Inhoud blog
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
  • DEZE WEEK
    Zoeken in blog

    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van de klasblog van 2A ?
    zeer goed
    goed
    voldoende
    nog wat bijwerken
    nog veel werk aan
    Bekijk resultaat

    Dolfjesklas 2A

    28-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE WEEK
    Beste ouders
    Dag meisjes en jongens

    Tijdens deze week, de paaspauze, zal ik elke dag enkele taakjes klaarzetten op bingel en scoodle play.
    Ook in de paas-werkboekjes kan je steeds werken.

    Ik hoop dat jullie allemaal gezond mogen blijven. Verzorg jullie goed.

    vele groeten
    meester Dirk




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    24 juni : KUBB-tornooi

    SAM was jarig

    op 20 juni !


    Bingo-kampioen : 

    Sam & Esmée

     


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs