Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    24-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECHE VITE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een echte must-have voor iedere dame is deze Seche Vite!!!

    Hij zorgt ervoor dat je nagellak binnen de 10 minuten droog is, terwijl je anders soms een halve dag moeten zitten wapperen met je handen...en dan nog krijg je eventuele krasjes.
    Met Seche Vite is dit verleden tijd!!! Je nagellak hardt direct uit. Ook geeft hij je nagels een héél mooie vinyl-glans. Sommigen klagen dat hij sneller de nagellak laat chippen en dat ze soms al tip-wear hebben dezelfde dag nog...ik had dit nog maar 1 keer, maar besloot dan om de volgende keer nog een extra dun laagje topcoat over de Seche Vite te doen....Wat ik trouwens elke dag opnieuw doe als ik nagellak draag.

    't Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat hij héél sterk geurt, volgens mij sterker dan dissolvant zelfs...

    Probeerden jullie al Seche Vite? Wat is jullie mening?

    24-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    15-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANOTHER CHINA GLAZE HAUL
    Vorige week deed de webshop Enchantra (www.enchantra.eu) een actie, die Hup Holland Hup heette, om hun Nederlandse elftal een hart onder de riem te steken.
    Alle China Glaze nagelakken waren toen aan een fikse korting, dus 2.92 euro ipv het gewoonlijke 6.95 euro!!!

    Aangezien ze op dat moment zo supergoedkoop waren besloot ik een limietbedrag in te stellen en dan voor dat bedrag lakjes aan te kopen die me bevielen.
    Ik bestelde er 17 in totaal en betaalde hiervoor 49,69 euro. Verzendingskosten zijn 5.95euro

    En dit zijn de lakjes:

    * Bermuda Breakaway, uit Bahama Blues Collection
    * Bahamian Escape, uit Bahama Blues Collection
    * Secret Peri- Wink- Le, Operation Color Collection


    * Rose Tea
    * Trophy Wife
    * Mom's Chiffon
    * Preppy pink
    Bovenstaande 4 lakjes komen uit de Specialty Collection, het laatste lakje:  High Hopes,is van de  Up an Away Collection


    * Something sweet, Up & Away Collection
    * Designer Satin, Immaterial Girl Collection
    * Lasso My Heart, Rodeo Diva Collection


    * Moulin Rouge, Specialty Collection
    * Cloud Nine, Specialty Collection
    * Tree Hugger, ECollection


    * Yee-Haw, Rodeo Diva Collection
    * Far Out, Rodeo Diva Collection
    * VI, Anniversary X Collection

    15-07-2010 om 15:02 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    12-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEROME NAILPOLISH REMOVER PADS
    Deze Herome nailpolish remover pads kreeg ik gratis bij aankoop van 2 Herome producten. Ik gebruikte nog nooit van die 'prepared' watjes die al op voorhand gedrenkt zijn met dissolvant, dus ik was wel eens benieuwd!



    Op 't eerste gezicht kon ik maar moeilijk geloven dat in dit kleine potje 30 (!) remover-wipes zitten. Nu, eigenlijk zijn het geen watjes maar eerder ronde stoffen doekjes doordrenkt met de dissolvant:



    De doekjes zelf zijn héél fijn van textuur en zijn ook redelijk dun. De dissolvant ruikt sterk maar niet zo sterk als sommige andere dissolvants waar je instant hoofpijn van krijgt!

    Maar doen ze ook hun werk?
    Het duurde iets langer vooraleer de nagellak af was, maar de nagellak bevatte dan ook glittertjes, en die is sowieso al moeilijker te verwijderen.
    Eens het bovenste laagje weg is gaat alles easy-peasy. Een leuke verrassing was dat de watjes ook een soort olie bevatten, waardoor je nagels niet uitdrogen!! Dit is voor mij alvast een pluspunt!

    Het doosje watjes is te koop voor iets van rond de 6 euro.

    Wat vinden jullie van die 'voorgemaakte, dus al met dissolvant gederenkte' wattenschijfjes? Handig? Of verkies je liever gewoon?

    12-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE NAGELLAK STASH
    Ik ben helemaal in de ban van de Catrice nagellakken. Ze lakken heel makkelijk, strijken mooi open, hebben superleuke kleurtjes, dekken heel goed en blijven relatief langs mits een goede top en base-coat !
    Sinds de lijn vernieuwd is, en dat is nu al een tijdje, kocht ik regelmatig eens een aantal kleurtjes en ondertussen heb ik al een aardige stash

    Kijken jullie mee?


     Let's Talk About Barrie!, The Pinker The Better, I Scream Peach, Princess For A day, Big Spender Wanted, Sweets for my Sweets en Just Married.


    Lucky In Lilac, From Dusk To Dawn, Let's Mauve On, Blue's Brother, Sold Out For Ever, I Sea you


    Back To Black, London's Weather Forecast, Lost In Mud, Clay-Ton My Hero, Don't Feed The Birds

    Als laatste nog 4 LE's

    * To The Beach Collectie: Pebble Beach, Sea Of Green en Blue Out To Sea
    * Purple Passion Collectie: Berry

    Ondertussen kwamen daar ook Poison Me, Poison You bij, My best Friend's Tiara en Be My Millionaire...

    De ene kleur draag of zie ik uiteraard liever dan de andere maar om eerlijk te zijn vind ik ze stuk voor stuk mooi !!!

    Nu ben ik wel benieuwd welke jullie allemaal hebben en wat je van hun kwaliteit vind?!

    05-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA GLAZE HAUL/ 2 BESTELLINGEN
    De laatste maand deed ik een nogal grote nagellakhaul, bij 2 verschillende webshops. Alle nagellakken zijn van China Glaze, een merk waar ik mijn hart aan verloren heb

    De ene bestelling deed ik bij Enchantra (www.enchantra.eu) en de andere bij Beauty By Elke (www.beautybyelke.be).

    Kijken jullie mee? De eerste 3 foto's zijn van de lakjes van Enchantra, de rest van de foto's zijn van bij Beauty By Elke.


    * Purple Panic (neon), Ink Collection
    * It's Poppin, Kick's collection
    * Good Witch, Wizard of ooh Ahz returns, swatches online vandaag !


    * Peachy Keen, Up and Away Collection
    * IV, X Anniversary collection
    * Flip Flop Fantasy (neon), Poolside Collection


    * Avalanche, Ski Collection, swatch ergens verleden week te zien!
    * Tantalize Me, Fiji Fling Collection


    * Diva Bride, Wedding Diva Collection
    * Exeptionally Gifted, Exeptionally Gifted Collection
    * Sexy Lady, Sport Collection

    Met deze nagellakjes aan te schaffen steun je ook Pink Ribbon!!


    * Reggae To Riches, Core Collection
    * Sexy In The City, Patent Leather in The City Collection
    * Limbo Bimbo, Core Collection

    Zoals je kan zien  kwamen deze in een 2+1 gratis pakket, net zoals de foto hieronder.


    * Lubu Heels, Lubu Manicure Collection
    * High Maintenance, Creme Couture Collectie
    * First and Last, base en topcoat


    * Seche Vite
    * Awakening, Urban Chic Collection



    Als extraat je kreeg ik m'n eerste Sigma travel size brush !!! Jayyy !!!!!

    Natuurlijk worden alle lakjes nog eens apart getoond als een NOTD, dus je ziet de swatches zeker nog voorbij komen!

    25-06-2010 om 21:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    13-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINT/ PASTEL GROENE LAKJES
    Ondertussen kan je er niet meer om heen: pastel/ mintgroene lakjes zijn IN. Dat waren ze al vorig jaar en nu nog steeds ! Een heel aantal merken bracht er eentje in z'n collectie en ondertussen heb ik 5 verschillende.

    Op de foto staan er nu maar 4, ik vergat m'n OPI 'Get in Lime'...maar die reviewde ik al eens. Om dit te zien typ : 'opi get in lime' in de search-bar op m'n blog.

    Dit zijn ze:

    Catrice Sold Out For Ever, H & M Dollar Green, Hema nr 82, Gemey Maybelline in 'Vert' (niet in Belgie verkrijgbaar...)

    In de volgorde van hier boven zie je ze nu 'gewatched':




    Ze lijken op mekaar maar toch hebben ze allemaal dat tikkeltje verschil, de 1 meer pastel, de ander meer groen enz...

    Hebben jullie er ook meerdere in jullie collectie? Zoja, dewelke?

    13-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Tags:catrice, hema, h&m, maybelline
    06-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIVAT DISSOLVANT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze Kruidvat dissolvant is al sinds jaren gebombardeerd tot mijn Holy Grail. Ik blijf deze telkens opnieuw kopen. Hij is goedkoop, doet z'n werk en bevat geen aceton die je nagels uitdrogen. Ideaal als je 't mij vraagt ! En dat voor een item te zijn die maar iets van anderhalve euro kost!

    Wat is jullie favo dissolvant? Of blijf je niet steeds bij dezelfde?

    06-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IENIEMIE HAUL
    Toen ik vandaag nog even 't stad in moest kon ik deze 'cheap ass' spullen niet laten liggen

    Een New York Style manicure set van Essence en een Catrice base-coat, ik ben namelijk nog steeds op zoek naar DE beste basecoat en topcoat die m'n nagels onberispelijk houd voor enkele dagen...

    Indien iemand enige suggesties heeft, mag je die altijd laten weten !!



    Toen ik in de H & M was zag ik deze lakjes. Een pakketje van 4 lakjes voor 2.95 euro, goedkoper kan je niet vinde denk ik Het zijn allemaal redelijk felle kleurtjes maar daar hou ik wel van

    31-05-2010 om 20:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUIS NAGELLAKJES
    Een week of 2 geleden kocht ik deze lakjes tijdens een shoppingtrip in Sluis.



    De witte is een echt 'budget'lakje en kostte nog geen 1 euro. Voor die prijs vindt ik hem zelfs heel goed ! Het andere lakje is van Professional Cosmetics. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de flesjes doen me alvast denken aan China Glaze flesjes. Ook de prijs is ongeveer hetzelfde: 6.95 euro.

    Check de website voor meer info: http://www.professionalcosmetics.nl  Op deze website vind je trouwens ook nagellak van Orly .



    In de Professional Cosmetics range zijn er immens veel kleuren beschikbaar, en na wat rondzoeken op het net kwam ik te weten dat ze ook naar het buitenland versturen! Joepie !

    Dit is 1 laag van het glitterlakje:




    Waar je bij sommige glitternagellakken moet zoeken achter de glitter is dit bij deze alvast niet het geval !!! You see is whatt you get! Multicolor glitter die praktisch gans je nagel bedekt, en bij 2 lagen is het perfect !

    Ietsje moelijker om van je nagel af te halen, maar als je enkele seconden met je watje met nagellak remover op je nagel drukt gaat het zoals iets van niets.

    Het MAX lakje is een sneewwitje kleur, voor sommigen mss wat Tipp Ex achtig, maar ik vind hem mooi. 


    Bij het eerste laagje lakt hij nogal streperig maar met een 2de laagjes komt dit allemaal goed. Deze kleur is heel mooi in combinatie met de glitterlak van hierboven maar helaas kon ik dit niet mooi vastleggen op foto dusja...

    11-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE VERNIEUWDE NAGELLAK SWATCHES
    Bij deze nog enkele swatches van de nagellakken van de vernieuwde Catrice-lijn!!!

    Sweets For My Sweets:


    Lucky In Lilac:


    Just Married:


    Let's Mauve On:


    Big Spender Wanted, irl iets meer een mauve kleur, helaas lukte het me niet om de mooie gouden sheen die deze heeft vast te leggen:


    Essie Flawless, 1 laagje, eigenlijk 2 vereist:


    Gosh Mulberry

    10-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    01-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE CATRICE NAGELLAK SWATCHES
    Ik haalde m'n grijze lakje eraf om jullie swatches te tonen van de andere lakjes!!!

    Lucky In Lilac met flits


    Daglicht:


    Van L naar R met flits : From Dusk To Dawn, Lost In Mud, Clay-Ton My Hero, Let's Talk About Barry's


    Daglicht:


    In het potje lijken de eerste 2 nogal sterk op mekaar,beide zijn het taupekleuren maar elk met een andere ondertoon, éénmaal op je nagel zie je een duidelijk verschil.
    From Dusk Till Dawn heeft een paarse ondertoon en Lost In Mud heeft een bruine ondertoon.

    Alle nagellakjes komen wel nog eens afzonderlijk aan bod tijdens een NOTD !!

    01-04-2010 om 19:29 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE NAIL ART STAMP KIT
    Vorig weekend kocht ik in het Kruidvat de Essence Nail Art Stamp Kit voor 2.49 euro. Deze kit bestaat uit 3 items: een imageplate, een schraper en een stempel :



    Hieronder leg ik je stap voor stap uit hoe je die kit nu eigenlijk gebruikt, op aanvraag van Nathalie. Bij sommige dames lukt het direct, anderen hebben wat meer oefening nodig. Wonderwel lukte het bij mij van de 1ste keer!
    De kleurencombinatie die ik hieronder gebruikt heb is mss niet het mooist maar ik zocht 2 contrasterende kleuren zodat jullie het effect goed zullen zien. Ik gebruikte een H&M lentegroen nagellakje en Rimmel Riviera Red nagellak.

    Ik heb ondervonden dat de lak die je gebruikt om te stempelen best één is die niet te snel droogt, aangezien de nagellak dan direct op je image-plate droogt en je het er niet meer af kan schrapen ! *TIP*

    Start met je nagels te lakken met je basiskleur. Kies het motiefje die je op je nagel wil.

    Breng nagellak aan op het motief naar keuze. Zoals hier:


    Neem dan je schraper en schraap de lak ervan, de overgebleven lak blijft dan in de groefjes van het motiefje, zoals hieronder, het kan dat je eventueel 2x moet schrapen, zorg dat zoveel mogelijk lak van je plate geschraapt is :



    Neem dan je stempel en druk die op het motiefje, doe dit met een half- rollende beweging zodat je alle nagellak meeneemt van op de plate:


    Druk de stempel op je nagel. Doe dit ook weer met een half-rollende beweging. Ik start telkens van links naar rechts. Doe dit in 1 beweging en vermijdt dat je er nog eens over moet gaan want dan heb je de kans dat het motiefje weer meekomt, zoals het geval is bij m'n eerste nagel: zie foto:


    Zoals je mss op foto kan zien is het ook beter dat je voldoende nagellak op de image-plate aanbrengt, en dat je de stempel goed aandrukt zowel op je plate als op je nagel.

    Close- up:


    Na gebruik kan je de image-plate en de schraper reinigen met gewone nagellak-remover. Dit gaat easypeasy !  Toch raad ik je aan om eventueel plastieken handschoenen aan te doen of om te wachten om te reinigen als je wil veranderen van manicure. Want als je dit doet met je pasgelakte nagels heeft het geen zin natuurlijk

    Wat vind ik er nu zelf van van die stamp-set?
    Voor 2.50 euro kan een mens niet sukkelen natuurlijk, de schraper zelf zou wat beter kunnen (hij loopt namelijk een beetje schuin) maar dat is dan ook het enige minpunt die ik kan bedenken.
    Ik vindt dit echt een leuk item om je nagellak in no time te pimpen tot iets hips!!!

    Hopelijk zijn jullie wat wijzer geworden!!! Wie van jullie heeft het al geprobeerd en had goede resultaten ermee??

    28-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M NAGELLAKJES
    Tijdens m'n laatste shoppinghaul kocht ik ook nog deze 3 H & M lakjes. Ik was niet alleen op slag verliefd op de kleuren maar ook op de verpakking! Polkadots, Hello Kitty?? Me Like!!!

    Alle 3 de lakjes kosten 2.95 euro

    Denim Dreams



    Dit is m'n favoriet! Een heel mooie blauwe kleur die aangezien de lichtinval er eerder pastelblauw of feller blauw uitziet

    Dollar Green



    Eigenlijk is deze de perfecte dupe voor OPI Get in Lime !!! Maar dan mega-budget variant.

    Deze 2 lakje hebben me verrast met hun kwaliteit! Dekkende kleur bij 1 laagje, makkelijk open te strijken en blijven relatief lang. Toch steeds een base- en topcoat gebruiken!

    Hello Kitty Garden Green (voor mooie foto's en swatch kan je bij Joliette kijken!)



    Een pastelgroen die nijgt naar geel aangezien de lichtinval. Dit is echt een perfecte lentekleur!!!

    Dit lakje duurt wel eeuwen tot hij helemaal uitgehard is maar de mooie kleur maakt het voor mij toch goed !

    18-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: *NAGELS VOEDEN*
    Ook je nagels kunnen af en toe (of elke dag!) een voedende kuur gebruiken. En daarvoor is olijfolie ook weer DE ideale oplossing!!

    Hoe doe je het? Terwijl je 's avonds gezellig voor de TV zit breng je met een dun penseeltje olijfolie aan op je nagelriemen. Laat dit inwerken terwijl je favoriete soap bezig is....
    Na een half-uurtje masseer je de olijfolie in je nagelriemen door middel van opwaartse ronde bewegingen. Wrijf daarna je handen royaal in met een hand-creme...

    Ik merk bij mezelf dat als ik dit elke avond doe, mijn nagels echt wel sterker zijn! Verschillende make-up merken hebben nagel-olies in hun gamma, al zijn ze ietsje prijziger dan de olijfolie die jij gebruikt!

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD

    Ik moet toegeven, ik ben geen super-fanaat van de Hema nagellakjes...Alhoewel ik vind dat ze supermooie kleurtjes hebben vind ik de nagellak maar goedkoop...en dit niet alleen qua prijs...
    Oftewel is de lak en het penseeltje te dun, waardoor je de nagellak niet gelijkmatig krijgt. Oftewel is de lak te dik waardoor het in strepen trekt en helemaal niet droogt. ZUCHT!
    Toch heb ik er enkele in m'n stash omdat ik de kleurtjes zo mooi vindt en het zonde vindt om ze weg te doen. Dit kleurtje is een heel donkerpaars, maar naargelang de lichtinval heeft de kleur een blauwe of een gouden schijn. Heel mooi maar helaas kon ik die effecten niet op foto vastleggen.

    Ik moest al m'n nagels superkort doen (en ben dit niet meer gewoon..) want er waren er 2 afgekraakt. En allemaal lange nagels en dan 2 korte stompjes ertussen vind ik allesbehalve aantrekkelijk!




    Wat vinden jullie van Hema Nagellak?

    08-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHEAP NAILPOLISH SWATCHES

    Onlangs was ik eens in de Action en daar vond ik een héél cute pakketje met 4 nagellakjes. Het pakketje zelf ziet er nogal kinderachtig uit (een plastiek zakje met felgekleurde bloemetjes en glitter hier en daar), maar bon..., soms komt het kind in me eens naar boven

    De kleuren die erin zaten vond ik wel supermooi en daarom heb ik ze eens ge-swatched voor jullie. EN best of all...het pakketje was maar rond 1 euro...
    Natuurlijk mag je hiervan geen wonderen verwachten maar een goede base- en top coat kunnen al wonderen doen!!! De nagellakjes hebben geen naam of nummer...

    Op foto hier in het flesje helaas een beetje donker...


    Een fel neon roze


    Dit is m'n favoriet!!




    Weeral wat donker uitgevallen...


    Een mooi fel blauw


    Een paars met een mauve ondertoon.




    Welke kleur is jullie favoriet?

    06-12-2009 om 13:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    17-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASELINE HAND & NAIL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eén van mijn favoriete handcremes is deze!

    Alhoewel de textuur nogal vloeibaar is, wat ik ietsje minder vind, vind ik toch dat 1 van de beste handcremes is die ik tot nu toe geprobeerd heb. De geur is verrukkelijk, te vergelijken met bloemen of snoepjes...   De creme zelf is ietsje aan de vloeibare kant, makkelijk uit te smeren en trekt praktisch onmiddelijk in de huid.

    De geur blijft nog een tijdje nahangen wat ik gewoon heerlijk vind!
    Mijn handen zijn goed gehydrateerd en ik heb ook wel de indruk dat het m'n nagels ietsje sterker maakt...De creme is te verkrijgen in knijptubes in handig meeneemformaat, en ik grotere flacons. Ik heb ze beiden. De grotere flacon vind ik ietsje handiger maar das maar bijzaak!

    17-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    16-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD
    Ik hou van de look van mooie verzorgde nagels en persoonlijk vind ik ze in een lichtroze kleurtje 'classy' lijken
     Door de koude heb ik weer wat last van eczeem en op de eerste foto kan je het mss wel zien...dus, je moet er maar niet op letten



    16-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    19-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD
    De nagellakken van Nivea vind ik echt SUPER!! En gisteren kocht ik deze kleur!

    Mijn NOTD is:  Calcium Power nagellak in *Showgirl*, een roze-mauve kleur met gouden glans en mini-mini-mini zilveren glansdeeltjes. De nagellak is makkelijk aan te brengen, lakt niet in streepjes en is al dekkend genoeg na 1 laagje.
    Met een goeie base-coat en top-coat blijft hij toch zeker een dag of 3-4...(wel handschoenen dragen tijdens de afwas! )
    Ik vind de kleur gewoon prachtig en zal hem zeker nog opnieuw kopen!

     De kleur komt op deze foto jammer genoeg niet tot z'n recht, irl is hij meer roze/mauve...




    19-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    19-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nail Of The Day + REVIEW
    Een aantal weken geleden zat er bij de 'flair' eens een nagellakje en ik koos de licht-roze. Tot nu toe had ik die nog maar op 1 nagel uitgeprobeerd, tot vandaag.

    Ik vind het een supermooi roze, niet te Barbie, niet te kinderachtig...en je nagels lijken verzorgt. Natuurlijk, als je het gratis bij een boekje krijgt kan het al niet veel soeps zijn... dat was mijn eerste reactie en daar is het dan ook mee gebleven  Het eerste laagje trok in streepjes maar dat kon ik verdoezelen met een 2de laagje. Ook gebruikte ik een base en top-coat . Na enkele boodschappen te doen was er al een deel afgebladerd...Dus je kan die 'nail of the day' wel heel letterlijk nemen...

    Ik vond een heel mooi kleurtje, maar de nagellak vond ik echt brol! Nu ga ik op zoek bij een beter merk voor een nagellak die erop lijkt...




    19-08-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs