Goedkope enkellaarzen vinden met uitstraling kan soms lastig zijn vooral met de vele aanbieders in enkellaarzen. Maar online shoppen voor enkellaarzen kan de oplossing zijn voor ieder tekort aan enkellaarzen. Online kan je namelijk diverse merken en soorten enkellaarsjes met elkaar vergelijken. Maar je hebt online ook de mogelijkheid om eenvoudig goedkope enkellaarzen op te zoeken. Je kan online namelijk direct prijzen vergelijken met verschillende enkellaarzen websites. Op deze manier kan je precies de goedkope enkellaarzen vinden en aanschaffen. Goedkope enkellaarzen zijn op deze manier niet meer lastig om te vinden omdat je snel en eenvoudig meerdere webshops met elkaar kan vergelijken.
Goedkope enkellaarzen bestaan niet alleen uit merkloze enkellaarzen. Diverse webshops bieden namelijk ook grote merken aan voor een budget prijs. Daarnaast heeft enkellaarzen.com diverse webshops met gratis verzendkosten bij enkellaarzen geselecteerd. Het leuke van deze webshops is dat de verzendkosten niet alleen gratis zijn. Je kan hier meestal ook gratis retourneren waardoor het eenvoudig word om enkellaarzen die niet staan te retourneren. Maar de kosten voor het online shoppen voor enkellaarzen blijven zo ook laag. Je bent vaak zelfs nog minder geld kwijt dan dat je enkellaarzen in de winkel koopt. Breng daarom eens een bezoek aan enkellaarzen.com om zo te ontdekken bij welke webshops er goedkope enkellaarzen te koop zijn. Daarnaast vind je hier de laatste trends op het gebied van enkellaarzen. Lekker goedkoop shoppen en de laatste trends volgen is natuurlijk extra leuk als je weet waar je wezen moet. Enkellaarzen.com helpt hierbij om de juiste enkellaarzen voor jouw te vinden.
Volgens Pantone wordt Honeysuckle ofwel kamperfoelieroze de kleur voor 2011. Het toonaangevend kleurcoderingsbedrijf organiseert elk jaar een wereldwijde ondervraging onder designers.
De kleur wordt samengevat als energiek, nieuw en dapper. Niet alleen kledingontwerpen krijgen deze kleur, interieurdesigns, beautyproducten zullen ook vaker in deze kleur verschijnen.
'In tijden van stress hebben we een kleur nodig die onze geest verlicht. Kamperfoelieroze is een pakkende en stimulerende kleur die adrenaline geeft, perfect om de zorgen even mee te laten verdwijnen', voegt kleurenvoorspeller en directrice Leatrice Eiseman toe.
Rood is de moederkleur van kamperfoelieroze en wordt gezien als de meest fysieke kleur van het spectrum. De positieve kwaliteiten heeft kamperfoelieroze er van geërfd. De zoete aanstaande modekleur omschreven als een dynamische roodachtige roze.
Andere kleuren die volgens Pantone populair zullen zijn vind je op de site van Pantone. De modekleur van 2010 was volgens Pantone turquoise.
Geeft deze kleur je energie? Kijk je er naar uit om je in deze kleur te kleden?
Het team van Peter Stigter struint de straten vanwereldsteden af op zoek naar inspirerende mensen en hun outfits. Deze foto is gemaakt in Londen.
Een vleugje Katy Perry, een snufje Dita von Teese. Maar ook heel 'british'; de onvermijdelijke zwarte plu. Want ja, in Londen kan het behoorlijk regenen (afgelopen fashionweek ook niet aan ontkomen), maar daar laat deze fashionista in pink zich niet door weerhouden. Voor haar geen regenlaarzen, maar kokette hakken met polkadots.
Wat vind jij van haar look? Laat hieronder een reactie achter of plaats een foto note.
Het team van Peter Stigter struint de straten vanwereldsteden af op zoek naar inspirerende mensen en hun outfits. Deze foto is gemaakt in London.
Deze dame houdt haar kleding basic, maar pakt uit met accessoires. Ze draagt een beige jurk met een zwartleren jack en panty. Deze look stylet ze af met plateau hakken met panterprint en een grijze Mulberry Bayswater bag. Let vooral op haar paraplu: erg stylish door het subtiele zwart-wit patroon.
Wat vind jij van haar look? Laat hieronder een reactie achter of plaats een foto note.
Het team van Peter Stigter struint de straten vanwereldsteden af op zoek naar inspirerende mensen en hun outfits. Deze foto is gemaakt in Parijs.
Deze dame gaat voor hot pink door dit korte, maar felle jurkje te dragen. Dit combineert ze met een opvallende ketting en een oversized zonnebril. Haar zwarte wedges, leren handschoenen en strak naar achter gebonden haren, geven haar een strenge uitstraling.
Wat vind jij van haar look? Laat hieronder een reactie achter of plaats een foto note.
We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen. Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.
U kan dit zelf helemaal aanpassen. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'. Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.
Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Druk vervolgens op 'Toevoegen'. U kan nu de titel en het bericht ingeven.
Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'. Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!'). Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd. U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.
Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op. Klik vervolgens op 'Instellingen'. Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.
WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
- Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.
WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
WAT IS DE "WAARDERING"?
Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!