OHC
Inhoud blog
  • software
  • Nieuwjaarswensen
  • Eindejaarsvakantie
  • Marketing managers starten in januari
  • Boekhouder

    HULP NODIG BIJ OPSTART? BEL 03/685.43.66

    Zoeken in blog


    Laatste commentaren

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Office Help Center
    02-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.software
    Vanaf 5 januari 2009 kan u via OHC merksem alle mogelijke software voor uw zaak en noden verkrijgen.

    Meer info en namen van software kan u verkrijgen via de e - mail knop

    02-01-2009, 15:39 geschreven door OHC  


    01-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaarswensen
    Het team van OHC : office help center wenst iedereen een gelukkige nieuwjaar toe.
    Wij hopen dat u net als ons uw dromen zal verwezenlijken in 2009!

    01-01-2009, 00:00 geschreven door OHC  


    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindejaarsvakantie
    Onze kantoren zullen gesloten zijn van 19/12/2008 t.e.m 04/01/2009.

    Indien je dringende zaken wenst te ondernemen of als je met dringende vragen enz.. zit kan je ons steeds bereiken op het nummer 0498/31.21.67 dit dagelijks van 10.30 tot 16.00u uitgezonderd in de weekends en op 24/25/31 december en 1 januari.

    Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een gelukkig 2009!

    17-12-2008, 10:30 geschreven door OHC  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marketing managers starten in januari
    Vanaf januari zullen onze marketingmanagers aan de slag gaan om onze gehele huisstijl aan te passen, onze visite kaartjes te ontwerpen, ons brief papier en zelfs onze naam zal veranderen enz.....

    Meer hierover in januari!

    17-12-2008, 00:00 geschreven door OHC  


    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekhouder
    Op maandag 15 December hebben wij een eerste gesprek met een nieuwe boekhouder die we in house zullen hebben. Meer hierover ten laatste op 19/12/08

    12-12-2008, 00:00 geschreven door OHC  


    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe marketing Manager en Commercieel Medewerker
    Vanaf 10/12/2008 hebben wij een nieuwe marketing manager en commercieel medewerker onder ons. Zijn naam is Ben Neys, ben heeft in het verleden tal van marketing projecten uitgewerkt voor tal van bedrijven. Hij zal instaan voor uw marketing en voor de bekendmaking van uw project, dienst of product.

    09-12-2008, 00:00 geschreven door OHC  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Website
    Op 9 december hadden wij een meeting met Dhr. Deman johan van Piranaconcepts, deze mensen zijn volop bezig om onze huisstijl uit te werken, ten laatste 19 december weten we of we met hen wensen samen te werken.

    Voor meer info over piranaconcepts : www.piranaconcepts.com

    09-12-2008, 00:00 geschreven door OHC  


    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OHC voor nieuwe en bestaande bedrijven
    OHC is een administratief hulp centrum opgericht voor de nieuwe en bestaande zelfstandige en/of bedrijven. Oorspronkelijk was het idee achter OHC enkel de administratie zoals facturatie, debiteuren beheer enz te doen. Na een lange periode van na denken vergaderen en langegesprekken met nieuwe en bestaande bedrijven hebben wij beslist om onze dienstverlening veel breder te maken.

    Momenteel bestaad OHC uit de volgende afdelingen :

    1. Administratieve ondersteuning : deze afdeling doet alles wat te maken heeft met de administratie van een bedrijf. Dit kan gaan van het bij houden van personeels en/of klantendossiers tot het verwerken en de opvolging van maillings
    2. Boekhouding : zoals de naam het al zegt doet deze afdeling de gehele boekhouding van u en/of uw bedrijf. Dit word gedaan door onze in - house boekhouder.
    3. Afdeling marketing : deze afdeling gaat alles van uw marketing regelen, dit kan gaan van visitekaartjes tot briefpapier maar ook persberichten winkel en kantoor inrichting enz... U kiest zelf hoever u hierin wenst te gaan.
    4. Commerciële dienst : deze afdeling werkt aansluitend aan de marketing afdeling en gaat zorgen dat u bekend geraakt bij uw doel publiek, deze afdeling kan ook enkel instaan voor uw flyers te gaan verdelen op markten events enz....
    5. Personeels - management : deze afdeling doet alles wat te maken heeft met personeel, zij zetten vacatures uit op zowel internet als regionale pers als nationale pers enz... Zij kunnen sollicitatiegesprekken voeren en maken de dossiers aan van nieuwe personeelsleden. Zij doen maandelijks de voorbereidingen voor de loonverwerking en sturen dit dan door naar uw sociaal secretariaat.
    6. Afdeling verzekeringen en fiscaliteit : deze afdelingen gaat opzoek naar de beste verzekeringen die u nodig heeft voor uzelf, uw bedrijf en uw personeel te beschermen. Ook gaan deze mensen u bijstaan met fiscaal advies en zorgen zij ervoor dat u overal wordt over ingelicht omtrent fiscaliteit.
    7. Tele - onthaal : deze afdeling is er in de eerste plaats voor dokters en mensen uit de medische wereld die nood hebben aan een telefonist(e), deze mensen staan 7/7, 24/24 klaar om voor u de telefoon op te nemen zodat u snel en gemakkelijk kan werken, na een periode die u verkiest worden uw berichten door gemaild, gefaxt of gebeld.
    8. Secretariaat : deze afdeling behandeld uw dossier en volgt u op zodat wij steeds weten wat u wenst en wat uw noden zijn.
    Heeft u graag meer informatie omtrent onze dienstverlening? Weet u graag wat wij voor U kunnen doen? Neem dan contact met ons op via één van de volgende mogelijkheden of stuur rechtsstreeks vanuit deze blog een mail.

    Algemeen nummer alle afdelingen : 03/685.43.66
    Secretariaat en tele - onthaal : 03/685.44.58
    E-mail : ohcmerksem@gmail.com (tijdelijke e-mail)
    Website : in aanmaak

    Onze kantoren zijn dagelijks geopend van 09.00u tot 18.00u
    Indien u buiten de openeningsuren ons wenst te contacteren dan kan dit op het nummer 0498/31.21.67

    05-12-2008, 00:00 geschreven door OHC  


    OHC gesloten van 19/12 t.e.m. 4/01

    ZELFSTANDIGE MARKETING MANAGERS GEZOCHT BEL 03/685.43.66 VOOR MEER INFO OF MAIL NAAR OHCMERKSEM@GMAIL .COM

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • http://www.health.fgov.be/
  • http://www.kce.fgov.be
  • http://www.unizo.be/
  • http://www.securex.be/securex/
  • http://www.acerta.be/
  • http://staatsblad.be/
  • http://www.ad-ministerie.be/kbo.htm
  • http://www.ing.be/private/topics.jsp?topic=pension&docid=127412_NL&lang=nl
  • https://www.kbc.be

    Archief per week
  • 29/12-04/01 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs