Foto
Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • het heen gaan van pupje jani
  • ONS CHIHUAHUACLUPVZW en 10% krijgen in hondenwinkels
  • iemand die zelf mandjes en spulletjes maakt
  • Belgiche chihuahuaclup met stamboom
  • Sint-Hubertus sitte voor stamboom
  • mijn schatjes
  • mijn FB
  • kobe gaan bezoeken als hij terug was gedaan
  • en dit is kobe nu se vol leven !!!! :))
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • kaatje ......op 6 mei 2011
  • kaatje 5 weken oud en eerste keer dat we gaan kijken zijn
  • haha voor snoepjes alles é
  • eerste dag en kobe en kaatje spelen al veel samen se
  • oooo toffffffffffff in zand spelen
  • dominique blog ( fokker van mijn kaatje )
  • 3 juni 2011,kaatje en kobe altijd maar spelen
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    MIJN MEISJE PINKY

    ik heb je gekocht toen bij een boerin en je was als pupje zeer bang
    als pup speelde je veel en toen sloebertje kwam was je toch liever alleen
    je kon veel het duveltje uithangen door altijd bij de buren te gaan
    je zocht tot je een gaatje vond om daar bij de buren poesjes of muizen te zien
    en dan moest ik je telkens komen halen want terug kon je niet komen
    we zette speciaal een omheining en deden de haag weg
    zo kon je niet meer bij de buren gaan é
    je viel zelf eens in de vijver en kon er niet meer uit
    gelukkig liet sloebertje me dit weten en kon ik je eruit halen
    na de verhuis moest ik wel met jullie gaan wandelen en dat deed je ook graag
    je moest altijd boekjes lezen é wie als hond er langs heeft geweest
    ik had geduld en bleef dan even staan zodat je boekje kon lezen é
    kammen dat had je niet graag en daarom moest je dan kort geschoren worden
    oooo wat was dat een spel pfffffff of met muilband aan of je even in slaap doen
    of we hadden geen vingers meer en zeker haarkapster silvie niet amai
    maar na scheren was je terug heel mooi meisje éé
    in zonnetje liggen dat deed je heel graag tot je het te warm kreeg
    dan ging je in huis afkoelen é
    je ging je veel alleen leggen in je eigen mandje in de keuken en
    als je moe gelegen was of even gezeldschap wou dan kwam je af
    en kroop je onder mijn bureel en keek zo alles af
    s'avonds als ik ging slapen dan liet ik je nog even pipi doen en
    dan zette ik je in de zetel tot s'morgens
    als ik in de zetel kwam dan wou je toch ook even bij ons zijn
    tot je terug naar je eigen mandje ging waar het rustig was é lieve schat


    ineens werd je ziekjes en 3 x gingen we met jou naar dierenarts
    je had water op je longen en 2 x vocht uitgetrokken
    zo kon je even beter ademen ,eerst kreeg je medikatie
    maar veel helpte het niet :((
    je wou niet meer eten ,alleen had je dorst altijd
    toch wou ik je nog een weekent bij mij hebben
    maandag zei ik .....ga dierenarts opbellen é
    en je gaf na lange tijd me lekjes /kusjes
    of je wou zeggen ....ja is goed hoor
    terwijl ik dit schrijf krijg ik nog tranen in men ogen pinky
    nooit maar ook nooit zal ik je vergeten meisje
    je betekend heel veel voor mij omdat je de naam droeg
    die ik je gaf van eerste pinky en je gaf me troost toen
    zij ook stierf op 14 jaar leeftijd
    eerste pinky en ook jij pinky en pupje jani
    blijven voor altijd in men hart 
    en dimitri die jij ook kende en hij jou 
    zal je ook nooit vergeten hoor want je was zen lievelings hondje
    afschijd nemen was zwaar :(( 
    het ga je goed en tot weerziens éé

    pinky was juist 11 jaar en 3 maanden
    29/11/2010
    wat had ik haar graag toch mee genomen naar men nieuw huis met tuin terug
    het heeft niet mogen zijn  zuch :((
    Foto
    na 3 pogingen was eindelijk mijn gabby zwanger ,ooo wat waren we zo blij .toen de dag kwam kreeg ik hulp van tania die heel goed bevallingen van chihuahua kan doen en stelde ook mijn gabby gerust. de bevalling ging heel goed en gabby gaf geen kiek ,eerste pupje kwam stuitligging maar was zo kleintjes dat hij gemakkelijk kon geboren worden ,ja was een "" hij "" en zo klein ....woog amper 70gram ,tania gaf hij mond aan mond beademing en hij kwam er door ,nu Tweede pupje maar dat was raar en zat dood op :(( toch blaasde tania nog lucht in zen neusje maar helaas het mocht niet zijn :((
    alle aandacht ging naar janike ,we gaven hem ook de papfles en moesten zelfs 2 x naar dierenarts mee gaan omdat hij uitdroogde
    na 5 dagen gaf hij het op en toen we van de dierenarts naar huis gingen was hij al heen gegaan :(( gabby zat te wachten en we lagen hem eerst nog even bij haar maar gabby zag het dat janike niet meer leefde en deed zo met haar pootje van alé alé op hem ,toen hebben we hem weg gedaan ,ze heeft afscheid kunnen nemen van haar babyke

    jani
    we waren zo blij met je ,je was zoo mooi
    je vocht en vocht maar hierboven wilde ze het anders
    tania en haar dochters maakte een mooi kistje voor je
    met een mooi tekening en mooie bloemen
    je ligt nu samen bij je broertje in voortuin van tania
    nooit maar ook nooit zal ik jou en je broertje vergeten
    hoop dat jij en je broertje in hondenhemel veel al gespeeld hebt
    en nog veel speeld ,wacht op mij é

    schatjes het ga jullie goed xxx
    je mama gabby
    ik baasje
    tania en haar 2 dochtertjes
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
    Foto
    Zoeken in blog

    http://www.youtube.com/watch?v=0BZPFAajBQI mooi afscheid clipje

    een mooi afscheid van pup reutje die geen kans heeft gekregen .........
    speel maar achterderegenboogbrug lieverd .........
    en waak over je mama en je broertje Ludo ééé
    tot weerziens lieve schat xxx

    ik
    je mama
    en je broertje Ludo
    xx xx xx
    Categorieën
    mijn schatjes se
    mijn 10 schatjes se :-)
    men hondjes zijn men leven zonder hun heb ik geen leven ik kan geen leven mij inbeelden zonder hun :-)
    05-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 januarie 2013
    zaterdag 5 januarie 2013 kwam domenique  ( de fokker van ons kaatje ) met haar man een langs bij ons op bezoek
    was fijn en lief  dat ze even eens langs kwamen ,dank jullie en kaatje was ook blij hun terug te zien
    dankjewel ook voor kadotje ,zijn lekkere koekjes en soms eet ik toch een stuke chocolade
    spijtig dat ik er niet aan gedacht heb om enkele foto's te trekken van gezellige moment
    maar zoals belooft zullen wij als ik wat beter ben ook eens afkomen bij jullie é

    wens ook iedereen BESTE WENSEN EN GOEDE GEZONDHEID VOOR 2013 !!!



    wens ook iedereen BESTE WENSEN EN GOEDE GEZONDHEID VOOR 2013 !!!

    05-01-2013 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BCC-CAC 02-12-12.

    ik ben heel blij dat ik zelf kon gaan naar de clup chouw ( BCC-CAC 02-12-12.)
    bij gabby was het een tijdje geleden maar was chouwen niet vergeten
    ze kreeg dan ook in open klasse "" uitmundig"" waar ik zeer fier op ben

    met king moest ik gaan voor zen goedkeuring voor fokseleksen en dat heeft hij ook gekregen
    en is toch bij de jeugd 4de geworden met ook "" uitmundig""









    goed zo King
















    02-12-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 november 2012
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hier ben ik dan terug

    3de chemo achter de rug en ik was het zo beu alle dagen men haren zien uitgroeien en haren die er ziek uit zien
    dat ik zelf men haren afgeschoren heb en ik voel er mij nu beter mee hoor
    zal wel na een tijd terug groeien é

    we wonen eindelijk beneden en hondjes vinden dit veel beter
    ik trouwens ook ,want ik heb nu dagelijks uitzicht naar de tuin toe é
    hier filmpje ( http://www.youtube.com/watch?v=QTQaqgQLcEo ) geniet ervan é

    28-11-2012 om 14:35 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 oktober 2012

    zo ben van gisteren ontslagen uit ziekenhuis ,operatie goed verlopen
    heb nog wat pijn maar zal zen tijd nodig moeten hebben é
    hondjes waren blij en ik ook hun terug zien

    06-10-2012 om 18:40 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 september 2012

    na nog eens een onderzoek toch beetje possetief nieuws over mij
    longen ,lever zijn goed ,arts was heel blij met de resultaten
    alleen men maag moet eruit ( maagoperatie)
    maar is er mee te leven en ben beetje opgelucht ook
    want ik wil er zijn voor men hondjes en men hondjes voor mij é
    18 september bij chirug voor verder te bespreken ,kan zijn dat ik zal geopereed worden 24 september ?
    ik hou er de moed in

    als men deze ziekte heeft ,zijn het de kleine dingens in leven die heel belangrijk zijn
    genieten van dagelijkse dingen ,wat voor mij .....men zoon ,man en men hondjes zijn



    zeker geef ik niet op





    10-09-2012 om 17:14 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 augustus 2012

    als ziekenhuis je opbeld is nooit goed teken
    maar men hondjes gaan me helpen erdoor slaan
    als ook famillie en vrienden

    http://www.youtube.com/watch?v=LVeo60TUhKw voor hun



















    30-08-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 augustus 2012...........dogchow Mechelen

    op 18 augustus 2012 was het dogchow in Mechelen
    gelukkig hadden we aerco in de auto en hadden de hondjes het niet warm
    ik moest met men king chowen voor jeugdhond
    en ik kon men oren niet geloven als king 2 keren won en 1ste plaats kreeg
    ook tegen beste jeugdhond teef moest hij lopen en won ook

    hij kreeg als tittel ..........1 ste plaats voor beste jeugd hond reu en uitmundig
    wat was ik supper blij





















    18-08-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 juli 2012

    we hebben een uitstapje gedaan met chihuahuawandeling in Brugge op zondag 29 juli
    doordat lydia ook eens mee wou gaan kon ik maar 2 chikes mee doen ,kaatje is voor de 2de keer loops dus was beter dat ze veilig thuis bleef samen met kobe en de anderen hondjes
    we hebben goed weer gehad en dan kan dag niet meer stuk é en voor de rest moet men zelf gezellig maken
    gabby is wat lui van toen ze zwanger al was en wou eerste half uur niet mee wandelen ,dus in de hondenbuggy gezet
    maar nadien liet ze merken dat ze toch mee wou wandelen en dan heeft ze heel de wandeling mee gewandeld zo flink was ze
    en kleine king ja hij kan zeker een wandeling van 2u wel aan
    heb ook een hele mooie mand draagzak gekocht ,heel zacht en zeker warm voor in de winter







    29-07-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 juli 2012
    de werken gaan hier goed voor uit ,voor de hondjes niet zo leuk omdat ze toch uren boven moeten blijven é
    maar nadien mogen ze elke dag paar uurtjes beneden hoor
    was ook warm ook voor de hondjes ,dus pootje baden in zandbakje moesten ze van mij even al vonden ze niet leuk natte pootjes
    alleen mira en king gingen er zelf in staan
    hier nog wat foto's en filmpje   http://www.youtube.com/watch?v=FEzjgHqFsko&feature=youtu.be 



























    27-07-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 juni 2012

    iets heel anders nu te vertellen ,de werken hier thuis volgen nu goed op elkaar
    wel zal ik blij zijn als kappen/breken/boren gedaan is hoor pfffffffff want begint op de zenuwen te werken en altijd dat stof tot boven toe . ook voor de hondjes niet leuk é zolang ze hier werken doen kunnen ze niet veel in de tuin lopen é ,ik blijf veel bij hun maar toch é
    nu moet elecktrieker nog komen en loodgieter en eind juli 30ste komen de plakkers dan is kappen en breken EINDELIJK GEDAAN oef







    20-07-2012 om 14:12 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 juli 2012
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    mijn dag kan niet meer stuk
    de baasjes van ludoke stuurde een foto naar christa en christa stuurde het me door
    wat is hij al veranderd é als we hem een tijdje niet gezien hebben, ziet me zo dat hij veranderd is é,wat is hij nog steeds mooi !! en veel vrienden op fb die ludoke gevolgd hebben van bij zijn geboorte vinden ludoke  nog supper mooi ,zeggen dat hij een heel mooi hooftje heeft  
    wat is hij  met zen kontje in de boter gevallen
    ben supper blij met de foto van ludoke en dat hij bij hele lieve mensen is
    en alles goed gaat met hem
    bedankt christa voor de foto door te sturen é

    09-07-2012 om 21:03 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 juni 2012
    men enige zoon .........dimitri word op 9 juli 2012 ......... 34 jaar
    wat vliegd de tijd é en wij worden ouder é
    hij woond al 6 jaar in Engeland / Londen
    gelukkig heb ik via FB contackt met men zoon of ik bel eens even

    alvast een Gelukkige verjaardag dimitri xxx



    07-07-2012 om 17:23 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 juni 2012

    beetje nieuws van hier thuisfronts é
    de werken zijn hier al een tijdje bezig ,binnen muren staan er al en de gevel stenen zijn hier ook al toe gekomen
    nu maandag 2 juli komen ze ook onze nieuwe ramen steken ( boven en beneden ) alleen nog niet voor de nieuwe keuken want die is nog niet af é
    voor de hondjes niet zo leuk ,zal maandag eerst met de hondjes in achter slaapkamer moeten blijven tot de raam in slaapkamer aan straat erin staat é ,dan met hondjes terug verhuizen naar kant van de straat é
    zal blij zijn als de ramen erin staan en dat voor de hondjes voorbij is
    met de werken hier laat ik ze toch 2 keren even in de tuin

    ook zijn we blij dat die exstreem warmte voorbij is ,hondjes voelen hun dan niet zo goed
    al had ik ze even nat gespoten en sta er een kinderbadje klaar ,leuk vinden ze het niet nat te worden é
    toch is het wel goed om hun wat af te koelen

























    29-06-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 juni 2012

    het word zomer en dan zitten veel TEKEN in tuin,bossen,hagen,struiken,velden

    men kan een teken pinset kopen bij de apotheker ( een koevoet) zijn de beste
    hier een link over DE TEEK ( http://www.deblauweark.be/?q=node/46 ) goed om weten en zeker lezen !!!

    wat men ook kan doen is dit !! en helpt ook om een TEEK te verwijderen
    GOEDE TIP

    Op deze manier kan je makkelijk een teek verwijderen
    Breng een klodder vloeibare zeep aan op een prop watten.
    Bedek de teek met de zeep-doordrenkte prop watten en dep het een paar seconden (15-20),
    de teek zal zich spontaan losmaken en zichzelf vasthouden aan de watten wanneer u de prop weg neemt.
    is simpel en ook gemakkelijk als men geen teken pinset hebt

    NOOIT EEN TEEK MET JE VINGERS VERWIJDEREN ,ZE KAN DAN GIF IN DE HUID DUWEN
    WAT ZEER GEVAARLIJK IS VOOR HOND EN MENS !!!
    Als een teek in paniek raakt braakt hij zijn maaginhoud uit... daardoor kan de hond alle ziektes krijgen die een teek bij zich draagt... Een teek nooit verdoven, ALLEEN vastpakken met de tekentang draaien en trekken... Om te voorkomen, op tijd een pipetje geven met antivlooien/ tekenspul


    ik had ook nog nooit een teek gezien ,tot ik in beverlo als ik bij carina logeerde naar een bos ging wandelen met paar hondjes ,dag of 2 nadien zag ik een dikke witte buld op sloebertje zen hooftje zeg
    ik wist ook niet wat het was toen carina me zei ........is een TEEK !! wat een eng beest zeg brrrrrrr
    eddy heeft dan voorzichtig de Teek eruit gedaan met een koevoetje en nadien ontsmet
    toch zijn we het laten nakijken bij DA ginder hoor om zeker te zijn of er niets meer van die teek nog in sloeber zen hooftje zat ,gelukkig was dit niet zo

    men kan bij DA of apothekers iets kopen tegen TEEK,Luizen en nog iets maar ben naam vergeten
    voor pups zijn er ook speciale spuitbussen e

    TEEK ,eng beest en gevaarlijk ook ,in begin zijn het hele kleine zwarte teken
    hoe langer ze op de huid bloed kunnen zuigen hoe witter ze worden





    19-06-2012 om 00:44 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    17-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 juni 2012

    gisteren zondag was een chihuahua wandeling aan zee "" DE PANNE ""
    en was heel goed weer

    toen we thuis kwamen s'avonds zag ik dat sarah nieuw baasje van ludoke
    mij een mailtje had gestuurd ,daar ben ik heel blij mee
    is altijd leuk te horen hoe het met een pupje gaat é en met ludoke
    hij voeld hem na paar dagen al goed thuis ,wel een kapoentje
    maar pups zijn kapoentjes en men moet toch weten dat er leven in huis is é
    het vraagt het eerste levensjaar veel tijd en goede opvoeding van een pupje
    vooral veeeeel geduld mee hebben maar het komt zeker goed
    met de juiste aanpak en opvoeding hoor
    dat kapoen zijn dat ken ik hier ook thuis ben dan eventje boos maar als ik dat snoetje zie
    zo van ........ik heb niets misdaan hoor ??? dan smeld men hart toch
    maar kapoen zijn dat heeft ook zijn tijd ,en men krijgt toch zoveel terug van hun é

    ik zou geen leven meer willen zonder al men schatjes hier
    die ik van pups af heb gekocht want ook al zijn ze deugniet het is de mooiste tijd van hun leventje









    we waren 1 uurtje tevroeg maar was gezellig buiten op terrasje


    onze grootste kapoen nog se


    gabby


    alleen RENSKE heb ik gekocht voor al men hondjes ,is vers eten die ik door hun korreltjes doe
    jammer niet te krijgen in oost-vlaanderen ,ze zijn er zo gek van ,je moet ze dan zien smullen ....njam njam


















    17-06-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juni 2012. ludo

    ons ludo heeft zen gouden mandje gevonden ben heel blij voor hem
    toch ging ik woensdag nog even ludo gaan bezoeken ,julie moest nog met hem voor zen laatste inenting naar DA
    eenmaal terug had ik alle tijd om van ludoke afscheid te nemen zuch
    ons enige en supper mooi pup reutje ...Ludo
    wij ......christa,julie,Guy......zijn mama gabby,ik zelf en patrick
    wensen ludoke veel geluk en een heel lang leventje bij zen nieuwe baasjes

    zo een kort verhaaltje van toen een pril leventje van ludoke begon é 
    ( http://www.youtube.com/watch?v=PI47tPYSajo ) filmpje

    en hier een afscheid filmpje..........( http://www.youtube.com/watch?v=496hBt6If_Y ) LOVE YOU LUDOKE XX

    nu verwennen we ons gabby een beetje meer nu ludoke bij zijn nieuw baasjes is é
    ook omdat ze terug na 3 maanden bij christa was , terug thuis is gekomen en hier ook even moet wennen thuis é
    en zonder haar ludoke . maar na een paar dagen zal ze terug de oude gabby zijn hoor

    wij bedankt ook christa,julie en guy voor de goede zorgen die gabby en ludoke gekregen hebben
    en ons geholpen hebben want door de werken hier was dit wondertje niet mogelijk zijn geweest  

    bedankt aan de lieve mensen
    geniet en veel plezier van jullie eerste nieuw pup reutje ....ludoke é
    we zijn heel blij dat hij bij jullie is
    hopelijk horen en zien we hem nog eens via foto's hoe hij uit zal groeien
    hij zal een pracht van een chike worden waar jullie trots zullen op zijn
    en vele mensen zullen hem bewonderen
    zelfs mijn FB vrienden missen hem ook al

    groetjes
    gisèle









    13-06-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 juni 2012

    hier ben ik eindelijk
    de werken hier zijn al een tijdje terug begonnen ,en al veel stof gehad amai
    hondjes vinden het niet zo leuk als ze een tijdje niet in tuin kunnen maar s'avonds mogen ze dan wel buiten als de werkmannen gedaan hebben ,ze vinden het leuk over planken te lopen en in aarde natuurlijk
    zolang het droog blijft is niet maar als het geregent heeft dan zijn ze wel vuil pfffffff

    met gabby en ludo alles ok hij is zo sociaal en lief
    wat wil je ....als bijde ouders ook zo zijn é en met de goede zorgen van christa ,julie en Gey erbij
    hier een filmpje als ik hun ging bezoeken é http://www.youtube.com/watch?v=VmaSxRSra_U 

    ludo voor eerst op treining ,zo leerd hij het ook é ( http://www.youtube.com/watch?v=oeHeJEB8wdc )

    alle hondjes kregen SPAGETTYYYYY ( http://www.youtube.com/watch?v=KoHR9bT4gEs )

    sloebertje zen tandjes zijn heel mooi opgekuist door DA
    nu deze maand stafke zen tandjes laten opkuisen
    en in juli mira haar tandjes
    dan ben ik zo rond


    king getrokken door fotograaf monique toen aan zee van chihuahuawandeling


    mooi ééé


    pupje ludo ( 2 maanden en 30 dagen oud)
    wie hem zal kopen zal een pracht van een reu hebben al zeg ik het zelf
    is met stamboom ......DNA en al zen inentingen zal hij gekregen hebben
    hij is zo lief .........wat wil je .....zijn bijde ouders zijn ook heel lief en sociaal é
























    10-06-2012 om 13:19 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    hier ben ik weer se ,hondjes gaan wel paar keren buiten maar als het regent zijn ze vlug binnen



    http://www.youtube.com/watch?v=_Mih_qL0wEE de woefjes

    http://www.youtube.com/watch?v=nUSCiReoJkQ   gabby en haar zoontje Ludo dag voor hij 2 maanden oud werd é

    Ludo is op 12 mei ........2 maanden oud wat ga het nu ineens vlug é ,ik schrok wel dat hij zo al veranderd was
    nu moet hij leren om s'nachts zonder zen mama te slapen ,eerst overdag en nadien ook s'nachts
    en volgende week ga DNA test gedaan worden ,nog een inenting en hij mag naar huis gaan samen met zen mama
    christa en julie zeggen al .....hier gaan traantjes vloeien als gabby en ludo naar huis gaan zuch
    ze doen zo hun best of het hun eigen chikes zijn en ben hun heel dankbaar dat ze daar mochten logeren
     
    dankjewel christa en julie en Gey xxx







    12-05-2012 om 20:56 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 mei 2012
    7 mei moeste wij ....ik en carina naar Hemxem rijden ,is tegen antwerpen voor een opname voor KETNET
    was met MARKJE  VAN DE KAMPIOENEN ze hadden 3 chikes nodig voor spelprograma é
    markje is een sappige man en altijd klaar voor grapjes ,de chikes ......KOBE,BEBY en KING waren heel braaf en flink bleven ze op tafel
    al was ik er toch bang van dat er eentje zou er afvallen é ,gelukkig was het niet zo









    07-05-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 mei 2012

    het weertje wil maar niet mee é pffffffffff als het dan eens een dagje goed is dan zijn er nadien dagen van regen

    pruts,sloebertje en flipke hebben hun inentingen gekregen + ook voor kennelhoest
    sloebertje heeft beetje hart geruis maar moet nog geen pilletje krijgen voor zen hartje wel in oog houden moet ik doen . hij is dan ook 10 jaar . pruts is gezond en flipke ook alleen flipke zen tandjes staan los en heb met carine afgesproken dat zen losse tandjes eruit moeten + hem ook laten castreren ,ze is blij dat hij bij ons mag blijven en ze betaald wat nodig is voor flipke ,wat een lieve dame é

    flipke ( http://www.youtube.com/watch?v=zKoGW-iOafc )

    de woefjes ( http://www.youtube.com/watch?v=3uwEAJJ5_HY )



    met gabby en ludoke ga het uitstekent ook ,hij is nu 1maand en 23 dagen oud







    sloebertje 10 jaar en beetje hart geruis och arme












    spelen met mama se






















    03-05-2012 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Welkom op mijn blog éé ....dagboek over men 9 schatjes ( yorks,maltezertjes,chihuahua's )
    Foto

    Lord Ludo  heeft een fijn thuisje
    bij hele lieve mensen :-)
    ben supper blij voor ludoke

    groetjes en kuffels
    van je mama gabby en ons xxx
    Foto

    Archief per week
  • 06/01-12/01 2014
  • 19/08-25/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 26/11-02/12 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 25/10-31/10 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 29/11-05/12 -0001

    Over mijzelf
    Ik ben Gisèle
    Ik ben een vrouw en woon in Aalst (Belgie) en mijn beroep is werkte als poetsvrouw maar sta nu op invalititeid .
    Ik ben geboren op 16/12/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mijn hondjes.
    mijn hondjes zijn men leven ,heb 2 yorks,2 maltezertjes hele lieve hondjes en 3 chihuahua's(met stamboom)

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    ik hou heel veel van men tot hier toe 7 schatjes :)
    een voor een zijn ze speciaals
    met elk hun eigen karaktertjes,hun eigen willetjes
    maar kan geen 1tje missen
    men hondjes zijn men leven


    kaatje

    27 mei 2011 kaatje gaan halen :))



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    AANDACHT !!!
    wie een chihuahua pup wil kopen,kijkt goed uit!!!
    men moet altijd de mama en de papa van de pups ook te zien krijgen
    en boekje moet in orde zijn + eventueel stamboom na kijken
    en een papier van aankoop overeenkomst + garantie op bepaalde ziektes
    een chihuahua van 100 a 200 euro vergeet dit maar !!!
    dat zijn chikes van oost-bloklanden dus broodfok
    koop nooit een chike in een winkel !!
    spaar liever voor een goed gezond chihuahuatje
    wens je veel suc6 bij het zoeken é

    indien je eentje gevonden hebt :-)
    altijd nutrigel+ mee nemen als je
    met je chike op stap gaat é
    een chike kan door stress in coma vallen
    en dan kan je beetje nutigel+ geven
    dat kan je kopen bij de apotheker


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mijn FB
  • mijn netlog

  • Gastenboek
  • Beste Mensen !!!!! lezen !!!!!!!!!!!
  • aan jenny
  • knap je site
  • 2013
  • Patricia

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek :-)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    astralis
    www.bloggen.be/astrali
    Blog als favoriet !


    Foto

    Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
  • 18 augustus 2013
  • pupjes 10 weken oud
  • 18 juni 2013 ,de 4 pupjes
  • 12 juni 2012 .........pupjes 8 weken

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    hallo mensen
    neem eens wat even tijd en bekijk dit filmpje eens goed tot op einde 
    ik geef toe ik heb ook 1 york in een honden winkel gekocht hoor 
    mijn sloebertje ,maar ik heb geluk gehad dat hij kern gezond is 
    hij is nu 10 jaar en niet veel ziek geweest 
    maar er zijn er veel die dit niet zijn 
    wat ik nu weet is dat ik nooit nog een hond koop in een winkel ,nooit meer 

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PjZBzZjnlQc



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs