Laatste commentaren
  • Mooi (Sophie)
        op Geborduurde handdoeken te koop
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen
    Made by Laulis
    Te koop
    Hier verkoop ik mijn spulletjes die ik voor de meisjes heb gemaakt. Alsook nieuwe artikelen zal je hier kunnen vinden. Ik kan ook vanalles op bestelling maken. Alles wat met borduren en breien te maken heeft, kan en wil ik steeds voor u maken! Mits een vergoeding, uiteraard!
    27-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.breitassen
    Heb van een collega heel wat wol gekregen. En mooie wolletjes! Nu wil ik zoveel mogelijk opgebruiken, maar helaas heb ik een beetje gebrek aan tijd. En op de breimachine is ook geen optie, heb een fijnbreier en de wol is er toch te dik voor. Dus heb ik mijn ma en tante ingeschakeld, die dit allebei met plezier wilden doen.
    Maar om de wol op een deftige manier te vervoeren, en zij hun breiwerk in te bewaren, heb ik mijn (gekochte) breitas nagemaakt. En om eerlijk te zijn, vind de nieuwe zelfgemaakte breitassen veel leuker. Kijk maar:

       

       

    27-09-2010 om 09:21 geschreven door laulis  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geborduurde handdoeken te koop
    Deze handdoeken had ik gemaakt om tentoon te zetten op de garageverkoop. En nu zou ik ze willen verkopen. Ik kan er eventueel naam nog opborduren, voor €1. Prijzen staan er steeds bij vermeld.
    De verzending is uiteraard voor de koper, en die bedraagt €5.7, alsook het postpac: €1.60, maar daarvan neem ik de helft voor mijn rekening.

      €21.5

      €18.5

      €16.5

      €18.5

      €18.5

    06-07-2009 om 11:44 geschreven door laulis  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geborduurde handdoeken
    Deze handdoeken had ik gemaakt om tentoon te zetten op de garageverkoop. En nu zou ikze willen verkopen. Ik kan er eventueel naam nog opborduren, voor €1.Prijzen staan er steeds bij vermeld.
    De verzending is uiteraard voor de koper, en die bedraagt €5.7, alsook het postpac: 1.60, maar aarvan neem ik de helft voor mijn rekening.

      €21.5
      €18.5
      €16.5
      €18.5
      €18.5

    27-06-2009 om 21:04 geschreven door laulis  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tuniek en jeansblauwe trui...
    Ik verkoop 2 truien, zelfgebreid.
    Het eerste stuk is een trui,  zelfgebreid, in de kleur jeansblauw, met een borduursel erop. Maat 4 jaar.
    Vraagprijs: €10, of doe een aannemelijk bod.



    Het tweede is een tuniek voor een meisje van 4 jaar. Er behoren ook de armwarmers en het mutsje bij.
    De tuniek is in goede staat.
    Vraagprijs: €25 of doe een aannemelijk bod



    Beide mogen in de wasmachine, 30° wolwasprogramma, uiteraard niet in de droogtrommel.

    Indien intresse kan u steeds hier een berichtje achterlaten of op de knop 'e-mail mij' te drukken.
    Gelieve wel steeds uw mailadres te vermelden.
    De verpakkings- en verzendingskosten zijn voor de koper!

    17-04-2009 om 09:33 geschreven door laulis  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Blog als favoriet !

    Categorieën

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs