Welkom op mijn blog!
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Inhoud blog
  • Foei.
    Over mijzelf
    Ik ben Mara
    Ik ben een vrouw en woon in Bodegraven (Nederland) en mijn beroep is niks..
    Ik ben geboren op 08/09/1991 en ben nu dus 32 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Shoppen ! Paardryden, dansen & uitgaan..
    Mijn voorbeeld Adriana Lima hieronder;
    Foto
    Mijn leven.

    30-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foei.

    Damn heb vandaag veel te veel gegeten. Ben naar woerden geweest, & met dit weer moet er gewoon een ijsje by.
    Ik had mezelf nog wel beloofd om niet te veel eten.
    En natuurlijk nog zo'n oranje tompoes. En vanavond weer uit eten. 
    Pff waarom is dieeten zo moeilyk?
    Na de vakantie ga ik echt op dieet. En nu echt. Ik heb er genoeg van dat ik elke keer word uitgelachen of uitgescholden.
    Was ik net af van dat gezeik over dat ik zo 'arrogant' was , beginnen die haters weer over dat ik zo dik ben.
    Soms denk ik waarom heb ik geen anorexia ? dan word ik tenminste dun.
    Maar dat moet ik niet zeggen , want mensen die anorexia hebben, hebben vaak echt een kutleven.
    Morgen trouwens lekker joggen, alles even van me afzetten, calorietjes verbranden.

    Heb je nog tips voor dieeten? of zodat ik minder honger kryg enz. enz ? laat het me even weten.

    30-04-2007 om 17:11 geschreven door :MAAR  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 04-2007

    Rondvraag / Poll
    Wat doe je het liefst op zaterdagavond?
    Uitgaan natuurlyk!
    Lekker feestje met me vrienden.
    Filmpje met vriendinnen.
    Chillen met me vriendje.
    Slapen.
    Bekijk resultaat



    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs