Inhoud blog
  • 4 weken zwanger ....
  • joepi jaj jee Aila is zwanger !!!
  • zenuwkes :) :)
  • spannende tijd :)
  • eerste keer bloed prikken
    Zoeken in blog

    Foto
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • oflionsdream
  • Leonbergers Pachakisha
    welcom bij leonbergers Of lions Dream
    Gastenboek
  • Een prettige tweede Kerstdag
  • unsere Kinder
  • prachtige foto's
  • prachtige site
  • fijne dinsdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    msichana_dopsie
    www.bloggen.be/msichan
    E-mail mij

    Foto
    Of Lions Dream
    De avonturen van Kinglords Miss Illusion " Aila "
    27-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET " NORMALE " LEVEN WEER ......

    Hallo

    het is een grote leegte thuis, als ik nu van mijn werk kom doet het raar, al de kleine rakkertjes zijn weg

    al goed dat ik nog altijd mijn 4 lieve sloebers heb waar ik mijn zinnen kan verzetten.

    Ik heb van al die nieuwe eigenaars , vrienden is een beter woord :) al bericht gehad dat de pups het super goed doen

    ze eten goed, spelen, doen buiten behoefte, sommige slapen al door sommige treuren nog een beetje maar al bij al

    doen ze het allemaal super, en dat geeft me een heel goed gevoel ! heb de indruk dat Babs niet erg treurt, Liebe daartegen gaat wel meer

    keer buiten kijken of er niets tevoorschijn komt. Daarom steek ik nu nog wat extra meer tijd en energie in mijn 4 rakkers zodat ze dit allemaal snel vergeten !

    Babs is gek op haar bal en vergeet dan al de rest Very Happy

    Vandaag zijn we door de velden gaan wandelen samen met Iota en NaĆ«lle  twee dobermann's van mijn buurmeisje Cindy

    Liebe is dan altijd in haar nopjes want voor playtime is ze altijd wel te vinden !

    Aan al mijn vrienden van mijn O -Litter dank je wel voor de goede zorgen van de pups !

    ik heb voor iedereen op mijn site een map gemaakt met daarin hun persoonlijke foto's

    Als jullie nu en dan een foto doorsturen plaats ik hem er graag bij Very Happy

    Hanna



































    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs