Zoeken in blog

Gastenboek
  • Top Benefits Of Noisemakers
  • AMAPIANO 2019
  • work
  • Top Benefits Of Onions
  • Health Benefits of Mango Uses Benefits

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Australie

    Deze motorrijder maakt deel uit van
    een korps dat de
    'Ambulance Service' 
    van New South Wales escorteerd.






    23-03-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Harley Vital






    Deze bike gespot op de Gloucestershire Bike Safe Show.
    Maar wees gerust : het geen dienstvoertuig... deze Harley Vital werd speciaal voor de gelegenheid opgezet als politie-motor.
    Maar hij rijdt en mag wettelijk op de baan : ik heb hem niet uitgetest, maar me laten vertellen dat dat beest 8092cc en een gewicht van 1250 kg heeft !

    31-03-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorrijder zwaar gewond bij botsing met auto

    Motorrijder zwaar gewond bij botsing met auto

    motorrijder zwaar gewond bij botsing met auto 
    Foto Raymond LEMMENS

    Op de Kamperbaan in Hechtel, vlakbij de fruitkraam, is zaterdag rond 16.15 uur een zwaar verkeersongeval gebeurd. Een motor en een auto botsten er. De motor belandde in de flank van de wagen.

    De motorrijder uit Lommel en de chauffeur uit Hechtel zijn met zware verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.
    De passagier in de auto liep lichte  verwondingen op.

    02-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ambulance motoren Rotterdam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Motorambulance om files te ontwijken

    De Ambulance Zorg Rotterdam-Rijmond (AZRR) zet de vanaf deze zomer motorambulances in om de strijd met de slechte aanrijtijden aan te gaan. In de wat landelijkere gemeenten komen veel van de ambulances te laat. Deels komt dat door slechte bereikbaarheid.

    ,,Op de N57 (Brielle - Zeeland) is er bijvoorbeeld voor een ambulance geen mogelijkheid om een file te passeren en die willen er vooral in de zomer nogal eens staan,’’ zegt Tjerk Bruinsma, voorzitter van de AZRR. ,,Nu sturen we een traumahelikopter, terwijl die daar niet voor bedoeld is.’’

    Een motorambulance kan de patiënt niet vervoeren, maar wel stabiliseren. Bruinsma: ,,De ambulance zorgt er vervolgens voor de patiënt binnen het golden hour in het ziekenhuis is. Een patiënt die binnen het uur wordt geopereerd, heeft de grootste overlevingskansen.’’

    Maar als iemand een zeer ernstige hartaanval of zuurstoftekort heeft, dan is de enige kans om te overleven hulp binnen drie à vier minuten, stelt Bruinsma. ,,Dat halen ambulances nooit. Daarom ben ik ook zo blij dat brandweerauto’s worden uitgerust met defibrillatoren (AED’s). Die zijn vaak veel sneller bij het slachtoffer.’’

    Op termijn worden politiewagens ook uitgerust met zo’n AED. Agenten kunnen dan bij een hartstilstand reanimeren, in afwachting van de ambulance.

    In de regio Dordrecht is er in 2003 een proef geweest met motorbroeders, maar die heeft geen vervolg gekregen. Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid sluit niet uit dat ze in de toekomst wel ambulancemotoren gaat inzetten.

    Elders in Nederland is de motor een ’groot succes’. In Gelderland-Zuid is de overschrijding van de aanrijtijden met drie procent afgenomen. Volgens de directeur van de Gelderse ambulancedienst heeft de motorambulance levens gered.

    09-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAG : helft motorrijders kan niet rijden ?


    Volgens een persbericht van de MAG, de Motorcycle Action Group, kan de helft van de motorrijders niet rijden.
    Zij baseert zich daarvoor op de screenings die zij elk jaar bij haar eigen leden doorvoert. Dat zij dit soort subjectieve cijfergegevens maar meteen extrapoleert naar alle motorrijders én er bovendien nog de link mee legt naar het aantal ongevallen waar een motor is in betrokken, is behoorlijk kort door de bocht. Het probleem motorrijden en veiligheid is wel wat omvattender dan dat alleen.
    Het zou van evenveel kortzichtigheid getuigen om op basis van het feit dat in driekwart van de ongevallen waarbij een motorrijder én een automobilist is betrokken de automobilist aansprakelijk is, een persbericht uit te sturen met als titel: ‘driekwart van de automobilisten kan niet rijden.’
    Of de MAG nog los daarvan met dit soort ongenuanceerde geldingsdrang, waarbij en passant de hele motorrijdersgemeenschap wordt geschoffeerd, zal bereiken wat zij wil bereiken is hoogst twijfelachtig.

     

    Wat de MAG door deze uitspraken alvast wél zal bereiken is dat de perceptie van de automobilist jegens de motorrijder, die net op de goede weg was, terug naar af is. Iemand die zelf niet motorrijdt kan niet beoordelen of een motorrijder die hij op de weg ziet goed zijn voertuig beheerst of niet. Hij zal zelfs eerder de omgekeerde perceptie hebben, en iemand die behendig door de files rijdt als een waaghals beschouwen en omgekeerd iemand die door een gebrek aan tractie en snelheid net niet omvalt in een bocht als een voorzichtige rijder. Dat is jammer, nu er de laatste jaren net meer begrip was gegroeid tussen beide groepen verkeersdeelnemers.
    En het belooft ook voor de perceptie en de eventueel daaruitvoortvloeiende maatregelen op politiek niveau. Want men mag van motorrijden en politiek veel zeggen, maar niet dat de regelgeving uitblinkt door kennis van zaken.


     
    Ook nog speelt de MAG de 75 % van de automobilisten die in een ongeval waarbij een motor is betrokken aansprakelijk zijn het ultieme argument in handen: ‘ja, maar die vent kan niet rijden.’ Ik durf er mijn hand niet voor in het vuur steken dat hier geen betwistingen, waarbij zelfs in duidelijke gevallen de kans bestaat op gedeelde aansprakelijkheid, zullen uit voortkomen.


     
    Ten derde is het risico niet ondenkbeeldig dat één of andere politicus met dezelfde scoringsdrang als de MAG bevalt van het fijne idee om ‘dure motorrijopleidingen’ die de MAG in haar persbericht zelf hekelt, verplicht te maken. Deze nestbevuiling zal daarenboven niks komma nul veranderen aan het probleem dat motorrijders 1% van de kilometers afleggen en 12% van de verkeersdoden voor hun rekening nemen. Iemand onkunde verwijten is ronduit de minst aangewezen manier om een probleem op te lossen. Het is des mensen: als de MAG zegt dat de helft van de motorrijders niet kan rijden, dan zijn u en ik daar toch niet bij, zeker ? En dan al zeker niet als we met z’n allen publiekelijk te kakken worden gezet door wat een belangenorganisatie heet te zijn, maar in feite een organisatie is die eerst en vooral z’n eigenbelang dient.
    Ik zie, alle bovenstaande negatieve bijverschijnselen in acht genomen, geen andere reden om als ‘belangenorganisatie’ met zo ’n bericht naar de pers te stappen, dan het blote feit dat het mooie reclame is voor de eigen rijopleidingen en voor het eigen door de overheid gesponsorde screeningswerk. Het is altijd lekker sensationeel als een belangenorganisatie zijn eigen doelgroep beledigt. Als morgen de ABVV zou verklaren dat de helft van zijn eigen leden niet snapt waar het over gaat, zou dat ook voorpaginanieuws zijn. Maar los daarvan is wat de MAG in zijn persbericht zegt helemaal niks nieuws. Een motor is geen speelgoed en als je ermee wil rijden, rij je beter zo vaak mogelijk en zijn voertuigbeheersing en anticiperend rijgedrag de twee pijlers waarop veilig rijden is gesteund. Dat is wat het blad Motoren & Toerisme van bij het ontstaan heeft verdedigd en gesteund in woord en daad.
    Terwijl de MAG jarenlang ongevallen met motorslachtoffers in de schoenen schoof van iedereen (de overheid, de staat van de wegen, de vangrails, de gladde wegmarkeringen, de automobilist) is het het blad Motoren & Toerisme geweest dat zijn lezers er van bij het begin op heeft gewezen dat geen enkele van deze op zich wel goede en zinvolle maatregelen ook maar enig effect kunnen hebben zonder het allesoverheersende besef dat elkeen persoonlijk verantwoordelijkheid moet nemen voor wat hij/zij doet of niet doet, kan of niet kan. Altijd al heeft M&T een rijgedrag gepromoot dat in overeenstemming was en is met de eigen veiligheid en die van anderen. Het begrip ‘defensief rijden’ is in Vlaanderen door dit blad gelanceerd, en Motoren & Toerisme was de allereerste om defensieve rijopleidingen te gaan organiseren, net zoals we de eersten waren die een goedkopere motorverzekering konden aanbieden op basis van het feit dat motorrijders nu eenmaal in driekwart van de gevallen geen schuld hadden aan een ongeval waarbij ook een derde was betrokken, en de verzekering dan ook in driekwart van de gevallen geen schade hoefde uit te keren.
    Ik ben er wel zeker van dat wij met z’n allen met deze jarenlange inspanningen, ver weg van alle persbelangstelling (pour vivre heureux, vivons cachés), voor de verkeersveiligheid meer hebben bereikt dan welke ronkende persverklaring ook. Want hoe men het ook draait of keert : in verhouding tot het aantal motorfietsen en de toename van het verkeer, ìs motorrijden de afgelopen decennia wel degelijk veiliger geworden. Ondertussen was de MAG nog steeds druk doende om het probleem van gladde wegmarkeringen als hoofdoorzaak in de pers te krijgen, met als hilarisch hoogtepunt een MAG-man die zich - notabene voor de camera - over zo ’n wegmarkering een sleutelbeenbreuk remde. Dat was dan wellicht één van die kerels uit het MAG-persbericht die zijn eigen rijkunsten overschatte. En die nu voor alle motorrijders model staat in de door de MAG zelf gecreëerde perceptie: motorrijders kunnen niet rijden.
    Ze worden bedankt.




    (Uit het gastenboek van Motor Touring Club Riemst)

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.motorongeval op Oldebroekerweg

    Ongeval op Oldebroekerweg

    Vrijdag de 13e april om ongeveer 6.30 uur begon niet goed voor een motorrijder in Biddinghuizen, door een roekeloze inhaalactie van een tegenligger in de flauwe onoverzichtelijke bocht op de Oldebroekerweg ter hoogte van het volkstuincomplex, kwam de motorrijder in de berm en belandde vervolgens in de sloot. Volgens de politie heeft de berijder een pijnlijke knie aan e.e.a. overgehouden.
    De motor werd zwaar beschadigd.
    Biddinghuizen_1342007_011a  Hier wordt de motor door het bergingsbedrijf uit de sloot getakeld


    Biddinghuizen_1342007_015a

    18-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Duitsland

    Een BMW C1 van de Bayerische Polizei

    Image:BMW C1 - Bayerische Polizei.jpg 
    Image:BMW C1 - Bayerische Polizei 1.jpg

    26-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Motoren : HD Sportster 883 Police
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zaterdag 28 april 2007

    Ik wist niet dat Harley-Davidson politie-edities maakte van de Sportster 883 !


    Misschien moeten we hem wel 'Copster' noemen : hij komt uit in het klassieke wit-zwart dessign, met zijkoffer en topcase.
    Natuurlijk mogen de blauw-rode zwaailichten niet ontbreken.

    Stel je de horror voor op het gezicht van de motoragent als hij zijn Road king moet inruilen voor DAT !

    28-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Denemarken

    Een BMW R850 RT motor van
    de Deense Militaire Politie.


    Image:DK-MIL-POL2.jpg

    29-04-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Engeland

    'Fife Constabulary' BMW Police Bike.

    Image:Fife Police Bike.jpg

    http://www.fife.police.uk/

    05-05-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Denemarken

    Een Yamaha FJ1300/A motor in gebruik bij de Deense Wegenpolitie

    Image:Yamaha FJ1300A.jpg

    09-05-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Nederland
    Niets gaat boven een Harley... zal die Nederlandse motoragent gedacht hebben.


    Image:Harley-politie.jpg

    27-05-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (18 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Senegal

    Senagalese politie-patrouille op het strand even ten noorden van Saint Louis.



    Sinds juli 2006 gebruikt de politie van Saint Louis
    deze quads om, in het kader van 
    het 'Frontex European Surveillance Pact'
    dat Senegal afsloot met buitenlandse politiediensten en gendarmeries, douane en Zeemacht-eenheden, clandestiene immigranten van het strand te plukken.



     

    27-05-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Amstelveen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Politie escorte op lichte behendige motoren.

    Stichting Dreamnight At The Zoo

    01-06-2007

    Zoals elk jaar werd ook in dit jaar de 'Dreamnight At The Zoo' georganiseerd door de Stichting Dreamnight At The Zoo, uit Rotterdam voor chronisch zieke en gehandicapte kinderen.
    Ook dit jaar werd een dag naar Artis georganiseerd met zieke kinderen. Dat om kinderen even te laten genieten en vergeten dat ze ziek zijn. Een aantal ambulances en politiewagens en ook de brandweer kwam in escorte naar het Ziekenhuis Amstelland. Daar haalden ze kinderen op met een bus en vanuit daar reden ze onder escorte naar Artis.

    01-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Italie

    Dit is een escorte motoren
    van de Italiaanse Militaire Politie.



    Image:2june 2007 500.jpg

    Image:2june 2007 501.jpg





    02-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Tsjechie

    Tijdens het bezoek van de Amerikaanse President hielden deze motoragenten op Honda Panam een oogje in het zeil toen Bush het Praagse Hilton Hotel verliet.

    Image:Motorcade prague bush 1932.jpg

    05-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Duitsland

    Meneer, geef ne keer die sleutels hier !

    05-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische Douane op de motor

    Belgische Douane op de motor

    DSC_0903 by Luc De Jaeger.

    Een motorrijder van de Belgische Douane
    op zijn  BMW RT1200.

    DSC_1717 by Luc De Jaeger. 

    Sinds juli 2007 worden deze ingezet voor intercepties en controle van voertuigen en bijstand op controleposten.
    Een bijkomende taak van de motards is tevens het escorteren van hoogwaardigheidsbekleders en VIP's.
    Ook zijn de motorrijders van de douane volledig bevoegd om verkeersovertredingen vast te stellen mits een Pv "art 29" strafwetboek.
    Naast dieselcontrole, controle op drugssmokkel, controle op boorddocumenten, controle op zeeschepen, vliegtuigen, passagierscontrole, en andere douanecontroles, heeft de douane ook bevoegdheden voor verkeer en aanverwante materies. De motards van de douane kunnen u aan de kant zetten als u geen gordel aan hebt, door het rood rijdt of andere verkeersovertredingen begaat.

    De ambtenaren van de Douane en Accijnzen hebben dezelfde bevoegdheden als die van de Politie. Sommigen hebben al ondervonden dat die gasten de meest uitgebreide en volledige bevoegdheden hebben van al de overheidsdiensten in het land.

    De motards van de douane worden, ondanks door hun jong bestaan als de besten beschouwd in hun vak.
    Anders dan de motards van de Militaire Politie of federale en lokale Politie hebben de motorrijders van de douane een loodzware opleiding genoten van 3 maanden in de militaire kazerne van Diekirch "Luxemburg". Het betrof een interne opleiding waarbij de kandidaten enkel in het weekend naar huis mochten. Het was al geen senicure om de toegangsexamen te slagen, gezwegen van de eigenlijke opleiding. Waarbij de kandidaten moesten uitblinken in behendigheid, motocross, intercepties, sport en mentale uithouding. Na drie promoties waarbij in totaal 108 personen zich inschreven en 75 hun ingangsproeven mochten afleggen in Luxemburg, zijn er op de dag van vandaag slechts 13 die de opleiding met vrucht behaalden en motorrijder zijn bij de Belgische douane en accijnzen.
    De motorrijders van de douane en accijnzen zijn nationaal inzetbaar, in tegenstelling tot de motards van de militaire politie of federale en lokale politie die zich aan hun zones moeten houden. Een motorrijder van de douane die in Antwerpen of Brussel zijn standplaats geniet, rijdt op heel het grondgebied.
    De motoren van de Militaire Politie, lokale en federale Politie en van de Douane doen jaarlijks een ijkingstest op een startbaan van een afgesloten luchthaven.

    ( bron: http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=25765)


     

    17-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super-flitspalen
    Door een revolutionair nieuw flitssysteem zal de Federale Wegpolitie ten vroegste vanaf eind dit jaar een pak meer snelheidsduivels op hetredaad kunnen betrappen.
    De Traffic Observer LMS-06 werd gisteren voorgesteld op het militaire vliegveld in het Oostvlaamse Knesselare. Men weze gewaarschuwd : er is geen ontkomen meer aan !

     

    “De Traffic Observer is een flitssysteem uitgerust met een onzichtbare radar en niet detecteerbaar zelfs niet voor verklikkersystemen, zodat zelfs de meest hardnekkige en uitgekookte snelheidsduivel op heterdaad zal betrapt worden” zegt Carl Schwenke van het Gentse bedrijf  SIM Security&ElectronicSystems, die de flitspaal in België verdeelt.

    De Traffic Observer, die in Zwitserland werd ontwikkeld, bestaat in 3 modellen:

       - vast model : kostprijs 70.000 euro 
       - mobiel model :kostprijs  50.000 euro
       - semimobiel model : kostprijs 115.000 euro


    20-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'T3 Personal Mobility Police Vehicle'


     

    Politieman Colin Chamberlain demonstreert hier de 'T3 Personal Mobility Vehicle' tijdens de jaarlijkse conferentie van de Association of Chief Police Officers, op de binnenkoer van het Midland Hotel in Manchester.

    Het is best mogelijk dat in de nabije toekomst de politie aldaar gaat patrouileren met dergelijke driewielers, speciaal ontworpen voor de officieren om binnen een kortere tijdspanne hun patrouilles te voet te bereiken.

     

    Deze electrische scooters zijn ideaal voor bewaking in overdekte winkelcentra en in de luchthavengebouwen.

    20-06-2007 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!