Welkom op onze blog !

Zoeken in blog


Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


Hartelijk welkom op onze blog

Laatste commentaren
  • Wandelen. (Rudy Van der Heyden.)
        op Afkoelen in de nieuwdonk
  • zWEMMEN (CHRISTEL)
        op Afkoelen in de nieuwdonk
  • prachtig ! (hanna)
        op Afkoelen in de nieuwdonk
  • Zwemmen (leonel)
        op Afkoelen in de nieuwdonk
  • hier se al wat foto's bij gezet ! (hanna)
        op Leonie in de sneeuw

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Leonbergers Of Lionsdream
  • Leonbergers Pachakisha
  • Leonberger Artus ( broer Babs )
  • Leonbergers van het Hof van Eden
  • Welkom bij Leonel , Josiane ,en de leonbergers Loumay & Kadisha
  • Welkom op mijn nieuwe blog. Leonbergers Shadow &Dolce

  • Inhoud blog
  • het liefste wat ik doe... knuffelen met mijn baasjes :)
  • spelen spelen spelen
  • O_o
  • Afkoelen in de nieuwdonk

    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    28-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonie in de sneeuw


















    28-06-2013, 19:23 geschreven door lieve  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 juni 2013 bij Josiane en Leonel
    23 JUNI 2013, een zondag op bezoek bij mijn zus, samen met mijn andere zus.
    Hanna met Liebe (zus van Leonie) en Fadou aangekomen in Wetteren, samen ontbeten en de hondjes laten spelen.
    Dan met de wagen naar Diksmuide waar we uitgenodigd waren bij Josiane en Leonel, Loumaya (zusje van Leonie en Liebe), Kadischa en Jasna. Het weer werd beter naargelang we Diksmuide naderden, t.t.z. het was opgehouden met regenen.
    Eenmaal aangekomen bij Josiane en Leonel werden we hartelijk verwelkomd. Aan drank en toastjes en eten geen gebrek... Leonel maakt alles zelf klaar, bakt zijn brood en sandwiches zelf, kookt heerlijk, ... alles tesamen heel lekker.
    Dan allen samen met de 6 hondjes richting De Panne waar we een flinke tegenwindwandeling hebben gemaakt en de hondjes veel plezier hebben gemaakt in het water. Hanna en Leonel waren ook snel gezegend met het zeewater.
    Bij de terugkeer wind in de rug , ging iets makkelijker. De hondjes waren nog steeds niet uitgespeeld!
    Leonel had ook nog voor avondeten gezorgd, dus wij allen terug naar Diksmuide waar we terug een heerlijk avondmaal voorgeschoteld kregen.
    Met volle buiken de wagen in terug richting Wetteren, Hanna dan terug naar Morkhoven... De hondjes moe en voldaan, niet meer gehoord in de wagen en een goeie nachtrust gehad.
    Nog eens een dikke bedankt voor de zeer goeie ontvangst en het initiatief van Josiane en Leonel. We gaan dit zeker overdoen.
    En Hanna... ook nog een dikke bedankt voor alle goeie zorgen!























    24-06-2013, 00:00 geschreven door lieve  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn dagelijkse wandeling

    Hallo

    wij wonen vlak bij een heel mooi groot bos waar ik alle dagen met mijn baasjes mee naar toe mag . Ik ben heel braaf en daarom mag ik altijd los lopen. Soms blijf ik wel eens wat achter omdat er zoveel nieuwe interessante geurtjes hangen, en als ik dan plots verder ga zie ik mijn baasje niet meer. Die zich had verstopt achter een boom. Ik in paniek en maar rond kijken ...niets te zien, dus maar op een lopen richting huiswaarts. Toen kwam hij te voorschijn... zal  in het vervolg maar beter mee gaan denk ik :)
    Hier wat foto's in het bos.


    Leonie









    24-06-2013, 00:00 geschreven door lieve  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo Ik ben Leonie Of Lionsdream
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo!

    Ik ben Leonie,  een Leonberger teefje, geboren bij de kennel Of lionsdream. Daar ben ik tot in de puntjes verzorgd tot een leeftijd van 8 weken en ben dan naar mijn nieuwe familie verhuisd, naar Luc, Lieve, Fien en Dees in Wetteren .
    Samen met mijn kameraadje Toto (een Malthezer) houd ik de boel hier proper... Nu ben ik al een flinke meid van 6 maanden oud .
    Hier alvast een paar foto's van mij.

    Welkom op mijn blog

    Leonie


















    23-06-2013, 00:00 geschreven door lieve  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs