Inhoud blog
  • joepi jaj jee Aila is zwanger !!!
  • zenuwkes :) :)
  • spannende tijd :)
  • eerste keer bloed prikken
  • joepiiiiiiiiiieeeee
    Zoeken in blog

    Foto
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • oflionsdream
  • Leonbergers Pachakisha
    welcom bij leonbergers Of lions Dream
    Gastenboek
  • Een prettige tweede Kerstdag
  • unsere Kinder
  • prachtige foto's
  • prachtige site
  • fijne dinsdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    E-mail mij

    Foto
    Of Lions Dream
    De avonturen van Kinglords Miss Illusion " Aila "
    16-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN ZEER GESLAAGD WEEKEND !

    Hoi

    Van een geslaagd weekend gesproken, veel puppykopers op bezoek geweest zaterdag had ik 20 mensen in huis gisteren 15

    maar ik vind het allemaal niet erg integendeel vond het super gezellig !

    Al die blije gezichten zien doet me enorm deugt, wil daarom iedereen bedanken voor jullie bezoek en de prachtige bloemen !

    Ik hoop dat jullie allemaal zo genoten hebt dan ik zelf, en hopelijk zien we mekaar dit weekend weer !

    We hebben zoveel luet gehad zo gelachen ...... " tof "

    Oh ja de puppy borrel gaat door zoals jullie al wisten op 12 april maar wist toen nog geen uur, bij deze ....12 april om 13u30 !

    hopelijk zien we jullie allemaal terug ! Het word gegeven door Heidi van de hondenschool Hondenschool en gedragstherapie Smart doggies & much more 

    http://www.smartdoggies.be/  Heidi en Patrick verwelkomen binnenkort ook hun nieuwe pup  " OEFKE "

    Vandaag de pupjes wat geweekte brokjes gegeven dit kun je echt niet zonder te morsen, de pup hangt vol, de bak, inclusief mezelf :) Very Happy

    sommige eten al alleen uit de kom andere moet ik nog een beetje coachen Very Happy

    Het komt wel goed ze leren elke dag bij

    Hanna



























    16-03-2015 om 13:15 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



























    16-03-2015 om 13:00 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJNA IS HET ZOVER ....

    Hallo

    Nog eventjes en jullie kunnen de rakkertjes komen bewonderen " eindelijk" zegt Very Happy

    ze zijn weer allemaal veranderd , nu de oogjes open zijn is het al een heel ander zicht echt grappig !

    hun oren zijn ook open amaaaaaai tuut tuut .........nu horen ze mekaar en janken nog harder

    Sjans als mams Babs bij hun komt dat de stilte weer keerd  Very Happy ik durf hier echt geen decibel meter hangen

    want dan moeten we allemaal stopjes gaan dragen haha

    Daarstraks ben ik met de 3 girls weg geweest met de Auto , we zijn naar een grote speelweide geweest

    ik dacht .....ga het is proberen of dat lukt, want Babs wilde ze in het begin absoluut niet in de buurt !

    Thuis rond de kennel waar haar pups liggen moet ik toch nog voorzichtig zijn want dan durft ze nog wel te grommen

    als ze te dicht naderen. Liebe is al in de kennel geweest ze pringt dan op mijn bed en bekijkt het van daaruit, dat laat babs toe

    ze blijft rustig liggen en gromt niet. Wel grappig als ik een pup bij Liebe op het bed leg dan snuffelt ze heel voorzichtig

    maar als ze pup richting haar kruipt en haar aanraakt trekt ze haar poot weg, ze mag haar niet aanraken haha mooi om ze bezig te zien

    ze is zo lief met de pups. Ben benieuwd wanneer we een paar weken verder zijn en ze buiten kunnen hoe Liebe en fadou dan gaan reageren .

    Gisteren nog iets mee gemaakt man man over pech gesproken, ik zetten mijn keuken kraan open en trok het voorste stuk er uit ( zo'n sproeikop )

    en opeens ontplofte die rubberen binnen darm was dat schrikken seg, al het water over mij, heel mijn keukenkast onder water, het liep in

    de keuken onder de matten ......dit kon ik nu echt wel missen hoor !!!

    Op pad moeten gaan voor een nieuwe kraan, al sjans dat hier achter de deur ene is had er snel ééntje naar mijn zin gevonden.

    Bart onze klusjesman van dienst heeft ze vanmorgen komen plaatsten..... oef het werkt weer Bedankt Bart !!!

    Groetjes Hanna





























    13-03-2015 om 16:16 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIJ ZIJN AL TWEE WEKEN OUD

    Hoi

    Het gaat zo snel ze zijn al twee weekjes oud geworden vandaag !

    Heb vanmorgen al druk bezig geweest om iedereen appart te fotograferen, en er iets van te maken !

    tussen het andere werk effi tussendoor maar het is gelukt !

    sorry als er misschien een dagje is niets verschijnt, maar hangt af van hoeveel werk ik heb en het er soms over schiet Crying or Very sad

    Maar ik doe mijn best en probeer iedereen tevreden te stellen met af en toe fotos en een woordje uitleg Very Happy

    Ze vorderen elke dag, vele pups staan al echt op en doen dan enkele pasjes wiggel wiggel en dan .....boem omver zo mooi om te zien !

    maar hun lawaai vorderd ook hoor man man als die honger hebben ..............alle hens aan dek !

    Babs weet dan hoe laat het is , de melkraan weer open draaien Very Happy  ze zit er echt niet mee in ze mag ergens in de living liggen slapen

    wanneer haar kleintjes de keel open zetten gaat ze er meteen naartoe. Gisteren is Vera nog geweest moest nog lachen ik zei " pas op he vera " want ze kunnen zien nu

    hahaha seg zei ze zal t' gaan  ...........och ja we meoeten toch kunnen lachen he

    nog effi en jullie kunnen ze ook komen bewonderen !

    hieronder de colages en daarachter het tweede deel met gewone fotos

    Hanna

















    12-03-2015 om 14:25 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIJ ZIJN TWEE WEKEN OUD




































    12-03-2015 om 14:22 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIJZIGE DAG

    Allo allo

    Vandaag waren we weer vroeg van de partij, wat een grijze dag is het zo mistig .....

    Hopelijk deze namiddag een  opklaring en komt het zonnetje te voorschijn Very Happy

    We waren al vroeg op pad vanmorgen, half 7 was ik al met de eerste weg, ze was wel heel vuil toen we terug thuis kwamen pfff

    het gras was heel nat, dan het zand in ......bij thuiskomst goed afgewassen, ik steek Babs haar poten gans in een emmer warm water met

    ontsmettingsmiddel je weet maar nooit wat ze van onderweg meeneemt van bacterien er worden veel honden uitgelaten hier achter

    dus ....extra voorzichtig zijn nu met de kleintjes . Daarna was de melkfabriek weer open Very Happy  De pups waren bij binnen komen meteen wakker amai

    wat een deicibels man man ze kunnen er wat van zalle. Ze stormer er meteen op af  zo uitgehonerd ze zijn !

    Als iedereen zijn plaatske had gevonden, weer mijn wandel botinnen aan en met de andere bende op pad .

    Babs is zooooooo lief ze blijft zo mooi liggen, ze verplaatst haar niets tegen ik thuis kom met de andere ligt ze nog steeds op dezelfde plaats.

    Pups doen het goed, ze beginnen al op de achterpoten te staan, en bijna al de oogjes zijn open !

    nu is het binnens huis afwas, poetsen, was, plooiwerk, fotokes maken, eten maken,  dagboek in orde brengen ......zo blijven we gans de dag bezig

    Groetjes







































    11-03-2015 om 10:12 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OP PAD ...

    Hoi

    Vandaag de codac nog is mee genomen naar de velden om Liebe en Fadou nog is in de kijker te zetten !

    Liebe is zo'n gekke trien niet te doen.

    Fadou en Liebe gaan nu altijd samen, Fadou is bijna 9 jaar maar is nog gelijk de beste, ze wandeld dagelijks een 40 minuten mee

    en ditdoet ze nog prima !

    De pups groeien elke dag meer en meer het zijn echte vreet varkentjes Very Happy   Babs moet elke dag bijna 2 kilo eten naar binnen spelen om

    deze dikkertjes te voeden  Very Happy   

    heb daarstraks gezien dat er bij sommige de oogjes open gaan zo'n lief zicht , ze houden ze nog niet continue open .

    Daarstraks de gewichten weer genomen en ze doen het allemaal super !

    Hanna

























    10-03-2015 om 12:57 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT EEN MOOIE ZONDAG .....

    hallo

    Met zo een weertje duik je toch gewoon het teras op om een goeie te gaan drinken !!!

    jammer maar ik zal het met mijn terasje moeten doen Rolling Eyes

    Geniet er maar allemaal van zou ik zeggen ! Drink er ene voor mij en mijn krost bij ! Very Happy

    vanmorgen waren we al om half 7 de velden in om te gaan wandelen heerlijk ! de zon komt op niemand in de buurt

    de honden kunnen lekker los rennen  ....

    nu juist weer de werpkist proper gemaakt, zodat Babs haar kleintjes weer kan gaan vertroetelen !

    een fijne zondag

    Hanna


    heb tussen de soep en de paptaten nog wat fotokes gemaakt Very Happy































    08-03-2015 om 12:59 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLAGE'S PUPS

    Hoi

    Hier nog wat aan het knutselen geweest van elke pup een colage gemaakt Very Happy

    De blog doet soms raar, ( hetgene ik er daarstraks heb opgezet ) nu heeft hij een stuk van de tekst in het donker blauw staan ???

    heb het proberen te veranderen maar blijft blauw ! Vorige keer zette hij mijne tekst er op maar geen fotos Evil or Very Mad

    dus als er zo nog is iets raars te voorschijn komt weten jullie dat het aan de blog ligt Very Happy

    Hanna xxx


















    07-03-2015 om 17:40 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRALEND WEER !

    Hoi hoi

    Vandaag stralend weer en ik kan er nu niet van genieten ik kan niet ver weg van mijn kroost Crying or Very sad

    en je zegt dikwijls een hond is altijd averechts, awel ik heb hier ook een drietal, zo'n mooi weer kunnen ze buiten genieten en rustig ergens slapen

    nee mijn sloebers liggen allemaal binnen nu, en als het regent moeten ze buiten Rolling Eyes .....

    twee slechte slaaploze nachten achter de rug, veel moeten opstaan pups verleggen, paar achter haar vandaan halen

    dan darro die buiten moet dan Liebe weer ......het was een kleine ramp :)

    en nu het baasje aan het poetsen is, wassen, drogen ....... nu liggen ze hier allemaal rustig te slapen !

    Gisteren is Christel en shauni nog hier geweest, die hadden voor mij suikerbonen gaan halen voor mijn werk, want die zegden nog voor ik in verlof ging

    " suikerbonen he " Dank je wel Christel & Shauni ! ook om vlees gaan af te halen voor de honden en binnekort voor de pups !

    Vera is juist nog hier geweest, ze komt altijd de pups helpen wegen, dit kan enkel als ze juist gegeten hebben want te springen anders gewoon van de weegschaal af

    ze zijn al zo sterk ! ze hebben allemaal heel mooie gewichten en zitten al boven de kg !!! Ze gelijken allemaal erg op mekaar van snuitje echt een mooi nest, en denk.....

    dat het zware kalibers gaan worden als ze zo blijven groeien !

    Ons Babs haar melkfabriek draaid ook gans de dag en nacht want die kleine mormeltjes hebben altijd honger Very Happy

    moet ze ook in het oog houden want de vorige keer had ze tepelonsteking doordat ze zoveel melk had.

    Momenteel nog alles in orde, ik wissel ze elke keer van zijde als ze in de werpkist komt en probeer de zwaarste pup eerst aan de dikste uier te hangen

    zodat die meteen een stukje kleiner word. Volgende week is het zover dan kunnen jullie de pups komen bewonderen, dan hebben ze normaal

    allemaal hun oogjes open !

    Wij kijken er naar uit!

    Groetjes tot dan

    Hanna

















    07-03-2015 om 14:33 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIJ ZIJN AL 1 WEEK OUD !

    Hallo

    Wat gaat het snel we zijn al 1 weekje oud !

    Ze doen het allemaal heel goed, vanmiddag nog gewogen en ze zijn weer allemmal goed aangekomen .

    zelfs onze kleinste die een gewicht had van 400 gr heeft op 1 week haar gewicht bijna verdubbeld !

    mama Babs is trots op haar kroost.Ze begint iets losser te worden, vraagt al meer keer per dag om uit de werpkist te komen.

    ze kan achter de werpkist ook nog gaan liggen daar is het fris op de vloer, maar ons madam neemt daar geen genoegen mee Very Happy

    De andere honden liggen ook in de living , ze gaat er langs maar negeert ze, Darro stond daarstraks op en ging richting de pups

    maar dat .......was geen goed idee ! Ze isheel beschermend en zou Darro goed op zijn plaats hebben gezte moest ik ze niet tegen houden hebben.

    Toch de eerste weken voorzichtig zijn want het i s allemaal nog pril. Darro wil elke keer gaan kijken als er een pup weent ocharm

    maar ze laat niemand in de buurt komen Wink

    Met Darro gaat het op en af zijn pootjes laten hem in de steek, zo triest Crying or Very sad  maar verder doet hij het goed , eten doet hij nog als de beste !

    heb juist mijn toerke met Babs weer gedaan alles verschoond en nu liggen de kleintjes weer te drinken. Liebe was vanmorgen weer achter de fazanten aan

    ze was zo ver dat ik ze niet meer zag haha maar 1 keer roepen en daar is ze wee,r haar tong hong tot haar tenen tis een vedette zalle

    zo nu de fotokes nog

    Hanna



















    05-03-2015 om 18:13 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AL BIJNA 1 WEEK OUD !

    Hallo

    de pups zijn precies nog maar juist geboren en we zijn al bijna 1 week verder .

    Het gaat snel, alhoewel je dagelijks tot aan U oren in het werk zit lijkt het niet erg vooruit te gaan :) Very Happy

    deze nacht toch meermaals uit mijn bedje gemoeten, niet voor Babs die is zo braaf, maar voor de pups die

    af en toe achter ons Babs kruipen om lekker warm te liggen, maar als ze dan honger krijgen weten ze de weg nimmer terugLaughing

    en dan gaan de keeltjes open haha . eens ze weer terug aan de melkbron liggen is alles weer ok maar zelf ben je weer wakker

    dan al maar was ingestoken, andere gedrogen en opgevouwen. Om 5 uur was ik de werpkist al aan het uitwassen en allemaal verse frisse lakens er in.

    Dit is maar van korte duur, omdat er bij Babs nog veel bloed en vuil afkomt wat normaal is. och ja zo blijven we bezig he !

    Om half 7 ben ik dan met Babs een toerke gaan wandelen en natuurlijk mee hare bal want die laat ze voor niets thuis Very Happy

    als we thuis waren een lekkere kom vers water en dan weer uitgestrekt bij haar kleintjes . Als ze allemaal hadden gedronken heb ik

    ze in een grote mand gelegd zodat Babs appart kon liggen , ze is wel heel voorzichtig en komt normaal niet recht, maar je weet nooit !

    Toen ben ik met Liebe en Fadou er op uit getrokken, het was heerlijk vanmorgen het had  gevroren het gras kraakte nog onder U voeten  " zalig "

    Liebe rende door gans de weide en ze weet ondertussen als we smorgens heel vroeg gaan er dikwijls fazanten in de kanten zitten , onlangs zat er ene

    en nu denkt ze dat er altijd ene zit en rent eerst altijd  meteen die kant op. Daar had ze geen sjans , maar verder op was er een mooi gekleurde fazant

    die ze natuurlijk gezien had en erachter aan ging man man ze heeft plezier gehad ! Mooi om ze bezig te zien zo gelukkig Very Happy

    Fadou loopt aan een lange lijband van 8 meter, want als ik die los laat bij wild, dan zie ik haar nimmer terug tot ze die fazant gepakt heeft denk Wink

    we hebben het ooit voorgehad toen de mais opstond , ons madam zag ook een fazant recht de mais in en roepen roepen, maar madam Fadou had geen oren !

    Drie kwartier hebben we gezocht en geroepen en opeens komt ze daar aangerend helemaal uitgeput !

    Dus nu voor alle zekerheid ........aangelijnt !

    Pups doen het geweldig ze komen goed aan , worden ook sterk , ze geraken al snel aan de melkbron Very Happy

    zo nu ga ik ze weer wegen ben benieuwd !

    Hanna xxx




















    04-03-2015 om 12:58 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    03-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE FOTO'S

    Hallo,

    vandaag weer vroeg uit de veren, honden uitlaten, babs een wandeling maken , werpkist verschonen

    eten geven ....het gaat elke dag beter en beter met Babs ! Ze gaat al een grote toer mee wandelen en rent

    weer achter haar bal aan, de eerste 2 dagen kreeg ik ze niet ver van huis , toen wilde ze altijd bij haar pups blijven.

    Nu heeft ze er al wat meer vertrouwen in om een stapje verder te gaan Very Happy  vanmorgen hebben we een half uurtje weg geweest

    eens thuis ,  de poten proper gemaakt en haar buikje en dan  meteen terug naar haar kleintjes. ze lagen met z'n allen in een wasmand

    in een zachte wollen deken onder de lamp .En het is zo mooi om te zien, de pups slapen diep, babs komt in de kist maar raakt ze niet aan

    en toch beginnen ze te jammeren, rond te draaien ......zo'n sterke geur ze hebben !

    Je kan er uren zitten op kijken, elke pup, elke beweging, hoe mams ze wast, liefde geeft ........

    De pups doen het allemaal goed komen goed bij zeker de rode reu maar je zal wel zien hoe het komt .....iedereen slaapt, maar ons dikkerdje

    ligt gans alleen aan de melkbron hij blijft eten Very Happy

    PS > aan al de puppy kopers

    op zondag 12 april geef ik hier bij mij thuis een puppyborrel, heidi van Smartdoggies komt een uurtje uitleg geven oer opvoeding pup.

    ook heel leuk dat alle mensen die een pup nemen kennis kunnen maken met mekaar is " leuk "  !

    ik zal hier moeten gaan puzzelen , waar ik jullie allemaal kan plaatsen want met de omgebouwde living hebben we maar beperkt plaats :)

    och ik heb nog een garage aan huis misschien ga ik daar wel twee tafels zetten zodat we toch bij elkaar kunnen zitten, hopelijk niet te kou dan :)

    komt in orde !

    Hanna



























    03-03-2015 om 18:51 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET GAAT SUPER

    Hallo ,

    Het gaat goed hier ! mama Babs doet het super als mama ! ze is zo liefdevol, zorgzaam en heel allert!

    ze duld de andere honden maar mogen niet in de buurt van haar kleintjes komen dat laat ze niet toe.

    Het is allemaal nog nieuw het zal wel beteren, Liebe daartegen loopt verlopen ze wil bij haar mamie zijn en ze mag niet

    ze weet niet wat er gebeurt ocharm, heb er wel compasie mee Sad

    al goed dat ze niet alleen is dat ze nog troost krijgt van Darro en Fadoutje !

    dagelijks probeer ik wel met al de honden een wandeling te maken zodat ik mijn aandacht toch verdeel onder de 4

    want nu gaat alle aandacht naar mams Babs en haar kroost ! Het is niet altijd gemakkelijk want hier thuis is werk zat nu.

    het is een soms beetje puzzelen met wat en hoe ik de dag indeel maar we komen er wel uit !

    De pups groeien als kool er is al een reu van 1045 gr !!! niet te geloven een pup van 4 dagen oud, ook de andere zijn super gewichten

    zelfs de  " special girl " weegt al bijna 600gr ! ze zijn echt mooi en doen het prima !

    volgens mij heeft Babs room inplaats van melk om haar pups te voeden Very Happy

    volgende week is het dan zover dan komen de puppy kopers voor de eerste keer de pups bewonderen .

    en 12 april is het " puppyborel " dan kunnen alle mensen die een pup nemen kennis maken met mekaar is altijd leuk !

    heb nog enkele fotokes gemaakt van de pups appart

    Hanna xxx

















    02-03-2015 om 20:19 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Update Babs en haar Kleintjes

    Hoi Hoi allemaal

    Hier gaat alles zijn gangetje, mama Babs word elke dag een beetje beter en weer sterker

    ze gaat drie keer per dag een klein ommetje maken dit om niet stijf te worden van gans

    de dag in de werpkist te liggen. Ze is elke keer paraat om te vertrekken dus, ze is aan de beterhand !

    De pups doen het fantastich ze eten, slapen, eten, slapen ...... Babs is zo zorgzaam een geweldige moeder is ze !

    deze middag komt Vera ik moest wachten  tot ze hier was want ze wil de pups mee wegen .

    Ook Christel en Shauni komen straks nog effi naar hier ze zorgen heel goed voor ons, ze brengen eten voor me mee

    gaan naar de winkel voor mij en mijn groot gezin Wink , van de week heeft Cindy mijn buurvrouwke lekker verse soep gebracht

    en zorgt nu dat alles voor mijn werk geregeld word, verlof, dopbrief .....

    de Bart kwam hier gisteren avond nog op bezoek, die had ook 3 dozen verse soep bij voor mij, ....verhongeren zal ik al zeker niet !

    heb de laatste dagen veel steun en hulp gehad van mijn vrienden, alfons  dank je wel om me te steunen bij de bevalling van Babs

    en het zorgen voor mijn honden

    ook Vera die van de partij was om een handje toe te steken, ze let op de pups en ik kan met mijn andere garde een wandeling gaan maken.

    En Christel die meermaals voor mij een telefoontje deed naar de dierenarts om afspraken en raad te vragen , ze was ook een grote steun

    als Babs in de kliniek was om haar pup er vanaf te halen.Jammer genoeg was de pup dood,  maar heeft van Christel een gouden plaatske gekregen bij

    haar in de tuin onder en grote boom. Het was Babs haar 7 de Reu en de grootste van al ....rust zacht jongen .

    Ik ben jullie allemaal erg dankbaar ook degene die hulp aangeboden hebben vind ik super !

    groetjes Hanna




    01-03-2015 om 09:05 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUSTIGER ......

    Hallo,

    Vandaag toch iets rustiger geworden, heb na 60 uren wakker te zijn, vanacht toch effi  kunnen slapen tussendoor .

    Babs voeld haar vandaag ook al ietsje beter, ze is al twee keer een wandelingetje gaan maken en nam natuurlijk hare

    bal weer mee kan ze niet laten he :) vandaag de pups allen nog is gewogen want dit is belanrijk om te kijken dat alle pups goed aankomen.

    er waren er bij die 30 gr waren bijgekomen, 60 en zelfs 100 gr !!! ze doen het uitstekend !

    ook ons special girl ze is om op te eten zo'n lief ding ze is

    Ons babske heeft dat weer goed voor mekaar gekregen ze is een speciale meid voor mij, zo lief, en zo teder voor haar pups

    Dank je wel Babs voor het prachtig nest dat je ons hebt geschonken , je had zoveel pijn, dat het me veel tranen heeft gekost

    nu je beter bent, voel ik mij ook stukken beter

    hier nog enkele fotos

    Hanna




















    28-02-2015 om 15:00 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOERA DE PUPS ZIJN GEBOREN !!!

    Hallo allemaal,

    Eindelijk is het lange wachten voor iedereen gedaan, de pups zijn ter wereld 2 teefjes en 6 Reutjes !!!!

    Voor sommige een heel blije gebeurtenis voor anderen minder, sorry voor degene die ik heb moeten teleurstellen

    want ik had jullie allemaal een pup gegund !

    Babs is al enkele uren aan het slapen, ze is dan ook op het einde van haar latijn " doodmoe "

    Nu de laatste pup is verwijderd ( helaas dood ) is het aan de beterhand met de kersverse mama

    de pups doen het allen goed, zijnvandaag weer gewogen en zijn toch weer een beetje aangekomen, ze zien er uit om te stelen

    zeker ons speciale meisje, ze heeft een witte poot, borstvlek, rond haar neusje en een streep over haar hoofd .....precies een bernerke in mijn nest Very Happy

    het is dan ook de enige met wit buiten twee met een kleine borstvlek .  " raar " maar " waar "

    het is een mooi nest met allemaal dikkertjes Very Happy

    we hopen dat alles zo goed bljift gaan en we kunnen genieten van ons nieuwe nestje !

    Hanna














    27-02-2015 om 15:03 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET IS ZOVER .....

    Hoi hoi

    het is zover de bevalling komt er aan, nog wel een antal uurtjes geduld want haar temperatuur moet

    eerst weer stijgen en dan kan na ongeveer 12 uurs de eerste pup geboren worden

    ze stond de laatste dagen altijd tussen de 37.8 en de 37.7

    nu vandaag begon ze al op 37.2 en in de namiddag 37.1 en half 6 eindelijk onder de 37 ....... - 36.9

    nu is ze alles overhoop aan het halen in de werpkist en buiten al de deknes bij elkaar aan het duwen voor

    een nest te maken

    moet ze goed in het oog houden want vorige keer is ook haar eerste pup buiten geboren in haar vertrouwde nestje

    zo dat was het voor nu hopelijk morgen vroeg meer nieuws

    Hanna

    25-02-2015 om 17:58 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABS DAG 58 !!!

    Hoi hoi

    Vandaag dag 58 en nog steeds alles rustig, vandaag al twee keer haar temperatuur genomen en nog

    steeds 37,8 - 37,9

    En maar goed want het zou vandaag helemaal niet goed zijn om geboren te worden !

    vanmorgen heeft ze toch een beetje willen eten, puppybrokjes met een cecarke onder ( cecar niet meteen het beste, maar ja

    wat ze op heeft heeft ze op denk ik maar ) , vanmiddag 2 grote boterhammen met smeerpate, en in de namiddag 1,5 kippeworst !

    deze avond krijgt ze nog kippesoep met balletjes het verwend nest !

    ik een bord met 5 balletjes en ons Madam 2 borden met 30 balletjes Very Happy  

    och ja zit er helemaal niet mee in ik zou mijn laatste boterham aan mijn hondjes geven ! Wink

    nog twee fotokes van Babs en 1 van ons Liebeke ze zit aan de keukenkast te wachten naar haar eten de zotte trien

    groetjes Hanna








    23-02-2015 om 16:37 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATE BABS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal

    vandaag is het dag 55voor Babs !

    ze is nu zo rond als ze groot is ocharm, als ze aan het stappen is en je bekijkt haar achteraan loopt ze met haar poten

    wijt open :) haar buik hangt in haar weg. Ze is nog levendig , speels, maar soms weet ze met haar eigen geen blijf . vooral savonds als ze wil slapen

    weet ze niet goed hoe te gaan liggen

    Alles begint zwaar en moeizaam te worden voor haar, ook haar eetlust is ver te zoeken. Enkel heel lekkere dingen daar is ze wel voor te vinden Wink

    Haar eigen vers vlees,....niets lekker aan ! dan heb ik kip afgekookt, rijst, hard gekookte eieren ..... niets lekker aan ! Maar vandaag heb ik runds stoofvlees gebakken met

    een half bouillonketeltje , daar een half zakje rijst bij en puppy brokjes ...... "HEERLIJK " Het verwent nest !

    maar ja.....dat mag nu wel voor een keertje he iets anders dan anders ! Very Happy

    grtjs Hanna xxx

    20-02-2015 om 17:18 geschreven door Hanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs