Foto
Hallo, ik ben Peter en heet je welkom op mijn blog!
Ik ben 37 jaar en ben huisvader. Samen met mijn vrouw Heidi, dochter Fran en hond Sparkie woon ik in Tessenderlo, maar ben eigenlijk een Bruggeling.
Mijn hobby's zijn paardrijden, wandelen met de hond, beetje op internet surfen en lezen.
Vroeger was ik een redelijk hard werkende, toch wel een beetje carrièreman, maar sedert 15-10-2007 is daar allemaal door ziekte een eind aan gekomen. Na een lange zoektocht stelde men vast dat ik een ziekte heb met de lange naam 'Axonale perifere polyneuropathie'.
Op mijn blog kan je lezen wat die ziekte juist is en hoe ik ermee leef. Verder schrijf ik dikwijls over mijn passie paardrijden, mijn gezinnetje en wat we zo allemaal uitspoken :-))!
Veel leesplezier en vul af en toe eens een reactie in!

Groetjes,
Peter
Zoeken in blog

Peter's blog
Welkom op mijn blog!
27-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOEHOE!! Het allereerste bericht!

Hoi iedereen,

Hier is hij dan: het allereerste berichtje op mijn blog!
Waarom ben ik eigenlijk met deze blog gestart?? Awel, in de eerste plaats om mijn gedachten uit te schrijven en zo bij te houden, maar ook wel om ze te delen met vrienden en kennissen. Ik ben uiteraard van plan om het verhaal van mijn ziekte uitgebreid hierop te zetten, maar het is niet de bedoeling dat het deze blog zou gaan domineren! Ik ga minstens evenveel over mijn passie paardrijden en over Sparkie, mijn hond, schrijven. Uiteraard zullen de belevenissen van mijn gezinnetje, met Fran in de hoofdrol, hier ook terug te vinden zijn! We hebben ook drie konijnen, dus die zullen af en toe ook wel eens de revue passeren .
Hopelijk kom je regelmatig eens op bezoek en reageer je dan ook regelmatig op de berichtjes!
Alvast tot gauw!

Groetjes,

Peter

27-05-2010 om 10:28 geschreven door Peter  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)

Archief per week
  • 24/05-30/05 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs