Inhoud blog
  • De spiraal in aanbouw
  • De bovenbouw van de tafel
  • De onderbouw met laagje kurk
  • De poten voor de tafel
  • De onderzijde van de modules + bevestiging modules
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Modeltreinen
    Märklin Modeltreinen
    Op deze blog kan u mijn persoonlijke collectie Märklin treinen bewonderen en de vorderingen aan mijn nieuwe modelbaan. Voel je vrij om een reactie te plaatsen of vragen te stellen over de modellen en werkzaamheden.
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...

    Archief per week
  • 24/11-30/11 2008
  • 10/11-16/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • vraagje
  • modelbouw
  • donderdag
  • u neef
  • mooi

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Märklin
  • Het spoor
  • beneluxspoor
  • 3 rail forum

  • Foto

    Rondvraag / Poll
    Zou een hobby met modeltreinen iets voor jou kunnen zijn?
    Totaal niet
    Ja zie ik wel zitten
    Ja maar het is nogal duur
    Echt iets voor oude mensen met teveel tijd
    Ja maar ik weet niet hoe ik er aan zou moeten beginnen
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs