.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
Nieuws Sportwereld
  • LIVE RODE DUIVELS. Rode Duivels werken straks eerste training af in Tubeke, Koni De Winter en Aster Vranckx spreken deze middag de pers toe
  • NBA. Toumani Camara gaat met Portland nipt onderuit bij Chicago Bulls
  • Michy Batshuayi achterna met zijn witte moonboots: Jules Koundé heeft meest extravagante look van Franse internationals
  • Nikola Jovanovic gaat met Giants voor eerste zege in Elite Gold: “Als we compleet zijn, kan het nog mooi seizoen worden”
  • STAMCAFÉ KOERS. Stijn Steels: “Mijn lichaamsgewicht in bier winnen in het natourcriterium van Aalst, dat was tof”
  • Hoe de broers-Roodhooft er steeds opnieuw in slagen om Van der Poel aan zich te binden: “Zijn eerste contract was nochtans een gok”
  • Wat doen onze clubs tijdens de interlandbreak? KV Kortrijk kan over een volledige selectie beschikken, Anderlecht moet Deense delegatie missen voor oefenwedstrijd
  • RECONSTRUCTIE. Hoe Ronny Deila na de nederlaag tegen Anderlecht een ‘dead man walking’ werd
  • Mathieu van der Poel kan roet in het eten van topspurters strooien: dit is de voorlopige deelnemerslijst van Gent-Wevelgem
  • Fenerbahçe overweegt zich terug te trekken uit Turkse competitie na aanval op spelers
    WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    Nieuws VRT NWS
  • "Je blik vernauwt, je bent alleen nog bezig met het in leven houden van je gezin": dit doet hongersnood met een bevolking
  • Aanleg sportsite in Wezembeek-Oppem loopt vertraging op door beroep buurtbewoners
  • Dilsen-Stokkem geeft vergunning voor 2e kabelskibaan op Terhills Cablepark
  • Voetballer Sofian Kiyine die met zijn auto in sporthal van Flémalle vloog, krijgt opschorting van straf
  • Maarten Forceville dan toch geen lijsttrekker voor CD&V+ in Herent, bezieler 'Wild in 't Park' Pieter Taccoen neemt roer over
  • Akkoord over nieuwe minimumdoelen eerste graad secundair onderwijs
  • Stad Antwerpen breidt cameranetwerk verder uit tot ruim 800 camera's
  • Hebben Speciale Eenheden van politie genoeg mensen en middelen? N-VA wil antwoorden van minister Verlinden
  • Door trillingen bij werken in Haaltert zijn enkele huizen beschadigd
  • Minister Gwendolyn Rutten schorst erkenning van Kevser-moskee in Aalst: eerste keer dat vergunning jaar wordt ingetrokken
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    11-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parijs-Nice : Eerste grote winst voor Andrey Kashechkin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Paris-Nice 2006:  Rit 6 - 11/03/2006

    De zesde en voorlaatste etappe in Parijs-Nice werd vandaag gewonnen door Andrey Kashechkin. Na de gemiste kans in de proloog, haalde de Liberty Seguros-renner vandaag dan toch zijn slag thuis door op de flanken van de Col du Taneron weg te springen uit een achtervolgend groepje. Hij ging op en over Petrov en boekte ruim 20 kilometer verder zijn eerste seizoenszege. Sylvain Chavanel bolde als tweede over de meet. De leidersplaats in het algemene klassement blijft eigendom van
    Floyd Landis.

    TOM STEELS en Gert Steegmans gaven allebei op.

    UITSLAG
    1. Andrey Kashechkin (Kaz - Liberty Seguros-Würth)   4u12'08"
    2. Sylvain Chavanel (Fra - Cofidis, Le Crédit Par Téléphone)  1'06"
    3. Sandy Casar (Fra - Fraçaise des Jeux)  1'11"
    4. Thomas Voeckler (Fra - Bouygues Telecom)
    5. David Moncoutié (Fra - Cofidis, Le Crédit Par Téléphone)
    6. Jurgen Van De Walle (Bel - Quick Step-Innergetic)

    Paris-Nice 2006: Klassement

    1. Floyd Landis (Usa - Phonak)
    28u24'45"
    2. Patxi Vila Errandonea (Esp - Lampre) 9"
    3. Samuel Sanchez (Esp - Euskaltel-Euskadi) 1'13"
    4. Antonio Colom Mas (Esp - Caisse d'Epargne-Illes Balears) 1'23"
    5. Frank Schleck (Lux - Team CSC) "


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepstraining MACHUIT van ZATERDAG 11/03/2006.
    Met 10 renners zijn we vertrokken op Zaterdagmorgend thv de Kerk van Zwijndrecht te 09h00.
    Wie dacht dat de winter voorbij was had het bij het verkeerde einde , zowel regen als winterse buien (sneeuw) moesten we trotseren en als extraatje de felle tegenwind.
    In totaal werden 80 Kilometers afgelegd met een gemiddelde van 31,6 Km/h.
    De rit van vandaag ging niet door de Polder maar via Vrasene , St.Gillis , Sinaai , Puivelde , Stekene , Kemzeke en zo terug naar Zwijndrecht
    Het kopwerk werd goed verdeeld wat in deze weersomstandigheden een must is!!!!
    Welke FLANDRIENS reden er vandaag zoal mee : Bert De Coster , Dirk Bressinck , Luc Apers , Mark Van Puymbroeck , de Piet , Don Juan , Luc Buytaert (terug naar Kallo gereden) , Jos Vermeulen (in St.Gillis alleen verder gereden) , een renner van Hoop Op Zegen Beveren en Kenny Janssens.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag wedstrijd W.A.O.D. te BAZEL op 11/03/2006
    Catg. A/B

    14. Mattias Nijs uit Nieuwkerken
    18. Robby Weemaes uit Belsele
    26. Tom Van Osselaer uit Melsele
    28. Koen Heyrman uit Bazel

    Catg. C

     2. Didier De Witte uit St.Niklaas
    18. Danny Smet uit Temse

    Catg. E

    2. Fons Van Raemdonck uit Beveren
    3. Adrien Maes uit Melsele


    Catg. E+

    12. Freddy De Blick uit Beveren


    10-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIRO DEL CAPO - ZUID-AFRIKA - RIT 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 10/03/2006 -  GIRO DEL CAPO - 3° RIT 
    PAARL - PAARL   175 Km

    Derde gedeelte in de Giro del Capo, over een afstand van 175 km.
    Onderweg kregen de renners twee hellingen tellende voor het bergklassement voorgeschoteld, waarvan de top van de slothelling op 10 kilometer van de eindstreep lag. Die slotkilometers gingen dan ook in dalende lijn.
    In de eerste ontsnapping van de dag, tekenden twee renners van Bodysol present, nl. Erik Lievens en Jelle Vanendert. Deze vlucht werd echter snel tenietgedaan, doch bij een volgende aanval van vijf renners, tekende Erik opnieuw present.
    Deze ontsnapping kleurde de wedstrijd en de vluchters haalden een maximale voorsprong van drie minuten. Het bleek echter ook niet genoeg, nog voor de slotklim van de dag, werden zij ingerekend.
    Op die laatste helling barstte de strijd om de zege volop los en in de afdaling kwam er uiteindelijk een eerste groep van 32 renners tot stand, met daarbij Jelle Vanendert en Francis De Greef. Deze groep mocht sprintten voor de zege en hierin was de Duitser Steffan Radochla (Team Wiesenhof) de snelste. Jelle eindigde knap als 7de en Francis werd als 15de geklasseerd. Ingmar De Poortere werd de eerste achtervolger op de 33ste plaats.

    De Slovaak Peter Velits blijft aan de leiding in het algemene klassement
    Dominique Cornu staat in het klassement op 13'09" op de 35° plaats.


    Uitslag Rit 3
    1. Steffen Radochla (Dui) Team Wiesenhof
    2.
    Rupert Rheeder (RSA) Team Exel                                           
    3. Darren Lill (RSA) Nedbank Invitation                                     
    4.
    Peter Velits (Svk) Konica Minolta                                        
    5. Eddie Serri (Ita) Nedbank Invitation                                     
    6. Erik Hoffman (Dui) Team Lamonta                                          
    7. Jelle Vanendert (Bel) Team Bodysol - Win for Life - JV
    8. Felix Cardenas (Col) Team Barloworld                                     
    9.
    Nicholas White (RSA) Microsoft Cycling Team                              
    10.
    Leif George Lampater (Dui) Nationale ploeg Duitsland

    62. Dominique Cornu uit Beveren op 3'11"


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joaquin Rodriguez wint in Digne-les-bains , Parijs - Nice.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na succesloze ontsnappingspogingen van enkele groepjes, was het een gezelschap van negen renners dat de vijfde etappe in Paris-Nice kleur gaf. Bij die negen onder andere Mario Aerts, Stef Clement en Joost Posthuma. De andere namen in de kopgroep waren die van Moncoutié, Rodriguez, Contador, Mourey, Portal en Pineau. Op de Col du Corobin heild Joaquin Rodriguez als enige stand. De Spanjaard begon met een geruststellende voorsprong aan de afdaling en kwam in Digne-les-Bains als eerste over de meet. Voor Rodriguez is het al zijn tweede ritzege in Paris-Nice, nadat hij in 2003 ook al een ritje won in de Koers naar de Zon. Posthuma werd tweede. Floyd Landis blijft leider.

    Paris-Nice 2006: Uitslag rit 5

    1. Joaquin Rodriguez (Spa - Caisse d'Epargne-Illes Balears) 4h43min34sec
    2. Joost Posthuma (Ned - Rabobank)              19sec
    3. Jérôme Pineau (Fra - Bouygues Telecom)    33sec
    4. Matteo Carrara (Ita - Lampre-Fondital)     
    5. Vicenzo Nibali (Ita - Liquigas-Bianchi)        
    6. Sandy Casar (Fra - Française des Jeux)      
    7. Erik Dekker (Ned - Rabobank)                  
    8. Frank Schleck (Lux - Team CSC)              
    9. Chris Horner (USA - Davitamon-Lotto)     
    10.Cyril Dessel (Fra - Ag2r Prévoyance)      

    127. TOM STEELS op 11min14sec  

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.A.O.D. wedstrijden voor Zaterdag 11 en Zondag 12 MAART.
    Zaterdag 11 Maart 2006 -  BAZEL  - Café 't Trefpunt , Hoogstraat 60.

    Catg.    G / F2   13h00 / 13h02 = 45 km = 7 ronden
    Catg.    E / F1    14h30 / 14h32 = 50 km = 8 ronden
    Catg. AB / CD   16h00 / 16h01 = 70 km = 11 ronden



    Zondag 12 Maart 2006  -  MELSELE  - Den Es , Schaerbeekstraat.

    Catg.   G / F2     13h00 / 13h02 = 42 km = 13 ronden
    Catg.   E / F1      14h30 / 14h32 = 51 km = 16 ronden
    Catg.  AB / CD   16h15 / 16h17 = 70 km = 22 ronden

    De wijk DEN ES is gelegen naast de autosnelweg E17. Gelieve niet op de omloop te parkeren , er is slechts beperkte was-en kleedgelegenheid
    .

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIRO DEL CAPO - ZUID-AFRIKA - RIT 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    09/03/2006  -  GIRO DEL CAPO  -  2° RIT

     

    DURBANVILLE – DURBANVILLE ( 203 Km )

    De tweede etappe in de Giro del Capo, lag volledig in de greep van een stormwind.
    De renners moesten 203 km tot een goed einde brengen, verdeeld over 3 grote ronden, met onderweg telkens een beklimming van een 10-tal kilometer.
    Het wedstrijdverhaal is vrij snel verteld, na 15 km wedstrijd kreeg het peloton af te rekenen met zijwind en viel het peloton uiteen in een achttal waaiers.
    De eerste drie waaiers kwamen samen, zodat we een eerste groep van een 50-tal renners kregen. In deze groep zaten met Maarten Neyens en Francis De Greef, twee van onze jongens. Ook Dominique Cornu en Kenny De Ketele bevonden zich in deze groep.
    De eerste achtervolgende groep was eveneens 50 man sterk en hierin zaten onze drie andere vertegenwoordigers. De kloof met de leiders groeide echter met de kilometer en uiteindelijk zouden ze de eindstreep bereiken met een achterstand van 35 minuten !
    In de finale viel ook de eerste groep nog volledig uiteen en het was de Slovaak Peter Velits die de zege behaalde.

    Uitslag
    1. Peter Velits (Svk) Konica Minolta
    2.
    Darren Lill (RSA) Nedbank Invitation op 1"
    3. Tiaan Kannemeyer (RSA) Team Barloworld                                  
    4. Ryan Cox (RSA) Team Barloworld                                          
    5. David George (RSA) Nedbank Invitation                                   
    6. Giosue Bonomi (Ita) Team Barloworld op 1'55"
    7. Eddie Serri (Ita) Nedbank Invitation                                    
    8. Juan Van Heerden (RSA) Team Colorpress Cyclingnews                      
    9. Gerhard Trampusch (Oos) Team Wiesenhof                                  
    10. Leif George Lampater (Dui) Nationale ploeg Duitsland


    35. DOMINIQUE CORNU uit Beveren op 07min55sec




    09-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUSOAP - REEKS 3 - ALBERT BUYL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In het jaar 1964 won ALBERT BUYL 12 wedstrijden op maar liefst 101 wedstrijden bij de liefhebbers.
    Hij won te Viane , Lessen , Halle (interclub) , Noordschote , Beveren , Brasschaat , Steendorp , Destelbergen , Burcht , Evergem , Aartijke en Rumst. (de helft van de wedstrijden won hij telkens solo)
    Dat seizoen was hij 40 x bij de eerste 5 , in totaal 53 x bij de eerste 10 en had hij 28 keer af te rekenen met pech.
    In het jaar 1965 behaalde Albert Buyl 8 overwinningen bij de liefhebbers op 80 wedstrijden en reed hij nog eens 13 wedstrijden bij de onafhankelijken.
    Zo was hij één van die renners die een bijzondere voorliefde schijnde te koesteren voor wedstrijden in het buitenland.
    Hij behaalde dat seizoen o.a. een mooie derde plaats in Enschede-Munster die gewonnen werd door niemand minder dan Eddy Merckx voor André Oosterlinck en had hij zonder tegenslag in Frankrijk te Valentigney zeer dicht kunnen eindigen.
    Belangrijke overwinningen dat jaar waren de eindstand in de tweedaagse van Zwijndrecht en de eindstand in de Trofee Renault Provincie Oost-Vlaanderen.
    Vanaf half Augustus reed Albert bij de Onafhankelijken : één van zijn opmerkelijke uitspraken was
    " Ik moet voor ik promoveer circa 10 koersen hebben gewonnen en dit jaar moet het er als onafhankelijke erop zijn of de riem gaat er voorgoed af ".
    Wie reden er zoal bij de onafhankelijken die tijd : Lesire , A.Van Vlierberghe , Fr.Vande Walle , Remon , De Blieck , Hoof , Van Haver en .....
    Volgende wedstrijden schreef Albert op zijn palmares dat jaar : Hamme , Bottelare , Beveren , Burcht , Zwijndrecht , Rumbeke , Trofee Renault Oost-Vlaanderen , Tweedaagse Zwijndrecht.
    Hij eindigde 37 x bij de eerste 5 , in totaal 44 x bij de eerste 10 en had 18 x pech.

    P.S. de foto dateert van 1965 en is genomen op de wedstrijd te Beveren waar Albert Buyl zegevierde.


    Reeks 4 komt er weldra aan!!!!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parijs-Nice : Boonen als ’t moet op een been
    Klik op de afbeelding om de link te volgen RASTEAU – Dat de tegenstand aan spurters vrij licht was voor Tom Boonen wisten we voor de start van Parijs-Nice. Allan Davis en Danilo Napolitano kan je bezwaarlijk mannen van het kaliber Alessandro Petacchi noemen. Maar dat ze zo licht zouden uitvallen, hadden we niet verwacht. Om dat nog beter dan bij zijn eerdere spurtzeges deze week te kunnen vaststellen, hadden we de medewerking van Boonen zelf nodig. Zelfs een overslaande ketting kon hem niet van de zege in Rasteau houden. Tom zakte daardoor even terug naar vierde positie, moest even bekomen van het verschieten en opnieuw de kracht op de pedalen krijgen, maar had daarna nog tijd genoeg om Allan Davis en Danilo Napolitano even vlot te verslaan als maandag en dinsdag.

    Uitslag 4de rit Saint-Etienne-Rasteau

    1. Tom Boonen (Quickstep-Innergetic) 193 km  4h40min29sec    (gem 41,285 km/u)
    2. Allan Davis (Aus)
    3. Stefan Schumacher (Dui)
    4. Elia Rigotto (Ita)
    5. Gert Steegmans

    132. Tom Steels op 1min09sec
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WANZELE : 1° Kermiskoers van 2006.
    Uitslag : 111 deelnemers
    1. Matthe Pronk (Ned - Unibet.com) de 170 km in 4h10min10sec         (gem. 40,77 km/u)
    2. Kurt Hovelijnck
    3. Johan Verstrepen
    4. Geert Steurs
    5. Russell Downing (GBr) op 0:35
    6. Kevin Maene 1:02
    7. Jean-Paul Simon 1:08
    8. Greg Van Avermaet uit Hamme
    9. Jarno Van Mingeroet
    10. David Boucher (Fra) 11:00

    08-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIRO DEL CAPO - ZUID-AFRIKA - RIT 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 08/03/2006 - GIRO DEL CAPO in Zuid-Afrika.

    RIT 1 - WELLINGTON - 110 km

    1.MALCOLM LANGE     (ZAF)   2h44min39sec
    2.Steffen Radochla  (DUI)
    3.Leif Lampater (DUI)

    41. DOMINIQUE CORNU  uit Beveren op 1min53sec

    In de finale kregen de renners heel wat klimwerk te verteren en waren de laatste 10 km in dalende lijn.

    Dit zorgde ervoor dat een groep van 32 renners in de afdaling samenkwam en mochten sprinten voor de zegebloemen. Het was de thuisrijder Malcom Lange (Microsoft CT) die de snelste was, voor de Duitser Steffen Radochla (Team Wiesenhof) en diens landgenoot Leif Lampater (Nat. ploeg Duitsland).


    In het midden op de foto DOMINIQUE CORNU.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag Elite z.c. te GOOIK.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 08/03/2006 - GOOIK (VB) - Elite z.c.                (128,7 km - 11 x 11.7 km)

    Aantal deelnemers : 99

      1. VANDENBERGH STIJN   (Unibet - Davo)    3h12min32sec

    27. MAES WIM  uit Sinaai  (RABC)


    Op de foto WIM MAES.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floyd Landis neemt leiderstrui over van Tom Boonen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Parijs-Nice : Uitslag 3de rit  : Juliénas-Saint-Etienne

     1. Francisco Vila (Spa - Lampre-Fondital) 168,5 km - 4h23min28sec (gem 38,372 km/u)
     2. Floyd Landis (USA)
     3. Samuel Sanchez (Spa) 1min16

    119. Tom Steels 22min


    07-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOM BOONEN wint ook 2° rit in massaspurt.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tom Boonen als een "grand cru" was vandaag weer niet af te stoppen in de spurt.

    Parijs-Nice
    Uitslag 2de rit Cerilly-Belleville

    1. Tom Boonen
    (Quickstep-Innergetic) 200 km in 5h20min50sec (gem 37,402 km/u)
    2. Allan Davis (Aus)
    3. Danilo Napolitano (Ita)

    130. Tom Steels op 1min13sec

    06-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUSOAP - REEKS 2 - ALBERT BUYL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ALBERT BUYL begon te koersen in 1959 op 16-jarige leeftijd.
    Bij zijn debuut als niet-aangeslotene (onderbeginnelingen) kwam er één bloementuil naar huis , gewonnen te Haasdonk in een spurt met 25 man.
    Hij reed dat seizoen 7 x bij de eerste 5 en 11 x bij de eerste 10.
    In 1960 als BWB-er (nieuweling) waren het 2 overwinningen op 51 wedstrijden.
    Zowel in Kallo als in Duffel kwam Albert telkens alleen vooruit aan.
    Hij reed dat seizoen 14 x bij de eerste 5 en 24 x bij de eerste 10 , pech had hij 8 maal.
    In 1961 bij de nieuwelingen werden het 8 overwinningen en dit op 78 wedstrijden.
    Zowel in Denderhoutem , Kappellen , Zandvliet , Booischot , Schriek , Erembodegem , Maldeghem en Deerlijk kon hij winnen.(ofwel alleen vooruit of in een klein groepje in de sprint)
    Hij reed dat seizoen 35 x bij de eerste 5 en 53 x bij de eerste 10 , pech had hij 11 maal.
    Hoe dikwijls Albert door pech werd getroffen in het jaar 1962 kaapte hij 6 zeges weg op 41 betwiste nieuwelingen wedstrijden.
    Zowel in Hendersem , Outer , Vinderhoute , St.Martens-Bodegem , Aalter en Vrasene kon hij winnen.
    Op 19 Juli 1962 debuteerde Albert bij de liefhebbers te Temse waar hij net buiten de prijzen viel op 100 deelnemers.
    Hij betwiste dat seizoen 35 wedstrijden bij de liefhebbers en won zowel in Beveren als in Oosterzele , tevens was hij 25 maal bij de eerste 5 geeindigd bij de nieuwelingen en 12 maal bij de eerste 5 bij de liefhebbers dat seizoen.
    Hij was goed voor 45 x een top tien plaats dat seizoen en had 16 x pech.
    In 1963 kon Albert slechts deelnemen aan 3 wedstrijden daar hij soldaat was en gekazerneerd was te Leopoldsburg en dit samen met Ignatius Audenaert.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUSOAP - REEKS 1 - ALBERT BUYL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ALBERT BUYL is geboren op 12 December 1943 te Beveren-Waas en zoon van Frans Buyl en Adrienne Van Geystelen.
    Frans en Adrienne hebben 3 kinderen groot gebracht : Albert , Sylvania en Monique.
    Eerst een woordje uitleg over vader Frans Buyl die het levenslicht zag op 08 April 1923.
    Frans Buyl was fietsenmaker en raadgever van zowat alle jonge renners van Beveren en omgeving , hij was afkomstig van de Donkerstraat uit Beveren-Waas.
    Frans die het niet zag zitten om als klompenmaker door het leven te gaan begon een eigen zaak als fietsenmaker in de Van Craenenbroeckstraat in Mei 1946.Hij had de stiel reeds voor de oorlog uitgeoefend daar hij zowel fietsenmaker en verzorger was van broer Gerard Buyl.(Gerard bereikte in die tijd zeker grote roem , zo won hij in zijn tweede koersjaar 30 wedstrijden op de 33)
    Niet vergeten dat Frans ook gekoerst heeft maar zich tevreden moest stellen met een 9° of een 10° prijs dit had alles te maken daar hij dagelijks zo'n 12 uren moest werken.(in die tijd zorgde de 16-jarige Frans als renner voor een mooi inkomen)
    Zo werd Frans aanzien als de "vader" van talrijke jonge renners die dagelijks tijdens het wielerseizoen over de werkvloer kwamen.
    In die tijd waren het Pierre Verberckmoes , Freddy De Blick , Ignatius Audenaert , Eddy Matthijssens , Willy De Keersmaecker , Wilfried Wouters , William Wouters , Ernie Wielandt , Gilbert Michelet , Julien Smet , Calewaert , William Verdonck en natuurlijk zoon Albert allen uit Beveren , Jean Lesire uit Melsele , Julien en Gilbert Picavet uit Kallo , Jeroom De Smit uit Verrebroek , Frans De Maeyer uit Haasdonk , Gaston Hoskens uit Vrasene , Freddy Buys uit Burcht en de beroepsrenners Peet Oellibrandt en Marcel Buys die men dagelijks bij Frans Buyl kon aantreffen.

    Op de foto herkennen we Albert Buyl helemaal rechts , de derde van links is vader
    Frans Buyl.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOM BOONEN wint 1° rit in PARIJS - NICE.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerste massaspurt in Parijs-Nice en meteen Tom Boonen met een impossante spurtzege.
    Dit levert Tom Boonen meteen de leidersplaats op met een voorsprong van 7 sec.
    Voor Davitamon-Lotto werd de kaart Gert Steegmans getrokken maar deze verloor in de laatste kilometer het wiel van TOM STEELS.(gangmaker van dienst)
    Gert Steegmans eindigde uiteindelijk nog op de 6° plaats , ploegmaat Steels liet zich op 800 meter van de finisch uitzakken in het peleton. en eindigde op plaats 161 op 47 sec.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepstraining MACHUIT van Zaterdag 04/05/2006.
    De zomertour voor de Machuitvrienden is Zaterdagmorgend van start gegaan en dit om 09h00.
    De 20 renners hebben een afstand afgelegd van 87 km tegen een gemiddelde van 32,5 km/h.
    Onder leiding van Bert De Coster en Guy De Jongh vertrokken zij vanaf de Kerk van Zwijndrecht naar Koewacht om via Prosperpolder en omgeving terug te eindigen aan café Machuit te Zwijndrecht.
    Er werd afwisselend kopwerk geleverd door Bert De Coster , Guy De Jongh , Bart Rombauts , Luc Buytaert , Saskia Van Overmeiren , Freddy Van Osselaer , Dirk Bressinck , Patrick De Koninck en ........

    P.S. Dirk Bressinck met de Mountenbike begaf het na 65 km.(volgende keer toch maar de koersfiets nemen Dirk !!!)
           Lekke band na 15 km voor Bart Rombouts , gewacht en hersteld!!!!

    05-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.A.O.D. te Gavere op Zondag 05/03/2006.
    CATEGORIE A/B

    6. MATTIAS NIJS uit Nieuwkerken

    CATEGORIE C

    7. MARC BORGHGRAEF uit Burcht

    CATEGORIE E

    3. ADRIEN MAES uit Melsele

    CATEGORIE E+

    5. FREDDY DE BLICK uit Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proloog PARIJS - NICE van Zondag 05/03/2006.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bobby Julich was met een tijd van 06min07sec de beste in de proloog over 4,8 km.(gem.47,084 km/h)
    Beste Belg was Tom Boonen op 3 sec goed voor plaats 5 , Gert Steegmans op 7 sec (9°) , Rik Verbrugghe op 7 sec (10°).
    Tom Steels uit Nieuwkerken eindigde op 29 sec op plaats 121.

    Op de foto Bobby Julich.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEACHRACE te KNOKKE. (MTB Beach Challence)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op Zondag 05/03/2006 heeft ROBBY DE BOCK uit Melsele deelgenomen aan de Beachrace te Knokke.(54 km)
    Hij is vertrokken in de 3° startbox en aan een inhaal race begonnen , op de zeedijk zat hij ongeveer in de 60° positie.
    In de modderstrook kon Robby nog 15 plaatsen opschuiven maar in de felle tegenwind en doordat er te weinig de kop overnamen ontstond een groepje van 20 man in de achtervolging.
    Bij het ingaan van de 2° ronde kwam de man met hamer langs en zag Robby nog 20 renners voorbij gaan zodat hij eindigde op een 70° plaats.
    Robby eindigde wel als 2° junior in zijn reeks.

    P.S. Volgende keer zal Robby gevat door de honger en de kou zich beter wapenen.(o.a. een lange broek aandoen!!!!)
           Volgende wedstrijd is Zottegem.

    De wedstrijd is gewonnen door Björn Rondelez voor Nico Berckmans , op plaats 3 eindigde Sven Vanthourenhout.
    Sven Nijs eindigde pas op de tiende plaats.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen renners uit het Waasland van 04 en 05 Maart 2006.

    04/03/2006 - MERCHTEM (VB) - Elite z.c. - 115 km - 10 x 11,5 km

    Aantal deelnemers : 130

    1. Veyt Bart  02h50min

    7. CORDEEL SANDER uit Stekene (Bodysol - Win For Life - Jong Vl.)

    05/03/2006 - KRUISEKE - WERVIK (W) - Elite z.c. - 113,4 km - 18 x 6,3 km

    Aantal deelnemers : 54

    1. Van Speybroeck Wesley    02h57min00

    4. SMET GUY uit Kruibeke (Pacco-St.Martinus-Kerksken)  op 10sec

    26. SMET KRIS (Pacco-St.Martinus-Kerksken)

    Elf renners ontsnapten omstreeks halfkoers uit het 54-koppig peloton. Uiteindelijk bleven vier man in de spits. In de eindsprint tekende Wesley Van Speybrouck voor een tweede seizoenzege. Gregory Vandenbossche, Thierry Declercq en Guy Smet bezetten in deze volgorde de betere ereplaatsen.


    04/03/2006 - LIERDE (O) - Juniores - 78 km - 12 x 6,5 km

    Aantal deelnemers : 86

    1. Piva David  02h00min

    17. STAES DAVY uit St.Niklaas (WAC - Hoboken)


    05/03/2006 - OPWIJK MAZENZELE (VB) - Juniores - 70 km - 10 x 7 km

    Aantal deelnemers :137

    1. Beyens Jef     01h55min

    3. CORDEEL PIETER uit Stekene (Bodysol - Lotto - C.T. Menen)

    39. SERVERIUS JONAS uit Kieldrecht (WAC - Hoboken)


    05/03/2006 - TEMSE-VELLE (O) - Nieuwelingen - 50 km - 10 x 5 km

    Aantal deelnemers : 113

    1. Gelens Ralph (NED)    01h21min

    3. VEREECKEN NICOLAS uit Kieldrecht (C.T. Menen)
    4. GOUDKET JEROEN uit L.O. (WAC - Hoboken)
    6. HERREBAUT JEFFREY uit Zele (Avia Waasland)
    9. GODDAERT JOERI (Hoop Op Zegen Beveren)
    10. VAN HESE STIJN uit Belsele (Avia Waasland)
    19. DURINCK SEAN uit Hamme (Avia Waasland)
    23. VAN LANDEGHEM JENS uit L.O. (WAC - Hoboken)
    27. MOENS DIDIER uit Baasrode (Avia Waasland)
    32. MARTENS VALENTIJN uit Stekene (Avia Waasland)
    36. VAN WIELE YANNICK (Hoop Op Zegen Beveren)
    42. VERGEYLEN TIMOTHY uit Zele (Avia Waasland)
    45. DEHANDSCHUTTER IVERT uit St.Niklaas (Avia Waasland)
    50. VAN DER STOCK DIETER uit Hamme (Avia Waasland)
    52. COUCKE LAURENS (Hoop Op Zegen Beveren)
    56. MICHILS TOM uit Moerbeke (Avia Waasland)
    59. SMET JOCHEM (Hoop Op Zegen Beveren)
    63. DE BOEY JONAS (Hoop Op Zegen Beveren)
    65. DE RYCK JOERI uit Kruibeke (Avia Waasland)

    De openingswedstrijd van het wielerseizoen voor nieuwelingen in het Waasland, kreeg 113 renners aan de start. Hen werd geen gemakkelijk parcours aangeboden want in een vrij felle wind moesten ze in de 10 af te leggen ronden maar liefst 20 keer een brug over de E17 beklimmen. Voor heel veel renners werd een massale valpartij in de eerste halve ronde reeds fataal want ze konden niet meer aansluiten en verdwenen snel uit koers.
    Met zeven werd de finale binnen gereden.
    Niemand geraakte weg uit dat kopgroepje en ze reden in volle tegenwind naar de streep. Iedereen dacht dat het voor Nicoals Vereecken een koud kunstje zou zijn om een tweede zege te pakken. Maar de stoere, stevige Nederlander Gelens oordeelde er anders over. Hij won erg vlot voor Guy Ten Hartog. Vereecken was maar 3de. Uitblinker Goudket werd 4de.
    Voor tweedejaars Ralph Gelens werd het de eerste zege bij de nieuwelingen. Vorig seizoen stapelde hij niets anders op dan ereplaatsen. De manier waarop hij na deze lastige koers spurtte, laat zeker het beste verhopen.
    Er reden nog 69 renners de wedstrijd uit.









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIA WAASLAND rijdt zich opnieuw in de kijker.
    05/03/2006 - TIENEN - ZEPPEREN (LB) - Juniores - 88 km.

    Aantal deelnemers : 133

    1. MEERSMAN LUIGI (Avia Waasland)     2h21min23sec
    2. Nooytens Sven (Avia Waasland)
    3. Ligneel Brian (Avia Waasland)
    4. Dockx Gert (Avia Waasland)
    9. Oerlemans Tom (Avia Waasland)

    31. THIBAULT KOPPEN uit Beveren (KSV-Deerlijk)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1° Overwinning voor GREG VAN AVERMAET .
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    05/03/2006 - VOLLEZELE (VB) - Elite z.c. - 112,5 km - 9 x 12,5 km

    Aantal deelnemers : 58

    1. VAN AVERMAET GREG (Bodysol - Win for Life - Jong Vl.)    2h51min30sec



    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT



    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!