Geachte mevrouw Janssens,
Wij hebben uw email betreffende uw recente bezoek ontvangen en willen u allereerst bedanken
dat u Disneyland® Paris als bestemming heeft uitgekozen.
Het is onze constante wens om aan al onze gasten een magische ervaring aan te bieden tijdens
hun bezoek. Het spijt ons dan ook te lezen dat uw ervaring in Captains Jacks Restaurant des Pirates
niet volledig
aan uw verwachtingen heeft voldaan. Namens Disneyland® Paris wensen wij u
onze verontschuldigingen aan te bieden voor de ontstane teleurstelling.
Graag
willen wij u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring
met ons te
delen, hierdoor kunnen wij ons blijven inzetten om de kwaliteitsbeleving
van onze gasten te garanderen. Aarzelt u in de toekomst niet om
eventuele problemen direct bij de desbetreffende locatie kenbaar te
maken zodat onze teams nog ter plaatse hier passend
op kunnen reageren.
Samen met het gehele team van Disneyland® Paris hopen wij u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen
zodat wij u de magie van Disney® kunnen laten beleven.
Met vriendelijke groet,
06-09-2018, 09:16
Geschreven door lieve 
Reageren (0)
|