MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    05-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dikke Mee.
    Vanmiddag opnieuw op Vogelzang gearriveerd waar we de laatste dagen vóór ons vertrek naar Spanje zullen doorbrengen. Terwijl Nancy nog een bezoekje aan haar moeder bracht, heb ik gezellig zitten bijkletsen met Guy uit Leuven en toen ook zijn echtgenote Mieke opdook werd al snel beslist om de avond verder te zetten in de Dikke Mee, onze favoriete taverne hier in de buurt. Na het lekkere avondmaal was de temperatuur nog voldoende hoog om een laatste pintje te drinken op het terras van de kleine kantine van Vogelzang.

    04-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broebel broebel.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na een schitterende dag werden we gisterenavond en vannacht getrakteerd op een flinke regenbui en enkele donderslagen en bliksemschichten. De hevigste neerslag was deze ochtend al snel voorbij en na het gezamenlijk ontbijt met onze vrienden konden we nog een mooie wandeling langs de vesten maken. Na de middag werd het stilaan tijd om af te zakken naar Zoersel, waar we bij Monique en Philip verwacht werden om een hapje (understatement van het jaar) te eten, gevolgd door een lange sessie en een glaasje cava in de pas geïnstalleerde jacuzzi.

    03-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lierke plezierke.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sinds gisterenavond staan we met 14 motorhomes aan het zwembad van Lier. Een mooie rustige plaats om te overnachten en dicht bij het centrum. Vanmorgen hebben we de Zimmertoren bezocht en daarna heeft een gids ons de binnenstad beter leren kennen. Na de middag was er onder de stralende zon een fietstocht die voor mij niet zo goed is afgelopen. Bij een tussenstop werden de fietsen geparkeerd en in mijn jeugdige overmoed om zo vlug mogelijk een ijsje te bestellen ben ik ten val gekomen. Gelukkig bleek mijn rug sterker dan het betonblok waar ik op terecht gekomen ben en behalve enkele schaafwonden viel het allemaal wel mee. De eerste minuten ben ik toch op de grond blijven liggen en had ik de indruk dat alles in mijn lichaam gebroken was.

    01-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog een dagje in Düsseldorf.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze ochtend heb ik meteen het hele verhaal over gisterenavond te horen gekregen. Na sluitingstijd waren ze op het beursterrein zelf in een feesttent verzeild geraakt waar de medewerkers door de burgemeester getrakteerd werden op gratis drank en eten. Uiteraard zijn ze daar blijven hangen, hoe zou je zelf zijn ? Vandaag heb ik zelf nog een uur of vijf in de hallen van de Messe rondgelopen en daarna lekker in het zonnetje gezeten en vettige Duitse kost verorberd. Vanaf 20u waren de halve liters bier te koop voor 1 euro maar dat is niets voor mij.

    31-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vermoeiende dag.
    Vanmorgen om 10u stonden we al bij de eersten te wachten tot de beursgebouwen openzwaaiden en ik ben pas buitengekomen toen om 18u de lichten werden gedoofd. Onnodig om te vertellen dat ik blaren op mijn voeten heb. Ik zit nu rustig nog een beetje te lezen in de verzamelde brochures van merken die ik toch niet kan betalen en op de achtergrond hoor ik uit de feesttent rockklassiekers als Born to be wild, Smoke on the water en Satisfaction. De bende waarmee we naar hier gekomen zijn, ben ik in de loop van dag kwijtgespeeld. Ze hebben daarstraks wel laten weten dat ze ergens in een tent zitten.

    30-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonder Nancy op stap.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanaf deze middag ben ik voor enkele dagen vrijgezel. Ik sta met de motorhome intussen op het immense parkeerterrein van de Messe in Düsseldorf, samen met enkele vrienden. Nancy had dit jaar geen zin om mee te komen en kon op deze manier haar moeder nog enkele dagen gezelschap houden. Wij zijn hier na aankomst bijna meteen de feesttent ingedoken en hebben daar iets gegeten en gedronken. Ik zit nu eventjes te tokkelen op de laptop en zie dat er ook een internetverbinding is aan een vriendenprijsje : 2,60 euro voor een kwartiertje, 8,80 voor een uur en 43,60 voor een volledige dag !

    28-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antwerpen ligt aan de zee ...
    ... althans volgens de weerberichten op de radio. Gisterenavond bleven ze beweren dat het overal droog en helder weer was, behalve aan de kust – en dat terwijl hier de ene bui na de andere naar beneden kwam. Eventjes heb ik nog overwogen om schelpjes te gaan rapen, maar de medekampeerders zouden me ongetwijfeld voor gek verklaren. Vandaag hebben we de hele dag de auto gepoetst en dat was echt nodig, zo vuil was hij in zijn jonge leven nog niet geweest. En deze avond slecht nieuws voor mijn muzikale oortjes : vandaag is Nancy met het beddengoed naar het wassalon geweest en blijkbaar ben ik vergeten mijn mp3-speler onder mijn hoofdkussen weg te halen. De Creative Zen Mosaic was al enkele jaren mijn trouwe kameraad om in slaap te geraken en vergezelde me ook op wandeltochten door vele steden. Een tijdje geleden had ik nog tegen Nancy gezegd dat de aankoop van dit speeltje één van mijn beste aankopen van de laatste 10 jaar is geweest, meestal heb ik met elektronica niet echt veel geluk en gaat alles stuk twee dagen na het verstrijken van de garantieperiode.  Hoe dan ook, de mp3-speler is kwijt geraakt (of gewoonweg verzopen) in een wasmachine.

    24-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lochristi.
    Het is nu woensdagavond, bijna middernacht.  Sinds deze middag zijn we te gast bij familie in Lochristi waar we nog even afscheid komen nemen voor we binnenkort vertrekken naar het zuiden.  Morgen rijden we verder naar Lovendegem voor het Boombalfestival.  In tegenstelling tot de vorige jaren zullen we deze keer niet het hele weekend meemaken, we hebben nog te veel andere zaken af te handelen voor we vertrekken.

    21-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is weeral voorbij.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben een fantastisch weekend achter de rug.  Met een aantal vrienden hebben we op en rond Vogelzang genoten van het mooie weer en elkaars gezelschap maar vooral van Jos, de zingende stadsgids.  Gisterenmiddag heeft die ons door een stukje van de Antwerpse binnenstad geloodst met pikante verhaaltjes en plezante liedjes.  Absoluut een aanrader voor iedereen die eens "iets anders" wil dan een klassieke rondleiding.

    19-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een ramp.
    Toen wij gisterenavond/vannacht terugkeerden van een barbecue in Lochristi en de radio opzetten, was het alsof we een koude douche over ons heen kregen : vijf doden en tientallen gewonden door het noodweer op Pukkelpop.  Pukkelpop, het festival waar wij vroeger ook jaarlijks te gast waren, dat altijd een mooie affiche bood en biedt met een quasi perfecte organisatie.  Pukkelpop, waar ook nu nog altijd vrienden van ons naartoe trekken met een tentje.  We hopen echt dat er geen bekenden bij de slachtoffers zijn, wat het natuurlijk niet minder erg maakt voor andere getroffenen.  We zijn ook getroffen door de vele verhalen van solidariteit, mensen die onderdak aanbieden, helpen evacueren enz.   Misschien is de wereld toch niet zo slecht dan wij hem soms voorstellen.  Alle medeleven aan iedereen die rechtstreeks of onrechtstreeks te lijden heeft onder deze situatie.  Het doet je ook weer beseffen dat je niet constant moet lopen zeuren over de slechte zomer, het kan immers altijd nog erger !

    17-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooie dag en een nog mooiere avond.
    Vandaag een hele dag prachtig weer en om af te sluiten ben ik naar Hoboken gefietst om een optreden van Hannelore Bedert bij te wonen. Jacques (van Christine) uit Lissewege - zij staan hier ook al enkele dagen op Vogelzang) heeft me vergezeld.   Zoals altijd was Hannelore en haar begeleidingsgroep weer goed op dreef.  Zachte nummers werden afgewisseld met steviger werk en ook Jacques, die nog nooit van Hannelore gehoord had, was enthousiast.  Hij had uiteraard minder last met de West-Vlaamse nummers dan de doorsnee aanwezige.  Bij aankomst in de motorhome heb ik onmiddellijk gekeken hoe de eerste speeldag in tweede klasse verlopen is en toen werd de avond nog mooier : RAFC heeft met 0-1 gewonnen op het veld van Lommel United.  

    16-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grand Café.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Niet heel veel te melden, tenzij het feit dat het eindelijk mooi weer is.  Gisterenavond zijn we ter gelegenheid van moederkesdag (enkel in Antwerpen en omgeving wordt dat gevierd op 15 augustus) in Grand Café de Singel gaan dineren.  Uiterst verzorgd, zeer vriendelijk personeel en lekker eten aan prijzen die je tegenwoordig redelijk moet noemen, maar we vinden alles tegenwoordig toch wel echt duur.  't Zal wel aan ons liggen, stilaan horen we bij de generatie die vroeger alles beter vond.  Beter misschien niet, goedkoper in ieder geval wel.

    14-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is hier momenteel niet zo plezant.
    Eergisteren en gisteren bijna de hele dag binnen gezeten door de regen, alhoewel we graag naar het gratis Linkerwoofer festival hadden geweest.  Vroeger kon het ons allemaal niet deren, in de modder zitten en doorweekt naar huis waggelen maar nu wil ik toch graag op zijn minst een beetje droog weer om groepjes in openlucht te gaan bekijken.
    Deze ochtend wakker geworden door de regen en niet - zoals gewoonlijk - door het gepiep van Macho om zijn eerste wandeling te gaan maken.  Al snel bleek dat hij niet helemaal in orde was, hij kon amper op zijn pootjes staan en wou niet eten of drinken.  We hebben dan vrijwel onmiddellijk een afspraak gemaakt met een dierenkliniek hier in de buurt en gelukkig kon de zus van Nancy ons met de auto naar daar brengen.  De diagnose : Macho is oververmoeid en heeft al zijn reserves opgebruikt, zijn suikerspiegel is daardoor drastisch gezakt en mogelijk heeft hij daardoor misschien een epilepsie-aanval gehad.  Echt een verrassing is dat niet : van 's morgens vroeg tot 's avonds laat rent hij rond en slaapt zelden.  Nu  moet hij vooral veel rusten en we hebben een flesje meegekregen met daarin een of ander wondermiddel (met heel veel vitamines, aminozuren enz).  Ook mag hij af en toe een beetje druivensuiker of honing krijgen als hij een "appelflauwte" heeft.  Het is nu na 22u en met Macho gaat het al een heel stuk beter, het zal moeilijk zijn om hem de volgende dagen in te tomen maar desnoods moet hij enkele uren per dag tegen zijn zin in de bench.  Nancy ligt al in haar bed, ze heeft net een pijnstiller genomen (iets wat ze nooit doet) want ze kon het niet meer uithouden van de rugpijn.  Nancy heeft nooit ergens pijn en kan daar moeilijk mee omgaan.  Ikzelf heb constant wel ergens pijn en op de duur leer je daar mee leven.  Als het morgen met Nancy niet beter is, zullen we een dokter moeten opzoeken. 

    11-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een onverwacht feestje.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest om de resultaten van mijn bloedonderzoek te kennen.  De suikerwaarden zijn nog altijd te hoog, maar toch iets lager dan vorig jaar.  De cholesterol was wel een stuk hoger dan de vorige keer, dus mogen we daar nu ook pilletjes voor gaan slikken - medicijnen die enkele jaren ook al werden aangeraden door een andere dokter maar die altijd in de kast zijn blijven liggen.  Voor de dokter van vandaag wil ik wel een extra inspanning leveren, jammer dat ze in opleiding is en binnenkort de groepspraktijk verlaat waar ik patiënt ben.  
    Voor de rest leek het vandaag een doodgewone dag te worden, tot bleek dat een vaste klant van terrein Vogelzang jarig was vandaag.  We werden uitgenodigd om iets te komen drinken in de namiddag en zoiets moeten ze ons geen twee keer vragen.  Al snel bleek dat er flink wat voorbereiding aan het feestje voorafgegaan was.  We hadden een zakje chips verwacht, maar er kwamen de olijven en dolmades op tafel - gevolgd door een bordje met gerookte vis en garnaaltjes.  Daarna werd een buffetje uitgestald met rosbief, gebraad, brochetjes, groenten, aardappelen en sausjes.  Ook het dessert werd niet vergeten : fruitsla, taart, chocolade mousse, kaas - meer dan genoeg voor iedereen.   Voor zoiets willen we nog wel een keertje extra "hip hip hoera" roepen.

    10-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar Leuven.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een ritje met de trein, dat was weer een hele tijd geleden.  Ik heb het altijd een aangename manier van reizen gevonden en ik heb zelfs ooit gezegd dat ik het plezierig zou vinden om elke dag met de trein te pendelen naar mijn werk.  Vandaag moet ik mijn mening toch een beetje herzien.  In minder dan een uur van Antwerpen naar Leuven, dat is mooi en nauwelijks nog haalbaar met de auto maar ik vond de trein vooral lawaaierig en weinig comfortabel om te zitten.  In het begin was er weinig volk in mijn wagon maar in Heist-op-den-Berg stapten een twintigtal jongeren op die heel veel kabaal maakten.  Ik probeerde me dan voor de stellen om elke dag tijdens de piekuren in een overvolle trein te zitten : vol met mensen die tegen hun zin gaan werken, uit hun bek stinken, met een druipende paraplu in je nek ... Neen, geef mij dan toch maar de combinatie mororhome/fiets.
    Maar waarom ging ik eigenlijk naar Leuven ?  Weet je, wij krijgen regelmatig mails van mensen die info vragen over een bepaalde camping of die ons bedanken voor een goede tip.  Die mensen krijgen dan een beleefd kort mailtje van ons terug en daar eindigt dan meestal de correspondentie.  Tot ik zo'n klein jaar geleden een mail kreeg van ene G. uit Leuven, een mail waarop je niet simpel kon antwoorden met ja of neen.  Hij excuseerde zich eerst omdat hij vond dat hij op deze manier in ons leven binnendrong en vertelde over zijn leven met en zonder hond, over zijn plannen om ook een motorhome te kopen, hier en daar dook er een gedicht op.  Gaandeweg leerden we elkaar beter kennen en werden er al wat meer persoonlijke dingen geschreven.  Een ontmoeting in levende lijve kon niet uitblijven en vandaag ben ik (Nancy is niet meegeweest) hem dan gaan bezoeken en heb kennisgemaakt met zijn echtgenote, de hond en de buren (en ook familie die we reeds hadden ontmoet in Spanje).  Het was een zeer gezellige namiddag en dit bezoek zal ongetwijfeld nog een vervolg krijgen, vooral omdat hij nu ook in het bezit is van een motorhome en vorige week zijn C rijbewijs heeft gehaald zodat hij er eindelijk ook mee mag rijden.

    09-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peppers of Pipers ?
    Vanmiddag zagen we hier een ambulance(met sirene) voorbij rijden, een eindje verder stopte hij en draaide terug.  Enkele minuten later weer dezelfde ambulance, maar deze keer stopte hij om op zijn stadsplan te kijken.  Dat hou je in deze tijden van allerlei navigatiesystemen toch niet meer voor mogelijk, je zal maar ergens liggen wachten met een hartaanval ! Toch mogen we nog niet klagen, als je naar de beelden ziet van de straatrellen in Engeland of de uitgehongerde kinderen in Somalië kan het duidelijk nog veel erger.   Het is toch echt moeilijk om de toekomst nog rooskleurig tegemoet te zien.  Soms schaam ik mij omdat wij zo'n onbezorgd leven leiden en ik soms niets anders te doen heb dan mij ergeren aan onbenulligheden.  Gisteren was het weer zover : in een toeristisch magazine wist de schrijver van een artikel te vertellen dat de doedelzak in Schotland nog altijd zeer populair is.  Een kwart van de doedelzakspelers is vandaag jonger dan 18 jaar, dit zou te danken zijn aan het succes van de Red Hot Chili Peppers.  Wat een onzin, tik op youtube een keertje Red Hot Chili Peppers in en daarna Red Hot Chili Pipers - je zal onmiddellijk begrijpen waarom de jeugd in Schotland bagpipes wil voor zijn verjaardag ! De journalist die dan zoiets schrijft is het niet waard om op kosten van zijn lezers op reis te gaan om hen daarna onwaarheden op de mouw te spelden.  Waarom geven zo'n jobke niet aan mij ? Waarschijnlijk omdat ik te lui ben om te werken ? Smile
    En om af te sluiten : morgen heb ik een blind date (met medeweten van Nancy) - als er daarna geen berichten meer verschijnen op onze blog, ben ik waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een slecht afgelopen illegale orgaantransplantatie.

    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wilrijk.
    Door - alweer - de regen zijn we in de voormiddag niet op de jaarmarkt van Wilrijk geraakt maar vanmiddag werd het gelukkig droog voor de jaarlijkse dernykoers.  Bij de BV's, dat zijn plaatselijke prominenten en "gepensioneerde" (bij sommige met de nadruk op pens) ex-wielrenners, was Nico Mattan de snelste.  Bij de profs wisselde het beeld bijna bij elke doortocht maar na 33 plaatselijke rondes van in totaal 100 km werd Björn Leukemans de winnaar.

    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alweer een mislukte uitstap, maar toch niet helemaal.
    Vandaag fandag bij RAFC op "den Bosuil" en ik dus met de tram naar Deurne.  Aan de eerste haltes waren vrijwel alle op- en afstappers gezegend met een lichtbruine kleur, in de buurt van de Vogelmarkt werd plaats gemaakt voor bejaarden en Nederlanders en vanaf het centraal station werden de huidtinten alsmaar donkerder om iets verder steeds meer te veranderen in rood-wit (de clubkleuren van stamnummer 1).  In de buurt van het stadion liep werkelijk iedereen rond in de heilige kleuren, behalve ik met mijn Hércules T-shirt.  Aan de ingang werd al snel duidelijk dat de inkomprijs van 4 euro die gevraagd werd, voor mij te hoog gegrepen was.  Ik was niet met de fiets of de auto en had dus geen sleutels bij.  Bij mij betekent geen sleutels meteen ook geen geld want mijn zakcentjes zitten in een portemonneeke dat aan mijn sleutels hangt.  Bij deze zijn  de zakkenrollers gewaarschuwd : bij mij valt meestal niets te pikken.  Ik zwerf regelmatig door de stad zonder een halve euro in mijn broekzakken.  Eerste voor de hand liggende oplossing : een geldautomaat in de buurt zoeken want mijn bankkaart had ik wel bij.  Helaas : buiten werking en de volgende biljettenspuwer was al een heel eind verder en dan zou ik het optreden van Kollektief (Antwerpse hip-hop) missen, voor mij een van de grote trekpleisters van deze dag.  Volgend idee : postvatten aan het benzinestation en aan de volgende klant vragen of hij met mijn kaart voor 20 euro wou tanken en mij dan 20 euro cash in de plaats zou geven.  Alweer helaas : blijkbaar had niemand in Deurne vandaag zelfs maar een half litertje super of diesel nodig.  Even heb ik nog overwogen om "Geef me geld of ik schop een deuk in je mooie BMW" uit te proberen maar vermits ik altijd sandalen draag zou ik daar alleen een pijnlijke voet aan overhouden.  Dan maar terug op tram 5 gestapt, naar de Groenplaats gereden - daar in de buurt zijn geldautomaten genoeg - en een lekker ijsje gekocht.  Intussen was het zonnetje door de wolken gebroken en dat zorgde ervoor dat mijn ijsje sneller smolt dan mijn tong kan likken.  Blijkbaar was dit een betere invulling van mijn namiddag dan me te ergeren aan de het aftandse stadion dat ooit het decor was voor ontelbare historische wedstrijden.  Diep in mijn hart blijf ik RAFC-supporter en ik hoop absoluut dat ze door de inbreng van de groep Verhaegen opnieuw naar de hoogste regionen van het Belgische voetbal zullen doorstoten, maar het verschil met het stadion van Hércules in Alicante is toch wel heel groot.

    06-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Willrock en Wurm.
    Gisterenavond een fantastisch gezellige avond meegemaakt (mede dank zij Yessica, Nano en Mieke) op het Willrock festival.  Helemaal gratis konden we daar genieten van comedians als Arbi El Ayashi en vooral Nigel Williams, gevolgd door Wahwahsda (www.wahwahsda.be) - reggae met swingende backgroundzangeressen én een uitstekende rapper.  Als ze in je buurt zijn, zeker eens gaan kijken, absoluut de moeite !
    Deze avond wilden we naar de tentoonstelling van Erwin Wurm in het Middelheimmuseum gaan kijken, maar ook deze keer was een hevige regenbui de spelbreker.  Onze eerste poging waagden we op een maandag, terwijl ik verdomme goed genoeg weet dat de Antwerpse musea 's maandags gesloten zijn.  De tweede keer zijn we halverwege teruggekeerd omdat het begon te regenen en ook vandaag (speciale avondopening met live performances) is dus weer letterlijk in het water gevallen.  Na Wurm was het de bedoeling opnieuw naar Willrock af te zakken om nog een keertje een optreden van Diablo Blvd. (het metal project van Alex Agnew) te ondergaan.  We zitten nu in de auto  dan maar te genieten van Radio 1, waar we net hebben gehoord dat Beerschot (GBA mag nu niet meer) met 1-2 achterstaat.  Als het zo blijft, wordt het toch nog een tweede mooie avond op rij.
    En nog een late update : het is 2-2 geworden.

    05-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer enkele verplichtingen achter de rug.
    Eergisteren naar de dermatoloog, gisteren naar de tandarts en vanmorgen naar de huisarts.  Ook de oogarts staat nog op het lijstje en hopelijk zijn we dan weer helemaal in orde om stilaan aan het zuiden te denken.  Voor we zover zijn, staat er echter nog heel wat op het programma : het salon van Düsseldorf, Boombalfestival, vrienden bezoeken, een BBQ, de dernykoers in Wilrijk enz.  Zoals je merkt zijn we dit jaar niet naar Dranouter afgezakt.  Tot op het laatste moment hadden we nog gehoopt op vrijkaarten maar het is niet gelukt.  Omdat onze financiële situatie er niet beter op wordt, zullen we in de toekomst dit soort megafestivals niet meer bijwonen vanwege te duur.  Op onze fotosite kan je sinds vandaag een honderdtal foto's zien van onze voorbije vakantie in Frankrijk.

    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs