25 oktober 2018
Mijn 4de dag op Aldi NV zit er ook al weer op.
Mijn dag begon op de afdeling goederen ontvangst die zich in
het magazijn bevindt. Op de GO
Administratie kreeg ik allerlei informatie van Jordy Strummeyer. Daar zag ik
ook hoe alles in z’n werk ging en hoe men de goederen aanneemt, leverbonnen controleert
van de leveranciers en naziet of het aantal van de aangeleverde goederen
correct is en of er geen breuk of schade is.
Vanaf 10u30 zat ik weer op de Boekhouding en heb ik de
opdracht gekregen om de leveranciersnummers op te zoeken, ze op de facturen te
noteren en ze dan ook weer van klein naar groot te sorteren.
Om 13 u was ik klaar met de opdracht en kreeg ik een nieuwe
opdracht, namelijk de geboekte facturen uit de mappen halen en ze opnieuw
sorteren volgens leveranciersnummer.
Ik was klaar met de laatste opdracht en mocht daarna naar de
dienst Inkoop waar ik ook de nodige uitleg kreeg. Daar mocht ik prijsveranderingen controleren
en memo’s klasseren. Toen zat mijn dag
erop en mocht ik naar huis.
|