Schrijven in lockdown - Corona therapie

Ik ben geen dichter, lees ook geen gedichten. Regeltjes en goede raad interesseren mij niet ..
16-07-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Een nieuwe schoonmoeder 
daar mag je geen grapjes over maken 
wel op je woorden letten 
Spreken over borsten en niet over … 
alleen maar positief over de dochter
nee, niet meer dan één pak rammel per week 
Oei, kan dat soort humor wel 
moet ik nu aan haar wennen 
of zij eerder aan mij


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • lockdown - Corona therapie
  • lockdown - Corona therapie
  • lockdown - Corona therapie
  • lockdown - Corona therapie
  • lockdown - Corona therapie

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs