Foto
Categorieën
  • haar (0)
  • make-up (2)
  • shoppen (0)
  • Stel Je Vraag (1)
  • make-up haar en beauty
    alles over beauty
    21-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.essence quattro round paars review




    De essence quattro eyeshadow zijn ze echt zo goed als essence zelf zegt?

    De meest linkse oogschaduw heb ik als eerst vind ik de verpakking mooi maar niet heel bijzonder.
    er zitten dus drie kleuren in wit, zilver, licht paars, en donker paars. hier zie je swatches:
    links paars dan wit zilver en donker paars
    nou staat essence niet bekend om zijn super gepigmenteerde oogschaduws maar, dit is niet heel slecht ik heb van essence slechtere dingen gezien.
    wel moet je het goed opbouwen met veel laagjes over elkaar, en met een geode basis er onder. Als je dat allemaal doet is het nog best goed te doen.
    x

    21-04-2011 om 19:07 geschreven door lola smit  


    Categorie:make-up
    31-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.catrice perfect resist liquid mousse make up
    Hier een review over de nieuwe foundation perfect resist liquid mousse van catrice.
    foundation1.jpg image by beautyyear
    Als aller eerste de verpakking vind ik erg chic en mooi. Hij ziet er best duur uit als je snapt wat ik bedoel .
    de bedoeling van deze foundation is dat het een samenstelling tussen een floeibaren en een mousse faundation is.
    dit is best goed gelukt vind ik de substantie is een beetje dik achtig maar als je het aanbrengt is het lekker luchtig.
    de foundation blijft best goed zitten. En belangrijk je ziet hem niet ziiten. Ook heeft de foundation een natuurlijk glans.met een vette huid moet je wel oppassen dat je tussen door wel nog een keer afpoederd anders gaat het door de foundation heen  tog wel glimmen. Jammer is wel dat ze de foundation niet in heel veel kleuren hebben.Jou kleur moet er maar net tussen zitten. Dus ben ik blij met deze foundation JA
    De catrice foundation is niet te verglijken met een foundation van maybilline maar voor dit geld (5 euro) is het een goede faundation
    dus heb zit je een beeje krab bij de kas dan is deze faundation wat voor jou.
    xxx lola

    31-08-2010 om 17:32 geschreven door lola smit  


    Categorie:make-up
    20-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEL JE VRAAG
    Ik ga een stel je vraag starten,
    Als je een vraag hebt mail mij dan even.
    Ik kies er 4 uit.
    En probeer ze te beantwoorden.
    elke vrijdag beantwoord ik dus 4 vragen.
    mail me

    kuzzies

    20-08-2010 om 09:16 geschreven door lola smit  


    Categorie:Stel Je Vraag


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken in blog


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs