.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    18-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND VAN 18/11/2006
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ZATERDAG 18/11/2006 - ZELZATE (O) - VELDRIJDEN


    CATG. B
    - 41 deelnemers
    1. Bjorn Traen
    9. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Renners Booischot)


    JUNIORES
    - 30 deelnemers
    1. Kristof Scheirs
    2. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    3. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)
    10. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)
    16. Jeroen Serverius uit Kieldrecht (WAC-Team)

    CATG. D - MASTERS - 17 deelnemers
    1. Mario Lammens
    4. Theo David uit Kruibeke

    FOTO : Nicky David uit Kruibeke

    CATG. C - MASTERS - 17 deelnemers
    1. Ronald De Scheemaeker
    11. William Govaert uit Waasmunster

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTRAINING "MACHUITVRIENDEN" VAN 18/11/2006

    Bij een overtrokken hemel , maar milde temperatuur 9°C, was het weeral aangenaam fietsweer.
    11 Renners vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 thv Café Machuit te Zwijndrecht.
    Het was Guy De Jonghe met Moutainbike die gans de rit het kopwerk voor zijn rekening nam.(Proficiat !!!)
    De totale afstand bedroeg 58 Km en dit met een gemiddelde van 31 Km/h.
    Wie reden mee vandaag : Guy De Jonghe , Dirk Bryssinckx , Richard Desmedt , Philip Van Havenbergh , Marc Van Puymbroeck , Piet Oelbrandt , Diego De Backer (tot Haasdonk) , Adrien Maes , 1 renner van De Machuit , Adhemar  en Freddy Van Osselaer.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING "DE STER" VAN ZATERDAG 18/11/2006
    Onder leiding van Guy Smet en Franky Weemaes vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 thv "De Ster" te Sint-Niklaas 25 Renners voor een trainingsrit doorheen het Waasland.
    Naast Guy en Franky waren de mannen van NCT mee vooraan te vinden om het kopwerk te verdelen.
    De totale afstand vanaf De Ster tot de kerk van De Velle bedroeg 72 Km en dit aan een gemiddelde van 32,5 Km/h.
    Wie reden zoal mee : Guy Smet , Franky Weemaes , Davy Stuer , Robby Weemaes , Mattias Nys , André Van Geertsom , Danny Smet , Franky De Fijn , Gino Smet , Gino Van Broeck , Michel Thierens , Sam Lardenoit , Timmy De Boes , Patricia Thijs , Gerrit Speelman , Peter Van Bel , 3 renners van Sqaudra , 1 renner van Hoop Op Zegen Beveren , Nikola Lion , ? , ? , Chris van Cleemput en Kenny Janssens.

    P.S.
    1 lekke band voor Timmy De Boes (een nieuwe band was het gevolg voor Timmy)

    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN BEN VERBURGT UIT HOBOKEN

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    BEN VERBURGT UIT HOBOKEN
    LEEFTIJD : 30 jaar
    W.A.O.D.   CATG. A
    CLUB : Verhaert Bro Cycling Team

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Slechts 11 wedstrijden

    2. Resultaten ?
        8 wedstrijden bij de eerste 30 en 2 wedstrijden (waaronder de eerste in Bazel) niet uitgereden.
        Voor verbetering vatbaar met andere woorden.

    3. Beste prestatie ?
       
    Mijn 3de plaats in Prosperpolder.
        Er was een beperkt deelnemersveld in de A-categorie komen opdagen en ik was mee met een groep sterke B-renners.

        In Minderhout ben ik naar een 16de plaats gespurt en in Ertvelde naar de 18de, dat is het zo'n beetje wat betreft noemenswaardige resultaten.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Dit was mijn allereerste koersseizoen ooit, dus ik kan wel zeggen dat de verwachtingen werden ingelost.
        De eerste koers in Bazel er hopeloos uitgereden en de tweede in Beveren een week later al kunnen uitrijden.
        Sindsdien ging het telkens iets beter ondanks het feit dat ik bitter weinig heb gekoerst.


    5. Waar was je goed in ?
        Alleen in Prosperpolder zat ik mee met de goede ontsnapping.
        De overige koersen was aanklampen en in de spurt alles uit de kast halen. 

        Voor een eerste seizoen was ik content er nog aan te hangen en koersen uit te kunnen rijden.


    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Redelijk maar moet zeker nog beter kunnen door meer te koersen.

        De explosiviteit was nog niet zoals het zou moeten, daar moet deze winter aan gewerkt worden.


    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
        Veel meer koersen en regelmatiger top 20 rijden is het doel. Vandaar zien we wel verder...


    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
        November en December een beetje de conditie onderhouden , wat lopen , mountainbiken en vanaf December met de Polderrenners terug de baan op.

        Vanaf Januari enkel nog op de fiets en daarna specifieker beginnen trainen voor de seizoensstart (zodat ze me in Bazel niet in de prak rijden !!).


    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de WAOD en eventueel in een ploeg of alleen ?
        We blijven bij de WAOD wat door velen toch als een snelle "Nevenbond" wordt beschouwd.
        Ik zal nog steeds de kleuren van het Verhaert Bro Cycling Team verdedigen en dit met 4 tot 5 andere renners.
      

     


    15-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN DIRK BRYSSINCKX UIT MELSELE
    dirk bryssinckx 2
    FOTO : DIRK BRYSSINCKX in Blauw-Witte outfit.

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    DIRK BRYSSINCKX UIT MELSELE
    LEEFTIJD : 43 jaar
    W.A.O.D.  CATG.C  en in de Waaslandse Ronde bij de Toeristen


    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?
        Ik reed in totaal 19 wedstrijden.
        8 wedstrijden in de Waaslandse Ronde voor Toeristen en 11 wedstrijden bij de WAOD in de Catg.C

    2. Resultaten ?
        3 x top 5 , 10 x top 10 , in totaal 18 keer top 20
        6de plaats in het Eindklassement van de Waaslandse Ronde.

    3. Beste prestatie ?
        2de plaats te Belsele , met 3 voorop en op 15 cm gestrand van de winnaar Chris Van Cleemput.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Ik had niet echt verwachtingen , ik ben begonnen als wielertoerist vorig jaar in Mei in combinatie met het voetbal.
        Gezien de progressie die ik maakte wou ik dit jaar op Zondag de trainingen met de B-renners van "Den Dijk" proberen af te werken.
        Na ongeveer 6 weken heb ik de trainingen met de A-renners van "Den Dijk" aangevat.
        Wanneer dat ook lukte heb ik in Juni mijn eerste wedstrijd gereden in de Waaslandse Ronde bij de Toeristen.

    5. Waar was je goed in ?
        Niets eigenlijk of toch , mezelf uit de wind zetten.

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Moeilijk te zeggen , soms kan ik sterk naar voor komen en een andere keer kan ik geen enkele plaats opschuiven.
        Ik denk vooral dat spurten een kwestie is van frisheid , plaatsing en durven.
        Je moet je plaats vooraan in het peloton zien vast te houden zonder al te veel krachten te verspelen.
        Dit alleen al is een moeilijke opgave , dan moet je nog opletten dat je niet ingesloten raakt en op het juiste moment de sprint aanvangt , als je dat onder de knie krijgt kom je al heel ver.
        Ik woeker dikwijls teveel met mijn krachten en daardoor ontbreekt het mij soms aan frisheid in de spurt.

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
         Progressie maken !!!

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
         Gezien de kwetsuren die ik heb overgehouden aan het voetballen moet ik me beperken tot Mountainbiken en fietsen op de weg.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de WAOD ? Alleen of in een ploeg ?
        Volgend jaar zal ik de toeristenwedstrijden afwerken van de Waaslandse Ronde en bij de WAOD uitkomen voornamelijk in de Catg.C en af en toe Catg.A/B.
        De meeste renners rijden alleen of voor zichzelf.
        Zaak is om bondgenoten te vinden die in bepaalde situaties in de koers niet tegen je rijden of wanneer je in het defensief zit met je willen meerijden.
        Als dat lukt heb je geen ploeg nodig !!!
       
     
     
        
      

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN DANNY SMET UIT TEMSE
    Danny Smet1

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    DANNY SMET UIT TEMSE
    LEEFTIJD : 42 jaar
    W.A.O.D. en V.W.F.    CATG. C
    Club : Nieuwkerks Cycling Team (NCT)

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?
        Denk dat ik dit seizoen ongeveer een 40-tal wedstrijden heb gereden.
        Ik hou dat niet echt bij , zou dat misschien beter doen zodat ik op mijn oude dag nog eens kan terug blikken op die onvergetelijke momenten die ik de afgelopen jaren al mocht beleven.

    2. Resultaten ?
        1 overwinning in Waasmunster , 2 x 2de , 2 x3de , 1 x 4de en tal van top 10 plaatsen maar zoals ik al aanhaalde ben ik niet dat type dat alles opschrijft en bij houd.

    3. Beste prestatie ?
        Mijn overwinning in Waasmunster en mijn 3de plaats in het Kampioenschap voor Havenarbeiders nadat ik was terug gekeerd van 14 dagen Turkse Riviera.
        Het was een wedstrijd in heel slecht weer en de beslissing viel al in de tweede ronde onder mijn toedoen , maar niet altijd de sterkste wint.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Als je aan een seizoen begint kun je er veel van verwachten maar ik vind dat je zoiets niet kunt plannen , één tegenslagje en het kan zo om zijn.
        Dit jaar is één van mijn betere geweest , heb steeds top 15 gereden waar ik starte zowel VWF als WAOD.
        Als ik dit volgend jaar kan herhalen wil ik direct tekenen , meteen een antwoord op vraag 7 en misschien één overwinning meer.

    5. Waar was je goed in ?
        In het wiel van mijne voorganger rijden zoals ze dat bij mij deden ........

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Ben zeker niet traag maar nu ook weer niet de snelste , maar ik sta mijn mannetje en ben zeker niet bang om te spurten. (maar niet voor een 10de plaats)

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
         Dezelfde resultaten rijden zoals dit seizoen maar met één overwinning meer en het is weer geslaagd.

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
         Zolang het goed weer is buiten rijden en anders gewoon een beetje fitnessen.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de WAOD of andere Bond ? Alleen of in ploeg ?
        Ik start volgend jaar terug bij de WAOD en VWF en dit in dienst van mijn ploeg  NCT - Nieuwkerken.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 15/11/2006
    Onder een stralende zon en een milde herfsttemperatuur van 15 à 16 °C werkten vandaag 18 POLDERRENNERS de winterrit af.
    Zij vertrokken om 14H00 thv 't Schuurke te Beveren (achter Buyl Sport) , voor de kopmannen Guy Smet en Koen Maris speelden de tegenwind geen rol en maalden de kilometers af zoals we het van hen gewoon zijn. (de rit een beetje aangepast volgens het verkeer)
    De totale afstand bedroeg 71 Km en dit aan een gemiddelde van 33,8 Km/h.
    Wie reden vandaag nog mee : Freddy Van Osselaer , Guy Smet , Koen Maris , Tom Van Osselaer , Walter Rotthier , Jos Van Raemdonck , Benny Vercauteren , Erik Vermeulen , Frank Van Geystelen , Freddy De Blick , Eugéne Bosman , Olaf van Osselaer , Bert De Coster , Wim De Cleene , Mattias Nys , Nicky David , Adrien Maes en Eddy Coenen.

    P.S.
    2 x lekke band voor Mattias Nys thv Stekene (1 x gewacht en na 100 meter terug lek , groep is dan verder gereden)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TROFEEFEEST DE WAASLANDSE RONDE OP 9/12/2006

    De Waaslandse Ronde

                                           Voor Inwoners & Genodigden

    UITNODIGING
    TROFEEFEEST
    Zaterdag 9/12/2006

    19.00 uur

    DE KWAKZALVER

    Pompstraat 2, Sint Gillis Waas

     

    UITREIKING

    EINDKLASSEMENT 2*30 Prijzen

    TUSSENSPURTKLASSEMENT 2*5 Prijzen

    RODE LANTAARN KLASSEMENT 2*3 Prijzen

     

    UITREIKING TRUIEN (Geel/Blauw/Rood)

    UITREIKING BEKERS 


    VOOR ELKE AANWEZIGE RENNER (die heeft deelgenomen) 
    EEN PRIJS TER WAARDE VAN 7 EURO



    14-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN STIJN VAN HESE UIT BELSELE
    fotostijnvanhese_cnv


    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :

    STIJN VAN HESE UIT BELSELE
    LEEFTIJD : 15 jaar
    1ste jaars Nieuweling , reed voor Avia Wielerteam Waasland

    Volgend seizoen :  2de jaars Nieuweling

    Club : Hudiko Wielerteam Waasland

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Ik heb 32 wedstrijden gereden

     

    2. Resultaten ?

         2de, 3de, 5de, 7de, 9de, 10de, 2 x 11de, 17de, 2 x 18de, 2 x20ste

        De overige koersen meestal in het peloton.

     

    3. Beste prestatie ?

        Ik vond Temse mijn beste prestatie omdat ik daar de sprint won van het peloton van ongeveer 90 renners.

     

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?

        Ja , veel meer dan ik ervan verwachte.
        Als 1ste jaars nieuweling dacht ik eerst aan mijn koers uit te rijden. Maar na de 2de koers bleek al dat er veel meer in zat.

     

    5. Waar was je goed in ?

         In spurten, ik heb mijn beste uitslagen behaald in de spurt.

     

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?

         Redelijk goed, ik heb misschien noch wat extra snelheid nodig.

     

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?

         Evengoed of beter presteren dan vorig jaar.

     

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?

         Mountainbiken , spinning en lopen.

     

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij dezelfde club of eventueel in een andere ploeg ?

         Ik rij volgend jaar bij  HUDIKO WIELERTEAM WAASLAND


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN KENNY GOOSSENS UIT SINAAI
    Kenny Goossens

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    KENNY GOOSSENS UIT SINAAI

    LEEFTIJD : 15 jaar

    1ste jaars nieuweling , reed voor Avia Wielerteam Waasland


    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Een stuk of 38 wedstrijden.
        Bijna altijd maar 1 per week.

     

    2. Resultaten ?

        14de in Oostakker , daarnaast nog 2 x top 20 en 6 x top 30.

     

    3. Beste prestatie ?

        Mijn 14de plaats in Oostakker waar ik 6de werd in de massasprint.
        Maar daarnaast ook een 2de plaats in mijn reeks op de piste en mijn 33ste plaats in Denderwindeke, in deze interclub voor de Beker Van Vlaanderen heb ik echt goed gereden.

     

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?

        Ja, mijn doel was om zo veel mogelijk koersen uit te rijden, ik had immers nog maar een 10-tal wedstrijden gekoerst bij de aspiranten.

        Daarnaast heb ik toch in de 2de helft van het seizoen prijzen gereden.

     

    5. Waar was je goed in ?

        In de spurt, daar kon ik altijd wel wat renners inhalen.

     

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?

        Ik vind hem tamelijk goed, ik werd toch eens 6de in de massasprint in Oostakker, maar meestal zit ik toch niet goed geplaatst.

     

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?

        Om eens op het podium te staan en veel top 10 en top 15 plaatsen te rijden.

        Ik zou volgend seizoen toch wel eens een paar keer willen wegrijden van het peloton.

     

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?

        Nu ben ik sinds 3 weken beginnen cyclocrossen, maar dit doe ik om me bezig te houden, want daar train ik niet echt voor.

     

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij dezelfde club of eventueel in een andere ploeg ? Waarom ?

        Ik rijd bij het Wielerteam Waasland , volgend seizoen gaat Avia Wielerteam Waasland apart.

        Ik blijf bij Wielerteam Waasland omdat daar alle renners goede vrienden van elkaar zijn en men zeker niet achter een ploegmaat zal rijden, maar zal afstoppen !!

        Mijn ploegmaten rijden echt in ploeg , en dat kan je niet van alle ploegen zeggen !!!!

     


    13-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN PATRICK DE BEULE UIT NIEUWKERKEN
    Patrick De Beule 11_640x480

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    PATRICK DE BEULE UIT NIEUWKERKEN
    LEEFTIJD : 40 jaar
    W.A.O.D.   CATG. C   en    CATG. Inwoners / Toeristen

    1. Hoeveel westrijden reed je ?
        Ik reed dit seizoen 15 wedstrijden
        Deelname aan de Waaslandse Ronde

    2. Resultaten ?
        1 x 2de , 1 x 3de , 1x 10de , 9 x top 20 en 3 x geeindigd in het peloton.
        7de plaats in het eindklassement van de Waaslandse Ronde.

    3. Beste prestatie ?
        Mijn 2de plaats in de slotwedstrijd van de Waaslandse Ronde te Nieuwkerken , met 2 man vooruit.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Ja.

    5. Waar was je goed in ?
        In tegenwind rijden.

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Heb ik eigenlijk wat schrik voor , ik laat me te gemakkelijk wegdrummen.

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
        Eens winnen !!!!

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
        2 maand totale rust en dan begin ik terug zachtjes op te bouwen.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de WAOD of andere bond ?
        Volgend seizoen bij de WAOD in de Catg. C en de Waaslandse Ronde (Toeristen)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE CHOCOLADEROUTE TE SINT-NIKLAAS

    De chocoladeroute fietsen in Sint-Niklaas.

     

    De stedelijke dienst toerisme organiseert in het kader van de Week van de Smaak in Vlaanderen (16 tot en met 25 november 2006) een bijzonder smakelijke fietsroute. Het is een activiteit die werd geselecteerd door een deskundige jury op Vlaams niveau en uit meer dan 750 inzendingen, waarvan er niet meer dan 500 werden weerhouden.

    Op zaterdag 18 november wordt eenmalig een unieke fietstocht rond het thema chocolade en andere zoete lekkernijen, gereden langs het beste wat Sint-Niklaas op ambachtelijk vlak te bieden heeft.

    Eerst komt het bedrijf Den Ouden Advokaat aan de beurt waar de uitbater de fietsers zelf zal wegwijs maken in het productieproces van de advokaatpralines.

    Vervolgens krijgen men toegang tot het artisanale atelier van chocolatier Wauters. Uiteraard wordt er telkens even geproefd en gedronken. De namiddag wordt afgesloten met… een feestelijke verrassing! 

    Deze fietstocht op 18 november start om 14 uur en eindigt omstreeks 17.30 uur.

    Inschrijven vooraf is verplicht. Dit kan bij de stedelijke dienst toerisme, Grote Markt 45 te Sint-Niklaas. Men krijgt ter plaatse meteen de deelnemingskaarten. De deelname zelf is gratis, het aantal plaatsen is beperkt!

    (fvdv)

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JARNO VAN GUYSE UIT STEKENE
    Jarno Van Guyse 2_500x625

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    JARNO VAN GUYSE UIT STEKENE
    LEEFTIJD : 19 jaar
    Belofte (Elite zonder Contract) , reed voor Kon. Hoboken WAC
    Club volgend seizoen : Lombarden - New Heebra

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Ik reed in totaal 45 wedstrijden waarvan 15 interclubs/topcompetitie. In twee daarvan kwam ik zwaar ten val. Waarvan de bekendste de valpartij in Omloop Het Volk was.
        Zoals je ziet dus meer kermiskoersen, maar daarom dus ook de ontlading toen ik in Reningelst de interprovinciale wedstrijd won!


    2. Resultaten ?

        Ik won twee keer in Reningelst en Moerbeke-Viane. En dat was twee keer op een heuvelachtig parcours.
        Verder won ik ook het clubkamioenschap te Brecht.

        2de plaatsen :  Moerbeke, Hove en Stekene.

        Verder 4 keer derde. In totaal 16 top-vijf plaatsen en 29 keer top-tien.


    3. Beste prestatie ?

        Mijn mooiste overwinning was eigelijk de overwinning in Reningelst omdat dit een grote koers was en ik Maxime Vantomme versloeg in de spurt.
        Maar de mooiste voor mij zelf  was te Moerbeke-Viane omdat ik vooraf had gezegd die koers te winnen. Het parcours was erg heuvelachtig en dus op mijn buik geschreven.


    4. Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

        Ik ben in positieve zin geschrokken van het seizoen, want voor dit seizoen had ik slechts een maand en een half bij de junioren gereden en daarvoor nooit op een koersfiets gezeten. Ik mag niet klagen van’t seizoen… Zeker niet als eerste jaar belofte. Velen hebben meer moeilijkheden met de overstap.


    5. Waar was je goed in ?

        Het liefst rijd ik bergop, maar mits ik in het begin van’t seizoen veel op de spurt had geoefend kon ik in’t begin goed spurten. Enkel de ervaring ontbrak… Maar het liefst rijd ik bergop. Of het hooggebergte me ligt durf ik niet zeggen, maar ernaar uitkijken doe ik zeker!


    6. Wat vind je zelf van je spurt ?

        Ik heb deze gedurende het verloop van’t seizoen verwaarloosd, maar in ronde van Antwerpen strandde ik in Steve Schets zijn wiel en in Reningelst versloeg ik Vantomme. Toch voel ik me niet zeker in de spurt.
        De ervaring speelt me meestal parten. En mijn koersstijl is daar ook niet het allerbeste voor want meestal heb ik voor de spurt al gaten toegereden of zelf gedemarreerd.


    7. Wat heb je bijgeleerd ?

        In het begin van het seizoen heb ik veel van me laten profiteren tijdens de koers en dat is toch al verbeterd. Al rijd ik nog steeds graag heel aanvallend. Iets té veel zelfs!


    8. Wat doe je komende wintermaanden ?

        Goed uitrusten van mijn eerste seizoen en vooral even tijd maken voor dingen die ik tijdens het seizoen niet kon doen.
        Vanaf 1 november begon ik opnieuw op te bouwen naar een volledig nieuw seizoen voor een volledig nieuwe ploeg.


    9. Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden ? Waarom ?

        In 2007 rijd ik voor de nieuwe fusieploeg Lombarden- New Heebra onder wielergrootheid Michel Pollentier en onder Dieter Lefevre.
        Ik maak deze overstap voornamelijk omdat ik een droom heb die ik wil verwezenlijken. Daarvoor moet ik namelijk een stapje hogerop.
        Grotere koersen en hopelijk nog sterker worden… Maar ik wil zeker het Wac-team bedanken voor de goede zorgen in 2006. Zij hebben me geleerd en gemaakt tot de renner die ik nu ben. Ze hebben een goede jeugdopleiding!

        Toch is het nu tijd voor het echte werk…

    (fvdv)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JEF DE BATIST VAN LINKEROEVER (ANTWERPEN)
    Jef De Batist 2_600x400

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    JEF DE BATIST VAN LINKEROEVER-ANTWERPEN
    LEEFTIJD : 30 jaar
    W.A.O.D.  CATG. A

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Ik reed slechts 10 wedstrijden , vermits het mijn eerste koersjaar was.

    2. Resultaten ?
        Mijn eerste wedstrijd reed ik niet uit , ik kon slechts 3 rondes aanklampen achteraan het peloton en toen was het over.
        De wedstrijden erna werd ik 37ste en 35ste en daarmee was mijn doelstelling voor het seizoen behaald , namelijk een koers uitrijden.
        Ik behaalde daarna nog een 7de , 16de , 24ste , 26ste en 29ste plaats en ook éénmaal gevallen in de laatste ronde.

    3. Beste prestatie ?
        Mijn 7de plaats in de koers op Linkeroever was meteen ook goed voor de overwinning in de Catg. Stadspersoneel Stad Antwerpen.
        Het betrof een speciale koers enkel voor Havenarbeiders en Stadspersoneel.
        De koers werd gewonnen door Davy Peirsman uit Temse met Marcin Sitarski als mooie 2de en ik dus als 7de en eerste van de Stadsdiensten.
        Een mooie trofee en foto was de beloning. (zie foto met de Trofee en mijn vrouwtje)

    4. Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?
        Ik ben relatief tevreden over de progressie dit seizoen , vermits het de allereerste keer was dat ik ooit aan de start van een wielerwedstrijd stond.
        Het eerste doel was dus om te beginnen ergens een koers uit te rijden en dat doel heb ik kunnen verwezenlijken.
        Naarmate het seizoen vorderde kon ik zelfs mee vooraan in het peloton fietsen , af en toe op kop rijden , al eens meespringen of een gat dicht rijden.

    5. Waar was je goed in ?
         Tempowerk op kop , beuken tegen de wind in , maar eigenlijk is mijn specialiteit klimmen , maar daar ben ik op de vlakke omlopen niet veel mee...

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Ik spurt niet slecht , maar mijn topsnelheid ligt nog te laag.
        Ik kan wel goed uit het wiel komen en dan nog een jump plaatsen om enkele plaatsen goed te maken.

    7.Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
        De lijn van dit seizoen doortrekken dwz in de eerste plaats veel meer koersen rijden.
        Elke week proberen een wedstrijd mee te pikken en zo verder aan de progressie werken , met hopelijk een paar top 10 plaatsen volgend seizoen en wie weet eens proberen mee te gaan met een groepje en te sprinten voor de overwinning.

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
         In de winter geef ik Spinningles in Inndigo-HealthCity te Zwijndrecht en dat op Woensdag en Donderdag.
         In het weekend proberen we een keer te gaan Moutainbiken en rijden we de Wintertoer van de Polderrenners mee.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de WAOD en eventueel in een ploeg ?
        Ik rijd volgend seizoen terug bij de WAOD in de Catg.A.
        Ik blijf bij dezelfde ploeg : Verhaert Bro Cycling Team.

    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN TIMOTHY VERGEYLEN UIT ZELE
    Timothy Vergeylen
    FOTO : TIMOTHY VERGEYLEN in 2de positie

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    TIMOTHY VERGEYLEN UIT ZELE
    LEEFTIJD : 16 jaar
    2de jaars Nieuweling , reed voor Avia Waasland
    Volgend seizoen : Junior


    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?
        Ik reed 50 wedstrijden

    2. Resultaten ?
        8ste in het eindklassement  van Zele , 2 x 11de , 4 x 12de en voor de rest nog top 20 plaatsen.

    3. Beste prestatie ?
        Mijn 11de plaats in Grammene , er waren toen 10 renners weg en op 2 ronden van het einde heb ik de achtervolging ingezet en zo 1'30" goed gemaakt maar helaas had ik geen spurt meer in de benen.

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
        Ja , het is namelijk mijn eerste jaar dat ik koers.

    5. Waar was je goed in ?
        In spurten , ik heb een goede spurt maar kan mij nog niet zo goed plaatsen.

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
        Zeer goed , juist het plaatsen nog wat bijschaven.

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
        Toch proberen een overwinning te behalen.

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
         Fitnessen , moutainbiken en lopen.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij dezelfde club of eventueel in een andere ploeg ? Waarom ?
        Bij een andere club want die van Avia Waasland gaat zich opsplitsen en een eigen ploeg oprichten en het is daar dat ik volgend seizoen zal rijden.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND-VELDRIJDEN VAN ZONDAG 12/11/2006
    ZONDAG 12/11/2006 - DE PINTE (O) - VELDRIJDEN
    CATG. B - 48 deelnemers
    1. Pedro Baelen
    4. Bjorn Traen
    14. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T)
    20. Gregory Franckaert uit Kallo (ASFRA R.T)

    CATG. C - Juniores - 29 deelnemers
    1. Dimitri Stevens
    15. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND-VELDRIJDEN VAN ZATERDAG 11/11/2006
    ZATERDAG 11/11/2006 - ZAFFELARE (O) - VELDRIJDEN
    CATG. B - 43 deelnemers
    1. Stijn Penne
    8. Bjorn Traen
    11. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Renners Booischot)
     

    ZATERDAG 11/11/2006 - NIEL (A) - VELDRIJDEN
    CATG. C - JUNIORES - 49 deelnemers
    1. Sean De Bie
    29. Jimmy Segers uit St.Gillis-Waas (Hoop Op Zegen Beveren)

    ZATERDAG 11/11/2006 - ZAFFELARE (O) - VELDRIJDEN
    CATG. C - JUNIORES - 49 deelnemers
    1. Bert Vermeiren
    7. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    9. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)
    22. Jasper Verberckmoes uit Moerbeke (WAC-Team)

    ZATERDAG 11/11/2006 - DOTTENIJS - VELDRIJDEN L.R.C.
    CATG. C - MASTERS - 27 deelnemers
    1. Philippe Drolet
    2. Theo David uit Kruibeke

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN LUC DE MOOR UIT ST.GILLIS-WAAS
    Luc De Moor

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    LUC DE MOOR UIT ST. GILLIS-WAAS
    LEEFTIJD : 33 jaar
    Elite zonder Contract , reed voor Edegem B.C.

    1. Het hoeveelste seizoen heb je nu gereden ?

        Dit was het 18de seizoen dat ik aan de slag was als wielrenner.

     

    2. Heeft het gebracht wat je er van verwachtte ?

      Dit was één van mijn beste seizoenen vanaf dat ik koers.

     

    3. Resultaten ?

        2 x gewonnen te Destelbergen en te Sint-Jansteen , 12 x 2de , 7 x 3de ,
        8 x 4de , 6 x 5de.    
        Ik heb dus 35 keer bij de eerste vijf gekoerst van de 58 wedstrijden die ik gereden heb.

     

    4. Wat is de bedoeling van het koersen ?

        Het doel van het wielrennen bij mij is een uitlaatklep om na het werken me nog eens goed te ontspannen en de kick van de wedstrijden om tegen de beste renners proberen te winnen.
     
    5. Is de spurtsterkte nog steeds op niveau ?

        Door mijn redelijke goeie spurt , die nog niet veel afgebot is kan ik veel dichte ereplaatsen bijeen fietsen.

     

    6. Hoeveel koersen won je al in je carrière ?

        Het aantal wedstrijden dat ik won is een twintigtal maar 2de plaatsen staan er zeker al een dikke 100 op de erelijst.


    7. Kan je nu voldoende trainen ?  Is er veel voor te doen ?

        In de wintermaanden doe ik veel aan lopen, skeeleren en een beetje fitness.

        Vanaf januari begin ik te fietsen in het weekend om goed mijn kilometers te doen en in de week op woensdag eens goed doortrainen. 
        Tijdens het seizoen heb ik niet veel training van doen , ik koers in het weekend één keer maar probeer in de week ook een koersje mee te pikken of anders op Woensdag goed door te trainen.

     

    8. Hoelang ben je al bij Edegem ? Blijf je daar ?

        Het volgende seizoen rijdt ik het 3de jaar voor Edegem waar ik lekker mijn zin kan doen en waar geen druk wordt opgelegd.

     

    9. Hoe kijk je naar de toekomst ?

        Het volgende seizoen zou ik graag dit van 2006 evenaren en dat met een paar overwinningen meer er bij.

    (fvdv
    )


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN INE BEYEN UIT OOSTENDE
    INE BEYEN

    VRAGEN NA HET SEIZOEN :
    INE BEYEN UIT OOSTENDE , VRIENDIN VAN DOMINIQUE CORNU
    LEEFTIJD : 19 jaar
    Dame Elites - 1ste jaars Belofte , reed voor KSV Deerlijk Gaverzicht
    Volgend seizoen : Beloftenploeg Lotto Ladies

    1. Hoeveel wedstrijden reed je ?

        Ik reed 32 wedstrijden bij de Dames Elite en 2 wedstrijden bij de jongens junioren.
        De Waalse Pijl reed ik voor de nationale selectie, alle andere wedstrijden voor KSV Deerlijk Gaverzicht.

     

    2. Resultaten ?

        Ik werd 3de in Wenduine, bij de dames elite. Dat werd de beste plaats van het seizoen.
        In Helfaut, Frankrijk, werd ik 4de.
        In het Circuit de Wallonie, Fleurus, kwam ik net buiten de top tien met een 11de plaats.

     

    3. Beste prestatie ?

        Ik was blij met mijn prestatie in de Omloop het Volk , dat was een 1.2 koers dus het niveau lag er wel hoog.
        Als eerstejaars Belofte is het niet altijd even evident om goeie prestaties te leveren tussen al die elite- en profrensters.

     

    4. Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

        Als eerstejaars Belofte wist ik niet goed wat ik kon verwachten van het seizoen.
        Als junior reed ik al enkele elitekoersen, en eindigde altijd dicht. Dit jaar was het echter elke week minstens 1 elitekoers, en dit was uiteraard helemaal anders.
        Ik had er wel meer van verwacht, maar weet waar mijn fouten liggen. Dit seizoen had ik een andere trainingsmethode en dat was te veel voor mij. Volgend seizoen neem ik het weer aan zoals vroeger.

     

    5. Waar was je goed in ?

        Geen antwoord!

     

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?

        In een massasprint zal je mij niet vlug vinden. Als we echter moeten spurten met een kleiner groepje zal ik wel vooraan zitten.


    7. Wat heb je bijgeleerd ?

        Meer leren luisteren naar mijn eigen lichaam , niet te veel willen doen.
        Toch vertrouwen blijven hebben in mijn kunnen. Rust tijdens de examenperiodes is zeker een must voor het volgend seizoen.

     

    8. Wat doe je komende wintermaanden ?

        Ik ga zwemmen, fitnessen, kracht trainen, crossen, skeeleren en uiteraard op de weg rijden.
        Sinds 1 November heb ik de trainingen rustig aan hervat.

     

    9. Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden ?  Waarom ?

        Ik rijd volgend jaar voor de Beloftenploeg Lotto Ladies. We zullen daar enkel met juniors en beloften rijden.
        Ik ben ervan overtuigd dat het de juiste keuze is. We zullen stages doen, buitenlandse wedstrijden rijden, ervaring opdoen in de grote koersen.  
        Dat is het beste wat je kan doen als jonge renster, zoveel mogelijk proeven van de buitenlandse koersen. Het niveau ligt er veel hoger, je wordt er enkel beter van.

    (fvdv)

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 12/11/2006
    Onder leiding van Kenny Janssens en Freddy Van Osselaer vertrokken Zondagmorgend om 09H30 thv Buyl Sport te Beveren 51 POLDERRENNERS voor de winterrit doorheen het WAASLAND.
    De "KOPMAN" van de dag was Dirk Trogh die vanaf Beveren tot Moerbeke het kopwerk in de tegenwind voor zijn rekening nam.
    De totale afstand bedroeg 72 Km en dit aan een gemiddelde van 33,7 km/h.
    Wie reden vandaag mee : Freddy Van Osselaer , Tom Van Osselaer , Wim De Cleene , Eddy Pieters , Michel Peeters , John Van Looveren , Koen Apers , Werner Van Der Weken , Dirk Trogh , Franky Weemaes , Eugéne Bosman , Freddy De Blick , Frank Van Geystelen , Sven Wielandt , Kresten Staes , Wim Heyndrickx , Timmy De Boes , Jens Van Landeghem , Frank Buyl , Jan Ryckbosch , Joost Vercouteren , Dirk Vanhee , Olaf Van Osselaer , Eric D'Hooghe , Eddy D'Hooghe , Rudy Franssens , Mister Y , Erik Vermeulen , Robby Van Raemdonck , Jos Van Raemdonck , Adrien Maes , Frank Van Campenhout , Chris Van Cleemput , Franky De Fijn , Mattias Nys , Gino Smet , Bart Cant , Nikola Lion , Gino Van Broeck , Roberto Vercauteren , Frans Van Laere , Peter Van Bel , Mackenzie Heirbaut , Paul Van Der Plas , Jan Vlegels , Alain Van Der Beke , Eric Van Bogaert , Marc Van Overmeire , Miguel Gonzales , Kenny Janssens , ? .
     


    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs