéne Bosman , Walter Rotthier , Adrien Maes , Jos Van Raemdonck , Patrick Van Vlierberghe , Tom Van Osselaer , Benny Vercauteren , Eric Vermeulen , ? , ? en Kenny Janssens.

    26-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND - VELDRIJDEN van Zondag 26/11/2006
    ZONDAG 26/11/2006 - DRONGEN-BAARLE (O) - VELDRIJDEN
    CATG. B - Elite + Beloften - 36 deelnemers
    1. Pedro Baelen
    8. Bjorn Traen
    12. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T)

    CATG. C - JUNIORES - 21 deelnemers
    1. Jens Gys
    3. Kristof Scheirs uit Grembergen (Isorex C.T)
    4. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 26/11/2006

    Onder leiding van Kenny Janssens en Franky Wielandt vertrokken Zondagmorgend om 09H30 thv Buyl Sport  60 POLDERRENNERS voor de winterrit doorheen het WAASLAND.
    Weeral een fantastisch goed weertje voor de tijd van het jaar en daarom aan kopmannen geen gebrek vandaag.(Joeri Verbruggen , Franky Wielandt , Franky Weemaes , Robby Weemaes , Kenny Janssens enz....droegen hun steentje bij)
    De totale afstand bedroeg 73 Km en dit aan een gemiddelde van 33,3 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Freddy Van Osselaer , Joeri Verbruggen , Frans Van Laere , Tom Van Osselaer , Wim De Cleene , Eugéne Bosman , Gert Rotthier , Walter Rotthier , Joost Vercouteren , Freddy De Blick , Roberto Vercauteren , Freddy Verhulst , Tom Verhulst , Robby Weemaes , Eddy D'Hooghe , Eric D'Hooghe , Fons Van Raemdonck , Chris Van Cleemput , Wim Heyndrickx , Peter Van Goethem , Franky De Fijn , Gino Smet , Jos Van Raemdonck , Marc Van Puymbroeck , Franky Weemaes , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Frank Van Geystelen , Koen Apers , Koen Heyrman , Kurt Heyrman , Kurt Carpentier , Miguel Gonzales , John Van Looveren , Alain Van Der Beke , Peter Van Bel , Ben Verburgt , Adrien Maes , Werner Van Der Weken , Rudi Franssens , Mister Y , Mackenzie Heirbaut , Jan Ryckbosch , Dirk Vanhee , Frank Buyl , Etienne Fleury , Romain Vercauteren , Davy Marijn , Eddy Pieters , Marc Van Overmeiren , James De Windt , Olaf Van Osselaer , ? , ? , ? , ? , ? en Kenny Janssens.

    P.S. langs deze weg wil ik Mattias Nys van harte beterschap wensen na zijn aanrijding met een auto van Woensdag.
           "Mattias was op weg naar de Woensdagmiddag training en is op het fietspad aangereden door een auto."


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROVINCIAAL KAMPIOENSCHAP VELDRIJDEN van ZATERDAG 25/11/2006
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    FOTO : MATTHIAS ONGHENA IN AKTIE !!!!

    ZATERDAG 25/11/2006 - LAARNE (O) - VELDRIJDEN

    PROVINCIAAL KAMPIOENSCHAP
    CATG. B - ELITE + BELOFTEN - 44 deelnemers
    1. Stijn Penne
    2. Nico Clarysse
    3. Bert De Wispelaere
    4. Patrick Bassez
    5. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Renners Booischot)
    P.S. Nicky David reed een zeer sterke wedstrijd maar het PK kwam misschien nog iets te vroeg.
    10. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T)
    P.S. Matthias Onghena werd 3° belofte en kon zijn titel niet hernieuwen daar er meer tegenstand was , reed een zeer sterke wedstrijd en was mee voor de overwinning gedurende 50min bij de beloften. Door zijn gebrekkige voorbereiding en vorige week nog na 2 ronden moeten stoppen kwam Matthias de laatste 10min nog net iets te kort.
    18. Gregory Franckaert uit Kallo (ASFRA R.T)

    CATG. C - JUNIORES - 44 deelnemers
    1. Kevin Eeckhout (wordt klaar gestoomd door Dirk Onghena voor het EK op 09/12/2006)
    2. Kristof Scheirs uit Grembergen (Isorex C.T)
    3. Kenneth Mariën uit Hamme (Thompson C.T)
    4. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    13. Jonas De Boey uit St.Gillis-Waas (Hoop Op Zegen Beveren)
    15. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)
    18. Jeroen Serverius uit Kieldrecht (WAC-Team)

    CATG. C - NIEUWELINGEN - 27 deelnemers
    1. Niels Wytinck
    12. Kenny Goossens uit Sinaai (Avia Waasland)
    16. Jimmy Seghers uit St.Gillis-Waas (Hoop Op Zegen Beveren)

    CATG. D - MASTERS B-C-D - 19 deelnemers
    1. Marc Druyts
    9. Theo David uit Kruibeke
    P.S. Theo David werd 3° Master in zijn Categorie en mocht weer maar eens op het podium , Sterke Vent diene Theo !!!!

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN CHRIS VAN CLEEMPUT UIT TEMSE
    Chris Van Cleemput_680x560_620x500

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    CHRIS VAN CLEEMPUT UIT TEMSE
    LEEFTIJD : 29 jaar
    CATEGORIE : Toeristen in de Waaslandse Ronde

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Ik reed slechts 7 wedstrijden dit seizoen en dit in de Waaslandse Ronde.

    2. Resultaten ?
        2 overwinningen , 1 x 8ste , 1 x 12de en de rest in het peloton geeindigd.

    3. Beste prestatie ?
        Mijn koers in Sinaai waar ik 4 ronden alleen heb gereden na diverse aanvallen en het heb afgerond.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Ik had niet echt gepland van mee te rijden in de Waaslandse Ronde , maar al bij al is het toch goed meegevallen.

    5. Waar was je goed in ?
        Ik denk in de vroege aanval , de meesten zullen dat wel al weten.
        Ik rij niet zo graag in het peloton , daar doen zich meestal onveilige situaties voor en ik moet zoals de meesten 's Maandags gaan werken. 

    6. Wat vind je van je spurt ?
        Ik ben geen strijkijzer maar ook niet snel , ik denk ergens tussenin.

    7. Wat is je streefdoel volgend jaar ?
        Meer wedstrijden gaan rijden en de Waaslandse Ronde meerijden natuurlijk.

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
        Vooral veel op de weg rijden , de ritten van De Polderrenners zijn daar ideaal voor.
        Als het weer wat slechter wordt halen we de mountainbike boven.

    9. Rijd je volgend seizoen bij de WAOD en eventueel in een ploeg of alleen ? Waarom ?
        Ik zal starten bij de WAOD in de Catg.A/B.
        Ik zal wel op mijn ééntje blijven rijden dan hoef je met niemand rekening te houden en heb je ook geen verplichtingen.


    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT



    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!