Inhoud blog
  • Laatste berichtje uit Cusco
  • Terug in Lima
  • AREQUIPA
  • De woensdagavond. zware feestavond
  • De woensdagavond. zware feestavond
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    eric_claudia
    www.bloggen.be/eric_cl
    Lottie in Peru

    20-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Haai schatties,

    Jaja eindelijk ben ik er geraakt in Lima, maar morgen vertrekken we al terug naar Cusco.
    De Vlucht is heel goed verlopen, wel heeeeeeel vermoeiend.
    We zijn 6 uur terug gekeert in de tijd, dat maakt het juist zo zwaar.
    Amaai die controle dat was me iets.
    In Brussel had ik al stress en dat was nodig. We zijn mss maar met 4 maar enkel bij mij piepte het weer.
    Kwerd direct alleen genomen en zo een madamke heeft me helemaal gecontroleerd.
    Hannake aka zwarte Tanja heeft me zo een schoon bandje met Heilige gegeven ewel da spel tuute!
    Mercie e Tanja haha.
    Dan stond er een vlucht van 8 uur klaar, ik had twee zetels voor mij alleen ideaal gewoon.
    Kheb kik mij zo een bedje gemaakt en goe geslapen.
    Na 8 uur waren we klaar voor de grote controle in New York.
    Amaai, dat kan je niet vergelijken met Belgiƫ. We moesten in rijen wachten en dan moesten
    we alleen naar een loketje gaan, daar kreeg ik duizende vragen.
    Er werden vingerafdrukken genomen en nen knappe foto!
    En je kan het mss al raden maar op wie moesten ze weer wachten op mij.
    Ik had nen moeilijke mens en die moest alles weten van mij, moest nu nog nen knappe zijn maar helaas pindakaas, een typische dikke Amerikaan.
    Vervolgens moesten we door de controle met handbagage enzo.
    Kheb direct mijn schoenen uitgedaan om problemen te voorkomen iedereen deed dat trouwens.
    Dit keer dus geen gepiep. Maar mijn stapschoenen werden wel appart genomen voor een staaltje van te nemen.
    Ja geweet nooit nie of ik er iets heb ingestoken.
    Aja Mega Mellie en Super Svennie en Tim, de reiseend is mee en kheb al vree toffe foto's.
    Onze vlucht had dan nog eens 2 uur vertraging dus daar nog langer moeten wachten.
    We hebben er kennis gemaakt met twee Engels jongens ze waren op rondreis en het toeval wil.
    Ze mochten er nog wezen ook haha. Jaja ik blijf alert ook voor al de meisjes van de chiro, zeker voor Silke.
    Na 8 uur vliegen en heel veel turbulenties kwamen we aan in Lima.
    Daar werden we direct gepakt van de warmte, het was er mss 1 uur in de nacht maar zo doef! Zeker nog 25 graden.
    Uiteindelijk kwamen we aan in ons Hostal en na enkele seconden lagen we te slapen.

    Vandaag hebben we Lima wat bezocht overal eens naartoe geweest.
    De plaatselijke marktjes bezocht enzo.
    Ik voelde me wel niet altijd even veilig, het geld hebben we goed verstopt.
    Maar ze begonnen steeds spontaan tegen je te praten, iets te verkopen, te fluiten (wa wilde zo'n knappe verschijning in het straatbeeld haha niet waar za haha)
    Jaja als we wilden hadden we direct nen Peruviaan of 10 aan elke vinger.
    Maar zo knap zijn die mannekes niet ze!
    Op mijn blog kan ik geen foto's zetten!
    Maar ik ga dat proberen te doen via mijn msn space dit zou normaal gezien moeten lukken.
    Ik hou jullie op de hoogte als ik ze er heb opgezet.
    Mijn persoonlijk mail is. lieselotte_dr@hotmail.com
    Zo amigas ik ga in mijn bedos kruipos.
    Want kben doodmoe en morgen eindelijk naar Cusco.
    Best wel spannend, want daar ben ik helemaal alleen Kim en Els gaan naar een ander gastgezin.
    Het kan nu wel een tijdje zijn dat ik geen pc  heb, ik ken de leefomstandigheden nog niet.
    Kweet alleen dat er daar super veel honden lopen.
    Maar Delfien niet lachen, ik heb in de AS Adventure een bakske gekocht om de honden te laten schrikken.
    Dat bakske straalt een heel fijn geluid uit, de honden kunnen dit niet aanhoren en lopen weg.
    We hebben het hier in het hostal uitgetest op de kat en het werkt haha.
    Tot de volgende
    Liefs
    Lottie

    20-03-2008 om 02:18 geschreven door Lottie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs