Vandaag (19/06/2013) is het precies nog 7 kalenderdagen en we vertrekken richting Las Vegas. Onze kamers zijn gereserveerd in Hotel/Casino The Orleans en alle voorschotten zijn betaald. Waarvoor dank !!!!
Ik heb 3 kamers gereserveerd. Hieronder vind je de verdeling van de kamers :
-Kamer 1 : Richard Diana Ben Wim.
-Kamer 2 : Jimmy Dennis - Cindy Laura
-Kamer 3 : Jaap Maaike
Zoals beloofd stuur ik ter herinnering nogmaals de informatie door omtrent de betalingen voor de kamers.
Vooreerst volgende opmerkingen :
-Elke kamer betaald een verschillend bedrag. Dit heeft te maken met het aantal personen op de kamer. Hoe meer personen op 1 kamer, hoe meer het dagbedrag bedraagt.
-Igor en Lieve hebben zelf hun kamer gereserveerd, waarvoor dank.
-De definitieve plaatsen van de kamers worden bepaald tijdens de check-in. Hierdoor kan het zijn dat wij mogelijks in verschillende gangen onze kamers hebben.
Het resterende bedrag moet betaald worden tijdens de check-in in het hotel. Iedereen geeft op dinsdag 25 juni op het vliegtuig richting Atlanta het verschuldigde bedrag aan mij. Ik zal het geld verzamelen, zodat de betaling van de kamers vlot kan verlopen. Wie hoeveel moet betalen kan je terugvinden in het bestand in bijlage (Hotel bedrag zie groen cellen). Met uitzondering van het voorschot (voor de eerste nacht) moet er geen geld worden overgeschreven op het centrale rekeningnummer. Het verschuldigde bedrag wordt cash betaald op het vliegtuig (zie hiervoor). Opgelet ! De bedragen in het Excel zijn uitgedrukt in Dollar ($). Het is de bedoeling om het verschuldigde bedrag in dollars te geven en dus niet in Euro (). Normaal zijn dit definitieve bedragen. Mogelijks kan er nog een guest fee ($ 6,00 + tax) bijkomen. Bij de check-out kan er nog een bijkomend bedrag worden gevraagd voor extra diensten (internet, drank minibar, ). Dit moet bij de check-out betaald worden door de persoon zelf.
Info voor de Belgische delegatie :
Op dinsdag 25 juni vertrekken Igor, Lieve en Wim vanuit Brugge naar Brussels Airport. We nemen de trein om 06u36 (IC1506) richtingen Tongeren. Met deze trein arriveren wij om 07u00 in Gent Sint-Pieters waar Ben ons vervoegt. In Gent Sint-Pieters stappen wij over, waar wij om 07u15 vertrekken met de trein richting Antwerpen Centraal (IC3605). De trein arriveert om 08u09 in Brussel Nationale Luchthaven. Daar zullen Richard, Diana, Cindy, Laura, Jaap en Maaike ons vervoegen, om dan samen richting Las Vegas te gaan.
Bij vragen of onduidelijkheden kan je steeds mailen naar info@jeffspeakman.be of bellen op het nummer +32(0)495/52.16.38.
Vandaag (05/06/2013) is het precies nog 21 kalenderdagen en we vertrekken richting Las Vegas. Onze kamers zijn gereserveerd in Hotel/Casino The Orleans en alle betalingen hiervoor zijn uitgevoerd.
Ik heb 3 kamers gereserveerd. Hieronder vind je de verdeling van de kamers :
-Kamer 1 : Richard Diana Ben Wim.
-Kamer 2 : Jimmy Dennis - Cindy Laura
-Kamer 3 : Jaap Maaike
Zoals beloofd stuur ik ter herinnering nogmaals de informatie door omtrent de betalingen voor de kamers. Omdat Dennis Stellaard samenslaapt op de kamer van Jimmy, Cindy en Laura wordt de prijs per persoon goedkoper.
Vooreerst volgende opmerkingen :
-Elke kamer betaald een verschillend bedrag. Dit heeft te maken met het aantal personen op de kamer. Hoe meer personen op 1 kamer, hoe meer het dagbedrag bedraagt.
-Igor en Lieve hebben zelf hun kamer gereserveerd, waarvoor dank.
-De definitieve plaatsen van de kamers worden bepaald tijdens de check-in. Hierdoor kan het zijn dat wij mogelijks in verschillende gangen onze kamers hebben.
Het resterende bedrag moet betaald worden tijdens de check-in in het hotel. Bij de reservatie van de kamers heb ik mijn Visa-kaart gebruikt. Daarom wil ik volgende duidelijke aanspraken maken. Als deze afspraken niet gemaakt worden, kom ik in een financieel moeilijke situatie. Onder het moto GOEIE AFSPRAKEN MAKEN GOEIE VRIENDEN volgende richtlijnen.
1)Betaling resterend bedrag Iedereen geeft op dinsdag 25 juni op het vliegtuig richting Atlanta het verschuldigde bedrag aan mij. Ik zal het geld verzamelen, zodat de betaling van de kamers vlot kan verlopen. Wie hoeveel moet betalen kan je terugvinden in het bestand in bijlage (Hotel bedrag zie groen cellen). Met uitzondering van het voorschot (voor de eerste nacht) moet er geen geld worden overgeschreven op het centrale rekeningnummer. Het verschuldigde bedrag wordt cash betaald op het vliegtuig (zie hiervoor). Opgelet ! De bedragen in het Excel zijn uitgedrukt in Dollar ($). Het is de bedoeling om het verschuldigde bedrag in dollars te geven en dus niet in Euro (). Normaal zijn dit definitieve bedragen. Mogelijks kan er nog een guest fee ($ 6,00 + tax) bijkomen. Bij de check-out kan er nog een bijkomend bedrag worden gevraagd voor extra diensten (internet, drank minibar, ). Dit moet bij de check-out betaald worden door de persoon zelf.
Gelieve de verschuldigde bedragen tijdig te betalen, want ik sta borg voor jullie.
Bij vragen of onduidelijkheden kan je steeds mailen naar info@jeffspeakman.be of bellen op het nummer +32(0)495/52.16.38. Om misverstanden te vermijden wordt dit bericht als herinnering nogmaals doorgestuurd op 12 juni 2013.
Ik mag zeggen dat we in een laatste rechte lijn zitten voor onze trip naar Las Vegas !!!! Daarom wordt het dringend tijd om onze ESTA in orde te brengen. Mijn aangifte is reeds in orde. Op basis van mijn aangifte heb ik het document in bijlage opgemaakt.
Mag ik vragen om het document in alle eerlijkheid in te vullen, zodat we geen problemen hebben bij Homeland Security.
De kostprijs is $ 14.00. Ik heb van iedereen nog genoeg budget om dit te betalen.
Gelieve het formulier ten laatste tegen woensdag 12 juni volledig ingevuld terug te sturen naar wim.lambert@admb.be.
Vandaag (15/05/2013) is het precies nog 42 kalenderdagen en we vertrekken richting Las Vegas. Onze kamers zijn gereserveerd in Hotel/Casino The Orleans en alle betalingen hiervoor zijn uitgevoerd.
Ik heb 3 kamers gereserveerd. Hieronder vind je de verdeling van de kamers :
-Kamer 1 : Richard Diana Ben Wim.
-Kamer 2 : Jimmy Dennis - Cindy Laura
-Kamer 3 : Jaap Maaike
Zoals beloofd stuur ik ter herinnering nogmaals de informatie door omtrent de betalingen voor de kamers.
Vooreerst volgende opmerkingen :
-Elke kamer betaald een verschillend bedrag. Dit heeft te maken met het aantal personen op de kamer. Hoe meer personen op 1 kamer, hoe meer het dagbedrag bedraagt.
-Igor en Lieve hebben zelf hun kamer gereserveerd, waarvoor dank.
-De definitieve plaatsen van de kamers worden bepaald tijdens de check-in. Hierdoor kan het zijn dat wij mogelijks in verschillende gangen onze kamers hebben.
Het resterende bedrag moet betaald worden tijdens de check-in in het hotel. Bij de reservatie van de kamers heb ik mijn Visa-kaart gebruikt. Daarom wil ik volgende duidelijke aanspraken maken. Als deze afspraken niet gemaakt worden, kom ik in een financieel moeilijke situatie. Onder het moto GOEIE AFSPRAKEN MAKEN GOEIE VRIENDEN volgende richtlijnen.
1)Betaling resterend bedrag Iedereen geeft op dinsdag 25 juni op het vliegtuig richting Atlanta het verschuldigde bedrag aan mij. Ik zal het geld verzamelen, zodat de betaling van de kamers vlot kan verlopen. Wie hoeveel moet betalen kan je terugvinden in het bestand in bijlage (Hotel bedrag zie groen cellen). Met uitzondering van het voorschot (voor de eerste nacht) moet er geen geld worden overgeschreven op het centrale rekeningnummer. Het verschuldigde bedrag wordt cash betaald op het vliegtuig (zie hiervoor). Opgelet ! De bedragen in het Excel zijn uitgedrukt in Dollar ($). Het is de bedoeling om het verschuldigde bedrag in dollars te geven en dus niet in Euro (). Normaal zijn dit definitieve bedragen. Mogelijks kan er nog een guest fee ($ 6,00 + tax) bijkomen. Bij de check-out kan er nog een bijkomend bedrag worden gevraagd voor extra diensten (internet, drank minibar, ). Dit moet bij de check-out betaald worden door de persoon zelf.
Gelieve de verschuldigde bedragen tijdig te betalen, want ik sta borg voor jullie.
BERICHT voor Richard, Jaap en Dennis. Ik heb afgesproken met Anto dat wij ons examengeld zullen betalen bij de officiële inschrijving in het kamp (lees Las Vegas). Het examengeld bedraagt $ 250,00. Je hebt de mogelijkheid om een duplicaat te vragen van je diploma. Dit kost $ 50,00 extra. Wij (Richard, Jaap, Dennis en ik) hebben beslist om dit niet te doen.
Bij vragen of onduidelijkheden kan je steeds mailen naar info@jeffspeakman.be of bellen op het nummer +32(0)495/52.16.38. Om misverstanden te vermijden wordt dit bericht als herinnering nogmaals doorgestuurd op 12 juni 2013.
Ik heb gisteren (21/02/2013) een stap dichter gezet naar onze reis naar Las Vegas. Onze kamers zijn gereserveerd in Hotel/Casino The Orleans. Zie onderaan de bevestigingen van de reservatie van de kamers. De kamers zijn pas definitief gereserveerd, van zodra de eerste nacht betaald is. De betaling wordt geregeld via mijn Visa-kaart.
Ik heb 3 kamers gereserveerd. Hieronder vind je de verdeling van de kamers :
-Kamer 1 : Richard Diana Ben Wim.
-Kamer 2 : Jimmy Cindy Laura
-Kamer 3 : Jaap Maaike
Zoals je hierboven kan lezen moet ik via mijn Visa-kaart de eerste nacht betalen. Ik heb per kamer 1 persoon aangeduid die het bedrag van de eerste nacht moet overschrijven op rekeningnummer IBAN BE23 0353 4202 7091 BIC GEBABEBB. Gelieve in de mededeling het volgende te vermelden eerste nacht The Orleans 2013 + naam van betrokkenen.
Het gaat om volgende personen :
-Kamer 1 : Wim bedrag = 71,68
-Kamer 2 : Jimmy bedrag = 54,88 gelieve dit bedrag vóór vrijdag 1 maart 2013 te storten
-Kamer 3 : Jaap bedrag = 38,08 gelieve dit bedrag vóór vrijdag 1 maart 2013 te storten
Volgende opmerkingen :
-Elke kamer betaald een verschillend bedrag. Dit heeft te maken met het aantal personen op de kamer. Hoe meer personen op 1 kamer, hoe meer het dagbedrag bedraagt.
-Igor en Lieve hebben zelf hun kamer gereserveerd, waarvoor dank.
-Ik heb tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen van Jeroen. Daarom heb ik geen rekening gehouden met Jeroen ivm. de inschrijving van het kamp en het hotel.
-De definitieve plaatsen van de kamers worden bepaald tijdens de check-in. Hierdoor kan het zijn dat wij mogelijks in verschillende gangen onze kamers hebben.
Het resterende bedrag moet betaald worden tijdens de check-in in het hotel. Bij de reservatie van de kamers heb ik mijn Visa-kaart gebruikt. Daarom wil ik volgende duidelijke aanspraken maken. Als deze afspraken niet gemaakt worden, kom ik in een financieel moeilijke situatie. Onder het moto GOEIE AFSPRAKEN MAKEN GOEIE VRIENDEN volgende richtlijnen.
1)Betaling eerste nacht De aangeduide personen betalen de eerste nacht vóór vrijdag 1 maart 2013.
2)Betaling resterend bedrag Iedereen geeft op dinsdag 25 juni op het vliegtuig richting Atlanta het verschuldigde bedrag aan mij. Ik zal het geld verzamelen, zodat de betaling van de kamers vlot kan verlopen. Wie hoeveel moet betalen kan je terugvinden in het bestand in bijlage (Hotel bedrag zie groen cellen). Met uitzondering van het voorschot (voor de eerste nacht) moet er geen geld worden overgeschreven op het centrale rekeningnummer. Het verschuldigde bedrag wordt cash betaald op het vliegtuig (zie hiervoor). Opgelet ! De bedragen in het Excel zijn uitgedrukt in Dollar ($). Het is de bedoeling om het verschuldigde bedrag in dollars te geven en dus niet in Euro (). Normaal zijn dit definitieve bedragen. Mogelijks kan er nog een guest fee ($ 6,00 + tax) bijkomen. Bij de check-out kan er nog een bijkomend bedrag worden gevraagd voor extra diensten (internet, drank minibar, ). Dit moet bij de check-out betaald worden door de persoon zelf.
Gelieve de verschuldigde bedragen tijdig te betalen, want ik sta borg voor jullie. Dit betekent als jullie niet betalen ik in financiële moeilijkheden kom. Vergeet niet dat het telkens om grote bedragen gaat. Momenteel sta ik borg voor een totaal bedrag van 3295,06. Ik moet al dat geld zien te verzamelen via jullie.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie hiermee rekening houden. Enorm bedankt voor het tijdig betalen en jullie respect.
BERICHT voor Richard en Jaap. Ik heb afgesproken met Anto dat wij ons examengeld zullen betalen bij de officiële inschrijving in het kamp (lees Las Vegas). Het examengeld bedraagt $ 250,00. Je hebt de mogelijkheid om een duplicaat te vragen van je diploma. Dit kost $ 50,00 extra. Richard en ik hebben beslist om dit niet te doen. Jaap als jij dit wel wil, gelieve dit dan door te geven aan mij. Ik zal dit dan doorgeven aan Anto. Voorlopig heb ik gezegd dat jij geen duplicaat wenst.
BERICHT aan Jaap. Anto vroeg om de namen door te geven van de mensen die examen afleggen en voor welke graad. Ik heb aan Anto gevraagd om de volgende naam op te nemen op je diploma
Jacob Noordermeer ipv. Jaap Noordermeer. Is dat OK ? Mocht je dit niet willen, gelieve dit dan door te geven aan mij. Dan doe ik het nodige om dit te wijzigen naar . OK ?
Ik heb je kamer in The Orleans gereserveerd onder de naam Jacob Noordermeer. Zo vermijden we nodeloze problemen.
Bij vragen of onduidelijkheden kan je steeds mailen naar info@jeffspeakman.be of bellen op het nummer +32(0)495/52.16.38. Om misverstanden te vermijden wordt dit bericht als herinnering nogmaals doorgestuurd op 12 april 2013, 16 mei 2013 en 12 juni 2013.
Jeff Speakman heeft eindelijk het programma voor de World Martial Arts Event bekendgemaakt. Het programma ziet er terug fantastisch uit !! De lesgevers tijdens het seminarie zijn :
Ik ben momenteel bezig met Hotel/Casino The Orleans om specifieke informatie (prijzen, verdeling kamers) te krijgen voor onze kamers. In de informatie van Jeff Speakman vind je de prijzen geldig tijdens het Camp. Ik informeer momenteel naar de prijzen buiten het Camp. Van zodra alle informatie beschikbaar is, informeer ik jullie hierover en kunnen wij boeken. Ik zorg voor het boeken van de kamers. Het afrekenen van de overnachtingen gebeurt bij het uitchecken in het Hotel zelf.
Zoals afgesproken wil ik zorgen voor het inschrijven van jullie deelname aan het kamp/wedstrijden.
Om alles vlot te laten verlopen stel ik het volgende voor. Jullie sturen het ingevulde inschrijvingsformulier door naar info@jeffspeakman.be of geeft deze aan mij. Voor de Vlaamse deelnemers mag je deze ook persoonlijk afgeven tijdens de les. Voor de Nederlandse deelnemers kan je deze afgeven op zaterdag 16 februari. Ik ben dan aanwezig in de school van Richard Baarspul. Het verschuldigde bedrag wordt gestort op een gezamenlijke rekeningnummer (IBAN BE23 0353 4202 7091 BIC GEBABEBB). Gelieve in de mededeling het volgende te vermelden inschrijving Camp 2013 + naam van betrokkenen. Ik zal instaan voor de betalingen via mijn persoonlijke Visa. De bedragen vermeld op het inschrijvingsformulier zijn Exclusief taxen. Ik zou daarom voorstellen om het bedrag in $ te betalen in . Dus als er $ 199,00 staat verwacht ik 199,00. Dan heb ik normaal voldoende geld om het camp te betalen. Het eventuele overschot wordt terugbetaald, van zodra het bedrag van mijn Visa-rekening afgaat.
Ik verwacht het verschuldigde bedrag EN jullie inschrijvingsformulier ten laatste tegen zondag 17 februari 2013. Ikzelf zorg op maandag 18 februari voor de inschrijvingen. Indien jullie zelf voor de inschrijving willen zorgen, gelieve dit dan duidelijk te vermelden in jullie mail. Sowieso wil ik van iedereen het inschrijvingsfomulier. Ik neem dit dan mee richting Las Vegas en hebben we iets in handen bij eventuele vragen vanuit de organisatie.
In bijlage vinden jullie mijn inschrijvingsformulier (zie Wim Lambert Inschrijvingsformulier JS Event 2013.pdf) als voorbeeld. Het onderdeel Method of payment heb ik niet ingevuld. Ik regel dit dan met de organisatie zelf.
Omwille van het hoge bedrag (12 x 199,00 EUR = 2388,00 EUR) zal ik jullie pas inschrijven van zodra het geld binnen is. Alvast bedankt om hiermee rekening te houden.
Voor verdere vragen kan je mijn steeds bereiken via de contactgegevens in de rechterkolom.