Een nieuwe campagne van The Insiders !!!
Tipp-Ex ®, Europees marktleider in tekstcorrecties
en merk van de Bic-groep, is terug met een nieuwe interactieve YouTube
campagne die even grappig en verrassend is als de eerste.
Je
kent het vast wel, het filmpje waarbij de jager wordt verrast door een
beer die plots opduikt. De jager grijpt meteen naar zn geweer maar
Schiet hij de beer neer of niet?
Over het lot van de beer kon je
zelf beslissen door de titel aan te passen met een Tipp-Ex®-roller en
een vervolg te verzinnen. Deze video is een hit geworden op YouTube en
scoorde 50 miljoen views!
Vandaag vieren de jager en de beer de
verjaardag van hun eerste ontmoeting
Ben jij benieuwd wat er gebeurt
in dit nieuwe filmpje?
Ontdek het nu en kom te weten wat er
gebeurde in jouw geboortejaar. Ben je benieuwd hoe Colombus naar de
Nieuwe Wereld reisde in 1492? Of zal de wereld écht vergaan in 2012?
Volg de avonturen van de jager en de beer je maakt kans op mooie prijzen!
Wat moet je doen?
1. Reis hier doorheen de tijd dankzij het Tipp-Ex® -filmpje
2. Vul daarna de korte survey in (één deelname per Insider)
3. Maak kans op één van de 3000 Tipp Ex® producten, een Ice Watch horloge, een Bongobon of een iPad!
Maak kans op mooie prijzen
Wie de survey heeft ingevuld, maakt kans op één van de 3000 Tipp Ex® producten.
Daarnaast kan je zelfs kans maken op een Ice Watch horloge, een
Bongobon t.w.v. 250 of een iPad! Wat moet je daarvoor doen? Schrijf de
beste review over deze nieuwe video, plaats deze online op je blog,
Facebookpagina of Twitter en stuur ons de link en een screenshot door
via de "rapporteer je review"-knop.
Hou deze pagina in de gaten. Op 8 mei maken we hier de winnaars bekend van deze Tipp-Ex®-wedstrijd!
Delen
Deel het filmpje met je vrienden! Post het op je Facebookpagina, deel
het via Twitter of je eigen blog en neem je vrienden en vrienden mee op
avontuur met de jager en de beer!
Veel succes!
The Insiders & Tipp-Ex®