Inhoud blog
  • Vergelijking van Britse met Maleisische websites
  • 10 meest gemaakte fouten bij weblokalisatie
  • Bobbejaan
  • Games and more games
  • lokalisatie beurs
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Lokali-wat?
    Localization for dummies
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lokalisatie beurs

    Localization World Berlin Germany
    Building on the success of fourteen previous conferences, Localization World will come to Berlin Germany on 7-9 June 2010.

    Conference Theme: Know-how for Global Success
    In recognition of the fact that localization is not an end in itself, but just one critical step in a company’s progression from domestic to global enterprise, we are looking for presentations that will provide expertise and experiences from the entire spectrum of that challenging, but fascinating journey.

    In light of that, we are offering four distinct tracks:

    • Global Business Best Practices: Experienced business people provide practical insights for companies that want to venture with confidence into new international markets.
    • Localization Core Competencies: An introductory track for companies that need to localize, but are unsure where to start.
    • Advanced Localization Management: This track, the heart of Localization World, continues to provide the latest information on trends, processes, technologies and influences that shape the world of localization.
    • Managing Global Websites: Leading companies, each with an outstanding web presence, offer their expertise for launching and maintaining a worldwide web platform.
    • Inside Track: Special format sessions for deepening understanding of select topics and sessions that stimulate collaboration and community.

    Who should attend:
    Conference sessions are geared towards professionals seeking to learn about new tools, methods and business practices in the areas of localization and internationalization. People new to localization will benefit from the Global Business Best Practices and the Localization Core Competencies tracks as well as the informative exhibition area. Networking and mutual problem discussion opportunities will abound at the social gatherings, meals and break periods. Exhibitors will be present to provide information about their products and services to all levels of attendees.

    Why attend:
    Content. The Localization World program follows the precedent set in previous conferences, offering a variety of high-caliber presentations and panel discussions strong on content and short on sales pitches. Organized by a strong committee, the program is a worthwhile assortment of sessions with valuable takeaways for the attendees.

    Networking. Localization World is scheduled to give plenty of opportunities to gather with fellow professionals, whether it be at the exhibit area, between sessions, or at a social gathering.

    Pricing. The conference is reasonably priced, with discounts for early registration, options for one-day attendance and affordable accommodations.

    Location. More information coming soon.

    Preconference Offerings. In addition to the two-day main conference, there is an optional preconference day of round table discussions, hands-on workshops and focused sessions.


    Bijlagen:
    http://www.localizationworld.com/lwber2010/about.php   

    09-05-2010 om 20:40 geschreven door SG  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kit Kat verovert Japan

    Bij het lokaliseren van wereldwijd verspreide producten zoals coca-cola, wordt blijkbaar niet enkel rekening gehouden met de verpakking. Soms wordt ook het product zelf aangepast aan de behoeftes van de doelcultuur. Zo heeft Kit Kat enkele jaren geleden een hele reeks snoeprepen gelanceerd op de Japanse markt met smaken die gaan van miso, soyasaus, groene thee tot witte chocolade met wassabi.
    Op onderstaande website vind je een artikel hierover:
    http://imwiththebrand.wordpress.com/2010/03/09/kit-kat-embraces-japan-and-japan-returns-the-flavor-regional-tastes-cultural-understanding/

    Ik voeg voor de lol ook nog de Japanse website van Kit Kat toe:
    http://www.breaktown.com/

    06-05-2010 om 16:26 geschreven door SG  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.localisation
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een toevallige zap naar Kanaal Z leverde me dit prachtige plaatje op. En neen, het gaat niet om McDonalds, maar de gelijkenis is toch treffend. China gebruikt het logo van McDonalds om het logo van een juwelierszaak te personaliseren :D

    04-05-2010 om 22:19 geschreven door SG  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs