Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Nancy Dubin, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Nnancy.
    Ik ben een vrouw en woon in Zemst (België) en mijn beroep is studentjeuh.
    Ik ben geboren op 04/01/1988 en ben nu dus 36 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Dansen,fitnessen,zwemmen,winkelen,uitgaan cinema'ke doen en genieten van mijn leven .
    Rondvraag / Poll
    Wat gaan jullie doen in de vakantie ?
    op reis
    niets
    veel doen
    vervelen
    Bekijk resultaat

    Welkom op nancy's blog
    Mijn blog
    06-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    vrienden


    vrienden staan voor je klaar....
    vroeg en laat....

    vrienden steunen je....
    door dik en dun....

    vrienden zijn er voor je....
    als je verdriet heb....

    vrienden heb je....
    om lol mee te hebben....

    vrienden....
    moetje hebben om het leven mee door te komen....





    06-07-2006 om 09:53 geschreven door Nnancy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (32 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/07-09/07 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per dag
  • 06-07-2006

    Foto


    We zijn de 16de week van 2024

    Blog als favoriet !

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs