|
.
FM parfum is parfum van een hoogwaardige kwaliteit.
Onze producten hebben alleen maar een nummer. Bijvoorbeeld nummer 5, welke geur is geïnspireerd door de bekende geur.... van het merk ....!
Waarbij opgemerkt kan worden dat je bij deze parfums alleen betaald voor de inhoud in het flesje,
vandaar kan FM de parfums zo laag mogelijk aanbieden.
Waarom zou u kiezen voor FM producten? Het flesje van de "originele" parfum is toch veel fraaier en sierlijker van vorm? En de verpakking waarin dat mooie flesje zit opgeborgen straalt toch ook veel meer uit? En vergeet vooral ook niet de naam die op het flesje en op de verpakking staat! Daar draait het toch om?
Aan de andere kant
- waarom zou u betalen voor een naam die niet ruikt (u draagt immers de geur en niet de naam...)
- waarom zou u betalen voor een flesje die u weggooit als het leeg is (u draagt immers de geur en niet het flesje...)
- waarom zou u betalen voor de verpakking die u al weggooit bij het uitpakken van het flesje
- waarom zou u moeten meebetalen aan de inrichting van de winkels en reclamecampagnes van de dure merken
Heeft u hier een antwoord op?
Als mensen tegen u zeggen "wat ruikt u lekker" dan bedoelen ze toch de geur die ze ruiken en toch niet de naam op het flesje of de verpakking waarin het flesje zit?
De producten van de FM-Group doen beslist niet onder voor de producten van de (erg) dure en bekende merken. Sterker nog: onze parfumconcentraten komen in de meeste gevallen uit dezelfde fabriek (Drome - München). Bovendien is het percentage parfumconcentraat in onze parfums hoger dan in de originele geuren! Wij verkopen (eau de)parfum in tegenstelling tot de eau de toillette die u in de winkel koopt.
Het is namaak wordt vaak gezegd. Nee, natuurlijk niet! Namaak is bij de wet verboden. Bij namaak doet de verkoper voorkomen dat hij of zij de originele producten verkoopt. In werkelijkheid wordt rommel verkocht en wordt misbruik gemaakt van de gedeponeerde merknamen zoals die zijn vastgelegd door de fabrikanten. Alleen al het feit dat onze klanten voor een volgende bestelling terugkomen zegt al genoeg. Mond-tot-mond reclame: de beste reclame die er is. Daar kunnen wij niet tegen adverteren!
Het antwoord op de vraag boven aan deze pagina is dus zowel ja en nee!
- Nee: voor wat betreft de kwaliteit
- Ja: voor wat betreft de prijs!
In deze tijd is alles al duur genoeg. De kosten voor levensonderhoud rijzen de pan uit en ieder euro-dubbeltje wordt meermalen omgedraaid voordat deze wordt uitgegeven. Wilt u toch in deze dure tijd lekker ruiken dan kunnen de uitstekende producten van de FM-Group een uitkomst bieden. Ons motto is dan ook:
Uitstekende geuren tegen messcherpe prijzen!
09-06-2009, 13:48 geschreven door Caro 
|