zo zoude ze er moete gaan uitzien de nieuwe mavic carbon wiele ze zoude tusse de 950 gram en de 1200 gram zitte naar gelang de carbonne of de alu naaf prijs is nog niet bekent het echte ontwerp ook niet
selle itialia stelt op Eurobike het waarschijnlijk lichtste en duurste zadel van de wereld voor. C45 volledig vervaardigd van CFK moet slechts geheel gram wegen 45. Zonder enige beperking van gewicht voor de bestuurder de prijs zal rons de 520 dollar zitte
Sinds verscheidene jaren dankzij de nieuwe materialen en nieuwe technologieënontwikkeling, constant verminderen de gewichten van fietsdelen. Zoals voorgesteld in deze twee vorige artikelen (1, 2) de lichtste achterhub is niet zwaarder dan 150gr. Roues Artisanales sommige dichte schoten van hen kon dankzij worden Flyingball en pkent. Deze hub zal uitgedaagde Graaf in Juli door de recentste M5 hub zijn de geruchten tussen 125 en 140gr aankondigen. Het WIJSJE Mag140 is want de radiale niet aandrijvingspartij patroon sprak, heeft het ceramische lagers, een koolstofas en een geboorde rotor;
Waarschijnlijk beschikbaar vanaf mei, de nieuwe M5 voornaaf.van 36 g. Het materiaal dat gebruikt word is een legering van 7075-T6, en zal beschikbaar zijn voor 16 rechte trekkracht spaken En de naaf zal ook voorzien zijn van ceramische lagers.
Poshbike heeft een tijdritfiets met M5 remmen uitgerust die met goud bekleed zijn ! De fiets is niet alleen een showmodel ,maar zal ook echt gebruikt worden.
Het merk Lemond van de Amerikaanse winnaar van de ronde van Frankrijk zal in 2007 een nieuw frame op de markt brengen, Lemond Triomphe zal beschikbaar zijn in twee versies . De eerste versie zal 950gr wegen terwijl de Ultimate 850gr niet zou mogen overschreiden.
De lichtste snelspanners van de wereld zijn hij heeft er enkele dagen verbeterd om de duur van leven van het product te verbeteren. De schijfjes in contact met het kader of de vork zijn nu veel groter. Vrij groot om bevoegheden te kunnen aanvaarden die voortaan worden ingesloten. Zij hebben eveneens de bewerking veranderd op het afgerond deel van de afine hefboom het groter maken dan voor. Het gewicht is nu van 39gr zonder de bevoegheden.
Op de persconferentie van Jan Ulrich zijn fietsen hebben we enkele interessante nieuwe dingen gezien zoals 11speed versnellingen van Linder het zou wel over en proto-type gaan en verlopig nog niet voor het grootte publiek beschikbaar zijn.
Voor 2007 komt zipp met en nieuwe naaf op de markt. Het is een ingedeukte naaf die 3 watt aan kracht wint bij wind van 0° tot 15°. Phonak en CSC testen ze reeds.
wat dacht u van dit wonder mooi setje lightweight "vontoux"wielen ze wegen ongeveer 950 gram er zitte 20 spaken vooraan en 24 spaken achteraan. ze zouden zo stevig als staal zijn aleen niet zo zwaar. dit setje vontoux wielen beschikt over tune naven zodat ze extra licht zijn. enig minpuntje is de prijs voor deze "vontoux" wielen voor deze set zal je tog snel rond de 3000 euro lichter zijn.
. De vezel van de koolstof wordt gebruikt in bijna 50% van het product M2RACER lineup. Bovendien heeft de prijs van titanium en exotische aluminiumlegeringen die wij gebruiken in de voorbije 18 maanden verdrievoudigd. Wegens het niet beschikbaar zijn van koolstofvezel en bovenmatige materiële kosten kunnen de verhogingen, M2RACER niet meer onze getaxeerde klanten van lichtgewicht, hoge prestaties, en goed geprijste het cirkelen componenten kunnen voorzien. M2RACER waardeert echt de enthousiaste steun die wij van onze verdelers, handelaars, en klanten hebben ontvangen. M2RACER sluiten=zal= permanent zijn deuren begin Juni 2006, Tot dan, zullen wij onze klanten met onze zeer beperkte inventaris blijven onderhouden. Dank u allen voor uw bescherming en voorrecht van met u gewerkt te hebben.