Op onze eerste dag hebben we het werk verdeeld dat moest gebeuren aan de draaibank. Wij hebben als eerste de elektriciteitskast open gedaan en de spanning afgekoppeld daarna hebben we gemeten of het spanningloos was voor de zekerheid. Dan hebben we als eerste samen de grote spaankap afgehaald. Hierna ben ik begonnen met de losse kop.
Op de 2de dag ben ik begonnen aan de losse kop te demonteren. Ik heb alle onderdelen schoongemaakt en een beetje opgeschuurd. Hierna heb ik de onderdelen gecontroleerd op mogelijke defecten. Dan heb ik de losse kop terug gemonteerd. Hierna ben ik samen met Ward aan de tandwielen en de assen begonnen.
Op de 3de dag ben ik en Ward samen begonnen aan de tandwielen, assen, v-riem en de lagers van de draaibank. We hebben alle assen, tandwielen, v-riem en lagers gedemonteerd volgens de correcte werkwijze en gereedschap om niks te beschadigen.
De 4de dag heb ik en Ward de assen, tandwielen,v-riem, en de lagers nagekeken op beschadiging.We hebben een beetje beschadiging gevonden op de tanden van de tandwielen. Daarna hebben we alles proper gemaakt en klaargelegd voor de volgende dag weer terug te monteren.
Op onze laatste dag hebben we alles terug gemonteerd. Voor de lagers hebben we en inductieverwarmer en speciaal gereedschap voor de lagers gebruikt. Om zo de lagers niet te beschadigen bij het monteren. De tandwielen, assen en de v-riem hebben we ook op een zorgvuldige manier terug gemonteerd en nagekeken of alles op zijn plaats was.