plavuizen prijzen
Inhoud blog
  • plavuizen prijzen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    plavuizen prijzen
    17-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plavuizen prijzen

    Ik zie mezelf aanbeden als een "reclame genie" voor plavuizen prijzen "briljante" werk ... krijgt enorme bonussen en promoties ... winnende armenvol Creative Awards ... en plavuizen prijzen krijgen van mijn lachend gezicht gepleisterd over de cover van Ad Age.
    Plavuizen prijzen beste deel? Wetende dat niemand zal ooit de vraag stellen: "... Plavuizen prijzen zijn advertenties werk?"
    Helaas heb ik niet voor die route. In plaats daarvan heb ik geliquideerd in direct response marketing - waar elke orde en elke cent die door elke advertentie, elke direct mail-pakket en elke Internet-campagne creëer ik wordt zorgvuldig bijgehouden.
    Binnen een paar weken, dagen, of - in plavuizen prijzen geval van tv en internet promoties - een paar uur, iedereen weet of ik een genie ben of een hack.
    Als mijn cliënt zet 500.000 dollar in de mail, hij verwacht dat minstens $ 500.000 in de netto-omzet terug - PLUS tienduizend of zo nieuwe klanten. Als mijn exemplaar doet dat voor hem, ik ben goud.
    Zo niet, ik ben een eikel - en als ik ooit geprobeerd om een ​​cliënt die mijn bom van een promo zijn 'brand awareness' of verbeterde overtuigen "beeld," had hij waarschijnlijk denken dat ik mijn verstand verloren.
    Dat betekent dat ik niet de luxe van plavuizen prijzen offeren van bewezen technieken plavuizen prijzen stimuleren van de verkoop-in de naam  plavuizen prijzen een van de creativiteit. Iedere promotie creëer ik moet vervullen alle dingen die nodig zijn om te doen om de verkoop te maken.
    Plavuizen prijzen de meeste van de advertentie campagnes die zijn gemaakt door grote reclamebureaus zijn NIET traceerbaar. En dat simpele feit is nu plavuizen prijzen creëren van enkele van de slechtste reclame ooit geproduceerd ... kost de Amerikaanse consumenten een freakin 'fortuin ... en is aan de wortel van wat ik ben plavuizen prijzen overtuigd is de grootste zwendel ooit gepleegd in de corporate wereld ...
    Hoe zwarte magie Madison Avenue gaat briljante CEO's in plavuizen prijzen kwijlen sukkels Stel je voor: Je bent de CEO van een grote onderneming - in dit geval, een brouwerij.
    Als de CEO, uw Prime Directive is heel simpel: je baas - de Raad van Bestuur en uw aandeelhouders - de vraag die elke corporate dollar die u besteedt een positief rendement op de investering oplevert.
    Je bent goed in wat je doet. Door plavuizen prijzen produceren van een superieur product en knijpen elke nikkel tot de buffel spuit, heeft uw bedrijf 
    plavuizen prijzen twee uitgegroeid tot de meest succesvolle in zijn sector en uw marktaandeel groeit nog steeds.
    Dan op een dag, een jongen uit een grote New Yorkse reclamebureau verschijnt in uw kantoor. Hij heeft slecht nieuws voor je.
    'Je bent plavuizen prijzen allemaal verkeerd doen, "zegt hij.
    "Wat bedoel je?" vraag je.
    "Uw reclame", zegt hij. "Uw advertenties gewoon drone door over hoe heerlijk en verfrissend je bier is -. En hoe superieur plavuizen prijzen is voor iedereen anders"
    "Dus wat is er mis mee?" vraag je.
    "Geen plavuizen prijzen." de reclameman zegt.
    "Plavuizen prijzen?"
    "Absoluut. Fat, lelijke plavuizen prijzen op waterlelies in plavuizen prijzen midden van een mug-besmette moeras, alle gekwaak van uw product naam."
    "Zal dat verkopen meer bier?" vraag je ongelovig.
    De Madison Avenue wizard zwaait met zijn hand langzaam voor je ogen. "Je hoeft niet schelen als plavuizen prijzen verkoopt meer bier," zei hij dreunt.
    Je ogen glazuur over en in een trance stem, je gedachteloos herhalen na hem: "Verkoop ... niet ... belangrijk ..."
    Je voelt jezelf uitglijden in zijn ban - de Madison Avenue versie van de Jedi Mind Trick - plavuizen prijzen een of andere manier, je plavuizen prijzenschalk genoeg zelfbeheersing om flappen op een andere vraag: "Plavuizen prijzen ... hoe zal ik weten of plavuizen prijzen plavuizen prijzen advertenties zijn een goede investering? "
    Een nieuwe golf van de reclameman: "Je zult niet weten ... en u niet schelen."
    "Terug betekenisloos ... don't care ..." U hoort de woorden uit je mond onwillekeurig alsof iemand anders - een gekke persoon - zeiden ze.
    Je verzamelt alle resterende ounce van kracht om uw laatste vraag te stellen: "Hoe ... veel ... voor ... de ... plavuizen prijzen?"

     

    17-03-2011, 18:10 Geschreven door plavuizen prijzen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Tags:plavuizen prijzen
    Archief per week
  • 14/03-20/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs