MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is toch nog goedgekomen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het heeft lang geduurd voor we de zon te zien kregen vandaag en eigenlijk heb ik vandaag mijn reputatie van lamzak alle eer aangedaan, ik heb zelfs de parking niet verlaten.  Onze pa was in de voormiddag naar de kerstmarkt in Ciudad Patricia (een luxe bejaardentehuis) geweest en had enkele gebakjes meegebracht.  Maria en Chris zorgden voor koffie, cava en jenever en zo hebben we een tijdje samen buiten gezeten.  Op de foto kan je zien dat het hier niet zomaar een parking is, maar eerder een filmdecor voor "One flew over the cuckoo's nest" Laughing
    Vanavond heb ik via het internet het Belgische voetbal gevolgd en verdomme wat heb ik weer gevloekt met die overwinning van Beerschot op AA Gent, zeker omdat Antwerp nog altijd niet had kunnen scoren tegen Wetteren.  Gelukkig heeft RAFC in de slotminuut nog het winnende doelpunt kunnen maken.

    09-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Johnannesbroodboom.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag een stukje frisser dan gisteren en het was alleen maar door het aandringen van mijn tijdelijke fietsbuddy Ludo dat ik een extra truitje heb aangetrokken om toch een eindje te gaan rijden.  We zijn naar de 800 jaar oude Johannesbroodboom gereden, Ludo had daar nog nooit van gehoord en je moet het ook echt weten te vinden.  De hele omgeving is overwoekerd met onkruid en absoluut niet toeristisch uitgebaat.  Van daaruit zijn we dan gewoon puur op het gevoel zand- en rotswegen ingereden en daar voelden we ons prima op thuis.  Als ik in januari mijn fietsGPS heb, ben ik zeker van plan om hier enkele routes uit te stippelen zodat andere fietsers er ook plezier aan kunnen beleven.

    08-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen bedankt !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nancy was ontzettend blij met alle reacties via de blog, mail en sms.  Hier blijft het voorlopig nog altijd zomer en vanmorgen heb ik besloten om vakantie te nemen : ik heb mijn vertrouwde plaatsje op de parking verlaten en ben enkele tientallen meters verder gaan staan, naast Ronny.  De wereld ziet er nu helemaal anders uit als ik uit het raampje kijk.
    Na de middag zijn we naar Altea gefietst om iets te eten bij La Terraza.  We moesten nogal lang wachten voor onze bestelling werd genoteerd en bediend werden maar op een zonovergoten terras met zicht op zee is dat niet zo erg.  Wat we geserveerd kregen was helemaal niet slecht, maar we zijn niet meer zo snel tevreden en we vergelijken alles met de menu's van Sabor.  Helaas valt die vergelijking haast altijd uit in het nadeel van de andere restaurants, behalve de prijs - want ons menu van vandaag lag een heel stuk onder de prijs van Sabor.  Het was trouwens weer overal druk vandaag want voor de Spanjaarden was het - alweer - een feestdag : Maria Inmaculada (Onbevlekte Ontvangenis, wat een uitdrukking ...).  

    07-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nancy verjaart vandaag !
    Eerst en vooral het belangrijkste nieuws van vandaag : Nancy verjaart ! Het is de eerste keer in 21 jaar dat we niet samen zijn met haar verjaardag en dat is op zijn minst toch een beetje een raar gevoel.  Normaal was het de bedoeling om volgende week met het vliegtuig naar hier te komen maar de vertrekdatum is alweer uitgesteld omdat haar mama in het ziekenhuis is opgenomen.  Ik kan moeilijk het GSM nummer van Nancy aan iedereen meedelen om haar te feliciteren want dan proberen jullie allemaal stiekem een afspraakje met haar te maken en dat kan ik niet toestaan ! Ik weet dat ze even blij zal zijn met mensen die via het gastenboek of mail reageren, dus : hou je niet in !
    Vanmiddag ben ik met Ludo - een afgetrainde fietser in topconditie - een stukje gaan fietsen en nu weet ik tenminste dat mijn standaard route ongeveer 25 km bedraagt.  Ik weet nu ook dat ik nog veel meer zal moeten trainen om tot in Guadalest te geraken zonder afstappen, want dat is mijn einddoel voor deze winter.  Onderweg zijn we even gestopt om goedendag te zeggen tegen Patricio, de vroegere eigenaar van Camper Park Costa Blanca en daarna zijn we ook nog iets gaan drinken bij de Universal Lounge Bar.  Daar was Paul, onze favoriete zwerver/gitarist/dakloze/alcoholist toevallig aanwezig en die liet zich zoals altijd gewillig op een drankje trakteren.  Deze keer koos hij voor een glas 103, een brandy die uit de "fabriek" van Osborne komt - wellicht bekender van de sherry die daar ook geproduceerd wordt.

    06-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo mag het blijven.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Twee dagen zomer achter de rug : echt prachtig weer, geen zuchtje wind, geen wolkje te bespeuren en overal mensen in zomerkleding.  Voor veel Spanjaarden was het vandaag een vrije dag, in 1978 werd op 6 december door een overgrote meerderheid van de Spaanse bevolking ingestemd met een nieuwe grondwet, daarmee werd het Franco tijdperk (op papier althans) definitief afgesloten.  Door het mooie weer én de feestdag was er veel volk op stap en de terrasjes en restaurants zaten overal vol.  Tijdens mijn (bijna) dagelijkse fietstocht ben ik alvast onze volgende restaurantbezoekjes gaan reserveren.  Donderdag proberen we iets nieuws uit en zondag wordt het weer de Sabor.

    04-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uit eten.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een tijdje geleden wandelden we met Chris en Maria voorbij het "Japanse" restaurant Meluka en het bleek dat zij hier nog niet geweest waren maar het ook wel eens wilden proberen.  Wij waren hier vorige winter reeds verschillende keren gaan genieten en dus werd halvelings afgesproken om een keertje samen te gaan.  Ik had het natuurlijk ook aan onze pa en Ronny gevraagd en stilaan werd het groepje groter en groter.  Uiteindelijk werden we vanmiddag met elf personen in het restaurant verwacht.  Ik vond het een beetje vervelend want als je met zo'n aantal vertrekt op de parking, voelen andere mensen zich soms uitgesloten en dat is zeker niet de bedoeling.  Als "ancien" moest ik de nieuwelingen een beetje op de hoogte brengen van de aangeboden gerechten en hen er ook op wijzen dat dit dan wel als Japans restaurant wordt voorgesteld, echt authentieke Japanse keuken is het zeker niet.  Eerder gewoon Aziatisch met hier en daar een Japans tintje (dus ook sushi, maki, sashami en teppanyaki gerechten) , bovendien is al het personeel Chinees van oorsprong.  Je kan hier eten zoveel je wil voor 9,95 euro, alles wordt netjes aan tafel geserveerd en de huiswijn kost nog geen zes euro per fles.  Onnodig om te vermelden dat niemand met honger van tafel is gegaan, ook niet diegenen die al een tijdje op dieet staan.  Dessertjes of koffie zijn niet inbegrepen in de prijs en we besloten dan maar elders nog iets te drinken.  Elders, dat wil meestal zeggen de Universal Lounge Bar maar die is zondagnamiddag gesloten.  Nog dichterbij is de Sprint, de kroeg waar al menig zwaar verhaal over verteld is - telkens we daar blijven hangen moet er wel iemand buitengedragen worden ...  We hebben wat stoelen bij elkaar geschoven en hebben ons op het zonnige terras neergevleid.  De ene bestelde de geplande koffie, de andere una cerveza grande en toen bleek dat er geen Baileys verkrijgbaar was, werd al snel beslist om Tia Maria ("tante Maria" - een koffielikeur) het voordeel van de twijfel te gunnen.  En daarna nog eentje en nog eentje en er kwamen ook al tapas op tafel - even vermelden dat we net van tafel kwamen helpt hier niet - zodat er nog eentje moest gedronken worden.  De uitbater moest zelfs al een fles gaan bijhalen in het nabijgelegen wokrestaurant.  Uiteindelijk zijn we nog uitgenodigd om op 24 december om middernacht (voor de Spanjaarden vlak na het avondeten dus) nog langs te komen om verder te feesten.  Eén van de vrouwelijke tooghangers ging mij dan wel eens leren de rumba te dansen.  Dat komt vast nooit goed ...

    02-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dakota.
    Tot laat in de namiddag is het droog gebleven en dan hadden we weer recht op een flinke bui.  Wat we zelf al ondervonden hebben, stond gisteren ook in de plaatselijke krant : november is een natte maand geweest, althans hier aan de Costa Blanca - in België was het dan weer uitzonderlijk droog.  Gelukkig heb ik in de voormiddag nog een tochtje van 25 km kunnen fietsen.  Nog een maand en ik zal de exacte kilometers kennen.  Gisteren heb ik België een Garmin Dakota 20 besteld en vandaag is die geleverd bij de mama van Nancy.  Nu nog een dikke maand geduld voor hij hier in Spanje op de fiets kan geplaatst worden, want dan pas brengt iemand hem mee naar Alfaz.

    01-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16u15 - een minuutje geleden ...
    hebben we de 75000e "unieke" bezoeker op onze blog mogen verwelkomen ! Eeuwig zullen wij u dankbaar blijven, helaas is het nooit te achterhalen wie die bezoeker precies is/was - zodat hier geen cruise op onze kosten aan vastgeknoopt kan worden.  Bezoeker nummer 1 is trouwens even belangrijk dan bezoeker nummer 250000.  Om dit te vieren heb ik wel een nieuwe blog opgestart, die je kan vinden op www.bloggen.be/eduweirdo.  Deze blog zal helemaal een apart leven gaan leiden en nieuwe berichten, foto's en/of video's zullen verschijnen afhankelijk van de inspiratie.  Voorlopig zullen jullie nog even geduld moeten hebben, de eerste bijdrage verschijnt pas nadat er genoeg mensen nieuwsgierig zijn gemaakt.  Voor alle duidelijkheid : deze blog blijft gewoon bestaan !

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12u45 - nog 25 ...
      

    30-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Echt heel mooi weer vandaag, al was het vanmorgen echt frisjes.  Rond tien uur helmpje opgezet en vertrokken voor een fietstochtje langs Altea en Cautivador.  Alles bij elkaar anderhalf uur rijden en zo'n 20 km, niet wereldschokkend maar daarna nog wel tijd genoeg om uitgebreid in de zon te zitten en iets te gaan eten met Ronny en onze pa.  Neen, niet naar de Sabor deze keer maar wel een menuutje in de Pizza4U.  Voor negen euro krijg je daar een lekkere pizza, een drankje, een dessertje en een koffie.  Een echt authentiek Italiaans restaurant kan je het zeker niet noemen, maar dat hoeft niet - als de pizza maar lekker is.  Vanochtend met de fiets heb ik ook nog enkele restaurants ontdekt die we de volgende weken/maanden ook een keertje moeten testen.

    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na een regendag opnieuw droog.
    Een vrij mooie dag vandaag en eerst overwogen om een fietstochtje te maken maar uiteindelijk gewoon wat rondgehangen en in het zonnetje gezeten.  In de namiddag kregen we onverwacht bezoek op de fiets : Hans en Els die al een weekje op Los Limbos (een ander camperpark dat dit jaar is geopend) staan.  Ik had ze eerst al gekscherend "deserteurs" genoemd maar toen bleek dat ze hebben besloten om toch maar naar hier te verhuizen.  Dat doet ons uiteraard plezier want we moeten eerlijk zijn : we zijn flink wat (vooral Nederlandse) klanten verloren aan de concurrentie.  Als je dan hoort dat de bezoekers van de vorige jaren toch onze parking verkiezen, geeft dat absoluut een goed gevoel.  Ze zijn trouwens niet de eersten die opnieuw de overstap maken, we hopen dat er nog zullen volgen.  Ik wens de uitbaters van Los Limbos uiteraard veel succes, maar we zien de overwinteraars liever hier staan dan elders - logisch lijkt me.

    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag rustdag.
    Vandaag afwisselend zon en wolken en een nogal koude wind.  Een aantal vrienden van de parking waren naar de markt en omdat ik weet waar ze meestal koffie gaan drinken was ik naar daar gewandeld want ik stond bij een aantal van hen nog in het krijt.  Dus heb ik ze op een koffie getrakteerd.  Maria omdat ze eergisteren lekkere Griekse goulash had gemaakt en mij daarbij niet vergeten was.  Ronny omdat hij regelmatig brood voor mij meebrengt, Marie-Jeanne omdat ze handig is met de naaimachine en de Chris had gewoon geluk omdat hij daar ook was want die doet eigenlijk niets anders dan mensen ambeteren (niet waar zenne).  En ook Theo had zijn koffie verdiend, daar hangt nog een extra verhaaltje aan vast.
    Het Ford Transit onderstel waarop de Rimor Koals gebouwd is, wordt aangedreven op dubbele achterwielen.  Fantastische wegligging en nooit problemen om weg te geraken van modderige plekjes maar ... de banden opblazen is niet zo gemakkelijk.  De voorbanden en de buitenste achterbanden op druk houden gaat zonder moeite, maar de binnenste achterbanden lukt bijna bij geen enkel tankstation.  Ik ben dus al meer dan een jaar op zoek naar een oplossing en nergens konden ze me helpen, niet bij een Ford garage en ook niet bij de verschillende bandencentrales die ik bezocht heb.  Er waren wel speciale adaptertjes verkrijgbaar maar niemand had ze in voorraad en ze wisten ook niet waar ik ze dan wel zou kunnen vinden.  Tot Theo zijn toverdoos uit de koffer haalde en een speciaal gebogen verlengventiel tevoorschijn haalde.  Voortaan kan ik dus overal mijn banden oppompen ! 

    26-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beetje overdreven.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na het opwarmertje van gisteren, vandaag een iets grotere tocht.  Eerst naar La Nucia, van daaruit naar Terra Mitica en dan via La Cala de Finestrat verder naar de wandeldijk van Benidorm en zo terug tot op de parking. In de buurt van La Nucia zijn veel nieuwe fietspaden aangelegd (constant bergop en bergaf) maar soms kom je vreemde zaken tegen.  Geparkeerde auto's op het fietspad, dan kennen we in België ook maar hier slagen ze erin om midden op het fietspad een bushokje te plaatsen !
    Ik heb nog steeds geen kilometertellertje (ben nog altijd aan het twijfelen over welk model fiets/wandelGPS ik zal kopen)  maar ik vermoed dat het een tocht was van ongeveer 30-35 kilometers en eigenlijk was dat te veel, mijn polsen deden pijn en ik was op het einde echt moe.  Ik zal nog veel moeten trainen om met de "groten" mee te kunnen.  In Benidorm was het weer een drukte van jewelste, veel volk op het strand en in de winkelstraatjes van het oude centrum kon je over de koppen lopen.

    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zoals voorspeld ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... vandaag mooi en zonnig weer en dus ging het zeiltje van de nieuwe fiets.  Ik ben naar de Faro de Albir (de vuurtoren) gereden, een mooi tochtje over asfalt (eigenlijk is het een wandelweg) dat niet overdreven bergop gaat en je kan daar altijd genieten van een mooi uitzicht.  De vuurtoren is recent helemaal gerestaureerd en je kan er het "Centro de Interpretación bezoeken", wat er precies te zien is kan ik jullie niet vertellen want ik had geen slot bij om de fiets vast te leggen.  Bij de afdaling naar het beginpunt kan je onderweg een rotsachtig pad naar de zee volgen, daar ben ik ook maar naar beneden gehobbeld.  Opnieuw bergop om op het hoofdpad te geraken was iets moeilijker en ik moest regelmatig afstappen omdat de banden geen grip hadden.

    24-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extra calorieën.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag opnieuw meer zon en geen regen en ook de volgende dagen zou het zo blijven.  Ik zal dan geen enkele uitvlucht meer kunnen bedenken om niet met mijn nieuwe fiets rond te rijden.  Gelukkig heb ik vandaag nog wat extra calorieën verzameld om morgen te kunnen verbranden.  Ik val in herhaling en soms lijkt het hier wel een reclamesite voor Sabor, maar het was weer heel lekker deze middag.  Ronny en onze pa waren het daar helemaal mee eens en de pakjes met bloedworst en gekarameliseerde ui, de kaaskroketjes, het varkenshaasje met calvados saus en de zalm in een jasje van spek met mosterdsaus werden met veel smaak verorberd.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reclame beu ?
    Indien mogelijk, bezoek ik dagelijks nl.giveawayoftheday.com (elke dag gratis software, meestal overbodige zaken maar af en toe een pareltje) en deze keer wil ik dat even extra onder de aandacht brengen.  Jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat er steeds meer publiciteit bovenaan de blog verschijnt en ook andere sites worden steeds meer ontsierd door "floating" advertenties e.d.  Ik heb zelfs al een keertje overwogen om jullie mening te vragen over die reclameboodschappen maar nu heb ik een oplossing gevonden.  Gisteren kon je gratis AdMuncher downloaden en registreren via bovenvermelde site.  En, hopla : de ontsierende rommel is verdwenen van de blog, maar ook bij gmail en vele andere sites.  Omdat de reacties gisteren overdonderend waren  en niet iedereen erin slaagde om de registratiecode aan te vragen, zou deze actie uitzonderlijk met één dag verlengd worden.  Ik weet het, dit klinkt echt als een reclameboodschap en dat is het ook - alleen wordt ik spijtig genoeg niet voor betaald.  Nadeel : na één jaar stoppen de gratis updates, maar tegen die tijd valt er misschien wel een ander alternatief te versieren.  Misschien werkt dit programma niet bij iedereen, je installeert dit uiteraard volledig onder eigen verantwoordelijkheid.  Downloaden zou nog altijd mogelijk zijn via www.giveawayoftheday.com/ad-muncher-basic/ en dan de instructies volgen.  Ik hoop dat het nog lukt.

    23-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7-0 !
    Gisteren was er nog sprake van het uitstellen van de wedstrijd Valencia-Genk, door de overvloedige regen van de voorbije dagen was het immers niet zeker dat het veld bespeelbaar zou zijn.  Nu blijkt dat het veld beter was ondergesneeuwd, want 7-0 is toch een heel zware nederlaag.  De Spaanse kranten gingen er op voorhand al van uit dat het geen probleem zou worden, de Belgische pers hoopte op een stunt van de Limburgse ploeg.  Intussen is het duidelijk wie er gelijk had.

    22-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog meer regen.
    Ik lees hier net op het internet dat reisorganisator Thomas Cook in financiële problemen zit maar dat "de Belg niet hoeft te vrezen voor zijn vakantie".  Ik heb hier mijn twijfels bij, want de sukkelaar die zijn laatste centjes heeft bijeengeraapt om in het zonnetje te zitten in Spanje hoeft wel te vrezen voor zijn vakantie ! Hij zal dan wel kunnen vertrekken, maar zijn verblijf zal letterlijk in het water vallen.  Wat een strontweer de laatste dagen, en voor de rest van de week zullen we ook tevreden moeten zijn met af en toe een streepje zon.  Waar de Costa Blanca meestal met mooiere weerkaarten zit dan de rest van Spanje/Europa blijven de regenwolken hier maar rondcirkelen.  
    In hetzelfde artikel wijt men men de slechte resultaten van Thomas Cook aan het verminderen van boekingen in Groot-Brittannië en de Arabische lente.  Over die lente heb ik niets te vertellen maar in Benidorm is alvast niets te merken van die terugval.  De Britten blijven daar in grote getale aanwezig en in de lokale pers verscheen onlangs een bericht dat het herstel van het toerisme in deze streek helemaal te danken is aan de Britten.  In de maand oktober boekte Benidorm zelfs de beste resultaten van de afgelopen tien jaar : 88,8 % bezettingsgraad.  De mooie cijfers zijn deels ook toe te schrijven aan het Imerso-programma.  Dit door de overheid gesteunde (en uiteraard betaalde) project zorgt ervoor dat gepensioneerden aan verminderde prijs van het (hmm) mooie weer kunnen genieten aan de kust.  Als de (waarschijnlijk) nieuwe premier Rajoy doorheeft dat het in België beter weer is, zitten de terrasjes aan de Groenplaats in Antwerpen binnenkort misschien vol Spanjaarden ...  Of dat nog enig voordeel zou opleveren voor Spanje, mogen de economen beslissen.

    21-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk slecht weer.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was al enkele dagen voorspeld, vandaag werd het werkelijkheid : regen, wind en koudere temperaturen.  Pas rond 15u werd het even droog en dat is dan meteen het sein voor iedereen om snel naar de winkel te gaan of de hond uit te laten.  Anderen hopen dat het elders beter is en vertrekken naar beter weer (of nog meer regen ?).  

    20-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maar wat er ook gebeurt ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... restaurant Sabor vindt het helemaal niet erg dat wij zonder vrouwelijk gezelschap kom eten.  Het was weer overheerlijk vandaag, vooral het vispannetje viel in de smaak.

    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs