Ditis mijn grootste hobby. Vissen is mijn passie, vissen is mijn leve
n en daarom ben ik ontzettend graag aan het water om mijn hengeltje uit te gooien. Na een week van psychische druk en hard werken in de thuiszorg is dit mijn uitlaatklep om te relativeren en te onthaasten. Zo heerlijk verscholen tussen het riet, genietend van het kabbelende water en de geluiden uit de natuur om me heen. M’n hengeltje in de hand. Naast me een thermosfles koffie of een pakje Appelsientje en niet te vergeten mijn onafscheidelijke fototoestel. Hetdoet me even de dagelijkse beslommeringen vergeten. Heerlijk zo’n fijne sport, en voor zo weinig geld. Naast mijn passie voor het vissen ben ik een gedreven hengelsportbestuurder. Ik maak als commissaris deel uit van het bestuur van de NVVS de Nederlandse Vereniging Voor Sportvissers Federaties.
vissen is mijn passie, kdoe het 3keer in de week
nicolas coppens
ik ga eens iets vertellen over mijn hobby's
en mijn bezich heden..
mijn hobby's zijn : atlethiek (lopen , speerwerpen ..)
voetballen , fietsen , quadcrossen
en het belangerijkste natuurlijk:
mijn brommertjes natuurlijk enzo..
het is het eenigste in mijn leven wat ik graag doe,
war me intresseert. Ik sleutel aan de brommers
ik restoreer ze eigenlijk gans,wat houdt dat in :(carroserie)
brommer afschuren, grondlaag zetten , opnieuw afschuren
en dan ontvetten,en dan is de brommer klaar om gespoten te worden
maar het is niet alleen spuiten dat belangrijk is
je moet ook de verf mengen met de juiste verhoudingen
dat en schuren is eigenlijk het belangerijkste
van het restorreren van een brommer
je moet hem natuurlijk ook in een windstille ruimte zetten
zo kan je de brommer gemakkelijk spuiten
als je hem spuit moet je er natuurlijk ook nog een
primer op zetten , dit dient om de verf een beschermend laagje te geven
zo kan je brommer ook niet roesten
kzal een foto tonen van mijn zelf gespoten , geresstoreerde brommer .. hij is nog niet af hoor
nicolas
Ik ben verloren in de liefde van mijn leven
Ik ben verloren in de armen van de nacht
Zoveel gekregen zonder veel te geven
Ik verdwaal niet meer in het duister van de stad
Overwonnen zijn nu mijn grote angsten
Overwonnen overhandig ik mijn hart
Zonder angst, zonder problemen
In jouw handen bevindt zich nu mijn lot
Jij bent het leven
Jij bent de liefde
De liefde van mijn leven
Is dit toeval of gewoon dom geluk?
Ik ga het morgen van de daken schreeuwen
In elkaars armen zijn wij verdwenen
In ons hart zien wij elkaar terug
Jij bent het leven
Jij bent de liefde
De liefde van mijn leven
De liefde van mijn leven
khou echt van vespa's ik heb er zelf al 4 gehad (zie foto)
Vespa (S.p.A. Piaggio & Co., Genova.) is waarschijnlijk de meest bekende producent van scooters.
Piaggio is een Italiaans merk dat vanaf 1946 beroemd werd met de productie van scooters die de naam Vespa (wesp) kregen.
Oorspronkelijk was Piaggio een (oorlogs)vliegtuigbouwer die na de Tweede Wereldoorlog geen vliegtuigen meer mocht bouwen. Italië had immers gecollaboreerd met de Duitsers. Daarom besloot de Piaggio directie om hun productielijn om te vormen tot een scooterfabriek.
Vele vliegtuigonderdelen werden aanvankelijk gebruikt: zo was het voorwiel het neuswiel van de vroegere vliegtuigen, de motor was een aangepaste startmotor enz. Al snel werden deze scooters - ontworpen door Corradino d’Ascanio - populair in het naoorlogse Italië, waar grote behoefte aan eenvoudige transportmiddelen bestond. Vespa werd zo een merknaam.
In 1970 kwam ook het merk Gilera bij het Piaggio-concern, gevolgd door het merk Puch in 198
De Honda Dax is een kleine 50cc bromfiets aangedreven door een 4 takt motor en met kleine 10' wieltjes, er bestond ook een 70cc versie van. Zowel de 50cc bromfiets als de 72cc motorfiets-versie hadden een semi-automatische versnellingsbak met drie verhoudingen. In Japan en de Verenigde Staten werd ook een handgekoppelde 4-bak gebruikt.
Het model dateert van eind jaren zestig (OT), verdween een tijd om in modernere uitvoering terug te verschijnen eind de jaren tachtig (NT). De belangrijkste wijzigingen aan de moderne uitvoering was dat hij een 12V CDI ontsteking kreeg en een hydraulische voorvork. Er werden ook enkele veranderingen aangebracht aan de motor(eco-cilinderkop, andere drijfstang, andere overbrengingsverhoudingen,...) . In 1998 werd de laatste Honda Dax gemaakt. Nu bestaan er vele replica's van het model, vooral van Chinese makelij, Jincheng is de meest bekende ervan. Verder is er nog Skyteam, lifan, zongcheng en zeer veel onbekende namaak. Deze hebben meestal niet zo'n lange levensduur als de originele Honda, of bovengenoemde merken.
mij eerst auto ..van de jaren 80(mini cooper i love it !)
Eind jaren 50 had Leonard Lord, president dericteur van British Motor Corporation (BMC) de visie dat de markt behoefte had aan een nieuw soort auto, klein van buiten en groot van binnen.
In 1957 werd Alec Issigonis, die eerder faam vergaarde met de Morris Minor, aangesteld om een prototype te ontwikkelen van een auto voor vier, met een motor van BMC, die kleiner was dan de huidige auto’s uit de BMC bedrijven.
In juli 1958 nodigde Alec Issigonis zijn opdrachtgever uit om een proefrit te maken in een van de twee prototypes. Leonard Lord werd verrast door de combinatie van snelheid en weggedrag en gaf direct het groene licht voor voortzetting van het project.
De volgende stap was het opleveren van een productieversie; hiervoor kreeg men 12 maanden. De merken die in 1952 samen BMC oprichtten, Morris en Austin, brachten ieder onder eigen naam in augustus 1959 een model op de markt: de Austin Seven en de Morris Mini Minor. Productiefaciliteiten werden opgezet in Longbridge (Austin-fabriek) en Cowley (Morris-fabriek), waar in juni 1959 ongeveer 100 auto’s per week van de band rolden.
Een belangrijke naam in de geschiedenis van de Mini is die van John Cooper. Hij had veel ervaring met het opvoeren van de motor die in de Mini gebruikt werd doordat hij dezelfde krachtbron gebruikte in zijn racewagens. Door het toepassen van een dergelijke opgevoerde motor in de Mini was de Mini Cooper geboren. De Austin Mini Cooper en de Morris Mini Cooper verschenen in 1961.
De Mini kreeg in 1967 zijn eigen merknaam: Mini. De auto werd na het laten vallen van de Morris en Austin merknamen verkocht al rover
Porsche is zeer succesvol geweest in de verschillende takken van de autosport, met meer dan 23.000 overwinningen. Vooral bij sportautoraces, zoals de 24 uur van Le Mans, die Porsche 16 keer, meer dan welk ander bedrijf, heeft gewonnen, en in de Parijs-Dakar Rally. Ook veel privé teams hebben rijdend in een Porsche succes geboekt bij de 24 uur van Le Mans.
Porsche is met wisselend succes actief geweest in de Formule 1. Van 1958 tot 1964 wonnen ze maar 1 race, die in 1962 bij de Franse Grand Prix. Na bijna twee decennia kwam Porsche terug in de Formule 1 in 1983 tot 1986. Ze verschaften motoren onder het label Techniques d'Avant Garde (TAG) voor het Team McLaren. Hiermee werden twee constructeurstitels behaald in 1984 en 1985. In 1991 kwam Porsche opnieuw terug als motorleverancier met rampzalige resultaten. De door Porsche-motoren aangedreven auto's scoorden het hele seizoen geen punt. De helft van het aantal races kwalificeerden de auto's zich niet eens. Porsche heeft sindsdien niet meer deelgenomen aan de Formule 1.
Porsche heeft in Nederland een amateur raceklasse: Porsche ADPCR. En internationaal organizeren zij de Porsche Supercup.
Het was een warme zomerdag. Thuis was iedereen druk bezig met het klaar maken van hapjes en drankjes voor het barbecue feestje op mijn oma's thuin in turkije. Er was groot onrust in huis. Want na al die jaren dat de famillie ver van elkaar in het buitenland had gewoond hadden ze dit jaar gekozen om allemaal op vakantie te komen zodat iedereen weer elkaar kon zien. Ik had geen flauw iedee wie er allemaal zou komen. Ik kende al die mensen niet. Ik vond het ook dus nergens op slaan dat alles zo perfect moets zijn. We waren toch tenslotte famillie!!(die elkaar niet kende) Maar ja... In al dat drukte zat ik met mijn nichtje ergens in een hoekje op het terras. Zoals gewoonlijk lekker ver van al het drukte. Gezellig tegen elkaar aan, en alleen maar kijken naar wat er om ons heen gebeurde. Zonder een opmerking te maken. Stil in geachten. Ik weet niet wat mijn nichtje op dat moment aan het denken was. Maar ik had de hele tijd het gedachte in me hoofd zitten: wie ga ik zometeen allemaal zien?? Neven, nichten die ik nooit had gezien?? Die ik niet kende?? En toch famillie van was? Het was heel raar. Ik had altijd gedacht dat me famillie bestond uit de mensen om me heen. En wie ik niet kende en niet zag was een vreemde.
nicolas
Waarom Versta je me niet
Op een dag zag ik een echte mooi meisje op mijn school. Ik heb eerst een week moeten wachten voor kennismaking met haar. Na een week heb ik het kans had om met haar te praten, we vonden ons elkaar leuk, we waren goeie vrienden, maar men gevoelens waren sterker geworden voor haar, maar wanneer dat ik dat wou vertellen, moest zij altijd iets doen of zij moest door. Ik heb da zo paar maanden geprobeerd. Na paar maanden er is een nieuwe leerling gekomen in mijn klas, maar ik kende die jongen al paar jaren. Paar dagen na zag ik die meisje te praten met die nieuwe leerling, ik dacht dat zal wel gwn zijn. Maar na paar dagen hoor ik dat ze samen waren. Die minuut dat ik dat gehoord had was ik kapot en wanneer da ik haar zie, men hart zit vol met een grote haat. Maar ooit ga een dag komen da ik het macht heb.
nicolas
Liefde op het eerste gezicht
Doei he, tot zo! wel optijd komen he? ja doei!!
Lachend zwaait Lili die eigenlijk Lisanne heet haar vriend Jochem uit.
Langzaam fietst ze verder, denkend aan de komende middag. Ze gaat met Jochem naar Giethoorn, daar gaan ze een bootje huren. Dat word zo romantisch, denkt Lili. Lili heeft nog nooit gezoent en ze hoopt dat ze nu een keer gaat zoenen. Hoe gaat dat eigenlijk, denkt ze, hoe smaakt het? Hopelijk komt ze dat vanmiddag te weten. Denkend aan vanmiddag komt ze thuis, haar moeder is nog aan het werk en haar vader zal wel weer eens weg zijn met zijn vrienden. Sinds haar vader is ontslagen komt hij steeds vaker dronken thuis van de uitstapjes met zijn vrienden. Maja, niet aan denken anders bederft ze haar romantische boottochtje nog, vanmiddag.
x3 nicolas
Verraden
Ik nam de pen op en begon de woorden neer te schrijven die ik nochtans haatte, maar waarvan ik dacht dat ze nodig waren. Het betekende voor mij niet alleen een ontlading van al die opgekropte woede gedurende de voorbije weken maar ik beschouwde dit als een mijn laatste eerbewijs aan een goed mens die ik nu mis: mijn vader. Mijn naam is Peter Dardenne, ik ben gepensioneerd en de oudste van vier broers. Ik heb mijn vader een paar maanden geleden verloren en de omstandigheden van zijn verdwijnen lijken mij nog steeds verdacht en vreemd. Mijn familie was voor mij steeds het belangrijkste op aarde, tot op de dag van vaders plotselinge dood, tot op het ogenblik ik bepaalde bedenkelijke gebeurtenissen observeerde tijdens zijn laatste levensdagen, zijn begrafenis en wat er op volgde.
Ik begon met te schrijven
nicolas
Het heeft zo moeten zijn.
Mijn vriendin had een vriendje en die kwam op bezoek, maar het was nog maar net aan dus ze was een beetje zenuwachtig en vroeg of ik erbij wilde blijven. Dat deed ik, toevallig had haar vriendje ook een vriend bij zich. En toen ik hem zag was ik meteen verkocht. Hij was zo knap en zo leuk en aardig. Ik durfde hem bijna niet aan te kijken, maar ja wat zou hij nou in iemand als ik zien.
Een paar weken later stond de vriend van mijn vriend mijn vriendin op de stoep, voor mij. Het bleek dat hij me toch wel errug leuk vond. Maar ja ik had ondertussen ook al wel gehoord dat hij wel al een vriendinnetje had, maar ja nu was hij wel hier voor mij.
Zo ging het iedere keer, hij bleef maar komen voor mij, maar bleef ook zn vriendin houden. Er gebeurde verder niets het heeft zeker een paar maanden geduurd voordat we voor het eerst kuste. Maar als we samen waren was het niks anders dan gevoel en het was goed. Ik noemde hem mijn prins op het witte paard en hij noemde mij zijn prinsesje. We waren het erover eens dat we nooit samen zouden zijn, want hij zou nooit bij zijn vriendin weggaan.
nicolas
Het leven kan echt oneerlijk zijn!
Epiloog
Door dit alles kreeg ik opeens een andere kijk op het leven. Ik ging nadenken over waarom we hier zijn. Waarom leven we? Waarvoor? Toen ik Bres sprak op msn zei hij wat hij erover dacht. En dat was het, dat was het antwoord. Hij zei : "Weetje Kaar, daar denk ik ook wel eens over na. Maar je hebt toch van die momenten dat je daar helemaal niet meer over nadenkt? Als je heel gelukkig bent... Bijvoorbeeld toen ik heel lang geleden met jou stond, voor mijn huis. Daarvoor zijn we naar de bios geweest, hadden we een film bij mij gekeken, maar na al die dagen hadden we nog steeds niet gezoend en toen je voor mijn huis stond en mij opeens zoende... Op het moment zelf en daarna dacht ik even niet meer aan die vraag. En dat zijn de momenten waar ik voor leef..."
En die 2 maanden met Joost heb ik geen 1 keer aan die vraag gedacht... Dat waren de momenten waar ik voor leefde! Tot nu toe de mooieste tijd van mijn leven...
jah oneerlijk !
afscheid
Proloog
De blauwe lucht boven de zee wordt langzaam roze. De zon verdwijnt langzaam in de zee en met de volgende slok verdrink ik mijn verleden, mijn pijn, mijn gevoelens. Als ik naar de wolken kijk zie ik het lieve gezichtje samen met de zon in de zee verdwijnen. Alles lijkt verdwenen, niks heb ik meer, niks kan ik meer krijgen. Het beste wat ik ooit in mijn leven heb gehad is weg en komt niet meer terug, en het stomme van dit allemaal is, dat het mijn eigen schuld is, helemaal mijn eigen schuld. Als ik niet zo stom was zou ik nu gelukkig zijn geweest. Hier sta ik dan. Nooit gedacht dat het zo zou eindigen, mijn leven, dat zo mooi begon. Niemand zou geloven dat ik het zo zou laten aflopen maar wat heeft het allemaal nog voor zin? Wat heeft het liegen nog voor zin? Mijn leven was niks en wat is mijn leven in vredesnaam nu nog waard? Ik weet dat niemand er antwoord op weet en ik weet dat niemand zou willen antwoorden aangezien het mijn leven zou verwoesten maar nee, dat had ik zelf al gedaan. Omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik gek ben, schrijf ik mijn verhaal nu op, later wil ik dat mensen weten hoe ik hier kwam, op dit punt van mijn leven en waarom ik het doe. Mijn verhaal begint met een brief die ik wel duizend keer opnieuw heb geschreven maar nooit wilde versturen, tot de dag van vandaag.
xnicolas
ik ben gisteren (zondag) naar de chiro geweest het was echt super leuk we zijn met een groep van 14 naar halle geweest :super leuk dan hebben we mini voetbal gespeeld en we hebben ook nog hokey gespeeld dan hebben we ook nog wat gesprongen in het springkasteel -d we zijn dan ook nog iets gaan drinken en daarna hebben we ook nog iets gaan eten mmm lekker die frietjes -d
We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen. Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.
U kan dit zelf helemaal aanpassen. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'. Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.
Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Druk vervolgens op 'Toevoegen'. U kan nu de titel en het bericht ingeven.
Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'. Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!'). Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd. U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.
Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op. Klik vervolgens op 'Instellingen'. Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.
WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
- Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.
WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
WAT IS DE "WAARDERING"?
Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!
Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt. Het is gewoon zoals je het zélf wenst. Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed. Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.
Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat. Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard.
Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.
Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.
Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".
Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen. In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.