Rondvraag / Poll
Wat vind je van mijn blog??
Héél mooi!! Echt super!! Gewoon niks op aan te merken!!
Mooi, maar hier en daar een beetje saai verteld...
Mooi, maar de layout is niet leuk...
Ik vind dit blog echt WALGELIJK!!
Bekijk resultaat

Blog als favoriet !
Startpagina !
Zoeken in blog

Blog van Nikky
Wil je meer weten over mij ? Kom er dan bij !
Lees enkele gebeurtenissen uit mijn leven, en geef reacties ! =) xx
13-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het ziekenhuis... :(
Heej allemaal!!

Nog de beste wensen voor 2008 voor iedereen!
Hopelijk hebben jullie allemaal een goede start genomen! Ik alvast niet... Ik ben vrijdag in het ziekenhuis gesukkeld, omdat mijn catheter van de dialyse een beetje verkeerd zat. Dat kan gebeuren hé! Ze hebben het dan geopereerd, en nu is alles weer in orde, en sinds vandaag ben ik weer thuis! Vandaag was ik ook jarig, dus een fijn verjaardagscadeau, dat ik terug naar huis mocht! De deur van mijn kamer was mooi versierd, dankjewel daarvoor.... SOFIE!! Ja, de verpleging op B5 is echt wel super! Maar het eten is nog steeds zó vies! Ik zal er nooit aan kunnen wennen vrees ik!
Morgen moet ik weer naar school, en om naar boven te gaan, mag ik de lift nemen! :D
Alles gaat weer goed met me, maar mijn buik doet nog wel pijn van de operatie!
Volgend weekend krijgen jullie zeker meer nieuws!!

Groetjes, Nikky
X

13-01-2008 om 17:57 geschreven door nikkytje  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


Kei Welkom op mijn blog ! 'x


Over mijzelf
Ik ben Nikky, en gebruik soms ook wel de schuilnaam NikkyQuiRit©.
Ik ben een vrouw en woon in Lint (België) en mijn beroep is Student.
Ik ben geboren op 13/01/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Drum (niet op een drumstel, soort van fanfaredrum).
Ik ben getransplanteerd op 28 mei 2008, dat is dus nu bijna een jaar geleden !
Gastenboek
  • wij verlangen naar u
  • Kwam zomaar even langs Nikki!
  • Hier is broeder Everard!
  • Gelukkig dat je langs kwam!
  • Gefeliciteerd met je 16de verjaardag Nikky!

    Druk op de knop om een berichtje te schrijven!!


    Foto

    Archief per maand
  • 02-2011
  • 08-2010
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 10-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007

    Inhoud blog
  • Lang geleden
  • Nieuw blog .
  • Kerstvakantie gedaan..
  • Examens en 'peiling'
  • Kookdemo UZA
  • Veel te lang geleden !
  • Voornemen&NP-kamp
  • Lang geleden éh !
  • A very special day
  • Eindelyk nog eens echt goed nieuws!!

    Stuur me een mailtje

    Wil je mij e-mailen?? Druk dan op de knop 'Mail Nikky!!'


    Foto

    Zeker klikken !
  • bloggen.be
  • VlaVeNier
  • NVN-forums
  • weblog.startkabel.nl
  • Mijn Netlog pagina !
  • Mijn Hyves pagina !
  • Club Penguin
  • Dé fansite over Tram 21 !
  • EEN ANDER BLOG , ZEKER CHECKEN ! ;)

  • Een interessant adres?

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bbb
    www.bloggen.be/bbb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill
    www.bloggen.be/jennyen
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    celebritynews
    www.bloggen.be/celebri
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs