Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • De afvalrace gaat door
  • Recentere Poezie
  • never judge a day before it's over?
  • een beetje poezie
  • Mannen in de supermarkt
    Archief per maand
  • 02-2009
  • 06-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
    Paar leuke sites
  • mijn site
  • mijn fotosite
  • site van de ranch waar ik barrelrace doe
  • ranch waar veel gefeest wordt!
  • We zijn de 17de week van 2024
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kinderwereld
    www.bloggen.be/kinderw
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wijdoenhet
    www.bloggen.be/wijdoen
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ikke_lieve
    www.bloggen.be/ikke_li
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Nabor
    *dreams do come true*
    Die dingen des levens waar iedereen zich in herkent :)
    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.au?
    maandagavond, 23u, ik kan de slaap niet vatten... zenuwen...
    het beeld van wat ik denk dat het gaat zijn, spookt door mijn hoofd...
    maak je geen zorgen, sus ik mezelf, het zal wel meevallen...

    dinsdagochtend half7, ik word wakker... vandaag de grote dag!
    wat duurt het lang, nu is het nog maar 8u...
    dan vertrek ik maar vast naar de les, dat zal mijn zinnen wel wat verzetten!
    pfff die les is saai en duurt zo lang...
    nog 2uurtjes en het is zo ver!
    eindelijk de les is gedaan... nog een half uurtje voor... brrr krijg de kriebels, ga ik nog wel durven?

    dinsdagmiddag kwart voor 12... ik haal hendrik op en we vertrekken...
    ik kan niet zwijgen van de zenuwen, ik zoek uitvluchten om niet te vlug ter plaatse te zijn, neem omwegen door heel Hasselt...

    dinsdagmiddag kwart na 12... het is zo ver! ik kan niet meer terug, ik wil niet meer terug...
    hendrik zet zich relaxed zeer in de wachtzaal en ik wordt mee naar achter genomen...
    ik waarschuw hem dat ik wel wat zenuwen heb...
    1 minuut later is het écht zo ver! hier heb ik zo lang naar uitgekeken, van gedroomd, ik durf het!
    op de laatste moment denk ik: neee, ik durf niet!
    anderhalve seconde later... het is gedaan, het is voorbij, ik ben er vanaf.
    was ik hier zo zenuwachtig, zelfs bang, voor?
    wauw :D
    ik kan niet stoppen met lachen, zo blij ben ik.... ik loop naar buiten en roep naar hendrik: Hendrik, ik heb ze! ik heb eindelijk mijn tongpiercing!!


    nu zijn we 2 dagen verder, 48 uur om precies te zijn... geen seconde pijn gehad, veel ijsjes en yoghurt...
    nog geen spijt, in tegendeel, héél fier op mezelf :D
    danku voor de steun Hendrik!

    12-06-2008 om 13:00 geschreven door Nabor  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)


    Foto




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Hoihoi! Welkom en veel leesplezier!!! Laat je even iets achter in mijn gastenboek? ;) Je kan me ook bezoeken op www.ever
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sodacomics
    www.bloggen.be/sodacom
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jojo91
    www.bloggen.be/jojo91
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs