persberichten
Een overzicht van belangrijke persberichten
20-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MannenNu: vooral mannenmode
Web-Impact verwelkomt de online retailer MannenNu.nl in haar port folio. MannenNu.nl is sinds augustus haar opmars begonnen om dé toonaangevend Nederlandse webwinkel te worden voor mannenmode.

MannenNu biedt u mannenmode; alleen maar mannenmode. Maar dan wél exclusieve en kwalitatieve mannenmode die u als Nederlander maar al te graag zou willen hebben. En die merken waar u als Nederlandse consument vertrouwd mee bent.

Naast de basics (sokken en boxershorts) kunt u bij MannenNu.nl terecht voor verschillende accessoires: riemen, dassen, mutsen, etcetera.

MannenNu doet er alles aan om het online vinden en bestellen van jouw mannenmode zo makkelijk mogelijk te maken. We doen dit door zo helder mogelijk te communiceren en je van alles op de hoogte te houden. MannenNu helpt je uiteraard graag bij de zoektocht naar jouw perfecte basics. Dus geen onaangename verrassingen of addertjes onder het gras; daar houden ze bij MannenNu niet van.

Het werd hoog tijd voor een formule-overstijgend aanbod aan bekende mannenmode. MannenNu dus! Zie ook hun schitterende website over mannenmode: MannenNu.nl.

Over Web-Impact

Internet marketing specialist Web-Impact biedt ondersteuning aan retailers die een online doorstart willen maken. Web-impact levert de praktische kennis zodat u zeker bent van uw zaak. Nieuwsgierig? Laat hier uw gegevens achter voor een gratis inhoudelijke kennismaking.

20-10-2011 om 09:31 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
13-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kledingwinkels verdwijnen of gaan Online
Arnhem - Oktober 2011 | E-commerce drukt haar stempel meer en meer op de verkoop van kleding. Door een toenemend marktaandeel van het online kanaal bewegen steeds meer kledingretailers noodgedwongen richting internet. Dat blijkt uit onderzoek van ING.

Deze veranderingen zorgen niet alleen voor een groter aanbod van webshops, maar versnelt ook de ontwikkeling van e-commerce in de modewereld. Nieuwe technologie en media breken in rap tempo door. Mobiel internet, virtuele pashokjes en sociale media zorgen voor een e-volutie in kledingretail.

Retailers verliezen snel marktaandeel

Het onderzoek geeft aan dat de kledingwinkels een traag herstel laten zien ten opzichte van andere branches. Door de lagere koopkracht besteden consumenten met name aan kleding minder geld. Ook de extreem hoge katoenprijzen leiden tot hogere inkoopkosten. Doordat alle prijzen onder druk staan, kunnen de retailers deze prijsverhoging niet 1-op-1 doorberekenen aan hun klanten.

Online herenkleding biedt groei

De flinterdunne marges zorgen voor een kaalslag onder de retailers. Waar investeren een noodzaak is, missen nu juist de economische middelen. Hierdoor zie je veel nieuwe partijen toetreden die de online kansen zien. Via online kledingwinkels zoals Herenkleding online van MannenNu.nl zie je online juist een sterke groei in het aanbod van kleding en schoenen. ING schat dat op middellange termijn 40 procent van de omzet van de gehele sector via internet zal verlopen. Bekijk hier het gehele e-tail onderzoek van ING.

Over Web-Impact

Internet marketing specialist www.Web-Impact.nl biedt ondersteuning aan retailers die een online doorstart willen maken. Web-impact levert de praktische kennis zodat u zeker bent van uw zaak. Nieuwsgierig? Laat hier uw gegevens achter voor een gratis inhoudelijke kennismaking.

13-10-2011 om 15:29 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
29-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fysieke winkels gaan kapot!


Online winkels gaan fysieke winkels overnemen. Het is tegenwoordig niet meer weg te denken dat je ook online je producten en diensten kunt verkrijgen, waar je eerder voor naar de winkels moest. Inmiddels wordt bijna 33% procent van alle producten via internet gedaan, dit is 10% meer dan in 2009. Deze groei komt voornamelijk voort uit de producten die men voorheen nog wel in de winkels kocht, zoals schoenen & kleding. Bij ruim twee derde van de aankopen via een winkel is de website van deze winkel (wel eens) bezocht.

 

De producten die zo sterk groeien, zijn de producten waar men in eerste instantie misschien niet over nadacht om te kopen via het internet. Het is toch normaal dat er eerst schoenen gepast worden alvorens over te gaan tot een koop? Misschien zitten ze niet lekker of neem ik niet de juiste maat. Dit zijn vragen waar men tegenwoordig risico voor wilt lopen. Het is algemeen geaccepteerd dat alles verkrijgbaar is via het internet en er wordt dus ook steeds op meer dingen gezocht. Ook opvallend is de toename internetaankopen van computers/computer hardware. Dit is met 18% (!) gestegen ten opzichte van vorig jaar. Vermoedelijk wordt dit veroorzaakt door de nieuwe generatie hardware: de tablets (iPad).

 

De sociale omgeving speelt ook een steeds belangrijkere rol bij het aankoopproces. De keuze van de aankoopplaats door uitwisseling van meningen of ervaringen van anderen is belangrijk! Het gebeurt voornamelijk door de personen uit de directe omgeving. Een ander zeer cruciaal aspect voor een onderneming is dat bij ruim een kwart van de aankopen de ervaring gedeeld wordt met anderen. Hoewel dit vergelijkbaar is met voorgaande jaren, is het bereik nu veel groter doordat men het gaat delen via zijn social media. In plaats van het vertellen op een verjaardag (bereik: 10 personen) bereikt hij/zij gelijk een paar honderd personen.

 

Het internet heeft nog niet gewonnen qua aankopen van de fysieke winkel. Echter wordt het kanaal wel het meest gebruik ter oriëntatie van de aankoop van producten/diensten, ook als de uiteindelijke aankoop in een fysieke winkel wordt gedaan. Bovendien is het gebruik waarin dit gebeurt toegenomen ten opzichte van vorig jaar. De overgrote meerderheid oriënteert zich op de prijs, ongeacht of dit via de winkel of via het internet is. Voor het eerst is de informatie verkregen via het internetkanaal vaker een doorslaggevende oriëntatiebron dan de fysieke winkel.

 

Mocht u geïnteresseerd zijn is het hele onderzoek, het rapport is vanaf morgen te downloaden op de site van Thuiswinkel. Het onderzoek is uitgevoerd door Blauw Research.

Wilt u meer informatie over ondernemen op internet, kijk dan voor tips & tricks op de website van web-impact

29-09-2011 om 08:53 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
28-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kies zorgvuldig je wachtwoorden online

De laatste tijd worden er steeds meer accounts gekraakt of lui die door simpelweg gewoon wat wachtwoorden te raden, in uw persoonlijke informatie kunnen duiken. Vooral op Twitter zijn deze mensen actief en naar aanleiding daarvan heeft Infographic in samenwerking met Twitter een onderzoek gedaan.

Uit het onderzoek bleek dat het niet de schuld van Twitter of de grote aantallen hackers was, echter was het te wijten aan de gebruiker zelf. Men kiest voor een wel heel gemakkelijk wachtwoord namelijk. Het blijkt dat men voor een heel groot aantal fora/websites dezelfde inloggegevens gebruiken en slechts voor een enkele iets anders.

Sinds januari van vorig jaar heeft Twitter ondertussen al 370 wachtwoorden op de zwarte lijst gezet waarmee je je dus niet meer kan aanmelden. Het gaat hier om simpel te herkennen wachtwoorden als 000000, twitter, helpme, password en 123456 waarbij de laatste het meest gebruikte wachtwoord betrof.

Grappig feitje
Ook het Twitter account van Justin Bieber is ooit gekraakt geweest waarbij de hackers zijn mobiele nummer konden achterhalen en dit op zijn eigen Twitter account hadden geplaatst waardoor opeens 4,5 miljoen volgers zijn mobiele telefoonnummer konden zien.

Justin Bieber sloeg echter terug door het telefoonnummer van de hacker op zijn Twitter account te plaatsen waardoor de hacker ruim 26.000 SMS berichten ontving.

28-09-2011 om 08:44 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doodle: 13 jaar Google


Deze maand bestaat het door Web-Impact oh zo gewaardeerde Google 13 jaar. De exacte datum dat Google dit viert is volgens het bedrijf met de jaren veranderd: "Depending on when people feel like having cake." Al lijkt de laatste jaren nu toch voor een vaste datum, 27 september, te zijn gekozen. En al sinds 2002 maakt Google ieder jaar een nieuwe Doodle.

Men kan het zich al bijna niet meer voorstellen: een leven zonder Google. Waar zijn we nog zonder deze internetgigant? De website die ons voorziet van al onze informatie, links en overige diensten. In slechts 13 jaar zijn de meeste internetgebruikers afhankelijk geworden van dit bedrijf.

Wij van Web-Impact zijn ook zoals de meeste mensen; afhankelijk geworden van deze reus. We hebben er ons enthousiasme in gevonden, ons werk. Laten we dus hopen dat Google nog heel veel jaartjes “met ons is”.

28-09-2011 om 08:36 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
23-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk Flash op de iPhone en iPad!

Iedereen die in het bezit is van een iPhone of iPad zal het gebruik van Flash weleens gemist hebben. De filmpjes op een website, de gehele website zelf of de spelletjes in Flash; iedereen heeft er wel eens mee te maken gehad. Voor een iOS-gebruiker hartstikke vervelend omdat Apple Flash blokkeert. Apple deed dit omdat het bedrijf het te gevaarlijke software vindt. Er zitten teveel lekken in waar hackers op in kunnen spelen.

Echter is het tij gekeerd, althans hopelijk! Deze week heeft Adobe tijdens IBC bekend gemaakt dat het middels Adobe Flash Media Server 4.5 en Adobe Flash Access 3.0 mogelijk is om Flash beschikbaar te maken voor alle Apple toestellen en apparaten. Dit is zowel goed nieuws voor Apple gebruikers als voor Adobe zelf. In een klap kan zij gigantisch veel klanten toevoegen aan haar bestand.

 

Het blijft natuurlijk nog even afwachten in hoeverre Apple opnieuw met excuses zal komen om Adobe's Flash niet toe laten en kan het ook nog wel even duren tot alle app ontwikkelaars dit hebben doorgevoerd maar er is in ieder geval eindelijk hoop voor de gebruikers die Flash een groot gemis vinden.

 

Tot op heden werkt Flash nog niet op een iOS apparaat (iPhone of iPad). Pas hier dus voor op als u een onderneming hebt en u wilt richten op de mobiele consument. Voor meer tips & tricks, het bouwen van een (mobiele) website of ander advies, kijk eens op de website van Web-Impact.nl

23-09-2011 om 13:09 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
22-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De online koper wordt gepakt waar hij bij staat!

Inmiddels is het online kopen voor vrijwel iedereen al net zo normaal als het normale shoppen. De onlinewinkels boekten in het eerste halfjaar een omzet van 4,25 miljard euro, een stijging van 10 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Webwinkels rijzen de pan uit en alles is tegenwoordig wel te koop op internet. Het kopen van artikelen brengt een hoop voordelen met zich mee, maar er zijn ook addertjes onder het gras!

 

Een nadeel van het kopen op internet zijn de altijd vervelende verzendkosten. Hoewel sommige webwinkels hier al slim op inspelen (bijvoorbeeld www.MannenNu.nl) heeft het gros nog altijd de vervelende €4,95 verzendkosten. Dit is een hele drempel voor de consument bij de aanschaf van een product met een lage waarde.

 

Hier komt nog eens bij kijken dat indien een product niet goed is, door ofwel de maat of de tevredenheid van de consument, hij op kosten van de consument geretourneerd moet worden. Een artikel past vaak niet in de alom bekende envelop van PostNL en zal daarom middels de pakketdienst verzonden moeten worden. Een pakket laten versturen via deze organisatie kost (inmiddels) €6,75. Dit betekent dat wanneer u een artikel wilt kopen maar er niet tevreden over bent, u al €11,70 kwijt bent.

 

Gelukkig is bovenstaande niet helemaal waar. Er wordt namelijk al jarenlang vies misbruik gemaakt van de onwetendheid van de consument.  Indien je iets gekocht hebt (en daar verzendkosten over betaald hebt) en je bent ontevreden, heb je recht op deze gemaakte kosten. Je bent alleen verplicht de te maken kosten te betalen van de retourkosten.  Op de producten die via een webshop aangeboden worden is namelijk de Wet koop op afstand van toepassing. Dit is geregeld in art. 7:46a BW en verder. In het bijzonder wordt er gedoeld op art. 7:46d lid 1 t/m 3 BW. Hierin staat dat de koper bij ontbinding van de overeenkomst recht heeft op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De verkoper kan slechts de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak aan de koper in rekening brengen. De kosten die een webwinkel  in rekening brengt  voor het héénzenden dienen zij  bij ontbinding zelf te dragen.

 

Laat u dus niet meer pakken bij online aankopen! Voor meer tips hierover, nieuwsfeitjes of wanneer u zelf een webshop wilt starten, kijk eens op www.web-impact.nl !

22-09-2011 om 08:52 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
21-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is Facebook de nieuwe Yahoo!?

Het gaat slecht met Facebook. Eenieder zal mij nu voor mijn hoofd slaan op dit moment. Zevenhondervijftig miljoen leden! Wat wil een sociaal platform nog meer? Met zoveel mensen kan een nieuw continent gemaakt worden. Het is heel wat, 750 miljoen, maar wie herinnert zich het oh zo bekende MySpace nog? In één keer was MySpace niet meer leuk, spannend en interessant. Er stond een nieuwe speler op en weg was MySpace. Nu is Google+ er en kopieert Facebook uit angst allerlei implementaties van Google+.

 

Faecbook wint op dit moment nog veel  gebruikers wint. Echter heeft zich in de meest invloedrijke landen een daling ingezet; dezelfde landen waar het netwerk succesvol is geworden. Volgens de meest recente gegevens voor de maand mei 2011 zouden al 5 miljoen Amerikanen, 1,5 miljoen Canadezen en honderdduizenden Britten, Noren en Russen hebben afgehaakt. Het nieuwe sociale netwerk Google Plus van Google is nu sinds eind juni live. Volgens de laatste tussenstand heeft Google Plus meer dan 20 miljoen gebruikers. En dat binnen 23 dagen, terwijl twitter en facebook daar jaren over deden.

 

Volgens Datamotion zal Facebook niet verdwijnen en zal het verkeer en geld blijven genereren en is het netwerk een lang leven beschoren. Net als Yahoo! trouwens, ooit het meest hippe bedrijf van Silicon Valley al is er vandaag amper iemand die zich die tijden kan herinneren. Toen kwam Google op het toneel en werd Yahoo! een bedrijf dat alleen maar andere bedrijven opkocht om ze vervolgens weer te sluiten. Zo zal het ook Facebook vergaan, want de nieuwe strategie bestaat enkel uit het kopiëren van al het nieuwe dat Google+ brengt: zo integreerde Facebook Skype een week nadat Google+ 'hangouts' lanceerde, een belsysteem dat goedkoper is dan Skype. Ook daarna volgden nog meer wanhopige pogingen om Google+ te imiteren, zoals met een functionaliteit die toelaat vrienden te differentiëren door ze onder te brengen in verschillende categorieën.

Mocht u actief zijn op social media, houd dan rekening met de opkomst van andere platformen! Focus u niet alleen op de inzet van Facebook maar denk verder. Er zijn nog tal van andere platformen. Denk aan Hyves (wint ook nog steeds klanten!), Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+ of begin met Bloggen. Voor meer informatie over de inzet van social media, kijk op Inzet Social Media


Tom Groenen - Web-Impact

21-09-2011 om 08:48 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
15-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedrijven gaan massaal over op Social Media

Social Media is in 2011 voor heel veel bedrijven een belangrijk aspect geworden bij voornamelijk marketingdoeleinden. Inmiddels heeft meer dan 90% van de topmerken in Nederland de consument online gevolgd op de sociale platformen als Facebook, Twitter en Hyves. Bedrijven investeren fors in social media door een Social Media Manager aan te nemen, software en tooling aan te schaffen en zelfs campagnes via social media te voeren. Social Media heeft een vaste plek gekregen binnen bedrijven. Vodafone is op dit moment aanvoerder als meest actieve merk van Nederland. De verwachtingen blijven hoog en bedrijven zijn van plan het social media budget in 2012 verder te verhogen, zo blijkt uit onderzoek van Social Embassy. 

Het onderzoek is beperkt tot de top 100 merken in Nederland op basis van mediabudget. De merken zijn beoordeeld volgens een model dat is gebaseerd op aanwezigheid, content, authenticiteit, activiteit en interactiviteit op sociale media. De daadwerkelijke campagnes (actiematige inzet) is hier niet in opgenomen.

De afdeling Marketing krijgt voornamelijk de verantwoordelijkheid voor actief blijven op de verscheidene platformen. Deze afdeling beheert ook in de meeste gevallen het budget. 

Het onderzoek leverde ook een aantal grappige feiten en weetjes op:

·         40% van de Nederlandse merken heeft een Social Media manager;

·         16% van de topmerken heeft meer dan € 100.000,- beschikbaar gesteld voor Social Media Campagnes;

·         69% van de topmerken verwacht het budget voor Social Media te verhogen in 2012;

·         Facebook is de snelste groeier waarop geïnvesteerd wordt.

Merken zijn niet alleen actiever geworden op één bepaald platform maar over de gehele linie. Op dit moment wordt YouTube nog het meest gebruikt, gevolgd door LinkedIn en Twitter. Facebook is nogmaals het snelst groeiend en 62% van de onderzochte merken is daar inmiddels al actief op. Ook het inmiddels “geteisterde” Hyves laat nog steeds een groei zien van 36%.

De grootste spelers op social media gebruiken de platformen niet alleen voor marketingdoeleinden. Ook service en recruitment wordt alom gebruikt door bijvoorbeeld Vodafone. De top van de ranglijst wordt gedomineerd door dienstverlenende organisaties in telecom, energie of financiële dienstverlening, FMCG merken worden echter ook steeds actiever. Wilt u meer informatie over social media of de inzet hiervan, kijk eens op: Inzet Social Media Hier vindt u handige tips voor het inzetten van een social media campagne maar ook hoe het personeel met dit medium om moet gaan. Dit is namelijk van essentieel belang voor het succesvol worden op sociale kanalen.

Steven Jongeneel van Social Embassy:

“Social media is een enorme groeimarkt. Bedrijven stellen zichzelf niet langer de vraag of zij er iets mee moeten, maar worstelen nog wel met de uitvoering. Op dit moment is de focus bij de inzet van social media erg intern gericht. Bedrijven zijn vooral bezig met organisatie en tooling. Slechts 35% van top 20 merken haalt meer dan de helft van het maximum aantal punten op engagement. In 2012 zal daar de echte ontwikkeling plaatsvinden.”

Social Embassy heeft alle scores per platform en merk samengevoegd en is tot de volgende top 10 gekomen.

De top 10 van meest actieve bedrijven in Nederland op Social Media zijn:

1. Vodafone

2. HEMA

3. Tele2

4. Essent

5. ABN AMRO

6. Citroën

7. Bijenkorf

8. Rabobank (vorig jaar nog 2)

9. T-Mobile

10. UPC

Bent u geïnteresseerd in het hele artikel? Kijk dan eens op:

http://www.slideshare.net/socialembassy/social-media-monitor-4-merken-worden-vrienden

Tevens kunt u voor meer informatie over het inzetten van Social Media terecht op: Inzet Social Media

15-09-2011 om 11:30 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
08-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Driekwart van social mediaproblemen kan worden vermeden
De grote populariteit van Social Media inzet brengt tegenwoordig ook zijn problemen teweeg: er ontstaan zogeheten social media crisissen. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld de politiek rechtse uitingen van een politieagent onlangs. Ook klachten jegens –in veel gevallen – consumentengoederen worden veelal zichtbaar middels social media.
De sociale mediacrisissen bij bedrijven blijft toenemen, maar het gros (76%) van de incidenten had met de nodige maatregelen kunnen worden vermeden. Dat is de conclusie van een rapport van Altimeter Group. De slachtoffers hebben in de meeste gevallen geen intern voorlichtingsbeleid. Ook een gebrek aan deskundig personeel en het gebrek aan een social mediabeleid zouden een rol spelen. Voor tips hierover kijk op de informatiepagina over de inzet van social media. Hier vindt u allerlei tips omtrent de inzet van social media.

Vorig jaar werden in totaal tien grote crisissen met sociale media opgetekend. Dat aantal blijkt volgens het rapport dit jaar minstens geëvenaard te zullen worden. Uit het onderzoek is gebleken dat de crisissen niet op een bepaald platform plaatsvinden maar evenwichtig is verdeeld over communities, blogs, Facebook, Twitter en YouTube.

De sectoren die het meest de dupe zijn van crisissen zijn consumentengoederen, mode en kleding, restaurants, internet en retail. De crisissen bestaan in de meeste gevallen uit klachten van sociale mediagebruikers over slechte ervaringen met het bedrijf. Vaak lagen ook de werknemers ten grondslag aan de veroorzaakte crisissen. In een aantal gevallen was er ook sprake van ongepaste content. 52% Van de crisissen hebben geleid tot een belangrijke beleidswijziging bij de getroffen onderneming. Een groep van 40% voerde beperktere bijsturingen door. Bij 8% van de getroffen bedrijven hadden de sociale crisissen op korte termijn een impact op de financiële prestaties. Zorg hierom altijd dat u duidelijk aan kunt geven waar uw grenzen liggen als onderneming en in hoeverre u accepteert dat uw personeel actief is op social media (en hierop communiceert over de organisatie). Hebt u vragen hierover? Neem dan contact met een bedrijf die hierin gespecialiseerd is. U kunt op de internet marketing pagina van Web-Impact meer informatie vinden en een gratis advies opvragen.

08-09-2011 om 16:28 geschreven door Redactie  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Inhoud blog
  • MannenNu: vooral mannenmode
  • Kledingwinkels verdwijnen of gaan Online
  • Fysieke winkels gaan kapot!
  • Kies zorgvuldig je wachtwoorden online
  • Doodle: 13 jaar Google
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 28/02-06/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs