Foto
Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • het heen gaan van pupje jani
  • ONS CHIHUAHUACLUPVZW en 10% krijgen in hondenwinkels
  • iemand die zelf mandjes en spulletjes maakt
  • Belgiche chihuahuaclup met stamboom
  • Sint-Hubertus sitte voor stamboom
  • mijn schatjes
  • mijn FB
  • kobe gaan bezoeken als hij terug was gedaan
  • en dit is kobe nu se vol leven !!!! :))
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • kaatje ......op 6 mei 2011
  • kaatje 5 weken oud en eerste keer dat we gaan kijken zijn
  • haha voor snoepjes alles é
  • eerste dag en kobe en kaatje spelen al veel samen se
  • oooo toffffffffffff in zand spelen
  • dominique blog ( fokker van mijn kaatje )
  • 3 juni 2011,kaatje en kobe altijd maar spelen
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    MIJN MEISJE PINKY

    ik heb je gekocht toen bij een boerin en je was als pupje zeer bang
    als pup speelde je veel en toen sloebertje kwam was je toch liever alleen
    je kon veel het duveltje uithangen door altijd bij de buren te gaan
    je zocht tot je een gaatje vond om daar bij de buren poesjes of muizen te zien
    en dan moest ik je telkens komen halen want terug kon je niet komen
    we zette speciaal een omheining en deden de haag weg
    zo kon je niet meer bij de buren gaan é
    je viel zelf eens in de vijver en kon er niet meer uit
    gelukkig liet sloebertje me dit weten en kon ik je eruit halen
    na de verhuis moest ik wel met jullie gaan wandelen en dat deed je ook graag
    je moest altijd boekjes lezen é wie als hond er langs heeft geweest
    ik had geduld en bleef dan even staan zodat je boekje kon lezen é
    kammen dat had je niet graag en daarom moest je dan kort geschoren worden
    oooo wat was dat een spel pfffffff of met muilband aan of je even in slaap doen
    of we hadden geen vingers meer en zeker haarkapster silvie niet amai
    maar na scheren was je terug heel mooi meisje éé
    in zonnetje liggen dat deed je heel graag tot je het te warm kreeg
    dan ging je in huis afkoelen é
    je ging je veel alleen leggen in je eigen mandje in de keuken en
    als je moe gelegen was of even gezeldschap wou dan kwam je af
    en kroop je onder mijn bureel en keek zo alles af
    s'avonds als ik ging slapen dan liet ik je nog even pipi doen en
    dan zette ik je in de zetel tot s'morgens
    als ik in de zetel kwam dan wou je toch ook even bij ons zijn
    tot je terug naar je eigen mandje ging waar het rustig was é lieve schat


    ineens werd je ziekjes en 3 x gingen we met jou naar dierenarts
    je had water op je longen en 2 x vocht uitgetrokken
    zo kon je even beter ademen ,eerst kreeg je medikatie
    maar veel helpte het niet :((
    je wou niet meer eten ,alleen had je dorst altijd
    toch wou ik je nog een weekent bij mij hebben
    maandag zei ik .....ga dierenarts opbellen é
    en je gaf na lange tijd me lekjes /kusjes
    of je wou zeggen ....ja is goed hoor
    terwijl ik dit schrijf krijg ik nog tranen in men ogen pinky
    nooit maar ook nooit zal ik je vergeten meisje
    je betekend heel veel voor mij omdat je de naam droeg
    die ik je gaf van eerste pinky en je gaf me troost toen
    zij ook stierf op 14 jaar leeftijd
    eerste pinky en ook jij pinky en pupje jani
    blijven voor altijd in men hart 
    en dimitri die jij ook kende en hij jou 
    zal je ook nooit vergeten hoor want je was zen lievelings hondje
    afschijd nemen was zwaar :(( 
    het ga je goed en tot weerziens éé

    pinky was juist 11 jaar en 3 maanden
    29/11/2010
    wat had ik haar graag toch mee genomen naar men nieuw huis met tuin terug
    het heeft niet mogen zijn  zuch :((
    Foto
    na 3 pogingen was eindelijk mijn gabby zwanger ,ooo wat waren we zo blij .toen de dag kwam kreeg ik hulp van tania die heel goed bevallingen van chihuahua kan doen en stelde ook mijn gabby gerust. de bevalling ging heel goed en gabby gaf geen kiek ,eerste pupje kwam stuitligging maar was zo kleintjes dat hij gemakkelijk kon geboren worden ,ja was een "" hij "" en zo klein ....woog amper 70gram ,tania gaf hij mond aan mond beademing en hij kwam er door ,nu Tweede pupje maar dat was raar en zat dood op :(( toch blaasde tania nog lucht in zen neusje maar helaas het mocht niet zijn :((
    alle aandacht ging naar janike ,we gaven hem ook de papfles en moesten zelfs 2 x naar dierenarts mee gaan omdat hij uitdroogde
    na 5 dagen gaf hij het op en toen we van de dierenarts naar huis gingen was hij al heen gegaan :(( gabby zat te wachten en we lagen hem eerst nog even bij haar maar gabby zag het dat janike niet meer leefde en deed zo met haar pootje van alé alé op hem ,toen hebben we hem weg gedaan ,ze heeft afscheid kunnen nemen van haar babyke

    jani
    we waren zo blij met je ,je was zoo mooi
    je vocht en vocht maar hierboven wilde ze het anders
    tania en haar dochters maakte een mooi kistje voor je
    met een mooi tekening en mooie bloemen
    je ligt nu samen bij je broertje in voortuin van tania
    nooit maar ook nooit zal ik jou en je broertje vergeten
    hoop dat jij en je broertje in hondenhemel veel al gespeeld hebt
    en nog veel speeld ,wacht op mij é

    schatjes het ga jullie goed xxx
    je mama gabby
    ik baasje
    tania en haar 2 dochtertjes
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
    Foto
    Zoeken in blog

    http://www.youtube.com/watch?v=0BZPFAajBQI mooi afscheid clipje

    een mooi afscheid van pup reutje die geen kans heeft gekregen .........
    speel maar achterderegenboogbrug lieverd .........
    en waak over je mama en je broertje Ludo ééé
    tot weerziens lieve schat xxx

    ik
    je mama
    en je broertje Ludo
    xx xx xx
    Categorieën
    mijn schatjes se
    mijn 10 schatjes se :-)
    men hondjes zijn men leven zonder hun heb ik geen leven ik kan geen leven mij inbeelden zonder hun :-)
    24-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe kaatje en kobe de nacht door brengt se

    kaatje doet het al heel goed s'nachts ,beter dan toen kobe ze jammerd even en dan is muis stil en slapen ze elk in hun eigen mandje
    voor we gaan slapen krijgt elk hondje paar snoepjes dus ook kobe en kaatje maar ze moeten eerst in hun mandje kruipen voor ze een snoepje krijgen ,ik doe dan ligt uit en ik hoor kaatje niet meer ,goed é

    even een pruil mondje en beteuderd kijken


    kaatje snapt het al dat ze moet slapen se


    jaja kaatje je bent heel flink meisje

    24-05-2011 om 11:35 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 mei 2011 ,weer een zonnige dag geweest se
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    terug een zonnige dag geweest en dus konden de hondjes terug wat buiten spelen
    ook met kobe naar dierenarts geweest voor zijn laatste inenting en hij was heeel flink ,hij gaf geen kiek
    hij weegt 1.500 kl ,goed é

    flinke kobe bij dierenarts !!


    van eddy is hij zo bang en wil niets aannemen pfff


    waar ga ik die leggen denkt kaatje


    ze is daar terug se met dat kodakje


    wat is er te zien ???


    zou daar iets in zitten ???


    carina haar kobe se   hij gaat ook mee helpen se


    kobe van carina


    njam njam snoepjessssssss


    gabby


    pruts


    stafke en mira


    carina haar kobe die slaapkes doet

    24-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 mei 2011 en tegen de avond toe

    jaja dominique en pret hadden ze hoor maar is nu gedaan voor zo 14 dagen se ,woensdag komen hier grasmatten te liggen en dan mag geen enkel hondje erop lopen é maar ik ben blij dat afgesloten is amai goe zwart en grijs zien ze er nu uit pffffffff morgen alle 7 in bad se
    en ik zal geen aarde meer in men bed hebben hihihihi
    hondjes keken nog al raar toen ze nadien terug buiten mochten


    stafke sta stom verbaast te kijken


    allé waarom mogen we niet meer in zand spelen ?????


    nie leuk zenne


    kobe weer iets in zen bekje

    23-05-2011 om 22:46 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zonnige 23 mei 2011

    oooo wat is toch TOF om buiten goe vuil te maken denken de hondjes  


    kaatje ga bootschappen doen se


    kom kaatje kom


    te warm dus even onder de stoel liggen ( kobe)


    kaatje vind het ook te warm


    kaatje ga eddy wat helpen se


    kaatje en kobe in kruiwagen klaar om eddy te helpen en mira wil er ook in snik snik


    kaatje en kobe


    kobe hier se
     waarom ligt sloeber daar zo?

    kobe en fientje

    23-05-2011 om 16:09 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 mei 2011 dag 3

    dag 3 en ga heel goed ,spelen,eten,slapen wat een honden leventje é   en ze spelen toch zo graag in zwart zand amai pffffffff
    de andere hondjes ook zenne en is mals é om op te liggen pfffffffff



    van mij zegt kobe ....nee nee van mij zegt kaatje


    kracht meten se


    stafke en mira


    gabby


    sloebertje


    gabby

    23-05-2011 om 15:57 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    dag 2 en kaatje voeld zich al goed thuis,speeld met kobe veel en ze laat haar niet doen hoor hahaha
    is plezier om hun te zien spelen en als kaatje moe is ga ze haar leggen in mandje onder mijn buro en ga kobe bij haar liggen om ook een dutje te doen :D ,snachts in pupy speelren om dan te gaan slapen voor de nacht dan jankt kaatje nog zo 5 min maar is dan heel stil de hele nacht en ze slapen elk in hun eigen mandje kobe is zijne en kaatje in haar mandje ,tja als ze dit liever hebben is goed é hebben ze elk veel plaats om te slapen é ,als tijd is voor op te staan dit laat kaatje en kobe mij wel weten :D  en dan zijn de andere hondjes ook wakker en willen ze ook dat ik opsta
    kaatje eet goed  :D




    22-05-2011 om 16:26 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 mei 2011
    eindelijk is mijn kaatje thuis en carina haar kobe natuurlijk ,veel uitleg gekregen van dominuque die zo bezorgd is
    maar liever zo dan geen uitleg te krijgen é ,e dominuque
    ze hebben hun buikje nog eens mogen rond eten voor dan de lange auto rid naar huis
    kobe zat in een draagzak en kaatje en mijn kobe zaten in maxicozie ,en het afscheid voor dominuque was zwaar maar kon het goed weg steken maar toch zagen we dit hoor en we kregen ook al een krop in onze keer maar staken dit ook weg zenne
    heb wel tot in antwerpen men handen vol gehat om hun op hun plaats te houden ale dan vielen ze toch uiteindelijk inslaap
    dan in pupy speel ren was kaatje even aan het janken en kobe liet haar niet gerust pfffffff dus moest ik me kwaad maken en riep KOBE GEDAAN !!!! en dan vielen ze in slaap elk in hun mandje
    nu vanddag eerste dag hier ga het met kaatje heel goed,heeft wel beetje gegeten maar speeld hier met mijn kobe en we zijn naar hondenwinkel geweest en nadien terrasje gedaan en ze sliepen zalig in maxicozie en kobe van carina sliep in draagzak
    en wij hebben een lekker ijsje met verse aardbeien gegeten njam njam en thuis terug goed gegeten,spelen en slapen
    wat een honden leventje é
    IK MET KAATJE


    CARINA MET HAAR KOBE


    IK MET MIJN KAATJE EN MIJN KOBE


    MOOI SLAPEKES DOEN SE ......KAATJE EN KOBE


    CARINA MET HAAR KOBE


    IK MET MIJN KAATJE EN KOBE


    EERSTE AVOND ALS KAATJE THUIS WAS HIER BIJ KOBE SAMEN SLAPEN


    KAATJE EN KOBE SAMEN SPELEN

    21-05-2011 om 21:16 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 mei 2011 ,nog paar fotokes
    nog paar fotokes van dag dat kaatje en kobe mocht naar huis gaan se
    dominique kreeg van ons ook een kadoke



    nog wat goede raad van dominique se :D


    ik was bezig om elk hondje snoepjes te geven :D


    een voor een éééé




    en we zijn zeker supper blij  :D







    klaar om te vertrekken en was hard voor dominique maar ook wij kregen krop in de keel :(


    kaatje nog even wegen en ook kobe


    in de auto en de lange rid naar huis ,vielen ze toch inslaap

    20-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 20 mei 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen YES morgen vrijdag mogen we kaatje gaan halen en carina haar kobe
    wij zijn supper blij en wie nog zal blij zijn is kobe natuurlijk, hij heeft dan terug een vriendinnetje om mee te slapen in pupy speelren
    welkom kaatje  en natuurlijk welkom kobe é

    Bijlagen:
    DWhw-1xg-1.jpg (119.9 KB)   

    19-05-2011 om 21:09 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 mei 2011

    zomaar fotokes ,was goed weer buiten ,wat frisjes maar de hondjes vinden dat nog leuk om even buiten te spelen en zeker op berg aarde
    vandaag was dan de beurd om pruts te wassen ,hoelang de wittekes wit blijven ?????


    stafke hier gewassen al


    pruts hij is de braafste en bijt nooit,wel eens grommen als
    als hij gestoord word waar hij zit of ligt é



    gabby is genezen van oorontsteking


    mira is gek op gras eten


    en ons weglopertje hier se als hij poesjes ziet springt hij over hoog hekken
    nu was hij heel ver en gelukkig komt hij terug als we roepen oef



    mijn 3 meisjes se


    mijn 4 ventjes

    17-05-2011 om 23:25 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaatje en ook kobe

    kaatje en ook kobe van carina in hun mandje bij dominique nog se
    carina en ik hadden mandjes gekocht zodat kaatje en ook haar kobe gewend worden aan hun mandjes en ook de geur mee krijgen als ze dan binnen 4 dagen naar huis mogen gaan ze niet gaan treuren é ,ook mochten ze terug mee op stap   hier naar de markt en in buggy
    monique doet het heel goed zo worden ze sociaal é







    16-05-2011 om 14:29 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sloebertje ( 9 jaar)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen sloebertje heeft me terug bijna een hartaanval doen krijgen vandaag pffffffff was terug over het hekken gesprongen
    zag dit pas na 15 min als ik de hondjes binnen roepte en zag hem niet,dus ik op straat en roepen en roepen ,carina kwam ook beneden en ging ook roepen op straat en ja daar kwam hij dan af gelopen ,gelukkig langs de goede kant van de staat en op voetpad en dan hij naar ons toe komt als we roepen ook é ,ik let nogthans goed op omdat hij alleen heel hoog kan springen over het hekken,er door gaan kan geen enkel hondje want is nieuwe draad aan . zal eens een ding kopen waar ik men gsm num kan in schrijven en dit aan zen harnas aan doen
    hier is sloebertje se die mij dit aan doet

    16-05-2011 om 14:17 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toch leuk in zwart aarde spelen

    vandaag heeft carina en christof weer in hun tuin gewerkt en de vijver is weg zo is het veilig voor de hondjes é
    maar nu hebben de hondjes wel veel pret en willen ze altijd in zwarte aarde spelen pfffffffff,de witjes zijn niet meet WIT MAAR GRIJS
    moest eecht stafke wassen want hij rolde hem in de aarde amai zag dat water zwart zeg ,morgen kan hij terug hem vuil maken se en mira deed dit ook en had ze ook al gewassen deze week pffffff









    15-05-2011 om 23:55 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 mei 2011......kobe
    kobe is een flink ventje ,kan al heel flink mee wandelen aan riempje en doet zen kaka in gras op straat
    hij slaapt al 5 nachtjes alleen zonder dat ik een van men andere hondjes moet bij zetten ,even janken en dan is hij stil
    ik laat hem ook wennen aan andere mensen en die mogen hem even vasthouden,hier op foto in hondenwinkel en heeft mee gegaan naar de markt
    heeft al paar keren mee geweest hoor zoals in gent beestjes&baasjes dat was eerste keer en zat ook heel braaf in hondenbuggy ,hij deed wel mira en gabby achterna en ging hem ook recht zetten om te kijken hihihi



    13-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaatje
    kaatje is nog bij dominique é en kaatje mag overal mee gaan en dominique leerd haar al aan chowriempje lopen
    dominique is een echte goede hobbyfokker en doet alles om de pups heel sociaal te worden ,dank je dominique voor de goede zorgen éé
    ik had een mandje gekocht om kaatje te wennen aan mandje zodat als ze dan naar huis mag gaan ze de geur ook heeft en haar mama zat er ook eens bij hihihi





    12-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het blijft leuk weertje in mei
    hondjes kunnen nog leuk spelen buiten en zet hier alle 6 hier op volgorde met oudste beginnen ( sloebertje)en zo naar de jongst kobe want kaatje is hier nog niet bij ons,haar gaan we halen 20 mei











    12-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op bezoek bij mijn kaatje en carina bij haar kobe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op 6 mei 2011 zijn we terug kaatje gaan bezoeken en carina haar kobe
    wie mee ook ging was gabby en mijn kobe en carina haar baby en fientje
    kaatje is 9 weken oud
    mama van kaatje sta naast de foto



    smeld smeld


    mijn gabby mocht mee


    en kobe 13 weken oud mocht ook mee gaan

    06-05-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    24-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kobe 11 weken oud
    Klik op de afbeelding om de link te volgen en dit is kobe se ook nieuw pupje en hij is 11 weken oud en al bij mij en ga heel goed met hem

    24-04-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 april 2011 bij kaatje se
    24 april 2011 zijn we naar kaatje gaan kijken voor de 2 de X   7 weken is ze nu



    24-04-2011 om 00:00 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    16-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijdelijk logeren
    tijdelijk logeren we bij carina in beverlo ik en ons 5 hondjes









    16-03-2011 om 22:17 geschreven door gisèle

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Welkom op mijn blog éé ....dagboek over men 9 schatjes ( yorks,maltezertjes,chihuahua's )
    Foto

    Lord Ludo  heeft een fijn thuisje
    bij hele lieve mensen :-)
    ben supper blij voor ludoke

    groetjes en kuffels
    van je mama gabby en ons xxx
    Foto

    Archief per week
  • 06/01-12/01 2014
  • 19/08-25/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 26/11-02/12 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 25/10-31/10 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 29/11-05/12 -0001

    Over mijzelf
    Ik ben Gisèle
    Ik ben een vrouw en woon in Aalst (Belgie) en mijn beroep is werkte als poetsvrouw maar sta nu op invalititeid .
    Ik ben geboren op 16/12/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mijn hondjes.
    mijn hondjes zijn men leven ,heb 2 yorks,2 maltezertjes hele lieve hondjes en 3 chihuahua's(met stamboom)

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    ik hou heel veel van men tot hier toe 7 schatjes :)
    een voor een zijn ze speciaals
    met elk hun eigen karaktertjes,hun eigen willetjes
    maar kan geen 1tje missen
    men hondjes zijn men leven


    kaatje

    27 mei 2011 kaatje gaan halen :))



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    AANDACHT !!!
    wie een chihuahua pup wil kopen,kijkt goed uit!!!
    men moet altijd de mama en de papa van de pups ook te zien krijgen
    en boekje moet in orde zijn + eventueel stamboom na kijken
    en een papier van aankoop overeenkomst + garantie op bepaalde ziektes
    een chihuahua van 100 a 200 euro vergeet dit maar !!!
    dat zijn chikes van oost-bloklanden dus broodfok
    koop nooit een chike in een winkel !!
    spaar liever voor een goed gezond chihuahuatje
    wens je veel suc6 bij het zoeken é

    indien je eentje gevonden hebt :-)
    altijd nutrigel+ mee nemen als je
    met je chike op stap gaat é
    een chike kan door stress in coma vallen
    en dan kan je beetje nutigel+ geven
    dat kan je kopen bij de apotheker


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mijn FB
  • mijn netlog

  • Gastenboek
  • Beste Mensen !!!!! lezen !!!!!!!!!!!
  • aan jenny
  • knap je site
  • 2013
  • Patricia

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek :-)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Blog als favoriet !


    Foto

    Inhoud blog
  • 6 januarie 2014
  • 18 augustus 2013
  • pupjes 10 weken oud
  • 18 juni 2013 ,de 4 pupjes
  • 12 juni 2012 .........pupjes 8 weken

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    hallo mensen
    neem eens wat even tijd en bekijk dit filmpje eens goed tot op einde 
    ik geef toe ik heb ook 1 york in een honden winkel gekocht hoor 
    mijn sloebertje ,maar ik heb geluk gehad dat hij kern gezond is 
    hij is nu 10 jaar en niet veel ziek geweest 
    maar er zijn er veel die dit niet zijn 
    wat ik nu weet is dat ik nooit nog een hond koop in een winkel ,nooit meer 

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PjZBzZjnlQc



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs