Ik vind dit een gemakkelijke manier om dingen door te geven. Ik stel voor dat iedereen hier die pagina opslaat en af en toe bekijkt. Bijvoorbeeld als er plots een training ofzo afgelast is.
In bijlage de info die ik momenteel heb voor de eerste twee tornooien!
Bij tornooi 1 in Avelgem verwacht ik dat iedereen ten laatste om 8u40 op het terrein staat, om op te warmen. We zullen spelen met de truitjes zoals vorig jaar.
Bij tornooi 2 in Deerlijk beginnen we op te warmen om 8u30. Meer info over het vertrek enzo geef ik nog door later.
In het begin zal ik wel nog mails sturen maar het is toch de
bedoeling dat ik dan enkel nog de blog gebruik. Voor matchen enzo ook
gemakkelijk om af te spreken.
Op maandag 19 augustus beginnen we er aan!!!!!
Om 9u30 begint de eerste training.!!! Ik heb der alvast zin
in!!!!!!
Enkele dingen: op sportkamp mogen ze wel nog iets meenemen
om te eten tijdens de pauze. Drinken ook zeer belangrijk, ik prefereer water (of
desnoods sportdrank).
Verder hoop ik om 9u30 te kunnen beginnen dus dat iedereen
er toch zeker is om 9u25 Want ik wil ze superveel leren en dat lijkt precies
nog moeilijk op zo een korte tijd (5dagen voor eerste tornooi).
Is het mogelijk dat iedereen doorgeeft of jullie dochter
aanwezig zal zijn? En indien niet welke dagen?
Ik wil ook nog zeggen dat ik nog liever heb dat iemand een
halve voormiddag komt dan niet (sommigen twijfelen hierover). Ook omdat ik vier-vier
kan spelen als iedereen aanwezig is.
Verder kan iedereen bevestigen voor de tornooien(zie agenda
blog)? Of aangeven dat hun dochter afwezig zal zijn? Als jullie al kunnen
verder kijken naar de matchen zelf, is dit zeker ook welkom. Ik zal alles
noteren.
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Truien kunnen gepast worden gedurende het sportkamp.
Er staat al een tekstje op en ik plaats deze tekst er normaal ook nog op.
PS: Hou je mail en blog in de gaten want ik heb werk gevonden dus ik ben nog niet zeker of ik vrijdag training zal kunnen geven. Normaal werk ik tot 17u15 in Brugge... Tenzij ik 1 dag minder lang moet werken, dan kies ik vrijdag... Ik laat nog iets weten.
Vanaf volgend jaar zullen een aantal zaken veranderen gezien uw dochter bij de miniemen zal spelen. Voor de duidelijkheid: Er worden 2 miniemenploegen gevormd, één door Anita en één door mijzelf. De miniemenploeg van mij zal bestaan uit: Baluwé Margot Boyart Maité Gelder Cayetana Hostens Lies -Rombout Britt -Ruysschaert Febe -Vandevelde Aukeen Vanheule Britt. Dit zijn slechts acht speelsters, dus ik hoop toch op een goede opkomst op training.
Enkele praktische zaken:
- Training op maandag en woensdag van 17u30 tot 19u
- Stipt aanwezig te zijn, het is al zo kort de training.
- Geen snoep, kauwgom tijdens te training.
- Zoals dit jaar, verwittigen indien het kan als er niet getraind kan worden (bedankt voor de medewerking dit jaar).
- De truitjes worden zoals dit jaar elk om beurt door een andere mama (of papa ) gewassen.
- 3 trainingen per week is mogelijk namelijk aansluiting bij Anitas miniemen op vrijdag van 17u30-19u, belangrijk hierbij is dat eigen training, op woensdag, voorrang moet krijgen. De miniemen van Anita krijgen de kans om de woensdag met ons mee te trainen, maar hun hoofdtraining ligt op vrijdag.
- Jammer genoeg mogen de mamas- papas in de matchen enkel nog vanaf de tribune roepen over peetsies op het veld Maar ik zal mijn best doen mijn stem wat luider te verheffen.
- Vanaf nu kunnen we communiceren via een blog, het is belangrijk vanaf volgend seizoen de blog in de gaten te houden voor matchen enzoverder, om het contact te vergemakkelijken: http://www.bloggen.be/miniemenkerdavoavelgem/
Verder kan ik al enkele data meegeven waarmee we het seizoen zullen inzetten:
- 19 tot en met 23 augustus in de voormiddag: sportkamp
- 24 augustus: tornooi Avelgem
- 31 augustus: tornooi Deerlijk
- 7 september: tornooi Ingelmunster
Zo, ik denk dat de belangrijkste zaken gezegd zijn!!! Ik hoop dat we vooral veel bijleren dit jaar en natuurlijk gaan we nog voor de overwinning, doch in acht neming dat ik elke speler evenveel speelkansen wil geven. Er zal ook meer en meer in functie van meewerking gedacht worden, dit in functie naar later toe en om de inzet zo hoog mogelijk te houden.
PS: gene stress door al die opsommingen, twordt terug een superleuk jaar!