Foto
Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • het heen gaan van pupje jani
  • ONS CHIHUAHUACLUPVZW en 10% krijgen in hondenwinkels
  • iemand die zelf mandjes en spulletjes maakt
  • Belgiche chihuahuaclup met stamboom
  • Sint-Hubertus sitte voor stamboom
  • mijn schatjes
  • mijn FB
  • kobe gaan bezoeken als hij terug was gedaan
  • en dit is kobe nu se vol leven !!!! :))
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • kaatje ......op 6 mei 2011
  • kaatje 5 weken oud en eerste keer dat we gaan kijken zijn
  • haha voor snoepjes alles é
  • eerste dag en kobe en kaatje spelen al veel samen se
  • oooo toffffffffffff in zand spelen
  • dominique blog ( fokker van mijn kaatje )
  • 3 juni 2011,kaatje en kobe altijd maar spelen
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    MIJN MEISJE PINKY

    ik heb je gekocht toen bij een boerin en je was als pupje zeer bang
    als pup speelde je veel en toen sloebertje kwam was je toch liever alleen
    je kon veel het duveltje uithangen door altijd bij de buren te gaan
    je zocht tot je een gaatje vond om daar bij de buren poesjes of muizen te zien
    en dan moest ik je telkens komen halen want terug kon je niet komen
    we zette speciaal een omheining en deden de haag weg
    zo kon je niet meer bij de buren gaan é
    je viel zelf eens in de vijver en kon er niet meer uit
    gelukkig liet sloebertje me dit weten en kon ik je eruit halen
    na de verhuis moest ik wel met jullie gaan wandelen en dat deed je ook graag
    je moest altijd boekjes lezen é wie als hond er langs heeft geweest
    ik had geduld en bleef dan even staan zodat je boekje kon lezen é
    kammen dat had je niet graag en daarom moest je dan kort geschoren worden
    oooo wat was dat een spel pfffffff of met muilband aan of je even in slaap doen
    of we hadden geen vingers meer en zeker haarkapster silvie niet amai
    maar na scheren was je terug heel mooi meisje éé
    in zonnetje liggen dat deed je heel graag tot je het te warm kreeg
    dan ging je in huis afkoelen é
    je ging je veel alleen leggen in je eigen mandje in de keuken en
    als je moe gelegen was of even gezeldschap wou dan kwam je af
    en kroop je onder mijn bureel en keek zo alles af
    s'avonds als ik ging slapen dan liet ik je nog even pipi doen en
    dan zette ik je in de zetel tot s'morgens
    als ik in de zetel kwam dan wou je toch ook even bij ons zijn
    tot je terug naar je eigen mandje ging waar het rustig was é lieve schat


    ineens werd je ziekjes en 3 x gingen we met jou naar dierenarts
    je had water op je longen en 2 x vocht uitgetrokken
    zo kon je even beter ademen ,eerst kreeg je medikatie
    maar veel helpte het niet :((
    je wou niet meer eten ,alleen had je dorst altijd
    toch wou ik je nog een weekent bij mij hebben
    maandag zei ik .....ga dierenarts opbellen é
    en je gaf na lange tijd me lekjes /kusjes
    of je wou zeggen ....ja is goed hoor
    terwijl ik dit schrijf krijg ik nog tranen in men ogen pinky
    nooit maar ook nooit zal ik je vergeten meisje
    je betekend heel veel voor mij omdat je de naam droeg
    die ik je gaf van eerste pinky en je gaf me troost toen
    zij ook stierf op 14 jaar leeftijd
    eerste pinky en ook jij pinky en pupje jani
    blijven voor altijd in men hart 
    en dimitri die jij ook kende en hij jou 
    zal je ook nooit vergeten hoor want je was zen lievelings hondje
    afschijd nemen was zwaar :(( 
    het ga je goed en tot weerziens éé

    pinky was juist 11 jaar en 3 maanden
    29/11/2010
    wat had ik haar graag toch mee genomen naar men nieuw huis met tuin terug
    het heeft niet mogen zijn  zuch :((
    Foto
    na 3 pogingen was eindelijk mijn gabby zwanger ,ooo wat waren we zo blij .toen de dag kwam kreeg ik hulp van tania die heel goed bevallingen van chihuahua kan doen en stelde ook mijn gabby gerust. de bevalling ging heel goed en gabby gaf geen kiek ,eerste pupje kwam stuitligging maar was zo kleintjes dat hij gemakkelijk kon geboren worden ,ja was een "" hij "" en zo klein ....woog amper 70gram ,tania gaf hij mond aan mond beademing en hij kwam er door ,nu Tweede pupje maar dat was raar en zat dood op :(( toch blaasde tania nog lucht in zen neusje maar helaas het mocht niet zijn :((
    alle aandacht ging naar janike ,we gaven hem ook de papfles en moesten zelfs 2 x naar dierenarts mee gaan omdat hij uitdroogde
    na 5 dagen gaf hij het op en toen we van de dierenarts naar huis gingen was hij al heen gegaan :(( gabby zat te wachten en we lagen hem eerst nog even bij haar maar gabby zag het dat janike niet meer leefde en deed zo met haar pootje van alé alé op hem ,toen hebben we hem weg gedaan ,ze heeft afscheid kunnen nemen van haar babyke

    jani
    we waren zo blij met je ,je was zoo mooi
    je vocht en vocht maar hierboven wilde ze het anders
    tania en haar dochters maakte een mooi kistje voor je
    met een mooi tekening en mooie bloemen
    je ligt nu samen bij je broertje in voortuin van tania
    nooit maar ook nooit zal ik jou en je broertje vergeten
    hoop dat jij en je broertje in hondenhemel veel al gespeeld hebt
    en nog veel speeld ,wacht op mij é

    schatjes het ga jullie goed xxx
    je mama gabby
    ik baasje
    tania en haar 2 dochtertjes
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
    Foto
    Zoeken in blog

    http://www.youtube.com/watch?v=0BZPFAajBQI mooi afscheid clipje

    een mooi afscheid van pup reutje die geen kans heeft gekregen .........
    speel maar achterderegenboogbrug lieverd .........
    en waak over je mama en je broertje Ludo ééé
    tot weerziens lieve schat xxx

    ik
    je mama
    en je broertje Ludo
    xx xx xx
    Categorieën
    mijn schatjes se
    mijn 10 schatjes se :-)
    men hondjes zijn men leven zonder hun heb ik geen leven ik kan geen leven mij inbeelden zonder hun :-)
    23-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 juni 2011 ,laatste dagen in beverlo
    jaja laatste week zo ongeveer dat we bij carina in beverlo logeren ,deurwaarder ga bij huurster op 1 juli en dan krijgt ze nog eens 24uren tijd zeg!!! nadien word nieuw slot op de deur gezet en kunnen we erin dus hoop ik 2 of 3 juli ???
    maar zal nog veel fotokes trekken hier hoor en filmen ook

    gabby heeft ook eens zin om zottekes te doen
    http://www.youtube.com/watch?v=hCiUKgxVeao

    de pups....kaatje en kob en kobe
    http://www.youtube.com/watch?v=_uyBkWz2g5s

    allen samen
    http://www.youtube.com/watch?v=-VWsKERQAW0

    kobe van carina en mijn kaatje


    mijn kaatje en mijn kobe


    hier al men 7 schatjes


    gabby


    gabby


    gabby


    kobe

    23-06-2011 om 21:19 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 juli 2011,
    hier een filmpje als het niet regent mogen ze even buiten spelen en dat doen ze toch heel graag
    http://www.youtube.com/watch?v=7g-DU98tMho

    en heb terug wat foto's getrokken van mijn schatjes se
    stafke en pruts zijn kort geschoren ,stafke heeft een varkensstaartje hahaha en pruts nog een pluimstaartje

    sloebertje


    stafke en pruts


    sloebertje


    ik met kaatje


    kobe en kaatje mijn 2 pupjes


    samen spelen




    stafke nu korte haartjes mooi é


    ik met kobe


    pruts met korte haartjes se


    sloebertje


    pruts mooi é met korte haren !!

    21-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 juni 2011 chihuahuafag in oudenaarde
    ik heb dan gabby en kobe en kaatje laten fotograveren door een fotograaf ,was chihuahuadag in oudenaarde
    was bewolk weetje en frisjes ook







    gabby


    gabby


    kobe


    kobe


    kobe echt ventje é


    kobe
















    19-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 juni 2011,chihuahuadag in oudenaarde
    ik heb de foto's gekregen van dierengazet ,tof é









    19-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 juni 2011 was chihuahuadag in oudenaarde

    gisteren was chihuahuadag en wandeling in oudenaarde ,dit voor de 2de keer dat evy dit organizeerd
    zoals verledenjaar was het weer niet al te best ,bewolkt en frisjes maar de wandelaars hebben toch geen regen gehad
    wij zijn niet gaan wandelen en zater eerst op terras maar begon frisjes te worden en kobe had het koud ondanks dat ze een warm jasje aan hadden , dus zijn we binnen gegaan in de zaal
    en gezellig babbeltje geslaan met christa en julie en gey ,ook heb ik gabby en kobe en kaatje laten trekken door fotograaf
    maar ik kan die maar krijgen vanaf 9 juli dus beetje geduld want ze gaan op cd staan .
    gabby zij is het al beu om op foto te staan dus moesten we alless doen om haar goed op de foto te krijgen pffffffff
    kobe hij bibberd hem dood dat ventje hihihi en kaatje die was heel nieuwschierig
    was leuke dag en ze staan terug in dierengazet ook    ( http://www.dierengazet.be/oudenaarde.html  ) die waren ook van de partij


    hier enkele van mij getrokken

    ik mag ook eens op de foto éé
    gabby,kobe,kaatje



    was juist christa aan het trekken


    ik met gabby



    kobe en kaatje zijn heeeeeeel braaf geweest ,zo flink alle twee
    is een plezier om ze mee te nemen


    gabby




    fientje en kobe van carina


    mijn kobe had het koud dus fliesdekent op hem gelegt en nadien zijn we binnen gegaan hoor
    we kregen het ook koud




    2 chikes van christa en julie


    19-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    18-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 juni 2011 ,tussen de vlagen door even de beentjes strekken
    tussen de vlagen door even de beentjes strekken al de woefjes
    hier filmpje    http://www.youtube.com/watch?v=lcc4zbxJvtk   hihihi leuk se

    kaatje


    kobe en kobe hihi


    gabby


    kobe


    sloeber


    kobe 4 maanden half en weegt 2 KL


    kobe

    pruts en zen haren worden geknipt nu dinsdag


    kobe van carina


    kaatje en sloebertje


    kaatje rent achter kobe


    sloebertje

    18-06-2011 om 21:15 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 juni 2011 ,naar dierenarts
    hier ben ik terug se   carina is met haar kobe bij dierenarts geweest voor zen spuitje ,kobe was heeeel flink ,liet hem goed nakijken en gaf geen kiek als hij spuitje kreeg ,maar na zo 2 min ooowee begon het te werken en piepen dat hij deed och arme en hij moest ook nog kennelhoest druppeltjes krijgen dat liet hij niet meer graag doen hoor!!!
    ik had ook mijn kobe mee want op clupchow zei keurder maar 1 BALLETJE ???? dus dierenarts gevoeld en mijn kobe heeft ZEKER 2 BALLETJES EN OP DE JUISTE PLAATS !!!! als ze nu nog eens iets anders zeggen word ik boos
    kobe zen knietjes zijn ook goed en kobe van carina ook ,mij kobe weegt al 2 KL ,goed é en kobe van carina 1.400kl

    en tussen de vlagen door soms spelen ze buiten

    hier als we gaan slapen    zie filmpje
    http://www.youtube.com/watch?v=uGuhJDuLnFE

    carina met haar kobe voor inenting en was heel flink



    kijk ik ben heeeeeeel flink éééé   luisteren naar mijn hartje


    dan kwam de spuit oeioei maar gaf toch geen kiek hoor


    dan kennelhoestdruppeltjes niet leuk hoor !!!!


    kaatje


    sloebertje


    gabby


    gabby op uitkijk


    pruts


    kaatje,mira,gabby


    kaatje en onder boompje kobe


    en spelen maar


    gabby

    16-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juni 2011 dogdag in aalst
    in dierengazet zag ik dat ze 3 foto's getrokken hebben van mijn chikes .....kobe,gabby en kaatje en ik vroeg of ik die ook kreeg
    en ja hoor ze stuurde mij de foto's op ,supper éé





    13-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juni 2011 in aalst
    hier kaatje en kobe in nieuw se

    ben ik niet mooiiiiiiiii voor koude dagen


    ben hier ook mooi mee é


    kaatje in nieuw ben mooi éé  voor koude dagen


    mooi é

    13-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juni 2011 was het dogdag in aalst
    dog ant the sitty organizeerde een dog dag in meulenschettestraat aan kapelleke op de speelplaats van schooltje
    eerst gingen wij carina en ik gaan eten bij mijn broer ,hij woond daar niet ver vandaan ,nadien gingen we te voet
    carina had kobe en fientje mee en ik gabby,kaatje en kobe en natuurlijk onze honden buggy éé,ze keken nog al rond en ze zijn ook gewijt door meneer pastoor hihihi . heb ook een frankje gekocht voor kaatje en 2 t-cherts voor kobeke want werd al te klein zijn andere kleertjes
    er was ook een mode chow voor honden kleertjes heel leuk ,en was ten voordele voor asiel uit aalst
    goed weertje gehad,was wel bewolkt maar is maar beginnen te regenen ,als gedaan was dan pas begon het te gieten pijpenstelen maar we konden toch schuilen in de zaal
    hier kan je alles bekijken van maandag 13 juni dogdag in aalst,krol naar beneden en dan komen er foto's
    kaatje en gabby en kobe staan er ook op en bij de pastoor maakt kaatje haar zoooo groot om toch gezegent te worden of te ruiken aan het water wie weet é hahahaha
    hier op klikken !!!
    http://www.dierengazet.be/summerdog.html

    christa met gabby


    christa met gabby


    babbeltje slaan


    gabby,kaatje en kobe worden gewijt maar kaatje wou eerste zijn    en gabby denkt ....terug ben al eens gewijt zenne
    en kobe steekt hem weg,is bang om nat te worden hihihi of bang van meneer pastoor

    13-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.was goed weer vandaag ( 12 juni 2011)
    was niet warm maar toch goed weer vandaag ,dus de hondjes konden vandaag de hele dag buiten lopen en spelen zonder 1 keer regen é
    kaatje en kobe hebben heel veel aan elkaar ,gaan samen slapen en spelen samen ben blij dat ik ze alle 2 heb gekocht en dat ze veel aan elkaar nu hebben é    dat was zo ook toen ik eerst stafke kocht en maand later mira kwam ,die hebben ook veel aan elkaar gehad en nu doen kaatje en kobe juist zelfde

    hier 2 filmpjes van vandaag se

    http://www.youtube.com/watch?v=BaUf_1W3cAY

    en hier hoe stafke (maltezertje) ook eens wou spelen

    http://www.youtube.com/watch?v=L5uzparYw6s

    kaatje en kobe


    stafke en prutske


    6 van  men hondjes (mira,kaatje,gabby,kobe,pruts,sloeber)


    en maar spelen hihihi


    gabby


    gabby


    kobe van carina vind het ook leuk


    wie is de sterktste ????


    sloeber liefst rond kijken


    gabby


    een plekje waar ze ook graag spelen en liggen se


    gabby


    kobe plukt het boompje


    pruts zit graag zo op voeten


    gabby,diva en fientje


    pruts eventjes bij mij


    sloeber kijkt en de pups spelen


    gabby

    12-06-2011 om 18:40 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 juni 2011 .....kobe van carina en kaatje helpen
    toen carina thuis kwam van de winkel ,ging kobe van carina en mijn kaatje beetje mee helpen en waren nieuwschierig ook wat er allemaal in de zakken zaten hihihi mira deed het ook maar zij had alles al gezien en besnuffeld toen ik mijn kodak nam ,maar kaatje en kobe waren nog lang aan bekijken en besnuffelen





    11-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 juni 2011,laatste zonnige dag

    laatste zonnige dag dat de hondjes nog eens konden genieten op lang buiten te spelen

    http://www.youtube.com/watch?v=3uLYZp5SfMU  filmpjes

    http://www.youtube.com/watch?v=4YUZqVCsFwM


    sloebertje


    kobe ,mira,kobe,gabby,pruts


    kobe


    gabby


    kobe en kaatje


    gabby en kobe


    pruts

    09-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 juni 2011.....doodgewone dag

    het weer is iets frisser maar daar trekken de woefjes niets van aan als maar niet regent é ,dus konden ze weer hun hart op halen in de tuin se
    ook zijn we even naar de winkel geweest ,naar tom&co en carina nam kobe mee omdat hij een nieuw truitje kreeg ,hij weegt al 1.200kl
    ik heb kaatje ook gewogen en zei weegt 1.680 kl goed é en kobe weegt 1.800kl ook goed é
    toen we dan thuis kwamen mochten ze allemaal spelen

    hier kan je zien spelen se

    http://www.youtube.com/watch?v=0wB_-GwjGg0

    http://www.youtube.com/watch?v=89FrOzGHhYE


    sloebertje


    kobe van carina spelen met balletje


    sloebertje


    gabby


    gabby


    mijn kobe


    mijn kobe


    mijn kaatje en kobe


    mira


    kobe


    prutske

    kobe en kobe en kaatje




    spelen

    08-06-2011 om 21:30 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 juni 2011 en eindelijk is het zo ver
    eindelijk mogen de woefjes op het gras    en ze voelde hun de koning te rijk

    hier 2 filmpjes is leuk te zien

    http://www.youtube.com/watch?v=R5e0--DXAWo

    http://www.youtube.com/watch?v=0kh2rdJfmMc







    07-06-2011 om 17:16 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 juni 2011....Belgian chihuahua clup chow

    ben hier eindelijk geraakt omdat ik alle foto's nog niet had dat katrien getrokken had als ik met mijn kobe in de ring stond é
    ik had maar 2 dagen met kobe kunnen oeffenen en was eerst een ramp ,hij was net een wild stiertje aan chowriempje pfffffff
    op tafel had ik wel al kunnen oeffenen thuis é en dat ging redelijk al sta hij wel stokkestijf hihihi
    nu was het de dag en dacht word toch niets maar kobe deed het redelijk goed ,op tafel bleef hij heel stil staan en keek zo van ....wat ga er gebeuren??? dan moest hij lopen en ja zen staartje omhoog ,ben supper blij dat hij zen angst goed overwonnen heeft want hij beefde toch hoor
    hij kreeg 4de plaats !!!! en belovend !!!!! in babyklassa op de 7 chikes is toch heel goed é
    kaatje en gabby waren ook mee gekomen en carina met haar kobe ook

    ben wel supper blij dat de papa van mijn gabby ( Ejani ) nu Belgische kampioen is ,goed gedaan Ejani
    ook de pups van dominique hebben heel goed gedaan ,proficiat dominique !!!

    beetje krap zitten vanuit hofstade naar de clup rijden omdat we lydia mee namen é


    kobe beetje bang maar hield hem toch kranig


    ooo wat steken ze toch uit denkt kobe ???


    ik met kobe klaar op naar de ring te gaan


    kaatje mocht mee


    gabby mocht ook mee


    carina haar chikes en babbeltje slaan met domenique


    op weg naar huis en heel moe zijn ze


    gabby moe en had het warm in de auto


    de papa van gabby ( EJANI ) met julie

    05-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4 juni 2011 ,nog een warme dag

    wat vinden ze het toch leuk buiten te zijn en elk knabbelt eens aan zelfde beentje hihihi
    en kobe van carina heb ik ook eens mee laten spelen ,wat was hij vrolijk en eet weer zoals moet zijn
    en mijn kobe heb ik in badje gestoken ,klaar voor morgen voor clupchow mee te doen ,hoop dat hij het beter doet dan hier hoor

    hier 2 filmpjes van mijn schatjes,zet ze nu hier dan opzij in mijn blog é     dan moet je niet zoeken

    http://www.youtube.com/watch?v=PSDkplLaMG0

    http://www.youtube.com/watch?v=TBkCkNkzfq0

    kobe van carina


    mira

    mira


    kobe van carina


    gabby ook eens knabbelen se


    prutske


    zie eens stafke


    kaatje en kobe spelen


    kobe ook eens knabbelen

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    03-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 juni 2011 ,is terug heel warm buiten

    terug warme dag maar de pupjes vinden het niet erg ,toch als ik zo 1 uurtje buiten ga zitten komen ze alle 7 toch mee genieten van zonnetje
    kaatje is niet ziekjes geweest van haar laatste inenting ,goed é !!   ,sloebertje zijn darmpjes zijn nog niet volledig genezen al zie je aan hem niet dat hij nog wat ziekjes is maar als hij wind laat weet ik het wel hoor amai . braaf neemd hij zen medikatie in ,wat een flinke jongen é ons oudje

    mijn oudje ( 9 jaar  ) sloebertje


    mira even zonne se


    mira


    beentjes gekregen van carina


    stafke


    stafke schuilen onder stoel voor de zon se


    prutske altijd op de uitkijk naar de poezen


    njam njam lekker beentje denkt kaatje


    kaatje


    kaatje


    effe bij liggen hihihi


    kobe en kaatje kunnen nogal spelen hoor hihihi


    kobe


    kobe


    wat een liefde é die 2


    en maar spelen

    kobe en kaatje


    kaatje en kobe

    kaatje en kobe


    pffffffff soms doen ze elkaar wel eens pijn hoor

    03-06-2011 om 19:25 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 juni 2011 ....sloebertje beetje ziekjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    gisteren zag ik dat sloebertje zijn kaka heel plat was en er lag ook slijmbloed ernaast ,dit is al 3de keer vanaf ik hier bij carina ben pffffff dan geef ik kalk dat ik gekocht heb bij de apotheker maar omdat het al 3de x is op korte tijd wou ik toch het fijne van weten hoor!!want sloeber is 9 jaar en kan van alles krijgen op zijn leeftijd é
    carina moest toch ook gaan met haar kobe die ineens uitdrogingsverschijnsel had !! en ik nam kaatje ook mee,kaatje is niet ziekjes maar voor haar laatste spuitje é die ze normaal moet krijgen 6 juni maar dierenarts zei dat goed was haar die nu al te geven .
    dierenarts onderzocht eerst kobeke en ja hoor hij had uitdrogingsverschijnsel en zen darmen waren ook beetje dik ,dus kobe kreeg ook een spuitje voor zen darmen en om eetlust te krijgen ,oooo wat jankte hij och arme voor dat prikje
    nadien was kaatje haar beurd ,ja voor laatste inspuiting en gaf geen kik ,,na spuitje had ze wel pijn en janke coh arme maar was vlug over,en dan kreeg ze druppeltjes voor kellehoest
    dan was beurd aan sloeber,zijn darmpjes waren ook dik en legde ik uit wat hij had van kaka
    hij kreeg ook spuitje door zen darmen antibiotica en kreeg pilletjes en een tube ook mee ,en kan zijn dat hij misschien een allergie reaktie heeft op korrels van Hills ??? en als ik goed nadenk nu kan het dit zijn hoor want ik geef hilles nog niet heel lang en vanaf ik hier bij carina logeer en stafke en mira hebben ook al eens diaree met bloed gekregen . kreeg staaltjes eten mee die geen allergie geven
    als we dan terug thuis kwamen wonder bij wonder heeft kobe van carina goed gegeten en gedronken !!
    en speelde hij amai is niet meer zo slapjes ,goed é    ,kaatje is toto hiertoe niet ziekjes van haar spuitje
    en nu afwachten hoelang sloebertje ziekjes zal zijn ??


    hier bij de dierenarts in Lommel


    kaatje nakijken en dan laatste inenting en ook voor kennelhoest ,flink zo kaatje


    carina was bezord om kobe die veel te weinig drinkt en eet


    sloebertje zieke darmpjes


    kaatje en kobe geduldig wachten


    kobe wou terug slapen na spuitje

    01-06-2011 om 23:16 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitstapje naar mijn stad ( 31 mei 2011)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    verplicht moesten we naar aalst ,om papieren voor de belastingen te laten invullen,s'morgens heel vroeg vertrokken 7 uur en pas in aalst om 10 uur zeg pffffff kaatje moest kaka doen en we konden niet stoppen dus dan maar in de auto in maxicozie . de pups sliepen lang in de auto
    eindelijk in aalst en eerst naar de belastingdienst,daar hadden de pups veel bekijk   ik zei tegen een man is wel spijtig dat we geen kindergeld krijgen voor de pups é en ze moesten lachen .nadien zijn we iets gaan drinken ,dan bij mijn broer en daar hebben alle 4 de pups dan eindelijk pipi gedaan op krantenpapier oef want op straat wilde ze niet .kaatje en mijn kobe wilde niets eten,kobe van carina een paar korrels en fientje eet natuurlijk wel . dan maar wachten tot thuis é,drinken wilde ze wel. in buggy waren ze heeeel braaf en wilde alles zien

    kaatje kreeg een nieuw kleedje is ze niet mooiiiiiiiiii

    kaatje slaapt zo


    fientje en kobe




    kobe en kaatje slapen in buggy


    marijke van de bank mocht kaatje vast nemen


    bij panos                                        en kobe toch wat brokjes gegeten


    in hondenwinkel ,hier kobe                         hoe lies kobe en kaatje samen slapen éé


    kobe van carina


    kobe en kaatje
    kobe en fientje
    laatste foto rechts is gabbyke


    kobe en fientje

    kobe van carina


    kobe en fientje


    kobe sociaal maken

    mijn gabbyke se


    kobe van carina


    en dan was tijd om terug naar huis te rijden
    kaatje met haar nieuw kleedje aan die ik gekocht had
    kobe en gabbyke




    krijg nog altijd veel kusjes van gabby


    pupjes sliepen en gabby was ook moe


    de terug weg geen file en waren terug thuis op 1 uur tijd oef oef

    Bijlagen:
    DWhw-1Ac-1.jpg (17.5 KB)   

    31-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog éé ....dagboek over men 9 schatjes ( yorks,maltezertjes,chihuahua's )
    Foto

    Lord Ludo  heeft een fijn thuisje
    bij hele lieve mensen :-)
    ben supper blij voor ludoke

    groetjes en kuffels
    van je mama gabby en ons xxx
    Foto

    Archief per week
  • 06/01-12/01 2014
  • 19/08-25/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 26/11-02/12 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 25/10-31/10 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 29/11-05/12 -0001

    Over mijzelf
    Ik ben Gisèle
    Ik ben een vrouw en woon in Aalst (Belgie) en mijn beroep is werkte als poetsvrouw maar sta nu op invalititeid .
    Ik ben geboren op 16/12/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mijn hondjes.
    mijn hondjes zijn men leven ,heb 2 yorks,2 maltezertjes hele lieve hondjes en 3 chihuahua's(met stamboom)

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    ik hou heel veel van men tot hier toe 7 schatjes :)
    een voor een zijn ze speciaals
    met elk hun eigen karaktertjes,hun eigen willetjes
    maar kan geen 1tje missen
    men hondjes zijn men leven


    kaatje

    27 mei 2011 kaatje gaan halen :))



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    AANDACHT !!!
    wie een chihuahua pup wil kopen,kijkt goed uit!!!
    men moet altijd de mama en de papa van de pups ook te zien krijgen
    en boekje moet in orde zijn + eventueel stamboom na kijken
    en een papier van aankoop overeenkomst + garantie op bepaalde ziektes
    een chihuahua van 100 a 200 euro vergeet dit maar !!!
    dat zijn chikes van oost-bloklanden dus broodfok
    koop nooit een chike in een winkel !!
    spaar liever voor een goed gezond chihuahuatje
    wens je veel suc6 bij het zoeken é

    indien je eentje gevonden hebt :-)
    altijd nutrigel+ mee nemen als je
    met je chike op stap gaat é
    een chike kan door stress in coma vallen
    en dan kan je beetje nutigel+ geven
    dat kan je kopen bij de apotheker


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mijn FB
  • mijn netlog

  • Gastenboek
  • Beste Mensen !!!!! lezen !!!!!!!!!!!
  • aan jenny
  • knap je site
  • 2013
  • Patricia

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek :-)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    brunostuinagenda
    www.bloggen.be/brunost
    Blog als favoriet !


    Foto

    Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
  • 18 augustus 2013
  • pupjes 10 weken oud
  • 18 juni 2013 ,de 4 pupjes
  • 12 juni 2012 .........pupjes 8 weken

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    hallo mensen
    neem eens wat even tijd en bekijk dit filmpje eens goed tot op einde 
    ik geef toe ik heb ook 1 york in een honden winkel gekocht hoor 
    mijn sloebertje ,maar ik heb geluk gehad dat hij kern gezond is 
    hij is nu 10 jaar en niet veel ziek geweest 
    maar er zijn er veel die dit niet zijn 
    wat ik nu weet is dat ik nooit nog een hond koop in een winkel ,nooit meer 

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PjZBzZjnlQc



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs