Ja hoor, jullie lezen het goed! De vriendjes van de perenklas mochten vandaag weer feestvieren want Jesse was jarig! Eerst mocht Cédric uitgebreid vertellen over zijn dagje met Jules. Er stond een mooi verslag in het dagboek van Jules en veel foto's dat vonden mijn kapoentjes natuurlijk heel leuk en de juf ook! :-P Vandaag kregen we ook het bezoek van Thara. Zij mag na de vakantie naar het perenklasje komen en kwam vandaag al eens kennismaken met ons. Zo flink dat ze was! We kijken er alvast naar uit om met jou te spelen, Thara!

Maar nu was het tijd om het kroontje van Jesse te passen, hij keek meteen in de spiegel en zijn glunderende oogjes lieten de juf weten dat hij er blij mee was.
Jesse had een grote tas bij met ... Cake, sinaassapjes en een pakje. Alles voorhanden om een groot feestje te bouwen. Maar hoeveel kaarsjes moet de juf op de cake zetten? Jesse wist het heel goed en samen telden we zijn vingertjes, 1 2 3, dus ook 1 2 3 kaarsjes op de cake.

Samen zongen we kaarsjes, kaarsjes op de taart want het is feest vandaag. Kaarsjes, kaarsjes, op de taart, blaas nu blaas nu maar!

Bravo Jesse! Nu een heel spannend moment : een pakje openmaken! Wat zou er in zitten? Oh! Een boekje met flapjes. Dankjewel, Jesse hier gaan we nog dikwijls plezier aan beleven.


Natuurlijk mocht Jesse ook een cadeautje kiezen uit de cadeautjesdoos van de juf. Hij koos een portemonneetje.... of nee toch maar liever een fluitje. Veel blaasplezier!

Samen met Jules trokken we nu allemaal naar de zaal om te zingen en te dansen. Lang zal hij leven in de gloria, Hieperdepiep Hoera!

Kriebel, kriebel, Jesse, GELUKKIGE VERJAARDAG, en een dikke kus.

Wij willen allemaal een tekening maken voor onze jarige zodat hij later nog dikwijls aan ons zal terugdenken.

Hmmm en nu lekker smullen van de cake en sapjes.

Voor het naar huisgaan krijgt Jesse Jules in de draagzak op zijn buik mee naar huis. Dag jongens maak er een fijne namiddag van en morgen willen wij graag er alles over horen.

Geniet van de vrije namiddag, lieve schatjes en tot morgen!
|