Om de man van nu nog beter van dienst te zijn heeft MannenNu.nl het assortiment aangevuld met handgemaakte Yaklederen herentassen. Deze bijzondere tassen zijn van Nederlandse bodem en krijgen door dagelijks gebruik karakter en een eigen unieke uitstraling.
Uitbreiding assortiment MannenNu.nl is op zoek gegaan naar uitbreiding van het assortiment en is uitgekomen bij tassenleverancier Base-X. Naast de vertrouwde basics zoals design sokken van Effio en Boxershorts van Marlies Dekkers, Iceman en Kenzo zijn er nu ook polo's, overhemden, korte broeken en tassen op Mannennu.nl verkrijgbaar. Maar er komt meer. Voor de winter komen er nog handschoenen, dassen en mutsen bij.
Base-X
Met trots verkoopt Mannennu.nl vanaf nu ook de tassen van het populaire Nederlandse merk Base-X.De collectie is voor man die houdt van stijl en kwaliteit en met meer dan een standaard tas naar het werk, sportschool of weekend weg wil.
Base-X staat voor handgemaakte Yaklederen leren herentassen die een leven lang bij je blijven.Eerlijke tassen met oog voor detail. Door het gebruik van de Base-X tas geef je de tas je eigen look. De Base-X collectie heeft voor ieder wat wils. Model Donka bijvoorbeeld biedt ruimte voor al je spullen en is op een stoere manier heel zakelijk en sjiek. De Lhasa combineert zakelijk met vrijetijd, een praktische tas voor altijd en overal.Base-X heeft een tas die nooit verveelt.
De huidige stoere collectie is ontworpen door topontwerper Gerard van den Berg en kunstenaar William Nunnikhoven.
Alle tassen worden gemaakt van yakleer, een van de stevigste leersoorten die er zijn. Elke tas wordt met de hand gemaakt en ontwikkeld in Nederland, waar volledige aandacht is voor de kwaliteit en de afwerking van de materialen. En door de tijdloze stijl van ontwerpen weet je dat jouw tas je nooit gaat vervelen.
Ook nieuwsgierig naar een tas van Base-X? Kijk dan op MannenNu.nl op de selectie tassen.
Arnhem - Mei 2011 | Ondernemers die bereid zijn meer dan 50 procent korting te geven op hun producten of diensten, mogen via het netwerk van Groupon hun aanbiedingen de wereld in slingeren. Dit voorrecht kost de ondernemer een rip uit het lijf. Wie neemt er genoegen met maximaal 15,5 procent van de originele vraagprijs?
69 procent voor Groupon
Stel je wilt als restaurant een arrangement van 100 euro aanbieden via het Groupon netwerk. Om deel te mogen nemen, dient de ondernemer een minimale korting te geven van 50 procent. Groupon adviseert zelf 70 procent korting. Stel, je geeft de voorgestelde korting van 70 procent op het arrangement van 100 euro. De aanbiedingsprijs zal dan 30 euro worden. Groupon wil daarvan 50 procent en houdt zonder duidelijke reden 19 procent in. Uiteindelijk ontvangt de ondernemer per arrangement 9,30 euro.
Exclusiviteit voor Groupon
Naast de uiterst magere fooi verwacht Groupon nog meer: "Wij verwachte van onze partners dat zij gedurende 12 maanden geen zaken doet met onze directe concurrentie, dit om kwaliteit en exclusiviteit te waarborgen." Misschien maar goed ook dat Groupon deze exclusiviteit eist. Of neemt Groupon de ondernemer tegen zichzelf in bescherming? Naast de hoge kosten en de aanvullende eisen is de afhandeling richting eindgebruiker niet altijd een succes. Lees in het forum van TROS Radar meer over Groupon.
Inmiddels schieten de kloons van Groupon uit de grond. Een waardig tegenstander is Groupdeal van de Telegraaf Media Groep. Zij rekenen overigens een fee van 50 procent.
Kortom, denk twee keer na als u uw producten of diensten via Groupon wilt promoten. Het netwerk bestaat uiteraard uit een verzameling van koopjesjagers die van aanbieding naar aanbieding hoppen. Zie dan maar eens de investering van 69 procent terug te verdienen.
Wat is Groupon ook alweer?
Groupon bestaat uit een mailinglist met dagelijkse aanbiedingen die oplopen tot meer dan 70 procent van de originele (web)winkelprijs. Het bedrijf combineert aanbiedingen met grote korting en korte geldigheid en giet daar een online sausje overheen. Nieuwsgierig? Lees hier de algemene voorwaarden van Groupon.
Bron: Groupon niet per se een goed idee » Web-impact, SEO en Internet marketing
Werk aan uw omzet en imago door maatschappelijk verantwoord te ondernemen (MVO). Dit kan nu met één druk op de knop door gebruik te maken van een nieuwe manier van printen. Het enige wat u hoeft te doen is Ecofont te gebruiken binnen uw eigen huisstijl.
Ecofont staat voor een milieubewuste manier van printen waarmee u minimaal 25 procent langer doet met uw toners en inkt. Door de samenwerking tussen Ecofont en Dotoffice.nl (partner in huisstijloplossingen) kunt u al binnen enkele dagen geld besparen en MVO worden.
MVO met Ecofont?
De techniek Ecofont is gebaseerd op zogenaamde gaatjes in uw bestaande huisstijl lettertype. Deze gaatjes (witte cirkeltjes) zorgen voor een besparing van 25 procent zonder de leesbaarheid en het gebruikersgemak (printen is nog steeds één klik) aan te tasten. Heel MVO dus!
Uw portemonnee én het milieu worden geholpen als u kiest voor implementatie van Ecofont, want inkt en toner is voor beide een bijzonder zware last. Ecofont geïmplementeerd door Dotoffice.nl werkt met álle copiers, printers en multifunctionals.
Het nut van MVO
Investeren in MVO zorgt voor korte en lange termijn voordelen. Een belangrijke financiële korte termijn motivatie is kostenbesparing. MVO zorgt op de lange termijn voor een positief imago en reputatie. Dit betekent dat MVO besparingen en meer winst oplevert.
De Erasmus Universiteit en EIM hebben aangetoond dat MVO een enorme impact kan hebben op uw bedrijf. Zo levert een goed MVO beleid al gauw 15 procent meer omzetgroei op. En dat terwijl slechts twee op de tien bedrijven in Nederland goed scoort op de MVO-ladder.
Daarnaast blijkt dat MVO niet alleen door consumenten (Graafland & Van de Ven, 2006) wordt gewaardeerd. Ook leveranciers en overheidsinstellingen (Lynes & Dredge, 2006) vinden het prettiger samen te werken met bedrijven die MVO-proof zijn.
Dotoffice.nl is MVO
We hebben geen moment getwijfeld over de samenwerking met Ecofont. DotOffice.nl, partner in huisstijl automatisering is dan ook erg enthousiast over de nieuwe mogelijkheden van het lettertype met gaatjes. Per dag maken onze klanten rond de 1500.0000 printjes. Door de uitbreiding in het assortiment van Dotoffice.nl zal dit een groot verschil maken in de uitstoot van vervuilende inkt en ozon. Aangezien toner extreem duur en vervuilend is, is de impact op de kosten en het milieu indrukwekkend, aldus Constant Sciarone van DotOffice.nl, partner in huisstijl implementatie.
U ook MVO?
Ga nu net als DotOffice.nl MVO en bespaar een hoop geld. Veel van uw concullegas gingen u de afgelopen twee weken al voor. Tijdens de pre-sale is Ecofont door al meer dan 15.000 bedrijven aangeschaft. Bent u nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van MVO via een aanpassing aan uw huisstijl? Neem dan voor een demo of offerte contact op met Constant Sciarone van DotOffice.nl, partner in huisstijl automatisering op 06-14889488 of mail cosc@dotoffice.nl.
------------------------------
Over DotOffice:
DotOffice.nl is marktleider op het gebied van huisstijl correspondentie leverancier. Na haar oprichting in 2007 is Dotoffice.nl gegroeid tot partner in huisstijl implementatie bij meer dan 150 bedrijven en instellingen met ruim 300.000 gebruikers. De producten van DotOffice bieden de meest eenvoudige manier om documenten, presentaties en email berichten in Microsoft Office op te stellen en te maken met altijd juiste huisstijl. Gecombineerd met eenvoud in het beheer van sjablonen en optionele integratie met document management systemen (dms), customer relationship management (crm), enterprise resource planning (erp) en financiële systemen bepalen het gebruiksgemak en het succes van de oplossingen van DotOffice.nl in de dagelijkse praktijk.
Over Ecofont:
In 2008 verbaasde Ecofont BV de wereld met hun simpele proof of concept om toner te besparen. Hun lettertype met gaatjes (Vera Sans Ecofont) kreeg met enkele miljoenen downloads wereldwijd erkenning voor de creatieve en effectieve manier om de CO2-uitstoot te reduceren en tegelijkertijd kosten te besparen. Vanuit het besef dat een stand alone lettertype beperkingen met zich meebrengt, begonnen de oprichters de ontwikkeling van de software die hier aangekondigd wordt. Ecofont BV won inmiddels al een internationale prijs (European Environmental Design Award 2010), werd genomineerd voor De Gouden Impuls van de Gemeente Utrecht en de Accenture Innovation Award. De website van Ecofont (www.ecofont.com) is reeds door meer dan 2 miljoen bedrijven en particulieren vanuit de hele wereld bezocht.
Stichtingen en verenigingen in de regio Arnhem worden in de gelegenheid gesteld om gratis een cursus zoeken op internet voor hun leden te organiseren. Gevorderden kunnen deelnemen aan de gratis training gevonden worden op internet.
Web-Impact heeft in het kader van het jaarlijkse goeden doelen initiatief gekozen voor een regionale invulling. Daarom kunnen de eerste vijf regionale organisaties rekenen op een gratis cursus, gegeven door onze zoekmachine marketing specialist. Meer informatie en contactgegevens treft u op Web-ImpactSEO, internet marketing en zoekmachine optimalisatie.
Zoeken op internet In de gratis cursus zoeken op internet wordt stil gestaan bij hoe zoekmachines werken. Aan de hand van die informatie kunnen deelnemers beter bepalen hoe ze het beste hun zoekopdracht kunnen starten. Zo merken steeds meer internetgebruikers dat zij betere zoekresultaten krijgen bij specifieke zoektermen. Zoekopdrachten bestaande uit meerdere woorden zijn in december 2010 weer populairder geworden.
Ook zoeken mensen steeds meer met volledige zinnen. Zoektermen die bestaan uit vijf tot acht zoekwoorden zijn met 5 procent gestegen ten opzichte van december 2009. Zoektermen met meer dan acht zoekwoorden zijn zelfs met 6 procent toegenomen. Kortere zoektermen van één tot vier zoekwoorden zijn in dezelfde periode gedaald met een procent.
Hou het simpel Ondanks de toename aan zoekwoorden per zoekopdracht blijft het zoeken op 1 woord nog steeds het populairst. Zo bestaat een kwart van alle zoekopdrachten uit 1 woord. Zoektermen bestaande uit twee woorden zijn goed voor 20 procent,met 18 procent gevolgd door zoekopdrachten die bestaan uit drie woorden.
Langere zoektermen bestaande uit vier, vijf, zes, zeven en acht+ zoekwoorden zijn respectievelijk goed voor 14,04 procent, 8,32 procent, 4,57 procent, 2,50 procent en 3,58 procent. Het aanbod geldt voor non-profit organisaties in en rond Arnhem. Het is noodzakelijk dat alle deelnemers basiskennis computeren hebben en actief zijn op internet.
Over Web-Impact.nl Web-Impact SEO, internet marketing en zoekmachine optimalisatie is een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in het vindbaar maken van websites in zoekmachines. Beter gevonden worden in de gratis zoekresultaten van Google? Bekijk de dossiers op www.web-impact.nl.