Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    27-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval

    Op de Engelsesteenweg in Doel is zaterdagavond een motorrijder om het leven gekomen bij een ongeval.

    De man verloor om een nog onbekende reden de controle over zijn voertuig op het kruispunt van de Engelsesteenweg en de Scheldemolenstraat.

    De motor begon te slippen en knalde tegen een verkeersbord.

    Een ziekenwagen en een MUG-team kwamen nog ter plaatse maar voor de man kon geen hulp meer baten.

    Het slachtoffer is een jongeman uit het Nederlandse Ossenisse.

    Mogelijk ligt overdreven snelheid aan de basis van het ongeval.

    De laatste tijd wordt het Scheldedorp elk weekend overspoeld door ramptoeristen waaronder ook heel wat Nederlanders.

    De dorpelingen klagen al langer de overlast aan.

    Regelmatig vinden er illegale auto- en motortreffens plaats.

    27-04-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Amper twintig jaar was de Franse Manon toen ze op 21 maart 2014 het slachtoffer werd van een motorongeval.

    Intussen zijn we bijna een jaar verder en heeft Manon maar één boodschap: het ongeval heeft haar niet klein gekregen.

    In een aangrijpende video op Facebook toont Manon hoe ze de draad van haar dagelijkse leventje weer oppikt, ook al is haar linkerarm volledig verlamd.

    Kleine dingen, zoals een beha of sokken aandoen, kosten haar veel moeite.

    En dat is lang nog niet alles. ‘Ik leef dagelijks met zenuwpijn, waardoor mijn lijden niet enkel fysiek is.

    Ook mentaal is het moeilijk, want mijn lichaam is zwaar toegetakeld en is sneller moe dan vroeger.

    Maar ik heb het aanvaard’, vertelt ze.

    Afsluiten doet ze met een belangrijke boodschap voor anderen in het verkeer.

    ‘We zijn niet onaantastbaar op de weg.

     Tijdens de 30 seconden waarin ik dat geloofde, raakte ik gekwetst voor het leven.

    Dat wil je niet, dus rijd langzaam en voorzichtig’, klinkt het.



    Bijlagen:
    http://http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150304_01561193   

    03-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De politie heeft de motorrijder gevat die twee weken geleden een kilometer lang op één wiel over de Brusselse Ring reed met 120 kilometer per uur.

    Op een tweede filmpje dat van de man gemaakt werd, was zijn nummerplaat wel leesbaar.

    Hierdoor kon hij geïdentificeerd worden.

    Het eerste filmpje, gemaakt door een automobilist die het zag gebeuren, was niet bruikbaar omdat de nummerplaat niet leesbaar was.

    Het incident werd echter ook nog door een andere automobilist gefilmd. En op dat filmpje is de nummerplaat wel duidelijk leesbaar.

    "Uit de beelden hebben ze een nummerplaat kunnen destilleren en dan is de man uitgenodigd voor verhoor", bevestigt Peter De Waele, woordvoerder van de federale politie.

    "Op zich kan hij een kleine boete krijgen, maar het zou ook kunnen dat er later beslist wordt dat de motor verbeurd verklaard wordt."

    De dertiger uit Brussel is een motorfreak.

    "Hij doet deze kunstjes normaal gezien op privéterrein, maar hij heeft zich toen naar eigen zeggen laten gaan en dat ook op de openbare weg gedaan.

    Dat is een inbreuk waar wij niet mee lachen."

    Of de man die het filmpje opnam zich gaat melden, is nog maar de vraag, want hij filmde tijdens het rijden en is daardoor zelf in overtreding.

    Gek genoeg valt deze overtreding onder hetrzelfde artikel van de wegcode en hangt de filmer dezelfde boete boven het hoofd...

    03-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder verongelukt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bij een ongeval op de E19 van Antwerpen naar Brussel is dinsdagavond een motorrijder om het leven gekomen.

    De man werd ter hoogte van afrit Weerde, een deelgemeente van Zemst, aangereden door een personenwagen.

    De omstandigheden waarin het ongeval plaatsvond zijn momenteel nog niet duidelijk, verder onderzoek zal meer duidelijkheid moeten brengen.

    De afrit werd alvast versperd, zodat de verkeersdeskundige de nodige vaststellingen kon doen.

    Ook over de identiteit van de motorrijder is nog niets bekend.

    12-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Iedereen kent wel de acteerkwaliteiten van Orlando Bloom, maar weinigen zijn bekend met zijn liefde voor motoren.

    En hij heeft een sterke voorkeur voor BMW, zo blijkt.

    Zijn nieuwste paradepaardje komt dit keer uit de ateliers van Deus Ex Machina, in Venice, California.

    Die namen voor Bloom een BMW S1000R stevig onder handen en overgoten deze ‘power house’ met een neo-retro sausje.

    En het geheel oogt nog erg geslaagd ook.

    Leuk detail zijn ondermeer de authentieke oude logo’s op de benzinetank.

    12-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwaar motorongeval in Neeroeteren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het ongeval gebeurde in de Ophovenstraat in Neeroeteren.

    Een 26-jarige motorrijdster uit Bree reed tegen een auto en belandde vervolgens met haar hoofd onder de achterbumper.

    Ondanks haar helm raakte ze daarbij zwaargewond.

    Bij de klap had ze het bewustzijn verloren, maar een MUG-arts bracht haar opnieuw bij bewustzijn.

    De vrouw is naar het ziekenhuis van Maaseik overgebracht.

    14-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de Rillaarsebaan in Gelrode heeft een motorrijder vrijdagavond even voor middernacht het leven gelaten na een zware klap tegen een wagen.

    Alle hulp kwam te laat.

    De man botste met zijn machine frontaal op een tegenligger.

    In de wagen raakte een ouder koppel lichtgewond.

    De man en zijn echtgenote werden overgebracht naar het ziekenhuis.

    De steenweg werd tot omstreeks 4 uur zaterdagochtend afgesloten voor alle verkeer.

    Het parket stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de omstandigheden van het ongeval te onderzoeken.

    15-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot

    Gisterenavond rond 23 uur is een 27-jarige motorrijder uit Tielt-Winge om het leven gekomen bij een ongeval op de Rillaarsebaan in Gelrode (Aarschot).

    In een bocht kwam de motorrijder in botsing met een personenwagen die uit de andere richting kwam.

    Hij stierf ter plaatse.

    De bestuurder van de personenwagen - een man van 79 - werd in shock en lichtgewond naar het ziekenhuis gevoerd.

    "Uit de eerste bevinden van de verkeerskundige blijkt dat de motorrijder in de bocht terechtgekomen is op het rijvak voor het verkeer

    dat uit de andere richting komt en zo aan de basis lag van het ongeval.

    Hij moet ook veel te snel gereden hebben.

    Terwijl de maximum toegelaten snelheid op deze plaats 70 km/uur is, schat de verkeersdeskundige zijn snelheid op 120 km/uur.

    Er zijn geen aanwijzingen dat de bestuurder van de personenwagen een fout heeft begaan", aldus Hans Van Espen, woordvoerder van het Leuvense parket.

    16-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de Rillaarsebaan in Gelrode heeft een motorrijder vrijdagavond even voor middernacht het leven gelaten na een zware klap tegen een wagen.

    Alle hulp kwam te laat.

    De man botste met zijn machine frontaal op een tegenligger.

    In de wagen raakte een ouder koppel lichtgewond.

    De man en zijn echtgenote werden overgebracht naar het ziekenhuis.

    De steenweg werd tot omstreeks 4 uur zaterdagochtend afgesloten voor alle verkeer.

    Het parket stuurde een verkeersdeskundige ter plaatse om de omstandigheden van het ongeval te onderzoeken.

    16-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot

    Bij een verkeersongeval op de Ter Heidelaan in Aarschot is woensdagnamiddag een motorrijder zwaargewond geraakt.

    Dat meldt de lokale brandweer.

    Het ongeval gebeurde omstreeks 17.00 uur toen de motorrijder op een brug een wagen in de flank aanreed.

    De motorrijder, een dertiger, liep ernstige verwondingen op en is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis.

    De juiste omstandigheden waarin het ongeval gebeurde, zijn nog onduidelijk.

    Het Leuvense parket heeft daarom een verkeersdeskundige aangesteld.

    27-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaar gewond
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Langs de Ardooiesteenweg in Roeselare kwam het dinsdagavond tot een zware frontale botsing tussen een motorrijder uit Roeselare en een personenwagen.

    De motorrijder plofte frontaal op de wagen die uit de tegenovergestelde richting kwam.

    Hij werd met verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht.

    De autobestuurder bleef ongedeerd.

    27-05-2015 om 15:06 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus

    In het Henegouwse Fleurus is gisteren een motorrijder omgekomen na een ongeval.

    De motorrijder zou frontaal zijn aangereden door een autobestuurder, die daarna is gevlucht.

    Het 50-jarige slachtoffer overleed ter plaatse. 

    De motorrijder uit Châtelet overleed gisteravond rond 21 uur.

    Volgens de eerste vaststellingen van de lokale politie week een voertuig af van de rijweg en botste het frontaal met de motorrijder.

    De bestuurder zou daarna zonder te stoppen zijn gevlucht.

    Getuigen verwittigden de hulpdiensten, die ter plaatse kwamen.

    Het slachtoffer kon echter niet meer gereanimeerd worden en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

    Het parket van Charleroi kwam in de loop van de avond naar de plaats van de feiten.

    De lokale politie opende een onderzoek.

    28-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot

    Ja, soms vlammen motards gevaarlijk dicht bij je wagen en schrik je je af en toe halfdood als er plots één tegen gestoorde snelheid voorbijraast (er zullen altijd cowboys op stalen rossen bestaan).

    Maar dat geeft je nog niet het recht om de snelle tweewielers van de weg te rammen.

    Een lesje dat onderstaande chauffeur nu wel geleerd heeft...


    Jake en Daniel zijn twee Amerikaanse motorrijders die regelmatig samen de baan op gaan.

    Onlangs liep dat bijna helemaal fout toen een vierwielige tegenligger op de verkeerde kant van de weg reed en de motomakkers bijna overhoop vlamde. 

    Op de koop toe sprong de roekeloze chauffeur uit zijn wagen en gaf hij de motard op zijn flikker omdat zijn kinderen in de auto zaten en die dus ontsnapt waren aan een levensgevaarlijk ongeval.

    Dat eigenlijk híj in fout was, kwam niet aan bod in zijn onzinnige boutade.

    Gelukkig dat de andere motard tussenbeide komt en een meer dan terechte kopstoot geeft aan de dwaze chauffeur.

    Zal ie niet te gauw meer doen dan, hopen we…

    http://www.clint.be/entertainment/motorrijder-geeft-levensgevaarlijke-chauffeur-terechte-kopstoot-video

    28-05-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Door de achteroverhellende cilinder met 4 kleppen, het speciaal gevormde 'snaking' uitlaatsysteem en een zeer efficiënte ‘front facing’ inlaat heeft deze motorfiets zijn status als één van de meest concurrerende crossmotoren bevestigd. Door zijn vermogen om 'rechtstreeks uit de kist' te kunnen winnen, Yamaha's hoge mate van betrouwbaarheid en duurzaamheid, is de Yamaha YZ450F een duidelijke keuze voor vele lokale, nationale en internationale crossers. Voor het modeljaar 2016 hebben de ingenieurs van Yamaha's zich meer gefocussed op het verfijnen van de YZ450F, waarbij de nadruk lag op het leveren van meer bruikbaar vermogen en het optimaliseren van de rijeigenschappen. Yamaha's MX ontwikkelingsteam volhardde in het perfectioneren met vier belangrijkste doelstellingen: 
    - Optimale start met behulp van een elektronische ‘Launch Control’ systeem;
    - Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen;
    - Meer effectieve veerinstellingen, waardoor betere rijeigenschappen, meer tractie achter en grip vóór wordt gecreëerd;
    - Het bereiken van een soepeler en makkelijker motorkarakter voor een betere controle, zonder dat dit ten koste gaat van het vermogen.

    ‘Launch Control’ systeem (LCS)
    Races kan men winnen of verliezen tijdens de start op weg naar de eerste bocht. Om de rijder in deze situatie een belangrijk voordeel te geven, is de 2016 YZ450F standaard uitgerust met een nieuw ontwikkeld geavanceerd ‘Launch Control’ systeem (LCS), hierdoor heeft men gegarandeerd een snellere acceleratie direct vanaf de start. Dit prestatiebevorderende elektronisch systeem zorgt voor een preciezer motortoerental om het aanwezige motorvermogen te optimaliseren. Daarmee voorkomt het ‘Launch Control’ systeem het onnodig spinnen van het achterwiel en ook de neiging tot een wheelie tijdens de start in de 1ste en de 2de versnelling. In tegenstelling tot sommige andere ‘Launch Control’ systemen is het nieuwe Yamaha ‘Launch Control System’ een systeem dat voortdurend via de ECU de vermogensafgifte aanpast aan de terreinomstandigheden. Simpel te activeren bij stationair toerental door een knop aan de linkerzijde van het stuur, hoeft de rijder zich alleen nog maar te concentreren op het moment van de start en de positionering van zijn machine.

    Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen
    Er is geen twijfel mogelijk, krachtig en beheersbaar kunnen aanremmen is één van de belangrijkste kenmerken van een winnend ontwerp. Om deze reden is de 2016 YZ450F uitgerust met een grotere remschijf (Ø 270 mm) in het voorwiel, die niet alleen zorgt voor meer remcontrole maar ook een aanzienlijke verbeterde doseerbare remkracht.

    Effectieve veerinstellingen, voor meer tractie achter en meer grip vóór
    Voor een optimale tractie achter en voorwielgrip zijn een aantal belangrijke wijzigingen in het volledige veersysteem doorgevoerd. De toonaangevende AOS (Air-Oil-Separate) upside-down voorvork heeft herziene compressie- en reboundinstellingen, om onder alle omstandigheden een betere beheersbaarheid in de ‘whoop’ en bulten secties te geven. Deze veranderingen worden aangevuld door het gebruik van nieuwe ‘triple clamps’ die de voorvork 25mm meer offset geven, 3mm meer ten opzichte van het vorige model. Hierdoor heeft de rijder onder alle terreinomstandigheden op een perfecte balans, een hoge graad van wendbaarheid, een uitstekende stabiliteit en prima rijeigenschappen.

    Ook de achterwielophanging heeft voor de 2016 versie de nodige veranderingen ondergaan. Zo heeft deze nu een gemodificeerde ‘low-speed’ en ‘high-speed’ compressiedemping voor een superieure schokabsorptie. Door toepassen van een nieuwe 56 Nm achterveer, bij het vorige model was dit 58 Nm, heeft dit in combinatie met de aangepaste upside-down voorvork onder alle terreinomstandigheden meer efficiënte en effectieve rijeigenschappen.

    Aangepast motorkarakter, voor een nog betere controle
    Het motorblok van de 2016 YZ450F wordt gekenmerkt door een soepeler en makkelijker motorkarakter voor een nog betere controle. De vierkleppen cilinderkop maakt gebruik van gewijzigde in- en uitlaat nokprofielen met een hogere lift van de uitlaatklep wat door de lagere overlap een aanzienlijk efficiëntere verbranding geeft met meer aanspreekbaar vermogen in het lage en het midden toerengebied. Voor soepeler schakelen en een nog nauwkeuriger koppelingsgevoel, heeft het 2016 model een verfijnd design van de transmissie. Wijzigingen omvatten onder andere een nieuwe koppelingskorf, evenals een vernieuwde schakelveer met 20% meer veerkracht. Deze veranderingen zorgen voor snel en efficiënt schakelen, zelfs wanneer de rijder op een meer agressieve manier schakelt.

    Herzien ontwerp van het chassis
    Met de doelstelling van een continue verbetering van het totale pakket, profiteert het 2016 chassis van een aantal kleine, maar belangrijke wijzigingen die zijn doorgevoerd om onder alle terreinomstandigheden verbeterde rijeigenschappen te bewerkstelligen. Voor een hogere stijfheid is niet alleen de swingarm 12mm breder, maar is ook het onderste gedeelte van het chassis waar de swing-arm in zit aangepast. Het herontwerpen van de stalen motorsteunen is het laatste verbeterpunt om de stijfheid van het 2016 chassis te garanderen.

    Yamaha Power Tuner
    Via de optionele Yamaha Power Tuner kunnen de bezitters van een YZ450F het motormanagement op een makkelijke manier aanpassen aan de verschillende rijomstandigheden. Dit eenvoudig te bedienen apparaat kan men zonder gebruik van een extra computer rechtstreeks verbinden met de motor. Voor 2016 is de software van de Yamaha Power Tuner geoptimaliseerd en voorzien van nieuwe fabrieksinstellingen.
    2016 YZ450F – Kenmerken
    * Elektronisch ‘Launch Control’ systeem (LCS)
    * Nieuwe nokkenassen met geoptimaliseerde kleptiming
    * Geraffineerde koppeling en schakelmechanisme
    * Grotere diameter remschijf vóór (Ø 270 mm)
    * Nieuwe afstelling van achtervering en herziene voorvork offset
    * Geraffineerde chassisontwerp
    * Optionele Yamaha Power Tuner met gewijzigde instellingen

    Limited Edition 60th Anniversary
    In 1955 vervaardigde Yamaha haar eerste motorfiets, de 125cc 2-takt YA-1. En om Yamaha Motor Corp. haar 60ste verjaardag te markeren en om hulde te brengen aan de talrijke racelegendes die successen hebben gevierd, zal de 2016 YZ450F gelimiteerd beschikbaar zijn in een speciale geel/zwarte 'Speedblock' uitvoering. Evenals het bijzondere kleurenschema zal de beperkt leverbare en unieke YZ450F Limited Edition 60th Anniversary standaard worden uitgerust met een Akrapovic slip-on uitlaatdemper, GYTR koppelingsdeksel, speciale handbeschermers en de Yamaha Power Tuner.

    Beschikbare kleuren:
    - Racing Blue
    - Yellow Speedblock (Limited Edition 60th Anniversary)

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ450F is leverbaar vanaf half augustus 2015. De adviesverkoopprijzen van zowel de 2016 YZ450F als de 2016 YZ450F Limited Edition 60th Anniversary zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    YZ250F – Achieving Total Control
    De YZ250F werd zowel in Europa als in de Verenigde Staten door de media geprezen als een van de beste crossmotoren in zijn klasse. Met Cooper Webb (winnaar 2015 AMA 250 Supercross) en Jeremy Martin (winnaar 2014 AMA Pro Motocross) is Yamaha met de nieuwste generatie YZ250F dan ook het meest toonaangevende merk in de 250cc 4-takt klasse. Uitgerust met een geavanceerd vierkleppen motorblok met achteroverhellende cilinder, speciaal gevormde 'snaking' uitlaatsysteem en een uiterst efficiënt ‘front facing’ inlaat, staat de YZ250F bekend om zijn uitstekende prestaties en wendbaarheid.

    Voor het modeljaar 2016 hebben de technici van Yamaha Motor op vier belangrijke punten een aantal belangrijke wijzigingen doorgevoerd:
    - Het bereiken van een meer beschikbaar vermogen in het midden en hoog toerentalgebied;
    - Optimaliseren van het koppeling- en schakelmechanisme;
    - Effectievere veerinstellingen voor meer tractie achter en grip vóór;
    - Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen.

    Meer beschikbaar vermogen in het midden en hoog toerentalgebied
    Voor een nog betere gasrespons en acceleratie, is de 2016 YZ250F voorzien van een nieuwe lichtgewicht zuiger en drijfstang. Door gebruik te maken van een dunnere zuigerkroon en een kortere zuigerpen heeft de 2016 YZ250F niet alleen meer vermogen onderin, maar ook aanzienlijk meer beschikbaar vermogen in het midden en het hogere toerentalgebied. Voor een hoge mate van betrouwbaarheid is de nieuwe lichtgewicht zuiger voorzien van extra ribben aan de onderzijde. Mede hierdoor en door de nieuw ontworpen koeling van de zuiger, loopt de motor stabieler rond en levert deze betere prestaties. Als aanvulling op deze nieuwe componenten heeft de drijfstang een verbeterde warmtebehandeling ondergaan, wat weer garant staat voor een verhoogde duurzaamheid.

    Om een meer lineair ‘vermogen’ te creëren is de krukas van de 2016 YZ250F uitgerust met extra tegengewicht en een nieuw ontworpen balansas. Het nieuwe ontwerp geeft een aanzienlijk evenwichtiger motor die een sterk gevoel van lineair vermogen communiceert over een breed toerenbereik. De nieuwe configuratie resulteert ook in een reductie van trillingen, waardoor de 2016 YZ250F sterker en soepeler is. Ook is de ECU verfijnd voor een nog betere vermogensafgifte.

    Optimaliseren van het koppeling- en schakelmechanisme
    Voor soepeler schakelen en een nog nauwkeuriger koppelingsgevoel, heeft de 2016 YZ250F net zoals de 2016 YZ450F een verfijnd design van de transmissie. Wijzigingen omvatten onder andere een nieuwe koppelingskorf, evenals een vernieuwde schakelveer met 20% meer veerkracht. Deze veranderingen zorgen voor snel en efficiënt schakelen, zelfs wanneer de rijder op een meer agressieve manier schakelt.

    Effectievere veerinstellingen voor meer tractie achter en grip vóór
    Voor een optimale tractie achter en voorwielgrip zijn een aantal belangrijke wijzigingen doorgevoerd in het volledige veersysteem. Op basis van de input van de fabriek- en testrijders van Yamaha Motor, heeft de 2016 YZ250F herziene voor- en achterwielophanging instellingen om onder alle omstandigheden een betere beheersbaarheid in de ‘whoop’ en bulten secties te geven.

    Verbeterde remkracht en meer controle tijdens het aanremmen
    Er is geen twijfel mogelijk, krachtig en beheersbaar kunnen aanremmen is één van de belangrijkste kenmerken van een winnend ontwerp. Om deze reden is de 2016 YZ250F dan ook uitgerust met een grotere remschijf (Ø 270 mm) in het voorwiel, die niet alleen zorgt voor meer remcontrole maar ook een aanzienlijke verbeterde doseerbare remkracht.

    Yamaha Power Tuner
    Via de optionele Yamaha Power Tuner kunnen de bezitters van een YZ250F het motormanagement op een makkelijke manier aanpassen aan de verschillende rijomstandigheden. Dit eenvoudig te bedienen apparaat kan men zonder gebruik van een extra computer rechtstreeks verbinden met de motor. Voor 2016 is de software van de Yamaha Power Tuner geoptimaliseerd en voorzien van nieuwe fabrieksinstellingen.
    2016 YZ250F – Kenmerken
    * Nieuwe lichtgewicht zuiger
    * Aangepaste drijfstang
    * Geoptimaliseerde krukas en balansas
    * Nieuwe ECU mapping
    * Grotere diameter remschijf vóór (Ø 270 mm)
    * Geraffineerde koppeling- en schakelmechanisme
    * Herziene afstelling van de achtervering

    Limited Edition 60th Anniversary
    In 1955 vervaardigde Yamaha haar eerste motorfiets, de 125cc 2-takt YA-1. En om Yamaha Motor Corp. haar 60ste verjaardag te markeren en om hulde te brengen aan de talrijke racelegendes die successen hebben gevierd, zal de 2016 YZ250F gelimiteerd beschikbaar zijn in een speciale geel/zwarte 'Speedblock' uitvoering. Evenals het bijzondere kleurenschema zal de beperkt leverbare en unieke YZ250F Limited Edition 60th Anniversary standaard worden uitgerust met een Akrapovic slip-on uitlaatdemper, GYTR koppelingsdeksel, speciale handbeschermers en de Yamaha Power Tuner.

    Beschikbare kleuren:
    - Racing Blue
    - Yellow Speedblock (Limited Edition 60th Anniversary)

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ250F is leverbaar vanaf eind augustus 2015. De adviesverkoopprijzen van zowel de 2016 YZ250F als de 2016 YZ250F Limited Edition 60th Anniversary zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    2016 WR250F
    Sinds de introductie van de 2015 WR250F heeft dit model al vele successen geboekt en staat Yamaha aan de top in de ruige en veeleisende enduro-wereld.

    Geïnspireerd op de nieuwste generatie YZ250F en voorzien van een speciaal ontwikkeld motorblok en een geavanceerd aluminium chassis, is de WR250F voor het modeljaar 2016 voorzien van nieuwe zwarte velgen en nieuw graphics.

    Beschikbaarheid
    De 2016 WR250F is leverbaar vanaf oktober 2015.

    De adviesverkoopprijs van de 2016 WR250F, inclusief standaard Competitie Kit, zal in een later stadium bekend gemaakt worden.

    Originele Yamaha accessoires
    Yamaha Motor heeft voor alle 2016 Competitie en 2016 Enduro modellen een breed scala aan originele accessoires beschikbaar en omvat alles, van gereedschappen, service onderdelen, uitlaatdempers tot diverse GYTR en speciale race kit onderdelen.

    Race kit onderdelen die in nauwe samenwerking met Yamaha Rinaldi R&D (YRRD) zijn ontwikkeld.

    Kenmerken 2016 Competitie modellen
    2016 YZ250 kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 YZ125 kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 YZ85LW kleur Racing Blue Nieuwe zwarte velgen en nieuwe graphics
    2016 TTR-110E kleur Racing Blue Nieuwe graphics
    2016 PW50 kleur Racing Blue Nieuwe graphics

    Beschikbaarheid
    De 2016 YZ250, de 2016 YZ125, de 2016 TTR-110E, de 2016 YZ85LW en de 2016 PW50 zijn leverbaar vanaf eind september 2015. De adviesverkoopprijzen van de 2016 Competitie modellen zullen in een later stadium bekend gemaakt worden.

    01-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor 2015 werd de Monster familie uitgebreid met een nieuwe en exclusieve versie gericht op de motorrijder met de hoogste eisen: De Monster Stripe. Onthuld op EICMA 2014 en nu beschikbaar bij Ducati Dealers in een 821 en 1200 S versie. 

    De Monster 1200 S Stripe onderscheidt zich door een exclusieve rode lak met dubbele witte strepen op het spatbord, tank en zadelcover van de buddyseat, een rood frame en zwarte wielen. Bovendien is de Monster 1200 S Stripe uitgerust met een rood stuurkuipje, riemcovers van carbon en een Ducati Performance kenteken plaathouder van aluminium. De motor, aangedreven door een 1198 cc Testastretta 11° DS blok met een maximaal vermogen van 145 pk bij 8.750 tpm, heeft een Trellis frame die bevestigd is aan de cilinderkoppen en de enkelzijdige swingarm. De instelling van het rijwielgedeelte bestaat uit een 48 mm Öhlins voorvork en een volledig instelbare Öhlins achter schokbreker. De voorzijde is uitgerust met Brembo M50 remklauwen met 330 mm schijven. De Monster 1200 S Stripe beschikt over een TFT instrumentenpaneel, Rij Modi, het Ducati Safety Pack met instelbaar ABS (3 niveaus) en DTC (Ducati Traction Control) instelbaar in acht niveaus. De motor heeft velgen met Y-vormig spaakdesign, LED knipperlichten, voorspatbord uit Carbon en een in hoogte verstelbaar zadel.

    Eveneens heeft de Monster 821 Stripe het exclusieve rode patroon met dubbele witte strepen op het spatbord, tank en zadelcover van de buddyseat, het rode frame en de zwarte wielen. De 821 cc Testastretta 11° motor levert een maximum kracht van 112 Pk bij 9.250 tpm, terwijl het Trellis frame bevestigd is aan de cilinderkoppen. Het rijwielgedeelte bestaat uit een 43 mm Kayaba voorvork – volledig instelbaar op de Stripe versie – en een Sachs unit achteraan, aanpasbaar in veervoorspanning en uitgaande demping, die een progressief linksysteem activeert die bevestigd zit aan de verticale cilinder enerzijds en de dubbelzijdige, aluminium swingarm anderzijds. De dubbelzijdig swingarm, die korter is dan bij de Monster 1200, voorziet de Monster 821 van een nog betere wendbaarheid met precies rijgedrag voor optimaal rijplezier. De Monster 821 Stripe is voorzien van een LCD instrumentenpaneel, Rij Modi, het Ducati Safety Pack, die rijder laat kiezen tussen drie verschillende instellingen van de ABS en acht verschillende DTC (Ducati Traction Control) levels. Het zadel is in hoogte verstelbaar en ten slotte is de Monster 821 Stripe voorzien van een rood stuurkuipje.

    Zelfs op de Monster 821 Stripe en Monster 1200 S Stripe kan de Nieuwe Ducati officiële verlenging van de fabrieksgarantie Ever Red worden toegepast.

    02-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder verongelukt in Lille
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aan de Lichtaartsesteenweg in Poederlee is woensdagmiddag de 34-jarige motorrijder

    Ken De Trogh uit Wechelderzande om het leven gekomen bij een zwaar verkeersongeval.

    De Trogh reed rond 12.15 uur met zijn moto in de richting van Poederlee en verloor in de bocht even voorbij de eierveiling de controle over zijn stuur.

    De motorrijder belandde in de gracht links van de weg en reed vervolgens te pletter tegen een gemetste duiker van de oprit naar een boerderij.

    Motor en berijder werden meer dan tien meter ver weggeslingerd.

    ‘Ik heb de crash gehoord’, zegt veeboer Bert Matthys.

    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een 28-jarige motard uit Ingelmunster raakte woensdagmorgen zwaargewond bij een ongeval langs de Noordkaai in Izegem.

    Een Roemeense trucker die een uit de tegenovergestelde richting kwam, merkte de jonge motorfietser niet op.

    Toen de vrachtwagen afsloeg om een tankstation op te rijden, kwam het tot een botsing.

    De hulpdiensten brachten het slachtoffer zwaargewond over naar het ziekenhuis.

     Hij verkeerde niet in levensgevaar.

    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem

    Een 28-jarige motard uit Ingelmunster raakte woensdagmorgen zwaargewond bij een ongeval langs de Noordkaai in Izegem.

    Een Roemeense trucker die een uit de tegenovergestelde richting kwam, merkte de jonge motorfietser niet op.

    Toen de vrachtwagen afsloeg om een tankstation op te rijden, kwam het tot een botsing.

    De hulpdiensten brachten het slachtoffer zwaargewond over naar het ziekenhuis.

    Hij verkeerde niet in levensgevaar.





    03-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hond mee met baasje op Vespa

    Golden retriever MOJO rijdt met motorpak en helm aan mee in zijspan.

    Van zodra het weer een beetje mee zit, trekken Serge Robesyn (53) uit Ledegem en zijn golden retriever Mojo de wijde wereld in.

    Serge op zijn Vespa en Mojo, met motorpak en helm, in de zijspan.

    "We zijn begonnen met een kort ritje, nu gaat hij een hele dag mee op Vespatocht."

    Serge kocht twee jaar geleden een Vespa.

    "Ik heb dat altijd al mooie tweewielers gevonden.

    Als ik zo'n mooie, oude Vespa tegenkom langs de weg, gooi ik mijn remmen dicht om uit te stappen.

    Ik kan er naar blijven kijken, als was het een klompje goud."

    Serge trekt er vaak samen met andere Vespaliefhebbers op uit door het Vlaamse landschap.

    "Soms zijn we een heel weekend weg met de Oostendse Vespaclub.  Mojo is nu al twee jaar bij mij, ongeveer even lang als ik mijn Vespa heb, en ik vond het altijd enorm jammer dat ik hem moest achterlaten als ik voor een dag of twee dagen erop uit trok.

    Dus zocht ik een manier om hem te kunnen meenemen."

    Na lang zoeken, vond Serge een zijspan die kon gemonteerd worden aan zijn Vespa.

    "Ik haalde er de stoel uit en bekleedde de binnenkant met tapijt. Ik liet mijn Vespa en zijspan in dezelfde kleuren spuiten. Ik legde er nog een comfortabel hondenligkussen in en Mojo kon met me mee.

    Op het internet vond ik een hondenmotorpakje in zijn maat en ik knutselde zelf een kinderfietshelmpje om tot een helm voor Mojo."

    Een paar maanden geleden, in februari, was Mojo klaar voor vertrek.

    "Ondertussen was hij geen puppy meer. Ik had wat schrik dat hij niet meer zou willen meerijden. We zijn daarom voorzichtig gestart: met een ritje van tweehonderd meter en terug.

    Een dag later waagden we ons aan een kilometer rijden en zo breidden we de afstanden steeds meer uit. Mojo rijdt ondertussen braaf een hele dag mee, van 's morgens vroeg tot 's avonds.

    Op de bagagedrager achterop staat zijn koffertje: met drinkwater, hondensnoepjes,..."

    Serge rijdt tachtig kilometer per uur met Mojo mee, op een goeie weg haalt hij soms snelheden tot honderd per uur.

    "Ik let altijd erg goed op en Mojo heeft uiteraard ook een veiligheidsgordel om. Mojo is mijn goeie vriend, ik zou het mezelf niet vergeven mocht er iets met hem gebeuren."

    En Mojo geniet ervan. "Honderd procent zeker ben je dat natuurlijk nooit", geeft Serge toe.

    "Maar hij maakt er geen probleem van om in en uit de Vespa te stappen. Onderweg kijkt hij voortdurend rond, naar de koetjes in de wei, de vogels die voorbij vliegen,... Alleen thuis blijven, vindt hij ongetwijfeld pakken minder tof. Ik ga ook nooit met hem

    rijden als het regent."

    Serge en Mojo hebben onderweg natuurlijk veel bekijks.

    "Mochten we een euro krijgen telkens als iemand een foto van ons neemt, we zouden al aardig wat verdiend hebben.  Eigenlijk vind ik dat best leuk, want ik heb veel tijd en moeite in mijn zijspan gestopt.

    Binnen de Vespawereld zijn we ook wel gekend, want we bezoeken geregeld wel eens Vespatreffens.  Er zijn een aantal mensen die Mojo graag ambassadeur zouden willen maken van alle Vespaclubs in België.

    Maar het is nog afwachten wat daarvan in huis komt."










    07-06-2015 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Zware brand in motozaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zondagmiddag is in Ruddervoorde een zware brand ontstaan in de motozaak van Nico Hautekiet langs De Leiteweg.

    Dit is een officieel verdeler van de merken Aprillia, Ducatti, Kawasaki, Yamaha en KTM.

    Verschillende brandweerkorpsen uit de streek gingen ter plaatse om de vuurzee te bestrijden, die tot kilometers ver te zien was.

    De schade is aanzienlijk, naar de precieze oorzaak is het nog gissen.

    07-06-2015 om 14:44 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs