• sportdag

Blog Manu Van de Velde
    dagboek
    24-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sportdag

Dag beste bloggers

Op 22/05/2012 hadden wij op onze school sportdag. Ik zat gelukkig in een fijner groepje, sommige daarentegen niet. Ons groepje zat in klasse 2. Dat zijn alle leerlingen uit het tweede en derde middelbaar. het waren gemengde teams. Van Mr. Esters kregen we een brief met onze dagplanning op. Als eerste moesten we basketballen, maar ik was nog moe dus heb ik de anderen wat meer laten doen en toch hebben we gewonnen.

Als tweede activiteit hadden we volleybal. Ik had mij 100% ingezet. Daar hadden we ook weer gewonnen, gelukkig. Toen we daarna pauze hadden, kregen we een blikje Aquarius. Dat was pas lekker verfrissend! Na de pauze moesten we rond de school lopen. Het was zo warm dat ik gewandeld heb met anderen van mijn groep en twee van de andere groep. We hadden verloren maar dat kon mij op dat moment niet schelen.

Eindelijk, eten! Tijdens de middag kregen we spaghetti.

Na de middag hadden we veldloop met iedereen van tweede klasse. Ik had onderweg mijn pappiertje verloren dus heb ik niet gewonnen. Anders zou ik ook niet gewonnen hebben hoor.

Als laatste activiteit hadden we handbal. Weer gewonnen met grote onderscheiding.

Zo zag mijn sportdag er uit.

24-05-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

16-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.excursie dag Diest

Dag beste bloggers

Ik ga jullie iets vertellen over de excursiedag die we deden met school.

Op 29 maart 2012 zijn we met heel het derde jaar naar Diest geweest. In de voormiddag deden we een fotozoektocht . We kregen een bundeltje met daarin foto’s met vragen. We kregen ook een kaart met een aangeduide wandelroute. Terwijl we het pad volgden moesten we rondkijken of we iets zagen wat op de foto’s stond. Als we iets vonden, moesten we de vragen langs de foto oplossen. Tijdens de wandeling mochten we wel de hele tijd praten anders zou het maar saai en stil zijn. Toen we aan het einde van de wandeltocht waren, was het eindelijk middag.

Na de middag was het fijnste van de excursiedag, de teambuilding. Met onze klas 3handel waren we 1groep. We moesten elkaar helpen met opdrachten, vb. Parkoers in de lucht en door een grote band kruipen.

Dat was onze excursiedag.

16-04-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

01-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krokusvakantie
    Dag beste bloggers

Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik in de krokusvakantie gedaan heb. De laatste vrijdag voor de vakantie stond ik al te popelen om op vakantie te vertrekken. Ik ging namelijk naar Radstadt in Oostenrijk om te gaan snowboarden. Ik vertrok al die vrijdagavond. Op de bus kwam ik oude vrienden tegen die samen met mij nogal op vakantie waren gegaan. In die week vakantie zagen alle dagen er bijna hetzelfde uit. Om 8uur opstaan en ontbijten dan de spullen in de bus steken om te gaan snowboarden. Als we in het skiegebied aankwamen onze boots aandoen en gaan boarden. Tijdens de middag aten we in een bar met zelfbediening. In de namiddag weer gaan boarden en daarna naar de après-ski. In de avond gingen we meestal naar discotheken waar we veel plezier beleefden. Voor we het wisten was de week al weer om.

De week was kortom gewoonweg super.

01-03-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

02-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.themadag
    Dag beste bloggers

Op vrijdag 27/01/2012 hebben we in onze school themadag gehad. Het thema voor heel het derde jaar was "Frans".

In de voormiddag hebben we een Franse film gekeken: Bienvenue chez les Ch'tis. En daarna hebben we ganzenbord gespeeld met vragen over deze film.

In de namiddag hebben we swingpaleis gehad. Eerst in verschillende klassen liedjes leren zingen, en daarna in het swingpaleis zoveel mogelijk punten te halen door liedjes te zingen en vragen te beantwoorden. Zo, nu weet je ongeveer hoe onze themadag eruit zag.

Ik vond het niet zo een fijne dag omdat ik ben namelijk niet zo goed in Frans. Maar aan de andere kant was het fijn omdat er geen les was die dag.

02-02-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

16-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hobby's
    Mijn hobby's:

Ik ben snowboarder en ik ga vier à vijf keer per jaar naar Oostenrijk of Italië. Ik ga ook veel indoor snowboarden in landgraaf. Als je vragen of problemen hebt kan je altijd bij mij terecht.

Ik ben ook een BMXer. Ik zit meestal in het 2de grootste skatepark van Europa, kapermolen te Hasselt.

16-01-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik stel mij even voor.

Hallo beste bloggers,
    ik ben Manu Van de Velde 15 jaar en woon in Hasselt, het hart van Limburg.

Ik heb 2 zussen die veel ouder zijn: Véronique (vero) 25 en Annouck (Nouky) 28. Dus eigenlijk ben ik een nakomer.
    Deze blog is eigenlijk voor school maar het is wel nice. Deze tekst ben ik nu in de klas aan het typen. Mijn vriend Niels en ik zijn een wedstrijdje, voor het meeste bezoekers, aan het doen. Wat ben ik vergeten? Ik heb nog een dolle hond Bo, een kleine witte hond. Hij wil altijd spelen en rent in rondjes, soms door de tuin.

Zo, als er nog vragen zijn, vraag maar en vertel iedereen over deze blog, zodat ik veel bezoekers heb.

16-01-2012 om 00:00 geschreven door ManuVandeVelde3handel

12-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKOM!!!!
    Dit is mijn blog voor Nederlands. En binnen een paar dagen zal (moet) ik mij voor stellen.

12-01-2012 om 20:08 geschreven door ManuVandeVelde3handel

• 21/05-27/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012

Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!