Inhoud blog
  • voeg toe
  • krant
  • dood
  • juf
  • opa en oma
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    meisjes aan de top!!!!!!!
    site voor meisjes!!!!!!
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voeg toe
    Weet jij iemand die super lief is? Ja?

    Druk dan op voeg toe kies als onderwerp LIEF en vertel dan waarom die juist zo lie is en wie het is of zijn.


    Bij mij: mijn mama en papa omdat ze altijd vopor mij klaar staan, mijn zussen omdat zij vaak met mij spelen, mijn opa D omdat hij mij naar het ballet voerd,mijn meter en opa B zorgen goed voor mij, mijn oma naait en haakt veel voor mij. En natuurlijk Amelie, Laure en al mijn andere vriendinnetjes. Ook mijn tantes nonkels,................................................................................................... zien mij graag

    Lisa Beelen

    30-07-2009 om 00:00 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.krant
    04/07/2009

    Bikinimeisje verovert Werchter
    Uitbundige Julie Vanmechelen (17) springt in oog van élke persfotograaf op de weide

    Niemand kon gisteren naast haar kijken: Julie Vanmechelen (17), afkomstig uit Rekkem en voor de tweede keer op de wei van Werchter. Gisteren prijkte ze in haar rode bikini op de voorpagina's van zowat alle kranten.

    Eergisteren was ze nog de nobele onbekende, maar gisteren kwam daar enigzins verandering in. Het was de eerste dag van Werchter geweest, maar zelfs wie ook maar één blik op de voorpagina's van de kranten wierp, kon er niet naast kijken. Bijna de voltallige Vlaamse pers pakte uit met dezelfde foto. Een beeld van een uitbundig publiek waar één meisje helemaal uitspringt: een genietende Julie Vanmechelen.

    Voor mama en papa Vanmechelen was het serieus schrikken toen ze hun dochter op alle covers zagen staan. 'Ik kan u zeggen, op ons werk was het hét gespreksonderwerp van de dag', vertelt vader Rudi. 'Maar we zijn alleen maar aangenaam verrast. We kennen onze dochter. Ze kan nogal uitbundig zijn. Geen reden om ons zorgen te maken. Ze heeft een zware examenperiode achter de rug, maar haar rapport was goed. Dan mag ze wel eens uit de bol gaan, hé.'

    Voor Julie was het dit keer het tweede jaar op rij dat ze naar Werchter mocht. 'Vorig jaar is ze twee dagen gegaan, nu mocht ze de volle vier dagen gaan. Ach, sommige ouders die hun dochter zo in de krant zien staan, zouden misschien denken oei oei, dat ze maar niks fout doet . Maar wij vertrouwen ons Julie. Voor de volle honderd procent! Het is een braaf meiske .'


    04-07-2009 om 10:01 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dood
     
     
    03/07/2009
    lieven van assche

    Fans en collega's nemen afscheid van Yasmine

    BRUSSEL - De begrafenisplechtigheid voor Yasmine, de zangeres en presentatrice die vorige week op 37-jarige leeftijd uit het leven stapte, heeft vrijdag voor een ware volkstoeloop gezorgd voor het crematorium van Wilrijk. Honderden fans en sympathisanten volgen de plechtigheid buiten op een groot scherm.

    Ook veel BV's en collega's van Yasmine, wiens echte naam Hilde Rens was, zijn aanwezig. Onder meer Anne De Baetzelier, Alexandra Potvin, Jo met de Banjo, Martine Prenen, Sabine Haegedoorn en Jos Van Oosterwijck kwamen afscheid nemen. Op de televisiezender Eén zijn vandaag uitzonderlijk geen omroepsters te zien.

    De begrafenisplechtigheid werd samengesteld door de familie van Yasmine en de familie van haar voormalige echtgenote, Marianne Dupon. Voor het begin van de plechtigheid werd de boodschap 'wij danken u voor de steun' geprojecteerd op het groot scherm.

    Yasmine stapte vorige week uit het leven. Ze werd 37 jaar.
      Druk dit artikel af
      Verstuur dit artikel naar een kennis

    03-07-2009 om 16:05 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.juf

    Alle kindjes van de klas vinden het jammer dat we niet bij de juf volgend jaar gaan zitten .





    De kindjes van het vierde

     

    29-06-2009 om 16:49 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opa en oma
    Mijn oma en opa zijn bijna 45 jaar getrouwt:veel geluk

    27-06-2009 om 17:10 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.papa

    Ik doe de groeten aan de beste papa Wim.




    14-06-2009 om 08:06 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    05-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moederdag
    Het is bijna moederdag dus leg de mamas maar eens in de watten!!!!!!!!!!

    Ik wil nog eens mijn mama bedanken!!!!!!!!!!!
    (lisa)

    05-05-2009 om 16:38 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    20-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dienootjes
    Lang leve de Dienootjes!!!!!!!!!!!!!!!

    20-04-2009 om 17:04 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cliniclowns
    Steun de cliniclowns dan kunnen de zieke kindjes ook eens lachen !!!!!!!!!!

    19-04-2009 om 18:11 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fantasia IV !!!!!!!!!!!!

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



    het boek van Geronimo Stilton 'Fantasia IV ' komt bijna uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    16-04-2009 om 19:47 geschreven door lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)


    Archief per week
  • 27/07-02/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs