Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    20-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *FUSHIA & GREY*
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan stap voor stap mee!


    Ik inspireerde me op deze kleuren,


    Deze producten heb ik gebruikt + nog een grijze oogschadwu uit een YR pallet,



    1. Breng in je binnenste ookhoek een roze/paarse kleur aan,doe dit ook op de ene helft van je onderste wimperrand, breng daarna in het midden van je ooglid een grijze/zilveren kleur aan. 
    2. Breng in je buitenste ooghoek en in je crease een zwarte oogschaduw aan. Doe dit ook in de buitenste hoek van je onderste wimperrand en vervaag naar binnen toe. .
     


    3. Breng op je wenkbrauwbeen (dus net onder je wenkbrauw) een highlighter aan en blend dit met de andere kleuren. Breng een paarse eyeliner aan en daarbovenop tegen je wimperrand (dus tightlinen) een zwarte eyeliner. Het is de bedoeling dat ook de donkerpaarse liner nog te zien is. Eindig met mascara.

    TADAAAAAAAAAAAA!

    20-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    19-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LADY GAGA
    Ondertussen kent iedereen haar wel en oftewel: *you love or you hate her*....Ik vind haar echt supergetalenteerd, en haar manier van kleden is niet mijn stijl ,maar ze durft! Dat vind ik de max !!!

    Ik toon jullie enkele foto's van hoe ik haar WEL mooi vind









    Het onderstaande liedje geeft me echt kippenvel en de tranen springen in m'n ogen zo mooi vind ik haar stem!!!!!!:

    http://www.youtube.com/watch?v=_7HvURBhMGE&feature=channel

    19-02-2010 om 14:37 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITUALS RUBY & PURE MINERALS LIPSTICK IN DE KLEUR ATTENTION
    Bij m'n pakketje van Rituals kreeg ik ook deze lipstick: Ruby & Pure Minerals lipstick in de kleur Attention. En Oh My,   de 'Attention' mag je wel héél letterlijk nemen Niet slecht bedoeld hoor! Dit is een echte ' in your face' kleur en wees maar zeker dat al de aandacht naar je gaat als je deze kleur draagt !
    Volgens mij kan je de Attention op 2 manieren interpreteren : aandacht & opgepast Want dit is echt een 'Look @ Me' kleur.  Kijk je mee?

    De kleur: een vlammend rood!


    Op de website wordt het product omschreven als:
    * Comfortabele verzorgende formule geeft een langhoudbare en intense kleur
    * Bevat verzorgende en hydraterende bestanddelen voor zijdezachte, gezonde lippen
    * Milde formule: natuurlijke edelstenen - pure mineralen - zonder conserveringsmiddelen - zonder parfum
    * De natuurlijke edelsteen Robijn bevordert de bloedcirculatie voor een gezonde uitstraling
    * Pure mineralen zorgen voor een gezonde en frisse uitstraling.
    * Bevat organische zonnefilters (SPF 15) die de lippen tegen UV stralen beschermen

    Benieuwd naar een 'full face' shot?:


    Persoonlijk moet ik nog wat wennen aan deze kleur. Niet dat ik hem niet mooi vind maar ik ben niet gewoon van zo'n felle kleur te dragen. Op zich vind ik het wel bij me passen maar dan hou ik m'n ogen best neutraal

    Wat vind ik nu van de lipstick zelf?
    Over de kleur ga ik niet meer uitwijden  Dit is een cremige lipstick die over je lippen glijdt, het is een matte, dekkende kleur, en voelt heel luchtig aan. Ik heb niet het gevoel dat ik lipstick opheb.
    Qua houdbaarheid blijft hij lang, en hij droogt m'n lippen niet uit !

    Voor mij krijgt deze lipstick een 9/10...Ik kan er alleen maar met lof over spreken maar ik weet niet echt als dit de juiste kleur voor me is, en als het een kleur is die ik veel zal dragen, daarom 1 puntje minder

    Wat vinden jullie ervan? Kan ik deze kleur aan? Hebben jullie al deze lipsticks uitgeprobeerd? Wat zijn de bevindingen?

    19-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH LIPGLOSS nr 0078
    Deze gloss vond ik in een rommelbak in het Kruidvat. Alle items waren tussen de 1 en 5 euro 't stuk. Voor deze gloss betaalde ik 2.50 euro... De kleur is een oranje/zalm kleur met gouden shimmer. Héél mooi! Het enige jammere wat ik vind is dat de lipgloss een nr heeft in plaats van een naam...ik vind een naam nog steeds chiquer klinken!

    Deze rommelbak was wel niet in het Kruidvat waar ik gewoonlijk ga (waar ze nu momenteel geen rommelbakken hebben)...





    Zijn er bij jullie nog rommelbakken te vinden? Zoja, al enkele verborgen schatten tegengekomen?

    19-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TÏPS & TRICKS: *GOEDKOOPSTE SCRUB OOIT*

    Heb je geen centen om een nieuwe scrub te kopen? Geen paniek! Iedereen heeft ongetwijfeld wel een pak suiker staan in de keukenkast...

    Net voor je gaat douchen meng je in een beker/glas of potje enkele lepels suiker met de douchegel die je op dat moment wil gebruiken. Meng dit een beetje en voila...je home-made scrub is klaar!

    Let wel! Deze scrub gebruik je alleen op je lichaam! De suikerkorreltjes zijn te groot en ruw voor de gevoelige huid van je gezicht!

    No money tobuy a new scrub? Do not panic! Everyone has a pack of sugar in the cupboard ...

    Just before  you aregoing to shower you mix a few spoons of sugar in the showergel that you want to use at the time .
    Mix a little and voila ... your home-made scrub is ready!

    Note! You only use this scrub on your body! The sugar granules are too big and rough for sensitive skin of your face!

    19-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    18-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD&HOW TO FILMPJE: *TURQUOISED*
    Vandaag had ik eens tijd om m'n tutorial van deze look te filmen. Dit is de look:







    Wat heb ik gebruikt?

    * Maybelline Dream Matte Liquid Foundation in Sable
    * Becca concealer
    * WnW Mineral poeder
    * MAC Azreal Blue pigment
    * Sleek Storm Pallet
    * HEMA Liquid Liner
    * L'oreal mascara
    * 2B Blush

    Om het stap-voor-stap filmpje te zien, klik hier:

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/a/u/0/-vPp08oLk24

    18-02-2010 om 17:58 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY DELUXE E/S PALLET
    Een ander 'well loved' palletje uit m'n stash is deze. Net als bijna alle UD oogschaduwen zijn ook deze zacht van textuur en bevatten ze véél pigment. This is another 'well loved' catch  from my stash. Like almost all UD eyeshadows are these soft in texture and they contain many pigment

    Het pallet: een paars fluwelen doosje met een metalen schakel-ketting-achtig kadertje. Helaas een donkere foto. The pallet: a purple velvet box with an insern that is abit key-chain ish. Unfortunately a dark picture.


    Leuk detail: check het spinnenwebje op de plaats waar de applicators zitten.Nice detail: check the small spiderweb where the applicators are supposed to be.


    De swatches van de eerste rij komen hier niet z goed tot hun recht, de exacte kleur is die die je in de foto hierboven ziet.The swatches of the first row don't come to their right, the exact color that you see is in the picture above.


    Wat vinden jullie van dit pallet/ de kleurtjes? What do you think of this pallet/ or from these colors?

    18-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD USING RITUALS SUNDANCE PALLETJE

    Met datzelfde Rituals Sundance palletje maakte ik deze look. De kleuren gebruikte ik op m'n ogen en op m'n wangen...M'n oogpotlood is van Clinique, mascara Helena Rubinstein Lash Queen, en een neutraallipglosje van de HEMA (in de 4kante tubetjes, een lichtbruine, nude kleur).

    De full-face look:


    The eye in close-up:




    Deze foto is nog zonder lipgloss:

    17-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITUALS SUNDANCE BRONZE EYE AND CHEEK GLIMMER
    Ik kreeg van Rituals een pakketje toegestuurd met 2 superleuke items ! Ik had nog geen kans gekregen om beide van deze producten te testen, tot vandaag

    Het pakketje bevat Sundance Bronze Eye & Cheek Glimmer en de Ruby & Pure Minerals lipstick in de kleur Attention. Vandaag testte en review ik de Sundance Bronze Eye & Cheek Glimmer

    De verpakking: Mooie, klassieke zwarte (maar toch ook een hint van groen) verpakking. Stevig materiaal, Rituals staat erop in zilveren letters.


    Open:


    Op de website wordt het product omschreven als:

    * Natuurlijk glanspoeder voor een stralende blush of een schitterend accent van de ogen
    * Milde formule: natuurlijke edelstenen- pure mineralen - zonder parabenen - zonder parfum
    * Pure mineralen zorgen voor een delicate, zachte structuur, die uw huid laat ademen
    * De natuurlijke edelsteen Amethist ontspant uw huid & maakt hem glad

    Close-up: Is hij niet mooi? In elkaar passende rechthoekjes met in het midden Rituals ingeprest. De kleuren kunnen zowel apart als oogschaduw gebruikt worden of allemaal samen als een blush/bronzer. Ook is er nog een rose versie verkrijgbaar.


    De Swatches op m'n hand:


    Wat een mooie shimmery kleurtjes! De kleuren hebben een zachte textuur, maar zijn toch geprest genoeg zodat niet gans het poeder begint te kruimelen als je met je borstel wrijft. De poeder zelf is heel fijn van textuur, dus je ziet niet zo'n poederlaag op je huid wat je bij sommige andere producten wel hebt. De kleuren complementeren elkaar waardoor je ze makkelijk allemaal samen kan gebruiken. Dit is ook een ideaal palletje voor overdag, en zowel voor 's avonds.

    Geswatched op m'n wang: Een subtiele goud/bronzen glans komt tevoorschijn, natuurlijk kan je de kleur zelf opbouwen tot de tint die je zelf wil.


    Ik ben alvast overtuigd van dit product ! Niet alleen vind ik hem supermooi maar hij is ook 'gezond' als ik het zo mag noemen Géén Parabenen en Géén Parfum. De poeder is zo licht en luchtig dat hij je huid laat ademen. En laat dat nu net IDEAAL zijn voor mensen die ELKE dag make-up dragen.

    Voor mij krijgt dit product een 10 op 10 !

    Op vrijdag komt de lipstick aan bod dus stay-tuned!!!!

    Wie van jullie heeft hem al geprobeerd en wat zijn de bevindingen?

    17-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT DESINFECTERENDE HANDGEL
    Iets wat ik graag standaard in m'n handtas heb zitten is zo'n desinfecterende handgel. Ik vind dit heel handig voor als je on-the-go je handen nergens kan wassen.
    Ook durf ik het te gebruiken om openbare toilet-brillen nog eens eventueel extra te ontsmetten als ik héél dringend moet (want ik haat openbare toiletten!!)
    Something I like to have standard in my purse is  a disinfectant hand gel. I find this very handy if your on-the-go cuz you can wash your hands anywhere.
    I also dare to use it on public toilets as I think disinfection is additionatl to me (because I hate public restrooms!)


    Deze van het Kruidvat vind ik persoonlijk een héél goeie. Hij bevat groene 'aloe vera' pareltjes die je dat extra frisse geurtje geven.This 1 from  Kruidvat I personally think is a very good one. It contains green 'aloe vera' pearls that give you that extra fresh scent.

    Heeft iemand van jullie hem al geprobeerd?Gebruik je persoonlijk ook graag van die desinfecterende gels? Who of you tried this one already? Do you personally like to use desinfecting gels?

    17-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:kruidvat
    16-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPI GET IN LIME
    De zonnestraaltjes van vandaag deden me dromen van de ZOMER, helaas....de meeste dromen zijn bedrog dus moest ik een ander alternatief zoeken
    Om toch wat 'kleur en fleur' in m'n leven te brengen gebruikte ik OPI's Get in Lime...Een muntgroene kleur! Bij deze ben ik ook nog altijd 'In Style' met de muntgroene nagellak trend die je zowel bij Chanel enz...ziet.

    Het flesje:


    Swatch op m'n nagels:






    Alhoewel ik de kleur super mooi vindt ben ik toch wel wat teleurgesteld over dit lakje. Hij lakt helemaal niet mooi open ! Is streperig zoals je kan zien...De eerste laag kan je nog wat verdoezelen met een tweede laag maar toch is ie nog steeds niet zoals ik wil. Op foto zie je dus 2 laagjes. Ook is hij nogal vloeibaar, wat dus de oorzaak is dat ie niet mooi lakt.
    Hij bevat wel een mooie glans en lang blijft ie ook wel...

    Hebben jullie dit al voorgehad met OPI lakjes dat ze niet mooi openstrijken?

    16-02-2010 om 20:33 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK ONYX LIPGLOSS
    Een heel goedkoop lipglossje (1 euro) te koop bij de Zeeman. Een mooi kleurtje en dat voor de prijs !A very cheap lipgloss for sale (1euro) at Zeeman. A very pretty color and for that price!




     Een mauve/bruine kleur met veel shimmer...A mauve/brownish color with lots of shimmer...

    Heeft iemand van jullie dit merk al uitgeprobeerd/gezien? Who tried this brand already?

    16-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    15-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY BOOK OF SHADOWS 2
    Vandaag de beurt aan het 2de UD Book of Shadows. Weeral komen de e/s in een supermooi pallet! Today it's their second BOS it's turn. Agaian, the e/s come in beautifull packaging!












    Welk pallet verkies jij? Of kan je net als ik geen keuze maken? What pallet do you prefer or can't you make a choice just like me?

    15-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    14-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY BOOK OF SHADOWS VOLUME 1
    Ik vertelde jullie ongetwijfeld al dat Urban Decay 1 van m'n favoriete merken is, maar nog geen enkele keer toonde ik jullie swatches. Urban Decay is een jong funky merk met supermooie verpakkingen maar belangsrijkst van al: goede producten!
    Daar Urban Decay in Belgie niet te verkrijgen is probeer ik (als ik er m'n handen aan kan krijgen) om altijd palletten te kopen. Waarom? De palletten bevatten meerdere kleuren en zo heb ik minder 'lemmings' en moet ik minder weg en weer zoeken om het te kunnen aankopen...
     No doubt about it that I already told you that Urban Decay is 1 of my favorite brands, but not once have I showed you swatches. Urban Decay is a young, funky brand and their packaging is adorable but most importantly: they havegood products!
    Since Urban Decay isn't available inBelgium I try (if I can get my hands on it) to always buy pallets. Why?
    The pallets contain multiple colors and so I have less "lemmings" and I don't have to buy all sperate colors.

    Ook vind ik palletten gewoon handig, je hebt meerdere kleuren bij de hand als je ergens naartoe gaat en je hoeft minder aparte doosjes mee te sleuren. Helaas is dit wel een pallet die niet in handtasformaat is...maar wel handig genoeg om mee te nemen op reis!
    I also simply like pallets,cuz you have several colors on hand when you go somewhere and you have less to drag into separate boxes. Unfortunately, this is a pallet that is not handbag size ... but handy enough to take away!

    Kijken jullie mee?

    Het pallet: per toeval met mijn favoriete afbeeldingen! Bloemen en vlinders. By chance with my favorite pictures! Flowers and butterflies.

    .

    Het pallet open: Pop-up foto's van diezelfde vlinder en bloemen. In het deksel een grote spiegel. Pop- up picture of the same butterflie and flowers. The cover has a large mirror.


    De kleurtjes! Namen vermeld ik niet nog eens extra daar je ze al redelijk duidelijk kan zien. The Colors! I don't mention any names as you can see them quite clearly.

    Grifter (3de van 1ste rij) en Midnight Cowboy bevatten zilveren glitter. Supermooi maar helaas niet zo handig in het aanbrengen en al zeker niet geschikt voor een dagje te werken Tenzij...je als glitter/disco queen bekend staat op je werk natuurlijk!
    Grifter (3rd in 1st row) and Midnight Cowboy contain silver glitter. Super nice but unfortunately not so easy to make and certainly not suitable for a day at work: lol: ... Unless you like glitter /or your known as adisco queen  atwork, of course! closure_hashCode_adldc3="88">: lol:





    De oogschaduwen zijn héél zacht van textuur, denk boter, en bevatten héél véél pigment. De kleurtjes zijn zonder primer of foundation aangebracht.The eyeshadows are very soft texture, think butter and include lots of pigment. The colors are applied without primer or foundation.

    Heeft iemand van jullie toevallig dit pallet? Of kleurtjes uit dit pallet in een eventuele single verpakking? Zoja, wat vind je van hun oogschaduw EN hun verpakking?Have any of you happen to have this pallet? Or colors from this pallet in any single package? If so, what do you think of their eyeshadows and their packaging?

    Voor degenen die nieuwsgierig zijn, UD is te koop in Sephora ! For the ones that are curious: you can buy UD in Sephora!

    Morgen komt hun 2de Book Of Shadows aan de beurt! Tomorrow i'll show you their second pallet!

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    13-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: SLEEK PALETTES
    Ik had dit filmpje al opgenomen voor ik de ELF en HEMA blendingbrush review filmde, en verloor het even uit het oog...Nu vond ik het terug en besloot dan maar om het te posten.

    In het filmpje spreek ik over m'n 2de filmpje, dus daar moet je dan maar niet op letten!

    Veel kijkplezier!

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/u/0/UgLkvxTl2aY

    13-02-2010 om 01:26 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: * GREY SMOKEY EYE*
    Benieuwd hoe je deze look verkrijgt? Kijk dan mee hoe ik jullie stap voor stap op weg help! Curious how to get this look? Then follow this step by step!



    Producten gebruikt:

    Yves Rocher Oogschaduwpallet ( de eerste rij kleurtjes van boven naar beneden) , Stila foundation, WnWsetting-poeder, Coastal Scents Stellar gel-liner en Helena Rubinstein mascara. I used the first row fom top to bottom as my e/s.


    Als oogschaduwbasis bracht ik een Gosh Shadestick aan in de witte kleur. Apply a whitish shadestick on top of your primer. I used Gosh shadestick in 'love that white'


    Breng in je binnenste ooghoek het lichtste kleur aan van de 3, doe dit op 1/3de van je ooglid. Apply the lightest color of all three onto your inner corner.


    Breng op het midden van je ooglid, de middenste kleur aan, een donkergrijs. In the middle of your eyelid, you apply the medium color, a dark grey


    Breng in buitenste ooghoek en in je crease de zwarte kleur aan. On your outher corner and crease you apply a black color.


    Blend alles goed samen en breng eyeliner en véél mascara aan. Blend everything, apply your eyeliner an lots of mascara!

    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




    Deze look kan je gebruiken als een neutralere versie vande smokey look. Ideaal om ook overdag te gebruiken zonder er TE uit te zien...This look can be used as a neutral version of the smokey look. Ideal for daytime use without looking too much
    Durven jullie een soort van smokey eye-look aan voor overdag?Do you dare to wear a kind of smokey look during he day?

    13-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B EYESHADOW TRIO'S
    Vandaag als laatste de 2B oogschaduwtrio's aan de beurt.

    Om jullie al een ideetje te geven welke look je kan maken met de palletjes heb ik voor jullie dus ook een EOTD gemaakt...

    De trio's in de pan alweer de gekende verpakking:. Links: Trio So Cite Black, Rechts: Trio So Cute Violet


    Swatches: de donkergrijze en de witte kleur bevatten een heel subtiele shimmer. De zwarte kleur is mat. De textuur is redelijk geprest maar toch zacht genoeg om genoeg poeder op je penseel op te nemen.

    De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Dit trio is ideaal voor een 'Smokey' Look dus dat heb ik dan meteen ook gedaan. Ik gebruikte het kajalpotlood op m'n bovenste wimperlijn, daarover op gans het bewegend ooglid de zwarte kleur, het donkergrijs in de crease en het wit onder m'n wenkbrauw. Alles geblend en afgewerkt met de 2B mascara. Zie hieronder:





    Het 2de palletje is het trio: 'So Cute Violet'.

    Dit zijn lichte, koele tinten. Het wit en het violet hebben het meeste pigment. De lichte lila-kleur verschilt helaas niet veel van de witte kleur. Ook met dit trio maakte ik een look. De lilakleur op m'n bewegend ooglid, het violet in de crease en het wit onder m'n wenkbrauw. Afgewerkt met het zwarte kajalpotlood en de 2B mascara.

    Dit is de look:






    Persoonlijk kies ik meer warmere tinten dan die van hierboven, alhoewel ik deze look ook wel geslaagd vind. Het is even wennen aan de lichte kleuren. Maar ik probeer zeker deze kleurtjes in combinatie met iets anders.

    Wat vinden jullie ervan?

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ART DE LAUTREC nr 25
    Dit lakje kocht ik samen met de Sleek eyeshadowpalletten bij alicejohavesentuals.com. Ik had eerder nog nooit van het merk gehoord, tot Joliette eens een post plaatste met een Art de Lautrec nagellakje. En ik vond dat lakje zo mooi dat ik besloot om er zelf enkele te kopen.
    I bought this nailpolish together with my Sleek Pallettes at the alicejohavesentuals.nl website. I never heardd of the Art the Lautrec polishes before untill I saw a post from another blogger. I thought that nailpolish was so cute so I decided to get a few myself.

    Wat ik een beetje jammer vind is dat de lakjes een nummer hebben ipv een naam...Namen vind ik nog steeds mooier klinken What I do think is a bit of a pity is that the nailpolishes have a number instead of a name...Names are still more nicer to hear

    M'n nagels zijn momenteel echt op hun slechtst Ze breken bij het minste af dus moet ik ze kort houden, ik denk dat ik maar weer eens met 1 of ander kuurtje zal starten. My nails are at their baddest right now They split and crack so easily so I have to keep them short, I think i'll start one or another cure one of these days.

    Het nagellakje is aangebracht in een hurry zo het is niet echt mooi binnen de lijntjes...I applied the polish in a hurry so it looks abit smudged.My excuses for that!




    Ik vind dit echt een héél mooie kleur! Een oud-roze die nijgt naar bruin. Het is een creme, dus zonder glitter. 2 laagjes maken de nagellak perfect! I think this is a gorgeous color! A dark powder-pink that tends to look on the browner side. It's a creme so there is no glitter. 2 coats of this polish and your polish looks perfect.

    Jullie al gehoord van Art de Lautrec, have you heard of Art de Lautrec?

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: *NAGELS VOEDEN*
    Ook je nagels kunnen af en toe (of elke dag!) een voedende kuur gebruiken. En daarvoor is olijfolie ook weer DE ideale oplossing!!

    Hoe doe je het? Terwijl je 's avonds gezellig voor de TV zit breng je met een dun penseeltje olijfolie aan op je nagelriemen. Laat dit inwerken terwijl je favoriete soap bezig is....
    Na een half-uurtje masseer je de olijfolie in je nagelriemen door middel van opwaartse ronde bewegingen. Wrijf daarna je handen royaal in met een hand-creme...

    Ik merk bij mezelf dat als ik dit elke avond doe, mijn nagels echt wel sterker zijn! Verschillende make-up merken hebben nagel-olies in hun gamma, al zijn ze ietsje prijziger dan de olijfolie die jij gebruikt!

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B LIPGLOSS NR 01 en 03
    This brand is launching their website next week. The brand will be available in several countries!!!

    De nieuwe collectie 2B glossjes zijn te verkrijgen in 5 verschillende kleurtjes. Ik kreeg er 2 waarvan ik er 1 testte en review voor jullie. De gewone doorzichtige test ik niet uit aangezien die je lippen alleen glans en geen kleur geeft.

    Weeral hebben ook de glossjes het leuke bloemmotief op de verpakking. De gloss is qua formaat even groot als de MAC Dazzleglass (alleen ietsje dunner).


    De kleur die ik aanheb is deze lichtroze kleur met miniscule multi-color glitter in verwerkt.


    Ik had laatst een nogal nare ervaring met een glittergloss van Prestige Cosmetics (de glitter lag zichtbaar op je lippen, allesbehalve aantrekkelijk, het zag eruit als allemaal rode spikkels), maar toch besloot ik glitterglossjes nog een kans te geven!

    Blij dat ik dat uiteindelijk gedaan heb!! Kijk maar mee:


    Structuur:  fijne, vloeibare structuur, zeker niet klevend of plakkerig, de glitter is zodanig miniscuul dat je geen schurende stukjes voelt.

    Applicator: gewone sponsapplicator, makkelijk in gebruik

    Kleur: Lichtroze in de tube, als je het aanbrengt is het eerder 'sheer'

    Prijs: 3.95 euro

    Glitter: de glitter is zo fijn en miniscuul dat je ze met je blote oog (gelukkig) niet ziet liggen op je lippen, op foto zie je dit nu wel maar die is dan ook uitvergroot. Naarmate je lippen het licht vangen zie je schitteringen in alle kleuren van de regenboog !!!!! Héél mooi !

    Conclusie:
    Dit glossje vindt ik héél mooi, de textuur is aangenaam, de geur is aangenaam, en voor een lipgloss met glitter te zijn is deze echt subtiel genoeg voor overdag. Ik wil zeker de andere kleurtjes van de lijn ook uittesten !!
    Deze is een aanrader, zeker voor meisjes/dames die niet van superopvallende lippen houden. Maar toch het gevoel van dat beetje 'bling bling' willen hebben


    Volgende week lanceerd 2B ook hun website, waar ik al een Sneek Peek van heb gekregen. Ik kan jullie nu al zeggen dat de site er leuk uitziet. Alle producten zul je van overal in Europa online kunnen aankopen !! Als dat niet leuk is!

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs